Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Disc] Watskeburt?! Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Disc] Watskeburt?!

Hallo mensen,

De laatste tijd gebeurt me toch iets bizars, ik kom er zelf echt even niet uit.

Het zit zo, elke keer als ik uitga zit ik op een gemiddelde van 2 tel nummers en wellicht een kissclose.
    However de laatste 4 a 5 maanden neemt bijna geen een (!) chick der telefoon meer op als ik erna bel..
    Ik snap er compleet niks van, zelfs chicks waar ik half uur heb mee staan lullen en mee gezoend(ik weet dat mystery zegt dat zoenen dan nog niet goed is, ik zelf denk van wel, het is ook een soort comfort building vind ik).

In het verleden toen ik net begon, scoorde ik mss 1x in de 2 weken een nummer,
    maar als ik er een had, kreeg ik ook altijd een date(dus nam ze op op).
    Nu heb ik veel meer nummers, maar bijna geen een die opneemt.
    ik ben echt met stomheid geslagen en snap er niks van.
    (het is niet ineens van het ene op het andere moment gebeurt, maar vanaf de laatste 4 maanden namen er steeds minder op dit terwijl ik noujuist meer comfort build!).
    gelukkig heb ik nog andere dingen lopen waardoor ik niet droog sta ofzo, maar dit probleem moet zwaar aangepakt worden!

het smsen gaat allemaal goed, krijg intresse terug e.d. maar dan bel ik, neemt ze niet op. krijg ik bijna altijd erna een smsje dat ze aan het werken was. yeah right. smsen we nog wat, bel ik 2 a 3 dagen later weer, neemt ze weer niet op. als ze na de 2e keer bellen weer niet opneemde is het meestal ook gedaan, vanuit mijn en haar kant. ik heb echt geen zin om er moeite in te steken als ze der f*king telefoon niet eens opneemt.

dus wtf? ik ga wel voor beter kwaliteit dames dan in het begin, dat kan het zijn.. maar dan nog, waarom dit? wat kan het zijn?

--------------------------------------------------------------------------

daarbuiten nog iets gaars.

Ik ben vrij natural begonnen aan de game, in het begin gebruikte ik geen
    routines e.d. omdat ik dat zo nep vond, het voelde niet goed.
    het natural en direct ging even super (2mnden) waarna het compleet niet meer werkte ineens.. hierna ben ik toch maar over gegaan op MM, waarbij ik niet meer direct opende e.d maar nog steeds bijna alles improvisatie.
    De laatste tijd gebruik ik veel routines en dhv-verhaaltjes e.d.

het probleem is als ik infield ben, is mijn hersen letterlijk uitgeschakeld.
    ik kan aan niks meer denken het is leeg.. dus als ik dan een routine wil gebruiken moet ik echt even stoppen en hard gaan nadenken en hem dan gebruiken(waardoor ik het tegenwoordig maar op mijn arm schrijf(zelfs als ik het op me arm heb staan en ik ben in set, snap ik het gewoon niet eens, zo erg is mijn harsen gewoon uitgeschakeld dan. wat denk ik wel goed is van de ene kant, maar niet voor routine game).

het rare however. wat ik vooral afgelopen zaterdag merkte in amsterdam.
    ik zweer het, elke keer als ik met een ''routine'' iets opende, BAM blow out.
    het gaat bv heel goed, ik denk even na voor een routine gebruik hem, BAM eruit.
    LETTERLIJK zo, op een gegeven moment dacht ik fuck routines voor nu.
    dus ik ging gewoon zonder iets, het ging ineens super, alles vloog open.
    maar zelfs als een set open vloog alles goed ging, en ik dan ineens
    ook maar iets van een routine dropte BAM eruit.

ik was echt met stomheid geslagen! hoe kan dat dan!?

hier in brabant merk ik het ook wel, dat zodra ik routines ga gebruiken de attraction niet perse meer word(soms uiterraard ook wel). ze vinden het meestal wel leuk enzo maar thats it.
    maar ik denk dat het me uiteindelijk tegenwerkt omdat ik mezelf dwing
    om in me hoofd te gaan zijn om een routine te onthouden, dat killed de vibe
    en de natural flow van het gesprek..(zoals tyelr ook al zegt).

maar buiten dat, hoe kan het dat het zon effect heeft??
    alsof ze kunnen ruiken dat het een routine is.. het was echt te bizar, bij elk stukje materiaal een blow out wtf.

hulp is welkom. hier kom ik zelf echt niet uit..

Ruiken zullen ze het niet! Ik heb het zelf ook natuurlijk, Maar dat is meer de ene week wel andere week niet. Zo lange tijd zoals jij zegt heb ik echter nog nooit gehad.

Afgelopen zaterdag was ook behoorlijk slecht. Op 1 of andere manier lukte het maar niet om het gesprek gaande te houden, Terwijl ik toch best wel aardig ging dacht ik. Zondags @ bloemedaal ging het verdomd goed. Lag ook wel aan de sfeer want dat was TE goed daar. Heb echt leuke gesprekken gehad 2 nummertjes rijker en 1 gezoend en afgesproken deze maand nog een zondag in bloemendaal af te spreken.

