Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Australie - FR serie Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Australie - FR serie

Whuddup fuckers!

Ik ben nu in "the land down undah" ! Na 31 uur reizen ben ik aangekomen in Brisbane. Erg mooie stad; grote gebouwen maar toch nog erg gezellig. Beetje San Francisco achtig eigenlijk. De bomen hier zijn beetje vreempt.

Anyways, hier volgen al m'n FR's van Australie.

[B][U]FR 1: 1e Dag in Australie.[/U][/B]

Ik ben voor de 2e keer in me leven in m'n eentje uitgegaan; en het was echt NET zo leuk en NET zo makkelijk; eigenlijk gewoon PRECIES het ZELFDE als met vrienden; alleen wat minder gezellig als je niet in-set bent.
    Zo veel mogelijk in "set" zijn; eigenlijk gewoon met vreemden socializen in plaats van met je vrienden en dan te gaan gamen.

Nu is het gewoon 1 pot nat: ben ik niet sexueel aan getrokken dan ben ik meer "Woo" en zo wel dan ben ik meer "sexueel intenty" bezig.

-Onder m'n hostel is er een bar "the Down Under Bar" (The Dub)..Ik ben nog bij een paar andere plekken geweest maar vanavond was een erg stille avond. Hier was het dus het leukst. Gewoon net als in Nederland m'n intenties gevolgd. klaar. nice

De dingen die ik na m'n eerste dag heb geleert:

Ik was de hele dag een beetje "off-beat" omdat ik hier wel een soort culture shock kreeg: Alles nieuw: helemaal in je eentje!

Maar hierdoor leer je vanzelf de volgende dingen:

-Niet "pingen" dus gewoon HELEMAAL NIET naar anderen kijken of je je "goed" gedraagt. Ik had niet door hoe veel ik dit nog steeds deed (terwijl ik het niet door had: ik dacht dat ik dit niet meer deed)!
    Als je in je eentje bent dan merk je dat je dit toch doet! En bij gekke dingen zoals kijken waar je gaat eten enzo.
    -Nu begin ik op mezelf te "pingen", en uiteindelijk dus gewoon helemaal niet meer.
    -NIEMAND heeft het recht om je te vertellen wat je wel of niet kan doen: niemand boeit het iets, en JIJ bent verantwoordelijk voor jouw leven.
    -Je verdient het. ALLES.

-Self-amuzing leren te zijn.
    -Je MOET wel in Jezelf geloven en jezelf totaal leren te vertrouwen.

Van al deze dingen heb ik vandaag al meer geleerd dan ooit te voren!

Conclusie: M'n game is hetzelfde; als niet BETER dan in Nederland. Dat laatste heeft te maken met de 3 dingen boven.

P.s. Nightfever: het is NET zo makkelijk en het voelt het zelfde als met meerdere!

Originally posted by caveman86 View Post
    -NIEMAND heeft het recht om je te vertellen wat je wel of niet kan doen: niemand boeit het iets, en JIJ bent verantwoordelijk voor jouw leven.
    -Je verdient het. ALLES.

-Self-amuzing leren te zijn.
    -Je MOET wel in Jezelf geloven en jezelf totaal leren te vertrouwen.

Van al deze dingen heb ik vandaag al meer geleerd dan ooit te voren!

Conclusie: M'n game is hetzelfde; als niet BETER dan in Nederland. Dat laatste heeft te maken met de 3 dingen boven.

P.s. Nightfever: het is NET zo makkelijk en het voelt het zelfde als met meerdere!
    Ware woorden!

Cavy! I miss you bro! goed om te horen dat je bent aangekomen en dat je jouw intenties volgt. Thanks voor je motivatie!

Geniet van je reis, ik houd je in de gaten!

Comment

Ik was de hele dag een beetje "off-beat" omdat ik hier wel een soort culture shock kreeg: Alles nieuw: helemaal in je eentje!

That's called a jetlag baby..

Succes in AustraliŽ, naar wat ik gehoord heb zou het daar geweldig moeten zijn.
      Belangrijk detail voor jou: mag je er nog roken in de kroeg? Guess not?

Comment

Way to go, sonnyboy!!

When can we expect the first massive anal pounding?

Go go!

Comment

Haha ik ben nu alweer een jaar terug van 10 maanden backpacken door australiŽ. Je zit in Brisbane zeker in The Palace he? Daar zit iig the Down Under Bar onder. Vond het wel relax altijd.

Ik heb zelf 4 maanden in Sydney gezeten, en ik ken daar elke kroeg/bar en club die je wilt. Weet ook nog wel op welke dagen je waar moet zijn

Pm me maar ns voor adviezen etc!

Hou me op de hoogte!

Succes!

Comment

FR 2 (bijna LR)

Nightfever: I miss you too bro!

Justus: haha nou ik ben gestopt maar ja; hier ook rookruimtes in de clubs; prima sarge-area; 1 van de gasten hier gaat speciaal naar de "Family" club hierzo special voor de rook ruimte...

Fando: Massive Anal pounding will be done ASAP

Ricky: De vrouwen zijn hier lekker sletterig en sexy. Wel "moeilijk" hahah

Tymar: Zal ik zeker doen! En ja ik zit NU in de Palace; ik was 2 minuten laat voor de "DUB" (sluit om 3 uur de deuren)..
            thanks!

[U][B]EN Nu de FR:[/B][/U]

Ben naar de "Family" geweest. Een erg grote en mooie club. De beste club waar ik tot nu toe geweest ben!

Veel sets; hier de 2 belangrijkste:

1. Liep een tijdje rond; lekker rustig in de "zone" - Ik ben eigenlijk niet high-energy in de harde disco's: juist heel rustig en voel me lekker "smooth" en geil.
            na een stuk of 3-5 sets gehad te hebben kwam ik bij een 3-set terecht.
            1 dikke, 1 lekkere blonde hb8, en 1 roodharige hb8 (bleek later een 7 met een lekkere kont te zijn).

