Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Introweek (lang report) [inc. 30 approaches on the 30th of august] Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Introweek (lang report) [inc. 30 approaches on the 30th of august]

Hey mensen,

Vorige week introweek van de UvA gehad. Wat een week... wat een week. Ik had al grote verwachtingen, maar het werd beter hoe verder de week vorderde. Zo goed, had ik het me niet kunnen voorstellen. Raar eigenlijk, want ze zeggen dat wat je je goed voorstelt, misschien wel gebeurt. Dat gaat een andere richting op.

Even de juiste richting aanhouden. UvA introweek, wie het niet kent: veel feesten. Elke dag. En overdag activiteiten als je dat wilt (of niet feesten als je niet wilt en overdag de activiteiten volgen, je begrijpt me wel..) Grap is dat het voor mij een soort vakantie is geworden. Ik sliep elke dag ergens anders in Amsterdam, bij vrijwel onbekende mensen. Elke dag een nieuwe slaapplek zoeken, met m'n tas die ik steeds mee sleepte om m'n onderbroeken verzameling in te verslepen.

Juist. Nu naar de inhoud.

Maandag: Melkweg ft. Laidback Luke.

Ik heb Thomas (vriend van mij) een dag van te voren gevraagd mee te gaan naar de Melkweg op deze avond. Plannen waren iets gewijzigd want iedereen wou gratis inzuipen bij Lanx. Dus daar stonden we dan, bij Lanx, met veel kwaliteit chicks die binnen liepen. Ik opende een chick van Lanx, maar ze leek alleen maar Lanx te willen promoten en te weinig zelfvertrouwen te hebben. Ik exit na de 5 question game waar ze niet goed op reageerde. Thomas had me ondertussen gewinged door de cockblock te blokkeren. Maar dat ging bij hem ook niet zo goed. We gingen in de ballenbak zitten waar we nog twee tot drie sets openden door ballen naar ze te gooien. Het ging ons niet zo goed af.

Deze dag begon eigenlijk met de groep leren kennen. Al snel merkte je dat ik de coolste gozer was van het stel haha. Bij de lunch ging ik fluffen met een HB9verlegen uit ons groepje en HB7.5rocker werd jaloers haha. Ze heeft een vriend dus fack HB7.5rocker. HB9verlegen is erg verlegen en onzeker, dat merk je in alles wat ze doet. Maar dat is aan de andere kant ook erg aantrekkelijk. Helaas heb ik haar na het Flevobos niet meer gezien. En juist daarna begon de lol met Thomas.

We bounceden na Lanx naar de Melkweg, waar ik nog nooit was geweest. Het scheen erg leuk te zijn en Laidback Luke draaide vanavond. Ik had er veel zin in.

Eenmaal binnen gingen we los. De muziek was fantastisch, n van de beste live-sets die ik ooit heb gehoord. De chicks naast me vonden dat ook, en we gingen samen even helemaal los. Ik legde de connectie voor later.

Thomas was druk bezig met een vriendin van vroeger en ik deed een beetje m’n eigen dingen: niet veel sargen maar veel losgaan, zulke avonden moeten er ook zijn! De muziek was ervoor bedoeld! Ik opende nog een chinees setje waarmee ik even chill kon fluffen en al snel merkte ik dat het feest van Unitas was. Ik kwam een HB8Unitas tegen van vorige week woensdag (ze is lid van Unitas).

Maar eerst was het nog de beurt voor HB7.5midden-oosten, de chick waarmee ik een connectie had gelegd. Ik closede d’r nummer voor de dag erna.

HB8Unitas probeerde me helemaal over te halen om bij Unitas te gaan. Ik neggen en playfull. Het was leuk om te zien dat ze me erbij wou. Thomas merkte het ook op en hij zei: “bro, ze willen je gewoon daar hebben vanwege je kwaliteit, ze ruiken dat je het hebt.”

Een mooie afsluiting was dat ik m’n mobiel kwijt raakte in onze gratis lift van aardige turk. Hij kwam de mobiel ook nog is terug brengen. Wat een chille gozer. It made my night.

Dinsdag: Closing the deal for the first time this week.