De zaterdag was de sfeer ook niet (je van het). Denk als iedereen zich goed vermaakt het zich weerspiegeld op wie dan ook en mensen stukke meer zin hebben in contact. Andere factoren spreken ook uiteraad mee.

Toch zal je het probleem bij jezelf moeten zoeken. Ik weet niet wat er speelt dus je zou dit zelf moeten uitzoeken.

Comment

Ben soortgelijke vraag al eens op andere fora tegengekomen. Het enige antwoord dat ik ooit heb onthouden heb was: het is een proces, stick to it. Wat betreft flake: Waarschijnlijk is ze tijdens het eerste gesprek toch nog niet helemaal tot je aangetrokken. Gewoon doorgaan. Probeer je game verder te ontwikkelen. Het komt vanzelf goed.

Ik zit op een niveau dat mn game heel wisselend is: soms kan ik geen set hooken, soms gaat het aan de lopende band goed. Het is heel frustrerend. Maar ik merk dat mn sets beter gaan als ik druk ben met andere dingen en niet zozeer mn focus op pickup heb gericht. Is dit ook jouw probleem? Juist toen je meer op pickup ging focussen (routines gebruiken etc) werden de resultaten minder?

Verder heb ik meer inzicht gekregen door Mastery van George Leonard. Misschien iets om eens te lezen.

Wat ik zaterdag gezien heb: misschien kun je iets dominanter zijn met openen. Het is een suggestie. Maar mijn game is nog niet zo goed dat ik je fundamenteel advies kan geven.

Comment

thnx voor de reacties, het word alleen een beetje verkeerd begrepen;

gamen gaat tegenwoordig gewoon vrijwel altijd goed en heb altijd leuke avonden. en heb bijna altijd zoals gezegt wel redelijk resultaat. het gaat goed kwa dat allemaal joh

dus ik snap serieus de reacties van, stick to it / het is een process e.d. niet .
        ik vind het echt een luxe probleem, genoeg vrouwen waar ik mee bezig ben, en gamen gaat ook redelijk goed vind ik zelf.

[I][B]mijn vraag dus nogmaals, in een poging om het duidelijker te maken[/B][/I];

-ik vraag me wel af waarom routines af en toe zo slecht vallen? en natural zo goed..
        ik begin serieus MM een beetje te wantrouwen.

-plus ik vraag me af waarom ik meer flakes heb dan hiervoor.

[I]''waarschijnlijk is ze tijdens het eerste gesprek toch nog niet helemaal tot je aangetrokken.''[/I]
        dat was ook mijn eerste gedachte. alleen als ze met me zoent lijkt me dat behoorlijk sterk. je zoent niet met iemand als je je niet aangetrokken voelt.

Dominanter openen is zeker iets wat ik moet doen. ook wil ik veel sneller meer kino opbouwen.
        (btw amsterdam voor mij was ook zeker extra AA. is weer een comfort zone voor mij. aangezien ik uit een veel kleinere en andere stad kom. het type mensen in amsterdam is echt anders, de hele stad is net buitenland voor mij. dus het was voor mij ook nog enorm wennen, oftewel ik voelde me er niet bepaald thuis, wat niet helpt met gamen natuurlijk )
        Btw crown ik vond je energie egt super goed!
        Last edited by milk; 09-03-2008, 10:59 AM.

Comment

Originally posted by milk View Post
          [I][B]mijn vraag dus nogmaals, in een poging om het duidelijker te maken[/B][/I];

-ik vraag me wel af waarom routines af en toe zo slecht vallen? en natural zo goed..
          ik begin serieus MM een beetje te wantrouwen.
          De vraag is denk ik of jij in die routines geloofd maar vooral of ze bij jou passen?

Wanneer iets niet bij je past ben je niet congruent. Vrouwen voelen dat feilloos aan en waarschijnlijk straal je onbewust uit dat je er niet in geloofd/dat het niet bij je past.

Wanneer je niet congruent bent ben je niet Úcht voor een vrouw en zal haar attraction voor jou afnemen.

Dit was voor mij ook lang de reden om geen routines te doen. De weerstand die ik erbij had omdat het voelde alsof ik een toneelstukje opvoerde, het was niet echt voor mij.
          Daarnaast krijg ik het niet zo in mijn hoofd waardoor ik "in-field" alles vergat.

Zowiezo zit je m.i. aan het begin in een andere mind-space als je routines gebruikt (in je hoofd), dan wanneer je aan het improviseren bent (in het moment). Pas op het moment dat je de routines zo goed kent dat je ze kan dromen, kom je in een goede mind-space (in het moment). Dan heb je het geinternaliseerd.