Ik ben "in het moment" en voel mijn "inner body"...

CM: "Hey, you're pretty sexy I wanted to meet you"

HB7rood: "Oh thanks"

CM: "Hey I just want to know, what it's gonna take for us to fuck tonight."

HB7rood: "hahahahhaa...let me ask my friend"

CM: *denkt* What the fuck!?!?

HB7rood: "You're first gonna have to pass my friends' TEST"

CM: "Well never mind; I don't want it THAT bad"

HB7Rood: "Blah blah blah tegen haar vriendin"

HB7r: "ok let's go"

Ik leid haar door de club; ik was totaal overompeld dat het ZO makkelijk ging...ZO FUCKING makkelijk...WTF!?!?

Nou in ieder geval realizeer ik dat ik nog geen eens heb gezoend; dus ik draai haar om terwijl we lopen en k-close.

CM: "wow you're a good kisser" (beetje qualifyen).

En ik leid haar verder.

Eenmaal buiten staat een GIGANTISCHE rij met mensen voor de taxi's...ZIJ is klaar om weg te gaan; maar ik ben een beetje van slag door haar makkelijkheid..: IK WERD OUTCOME DEPENDANT!!!! Fucking kut ego.

In ieder geval liepen we ff rond; er bleek al snel TOTAAL GEEN comfort te zijn...

Ik besloot haar terug naar de family te brengen; en zij was best "pissed" (her reality got fucked with).

Ik liep de andere kant op toen ik haar te straat over stuurde...

Ik liep naar de "MET" (andere club)..

Had een paar leuke sets:

1 "speciale":

CM: "HEY!"

HB9: "How old are you?"

CM: "Why does it matter?"

HB9: "I SAID HOW FUCKING OLD ARE YOU!!?!" en is "boos"

CM: *denkt woa crazy bitch*

en Eject; realizeer me nu dat het een SHITTEST WAS!!

had gewoon voor de k-close moeten gaan.

haha

Dingen geleerd:

HEB IK GEEN TIJD VOOR! MIJN CREDIT IS BIJNA OP!!

IK denk dat je wel weet wat ik geleerd heb door deze FR Te lezen...

bijna mn eerste Australian lay...

Oh well..morgen weer!

thanks for reading!!

Comment

CM: "Hey I just want to know, what it's gonna take for us to fuck tonight."

HB7rood: "hahahahhaa...let me ask my friend"

CM: *denkt* What the fuck!?!?

HB7rood: "You're first gonna have to pass my friends' TEST"

CM: "Well never mind; I don't want it THAT bad"

HB7Rood: "Blah blah blah tegen haar vriendin"

HB7r: "ok let's go"

Ik leid haar door de club; ik was totaal overompeld dat het ZO makkelijk ging...ZO FUCKING makkelijk...WTF!?!?
              Gozer... dit is precies wat ik zie in jou, je bent al fucking goed! You just have to see it yourself.

De enige die ons tegenhoudt zijn we zelf.

Ga zo door!

Comment

He CM,

Ik heb ook 2 maanden in Brisbane stage gelopen, een jaar geleden. Club Met e.d. komt me allemaal bekend voor, leuk
                Ik denk dat je ook zeker naar surfers paradise moet gaan, vlakbij brisbane. Dat schijnt ook een goed partyscene te hebben (bv na de eindexamens gaat iedereen daar een week heen ala spring break in de US).
                AustraliŽrs zijn een heel stuk opener en spontaner dan de gemiddelde nederlander, zoals je ws zelf ook wel gemerkt hebt. Natuurlijk is dat handig bij openen, maar ook om vrienden te maken die je ergens mee naartoe nemen. Het is dat ik toen in brisbane echt werkte en best AFC was, maar k weet wel dat de studenten die ik sprak steeds iets hadden van "oh vanavond is de party daar, en morgenavond daar, en dan weer daar". Bovendien zijn er veel meer huisfeesten (ala USA) dan hier.
                Afhankelijk van hoelang je er blijft zou k dus proberen wat locals te bevrienden. Dat gaat daar echt makkelijker.

Comment

word een beetje moe van die "ik heb geleerd-verhalen".... ik wil actie zien!

Comment

En ik wordt een beetje moe van mamboitaliano's die helemaal geen FR's posten

Comment

Het gaat niet om de aktie mensen! Het gaat om de mooie verhaaltjes die we schrijven over alle wijze levens lessen die we leren.

Neuken is zo 2007..

Ik heb gister weer wat geleerd, en ben tot een oplossing gekomen; maar ik wacht maar ff tot ik wat aftrek-materiaal heb meegemaakt om te posten

laters!

Comment

Echt stoer dat je gewoon in je eentje uitgaat man

Comment

[B]Fr #3 [/B]

Woensdag; in de "UBER"...weer een hartstikke leuke venue!

Godver!

Weer de make-out, maar geen pull!

Wel een harstikke lekkertje deze keer...WOW

Note to self:

Voortaan, als ze sletterig zijn: Gewoon pullen. Maakt niet uit; draag toch condoom.

Ik had nog een ander wijf mee kunnen nemen; she wanted me BAD! Maar dat vind ik leuk TOT dat haar broer iets in m'n Cola deed! Dus die heb ik meteen zonder er verder aan te drinken weggezet...Ik vertrouwde het dus allemaal niet zo erg meer; dus gelijk heb ik haar geditched.

maarja,

laters

Comment

Too bad...! Sounds like 'massive anal pounding' truly was an option!

Comment

ja, zijn anus.

Comment

Working...
                              X