Het is dinsdag avond, de avond waar ik zo lang heb naar uit gekeken: we gaan naar Escape en Club Home. Gio kon helaas niet binnen komen en kwam daarom ook niet naar Amsterdam. It was me on myself. I could do it tonight!

Maar helaas. Escape was vol. Ik kon niks anders doen dan de groep volgen naar Studie 80. Ik werd geopend door een ugh set. Maar alsnog wel grappig even gefluffed met ze. Mijn groep was saai, en ik zocht eigenlijk iets leuks. Mijn needy’ness sprong ervan af. Ik was bang dat deze avond niet zo zou worden als ik hoopte.

Ik besloot HB7.5midden-oosten te smsen en ze vertelde me dat ze in club Home was. Ik bouncede daar maar naartoe. Club Home is apart. Het is leuk gezellig en klein. Maar het heeft ook iets negatiefs: het ruikt niet zo lekker, het stinkt naar zweet van de dansende mensen. Dat geeft aan de positieve kant ook wel weer sfeer mee haha.

HB7.5midden-oosten en haar vriendinnen vonden me aantrekkelijk, ik voelde het. Al snel vroeg ik HB7.5midden-oosten wanneer we gingen zoenen. Ze zei: “als we een plekje kunnen krijgen waar niemand ons ziet.” Ze ging zelf nog zoeken ook! Prachtig.

Eenmaal dat plekje gevonden ging ik haar teasen met m’n tong en ogen. Volgens mij vond ze het erg aantrekkelijk en misschien zelfs geil. We gingen gepassioneerd zoenen. Ookal vond ze me arrogant en kinderachtig. Ach ja, haar keuze. Ik zou nooit met mezelf zoenen. Haha.

De avond was goed verlopen maar ik had nog steeds geen slaapplek. Ik belde een begeleider op en hij fixte voor mij een chille slaapplek bij Lanx in Oud-Zuid. Geweldig!

De avond kon niet meer stuk, behalve dat ik te weinig heb geapproached. Als ik het positief bekijk had er veel minder in kunnen zitten vanavond.

Woensdag: Eindelijk begint het te rollen.

Normaal heb ik al geen idee waar ik moet beginnen, maar nu al helemaal niet. Het begint bijna een gewoonte te worden. Terwijl ik juist heel enthousiast ben om te vertellen wat er deze dag is gebeurd. Het is namelijk geweldig.

Ik werd vanochtend wakker in Amsterdam Oud-Zuid en nam gelijk de trein terug naar huis. M’n tas moest lichter worden, anders hield ik het niet meer. Gelijk typte ik de verslagen van de dagen ervoor. Ik besefte me dat er veel moest veranderen als ik m’n doelen voor de week wou gaan behalen (5Kc's). Vandaag was de ommekeer, ik voelde het.

Toen ik terug ging naar Amsterdam was er een barbecue bij het Westerpark. Later in de avond zou er een disco zijn in de Westergas fabriek. Na 30 minuten lopen door het park, wat dus ontzettend groot is, kwam ik aan bij de groep. Het was weer is doodsaai. Gelukkig werd ik geopend door een chick en kwam ik in een praattoestand. Al snel moesten we weg, want we gingen naar de Jordaan. We praten wat onzin met het nog maar kleine groepje van overgebleven mensen. Een maat en ik hadden zin in vanavond, we waren eigenlijk een beetje met z’n tween opgetrokken. Er was van te voren nog live muziek, waar ik een vriendin van een vriendin van mij tegen kwam van de vakantie, en waar ik nog geopend werd door een groepje meiden om een foto te maken. Helaas hebben ze tot nog toe niet mij die foto opgestuurd. Helaas.

Het feest begon. Het was proppen om binnen te komen, en ook voor de kluisjes. Mijn tas paste eigenlijk niet in het kluisje dus ik deed mijn jas maar aan binnen. Ik stond daar in die hete ruimte met een jas. Geweldig. Gelukkig is het wel een peacock jas, en ik gebruikte dat ook bij het dansen. De muziek was echt geweldig en de sfeer ook. Ik begon in een lekkere state te komen en opende al snel wat setjes met hoi. Ik kwam HB7.5midden-oosten tegen, en daarmee had ik gelijk een k-close.

