Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Disc] Rare ervaringen met mn ex Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Disc] Rare ervaringen met mn ex

Voor ik bekend werd met de community had ik 1.5 jaar een relatie. Een goede relatie.

Eerste date was leuk. Tijdens de tweede date met haar gezoend. Vervolgens nog een date. Daarna nodigde ze me uit om bij haar te komen eten. Ik mocht blijven slapen. Een uur later smste ze me iets in de trant van: je kunt wel komen eten maar slapen gaat niet lukken want ik krijg het niet ingepland.

Ik smste terug (met hulp van mijn beste maat die behoorlijk natural is, inmiddels samenwonend, helaas..) 'Wat jammer, wilde nog wel een fles rosť meenemen. Die ga ik nu dan maar met iemand anders opdrinken'.

Gevolg eten gaat door en daarna lig ik in haar bed.
    Begin van een leuke relatie van 1.5 jaar. Toen was de liefde over. Op sommige punten pasten we toch niet zo goed bij elkaar.

Nu is een goede vriend van mij met haar aan het kloten. Wat ik op zich eigenlijk niet erg vind. Hij vertelde me vandaag dat hij 5 dates met haar heeft gehad. Tijdens de derde gezoend. Afgelopen keer waren ze naar de bioscoop geweest, vervolgens zegt ze tegen hem dat ze nog even naar zijn kamer moeten gaan om de afwas, die was blijven staan, te doen..
    Hebben ze tot half drie op de bank gezeten, beetje zoenen. Zegt hij: je mag blijven slapen, maar dat wilde ze niet. Krijgt ie nu ineens te horen dat ze het niet leuk vindt dat hij dat gezegd heeft. Dat hij alleen maar op sex uit is. Hij snapt er niets van.

Wel apart als je onderstaande leest wat ongeveer 4 maanden nadat mn relatie was afgelopen, is gebeurd. Dit is voordat die vriend van mij met haar begon te daten. Ik had inmiddels kennisgemaakt met de community. Ik had toen een avond die best 'breakthrough' voor mij was:

Ik had mijn ex, nadat het uit was nog een paar keer gezien. We waren inmiddels normale vrienden geworden.

Ze was op een avond bij mij omdat ze een map voor de studie wilde lenen (we deden dezelfde studie). Dat was iets normaals want dat had ze daarvoor ook al gedaan. We hadden een tijdje op de bank zitten praten. Ik zat achterover geleund op de bank. Zij zat richting mij gedraaid. Ineens bedacht ik me op basis van haar bodylanguage dat ze avances maakte. Maar ik wist het niet zeker. Tijdje zitten praten nog, geen enkele kino. En toch een redelijke afstand tussen ons. Op een gegeven moment was het 1.00 uur s' nachts. Ik kon nog steeds niet uit het gesprek opmaken of ze me nou uit zat te dagen of niet. Ze vroeg of ik haar naar huis wilde brengen. Ik heb toen letterlijk gezegd: nee. Ik heb haar opgetild, best wild op mn bed gelegd en 5 seconden strak in haar ogen gekeken. Vervolgens heb licht glimlachend, nee geschud. Zonder haar reactie af te wachten ben ik toen naar de badkamer gelopen om mn tanden te gaan poetsen. Heb haar op bed laten liggen. Komt ze ineens naast me staan en vraagt of ik een tandenborstel voor haar heb. Ze kroop naast me in bed en weer sex gehad. Maar wel duidelijk laten merken dat ik geen relatie meer met haar wilde. Die week daarna nog 2 keer met haar geslapen. Vervolgens was het afgelopen.

Inmiddels is dit een paar maanden geleden. We zijn nog goede vrienden. Ik kreeg vorige week een uitnodiging van haar voor een soort tentoonstelling die ze organiseert. Ze gaf aan dat ze alleen mensen uit haar uitnodigde die bijzonder voor haar zijn.

Achteraf gezien ben ik blij dat ik dat die avond ondernomen heb. Hoewel het toch wel een grote stap was vanuit het niets haar ineens op mn bed te gooien. Ik weet niet of ik er echt trots op kan zijn maar het was iig een erg belangrijke ervaring in mijn leerproces.

En dan hoor ik vandaag dat verhaal van die vriend van mij. Heel bizar. Ze beschuldigt hem dat hij alleen maar uit is op sex en dat ze dat niet kan waarderen. Ik ben benieuwd hoe het tussen hen gaat aflopen.
    Last edited by TheCrown; 09-01-2008, 11:53 AM.

Het lijkt mij heel makkelijk wat hier fout aan is, ik zie weinig vreemds. Hij "vraagt" haar of ze wil blijven slapen, niets romantisch, niets wat "zomaar gebeurt" maar wel iets waarvoor ZIJ 100% actie en verantwoordelijkheid voor moet nemen.

Comment

Working...
    X