Comment

Milk,

Ik heb net nog even nagedacht over je post.
            Op de dvd's van Cliff's List Convention 2005 heeft Tyler het over het game-proces. Vanaf het moment dat de student bij hem op bootcamp gaat tot een jaar daarna. Het begint met try-hard. Openers, routines, stories, teases etc. High-energy / low-energy proberen. Etc. Kijken hoe mensen reageren. Al die dingen zijn om ervaring op te doen. Kijken hoe verschillende stijlen werken.
            Dan, zeg na een jaar, komt de student op een punt dat deze dingen niet meer werken. (Tyler kwam hierachter door studenten na een jaar weer tegen te komen. Hij gaf ze dan het advies om alle routines overboord te gooien) Je bent dan zo op routines aan het leunen dat het echt try-hard overkomt. En je hebt ineens weinig succes meer. (misschien jouw verhaal over de flakes?)Dan komt het moment dat je ze moet laten varen. Dus dan een periode sets openen door jezelf te zijn. Geen routines etc meer. Dan kom je erachter dat je door alle ervaringen verschillende dingen in je levensstijl hebt ge´ncorporeerd. Dat je door jezelf te zijn eigenlijk een hele coole persoon bent.

Als je daarna weer af en toe een routine gebruikt merk je dat ze je pickup verder helpen. Je hebt intussen je eigen natuurlijke levensstijl ontwikkeld met betere inner confidence, en routines zijn dan hetgeen je game nog net iets verder kunnen helpen.

Wat voor mij ook een eye-opener was: Mehow's infield exposed met Hypnotica (april of mei aflevering). Hij gaat heel dominant de set in. Opent een 2-set door er gewoon tussen te gaan zitten. Lapt bewust alle pickup-regels aan zijn laars. Dit alles om te laten zien dat alles om confidence draait. Waar je overal mee wegkomt.

Bedankt voor je opmerking over mn energie. En nog meer dank voor deze post. Ik heb voor mezelf weer wat dingen helderder gekregen.

Comment

thnx man beide.

goede eye-openers!
              hier heb ik echt wat aan.

@the crown.
              ik herken dat proces wat tyler zegt wel idd. heb veel stijlen en manieren van gamen geprobeerd. Zie nu wel een stuk beter in wat werkt voor me, wat sowieso niet werkt en in welke situaties.
              Wellicht word het tijd mijn eigen kant op te gaan met gamen..

Comment

Hou eens op met van die knappe vrouwen te gamen!

Comment

Bel met een verborgen nummer , Kan je instellen voordat je belt. en kijk of ze dan wel opnemen

Comment

Originally posted by Jase View Post
                    Bel met een verborgen nummer , Kan je instellen voordat je belt. en kijk of ze dan wel opnemen
                    als ze bij mij niet wil opnemen maakt de rest me weinig uit.

het grappige is dat ik bv nu een nummer had, we smste leuk, ze nam alleen niet op.
                    dus ik dacht, ik vraag es waarom.
                    smst ze dus terug dat ze eigenlijk al een vriendje had en ze het niet kon maken tegenover der vriend. handige info natuurlijk. nou hebben we als ''vrienden'' afgesproken iets te gaan doen. (nee ik ben niet uit op alleen seks, als ze een toffe chick is, is het altijd leuk een vriendin erbij te hebben.)

btw er zijn wel 2 dingen die ik heb geleerd om flakes te voorkomen
                    1. lul genoeg met de in je ontmoetings locatie (minimaal 15 min).
                    2. lul ook met haar vrienden, als je haar vrienden kent zit je wat meer in haar sociale kring en is dat is natuurlijk ook dikke comfort.
                    3. vergeet de regel dat je 3 dagen moet wachten om te bellen.
                    meteen dezelfde dag/avond een smsje sturen, en de dag erna bellen(dan naar mijn inzien nog wat onzin lullen niks afspreken). dan nog wat smsen en de dag daarna of 2 dagen erna bellen en wat afspreken. zo hou je het momentum een beetje.

punt 3 ben ik de laatste tijd pas achter gekomen. en dat scheelt best veel.
                    maarja ik heb de afgelopen 3 maanden zelf ook een paar x geflaked omdat ik zelf geen zin had in dates. ik denk ook dat ik er wat te weinig achteraan ben gegaan omdat ik er weinig zin in had.. wat ik dus veel te snel als flake zag. of het waren gewoon ook flakes i dunno ik heb er nou weer zin in ingeval, laatst weer een nieuwe lay en het voelde allemaal goed. dus ik zit weer in een seks/date fase. heel raar maar af en toe heb ik echt geen zin in dates.. herkenbaar?
                    Last edited by milk; 09-09-2008, 12:09 PM.

Comment

heel herkenbaar soms wil je er gewoon helemaal niks voor doen en is de enige date vorm die je wilt doen een filmpje pakken en bij jou thuis kijken (neuken dus)
                      flaken is ook niet zo raar als je niet needy bent en opeens geen zin meer hebt om een stukje te reizen voor een date(wat vrij normaal voor je is)

Comment

Working...
                      X