Ik kwam gewoon in een talkactive mindstate, en kwam HB8tennis en HB7tennis van tennis tegen. Ze hadden een slaapplek voor me bij HB6.5lang! YES! Ik had een slaapplek  HB8tennis kon zelfs mijn jas in d’r kluisje droppen. Die chick maakte m’n avond. Want zonder jas begon ik helemaal los te gaan op de muziek. En ik liep langs een chick, HB9klein. Ik danste naar haar toe, zij naar mij. We maakten sexy oogcontact en het dansen werd ook sexy. We gingen naar de bar, en ze slaagde voor de leugen test. Shit, ze kreeg een drankje. Maar vrees niet. M’n alom bekende kiss-close “wanneer gaan we zoenen?” floepte uit m’n mond. Ze had een vriend. KUT. Ik vertelde d’r om het dan niet te doen. Maar toch kreeg ik een lekkere lange kus zonder tong. Heerlijk.

Maar dat was pas het begin. Want ik besloot toen HB9klein wegging naar de groep van HB8tennis terug te keren, misschien wilden zij al terug naar huis. Ze wilden naar huis over 20 minuten. Ik had nog even de tijd, en ik zag iemand in hun groepje staan die wel erg aantrekkelijk was. HB+/-9 heette ze, maar dat ging me niet meer goed af. HB7.5midden-oosten? HB9klein? Shit man. Ik ben tot drie keer aan toe d’r naam vergeten. ’t Leuke was dat ze het grappig vond.
    Door m’n attitude kon ik binnen 10 minuten met d’r zoenen. Ik weet niet meer wat ik heb gedaan, dat is echt klote. Maar volgensmij was ik gewoon heel dominant. We stonden op een gegeven moment dus gewoon te facking droogneuken in die fabriek. Iedereen moest erom lachen, zelfs de bewakers. You sexy fuck. Nr. close, en ik wist zeker dat ik haar de volgende dag weer zou zien, ik sliep bij d’r begeleider. We gingen weg uit de fabriek, en wij twee waren het groepje niet onopgemerkt gebleven. Ze vonden het eigenlijk wel grappig. Ik zat achterop, HB+/-9 zat achterop. We konden gewoon blijven praten en sexy doen haha. Na afscheid genomen te hebben achter een elektriciteitshokje, kon ik vredig gaan slapen in het mooie appartement van HB6.5lang.

Donderdag: Powerzone met Gio.

Zo goed als de avond ervoor was, zo lekker voelde ik me nog. En het was te merken. Toen ik met HB6.5lang en HB8tennis mee fietste naar het centraal station had ik grote verwachtingen. HB+/-9 zou er ook zijn, en ik was benieuwd of ze er spijt van had.

Toen we aankwamen op het meeting point was duidelijk dat ze er geen spijt van had. Ik zag het aan d’r. We moesten nog wel ff rustig aftasten, maar het kwam goed. Ik wist het. Ik begon al snel het groepje voor me te winnen voor we naar de NDSM werf gingen. HB+/-9 en ik begonnen ook langzaam aan te fluffen. Het was gezellig.

Eenmaal bij de NDSM werf aangekomen zag ik een auto staan en de bedoeling was om zoveel mogelijk mensen daarin te krijgen. Doordat ik erg talkactive was begon ik te schreeuwen tegen mensen: KOM DIE AUTO IN!!! En het werkte. Na drie keer proberen had ik 24 mensen in de auto gekregen, inclusief ik. Was echt leuk, want de meeste mensen waren chicks, en die zouden me nog voor de rest van de week herkennen. En waarschijnlijk winnen we nog een limousine voor een avond met z’n allen. Geweldig als dat nog zou komen.

HB+/-9 en ik konden het de hele dag goed vinden, en we zoenden ook af en toe op de mond, en zelfs met tong. Maar toen Giovani (GioFunny) belde of ie ook vanavond met mij meekon, kon ik dat niet weerstaan. We zouden samen naar Powerzone gaan.

