Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] In Dieka (Markelo) kwam ik 2 "sargers" tegen.. Who are you? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] In Dieka (Markelo) kwam ik 2 "sargers" tegen.. Who are you?

Beste lezers van dit forum,

Afgelopen zomer kwam ik 2 gasten tegen in Dieka (een discotheek in Markelo). Ze openden mijn set, met diverse vrouwen en mannen. Ik had daar een target, ik zag ze bezig en liet ze rustig ff scharrelen met haar. Binnen de kortste keren een blow-out, dat had ik al gezien, dus ik dacht (zoals ik dat wel vaker doe) ik zal die jongens eens vertellen over de Venusian Arts. Immers, we zijn allemaal broeders.

Enfin, ik vertel 1 van die gasten iets in de trant van: "Hey ik zie jullie zo bezig en dat gaat niet goed he..je moet eens naar [url]www.venusianarts.com[/url] gaan. Daar is een forum en daar kan je het nodige leren over vrouwen versieren"... Lang verhaal kort: Ze vroegen me om bevestiging, ik gaf het, we lachen uit herkenning: ze bleken dus ook op het forum te zitten. Ze kenden mijn alias niet en ik verstond het alias van die ene kerel ook niet goed. Nu ben ik benieuwd of 1 van die gasten nog steeds dit forum leest.

Soo..who and where are you guys?
    Last edited by CountG; 08-29-2008, 08:44 AM.

Ik ken wel een aantal gasten uit die buurt die er mee bezig zijn en die daar komen. Zal eens bij ze informeren.
    Last edited by Darko; 09-01-2008, 01:13 AM.

Comment

*bump*

Any news on this one?

Comment

Jup, eentje zit hier op het forum: [url=http://venusianarts.com/forum/member.php?u=12178]XAV[/url]. Hij is alleen niet erg actief op dit forum, PM me als je ze contactdetails wilt hebben.

Edit: zie hieronder.
        Last edited by Darko; 10-28-2008, 12:53 PM.

Comment

Hahah, wat grappig, dat waren ik een vriend ja. Was wel gezellig weet ik nog, had ook al een flinke slok op. Volgens mij vroeg ik nog iets in de trend van `noem eens een paar termen dan`. Bij die ronddraaiende bar daar.

Comment

Working...
          X