Eenmaal bij de Powerzone aangekomen bleek dat z’n Bboys er ook waren, en ze begonnen echt lekker de sfeer erin te brengen. Het was zo gezellig. En ik vergat te sargen! Toen kwam ik opeens HB9vakantie tegen, van de vakantie. De chick van de vakantie. OEHW shit man, ik had d’r al een maand niet gezien, terwijl we juist nog contact onderhielden. Het ging moeizaam in het begin, ook omdat een aangeschoten ouwe vriend en zijn groep me kwamen storen met d’r. Maar vrees niet, ik zette jealousy plotline op. Ik ging socializen met zijn hele groep. Helaas is HB9vakantie gewoon van hogere kwaliteit en werkte de plotline niet. Toch kreeg ik haar terug haha. We waren met z’n tween over en ze kwam op me zitten. Er gebeurde verder niks behalve dat ik d’r vet geil aankeek. We liepen terug naar de hoofdzaal omdat ze deze zaal gingen sluiten. Toen we daar een leeg plekje vonden op de bank, begonnen we hevig te zoenen met z’n tween.

Gio was verder nergens te bekennen en kwam ik pas tegen toen we weggingen haha. Hij was ondertussen bij de Vips geweest. Heel even was het idee opgekomen om met HB9vakantie naar een hotel te gaan, maar dat ging niet door. Het was te snel. Dom van me. We moesten alledrie naar Utrecht maar heel stom was het van d’r om me te verlaten voor andere(!) jongens (waar ze verder niks mee heeft gedaan, daar niet van..). Toen we in de trein zaten kwamen chicks naar me toe die me hadden zien zoenen met HB9vakantie, ze vroegen waar ze was, ik zei: “achter me, blijkbaar viel ze op mindere kwaliteit gozers.” We gingen allemaal stuk terwijl haar groepje stil zat. HAHAHA owned b*tch. Ik sliep bij Gio.

Vrijdag: The thirty approaches on the 30th of August.

"Doel" van vanavond: "30" approaches (30 is richtlijn, gaat erom dat je opent).

Ik moest al vroeg op, want ik had een kutgesprek in Amsterdam. Twee uur reizen en dan nog is dat gesprek. Gelukkig was dit de laatste avond want ik zou het niet meer trekken. En wat voor avond zou het worden… Maar eerst na het gesprek chillen in het vondelpark, met de groep van HB+/-9. Al snel was het zes uur s’avonds en moesten we uit het park. Gio belde op en hij voegde zich bij de groep tijdens avondeten. Daarvoor hadden we samen nog even snoepkettinkjes gekocht voor de komende avond.

Na het avondeten ging ik Gio hypnotiseren in het vondelpark. We hadden anderhalf uur de tijd en het kostte ongeveer een uur. Ik deed eerst het bubbeltje-eiland en daarna de toekomst van Mark Cunningham. Whoo, je zag dat z’n zelfvertrouwen omhoog was gegaan, en dat geeft echt een gevoel van voldoening. We deden de snoepkettinkjes om, en we liepen het centrum in.

Joas sloot zich bij ons aan, en we gingen naar de Gieter met de groep van HB+/-9. Gio vond HB9.8nina erg leuk (ik ook hoor :P). Ik ging nog even tegen t droogneuken aan met HB+/-9 in de Gieter en we gingen er weer vandoor. De sfeer zat er behoorlijk in. Eenmaal bij de hoofdclub van vanavond aangekomen (Paradiso), begonnen we ons erg te vermaken op de muziek. Lekker te dansen etc. heerlijk. Het oogcontact werd gemaakt met meerdere, en meerdere wilden ook aan onze kettinkjes zitten en zelfs eten! We werden veel geopend. Ons doel was dertig sets openen, maar ik ben meer geopend dan ik zelf heb geopend.

Paradiso was even niks aan en we liepen naar de Melkweg. Eventjes een paar setjes geopend maar er was verder niet veel aan daar. Gio had echter z’n eerste K-close al binnen. Gelukkig is het geen wedstrijd. Buiten de Melkweg nog een sexy foto gemaakt met m’n snoepkettinkjes. We gingen met de hele groep weer gezellig terug naar Paradiso.

Bij Paradiso splitten Gio, ik en joas ons van de groep en gingen we op het balkon zitten. Achter ons zat een 2set met twee HB9s. Gio opent z’n target en al snel volg ik om het “obstakel” bezig te houden. Ze was niet een obstakel want ze was bloedmooi. Al snel begon gio te zoenen, en omdat mijn target dus m’n ketting wou en hun zag zoenen, gingen wij ook zoenen. Daarna wou ze de ketting. Maar die kreeg ze niet, dus we gingen weer zoenen. HAHA meesterlijk. Gio zoenen. Ik zoenen. Wingmenship to the max. We liepen weg en ik draai me naar ze om en zeg: “met wie heb ik net gezoend?” ze vonden het komisch en ik gaf m’n laatste ketting aan die chick.

Gio zoent met facking zes chicks deze avond (waarvan 3 in een kwartier). En op het laatst ik ook nog bijna met een derde, want ik begon zo facking seducend te dansen met een HB8.5-21jaar. Na echt een kwartier geil te dansen, tegen het lapdancen aan, kreeg ik maar geen zoen. En m’n alom bekende (:P) K-close “wanneer gaan we zoenen?” werkte ook niet helemaal. Ze vond me spannend, maar ze had een vriend ofzo.

Gio en ik sloten de avond af in een 5-sterren hotel (waar een vriend van me werkt). Wat een klasse. Helaas konden we geen chicks bouncen vanwege huisregels in het hotel.

Zo jongens. M'n leven van de afgelopen week is beschreven. Wat een heerlijk leven. Ik zou d'r bijna jaloers op worden.

Nice one. Zo te horen maken jullie een goed duo

Comment

Leuk FR! Veel details en lekker uitgebreid. Je hebt gewoon een leuke tijd gehad and it shows!

Originally posted by Sjaak View Post
      Helaas konden we geen chicks bouncen vanwege huisregels in het hotel.
      Welk hotel was dit? Ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord.

Comment

Barbyson Palace, maar misschien waren de regels inderdaad nu iets anders voor ons omdat we via die vriend zo goedkoop konden blijven slapen.

Comment

Het is natuurlijk nooit de bedoeling als je een kamer voor 2 personen hebt, dat er ook twee vrouwen blijven logeren. De meeste hotels zijn hier vrij strict in. In Turkije moesten Gio en ik ook altijd onze vrouwen op slinkse wijze mee smokkelen naar onze kamer.

Comment

Wellicht dat er extra scherp op jullie werd gelet Sjaak. In principe echter, mogen hotels hun gasten niet verbieden om mensen langs te laten komen op welk tijdstip dan ook.

Nu je verbleef op de vrienden/associate-rate van je vriend, heb je er goed aan gedaan om hier niks over te zeggen. Mocht je de volgende keer echter gewoon de standaard-rate betalen (bij de betere hotelketens) en er word iets over gezegd, raad ik je aan om daar niet mee akkoord te gaan.

Comment

Nice!

Haha ben ik jullie misgelopen n op maandag in de melkweg (waar een vriendin van me zichzelf volledig de tyfus in had gezopen en die zeker een half uur voor de melkweg op een stoel heeft zitten kotsen etc) n op vrijdag in de Paradiso en de Melkweg.

Was wel relax feestje he?

Keep it up! Aangezien je ook in amsterdam zit, zal ik je nog wel ns tegenkomen in t uitgaansleven daar!

Later!

Comment

Originally posted by Tymar View Post
                Nice!

Haha ben ik jullie misgelopen n op maandag in de melkweg (waar een vriendin van me zichzelf volledig de tyfus in had gezopen en die zeker een half uur voor de melkweg op een stoel heeft zitten kotsen etc) n op vrijdag in de Paradiso en de Melkweg.

Was wel relax feestje he?

Keep it up! Aangezien je ook in amsterdam zit, zal ik je nog wel ns tegenkomen in t uitgaansleven daar!

Later!
                Ja dude, Danil had me je verkeerde nummer gegeven Ik kon je dus niet bereiken die maandag, want ik wist dat je bij Unitas zou zijn. Had je ook nog gezocht bij dat feest maar kon je niet vinden. Klote dat we elkaar zijn misgelopen!

Comment

Sjaak, ik wist altijd al dat dit jou bestemming was. Dit is voor jou! Ik ben blij dat ik het vrijdag heb kunnen meemaken en vond het jammer dat ik er niet de hele week had kunnen bijzijn. Als ik het van je hoor of lees is het een groot spectacel geweest!!

Blijven doorgaan Bro! Je owned de uni.

KisseS,

JoAss

Comment

Working...
                  X