Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Phonegame 2 - in 1 vraag Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Phonegame 2 - in 1 vraag

Hey allemaal,

Natuurlijk, ik ben me er van bewust dat flakes compleet part zijn van de game en accepteer dit ook. Het is niet zo dat ik met flakes in mijn maag zit, maar heb wel het idee dat dit bij mij vaker gebeurt dan bij andere PUA's (zit namelijk tegen de 50% aan, dat vind ik hoog, te hoog).

Nu wil ik deze weakspot in mijn game opsporen om het te kunnen verbeteren, maar weet ik niet precies waar de "fout" zit. Ik doe bij initiële ontmoeting vrij veel attraction-game, push-pull, roleplaying, teasing etc maar wel icm wat "diepere" zaken zoals wat de Hb later wil zijn etc. Dit is een plek waar het mogelijk al mis gaat.

De Hb's waarbij het mis gaat zijn na deze avond echt wel into me, meestal al kissclose, soms ook niet (ik dacht eerst dat het daaraan lag, totdat ik hetzelfde ervaar bij geen kissclose). Ze sms-en me, nemen op als ik bel en vertellen leuke verhaaltjes. Hierbij een kort voorbeeld hoe het deze keer ging:

Ik ontmoet een meisje op de studentenvereniging, we gingen naar huis dus ik had weinig tijd. Game haar eventjes met #-close. Zij smst me 2x, ik sms een keertje terug. Volgende dag zie ik haar daar weer en vraagt ze na even praten of ik meega naar het café (ze was exitter en moest op het café gaan letten, maar daar heeft ze weinig van gezien). We praten enkel, maar het is duidelijk dat er flinke attraction is (ze kijkt naar mij (en/of de muur achter me ;-)) ipv de zaal bijvoorbeeld en doet best wel haar best me te winnen voor haar).

Tegen het einde van de avond vraagt ze me of ik haar wil bellen later die week. Ik zeg dat ik dat toch al van plan was, maar het niettemin een leuke suggestie vond. Een paar dagen later bel ik haar op, het wordt een lang gesprek (half uur), met aan het einde mijn: laten we dinsdag wat gaan drinken. Zij geeft aan niet te kunnen, waarna ik zeg dat ze een andere datum moet voorstellen, maar ze zegt de borrel te skippen. Hierna eindigd het gesprek.

Nu krijg ik een half uurtje vooraf een berichtje dat ze erg ziek is en echt niet kan komen. Zoals ik al eerder zei, de flake an sich maakt me weinig uit, maar ik heb het beschreven zodat jullie zien waar het mis gaat (té lang, eindigen on a low, lijkt mij). Is dit in het gesprek zelf, of vooraf omdat ik te weinig aan comfort doe? Is het zo dat de vrouw na het gesprek gaat nadenken en besluit niets in common te hebben (te weing rapport building) of zijn het gewoon mijn slechte phone-skills en hoe dit te verbeteren.

Dan mijn tweede vraag, hoe eindig je een phone-gesprek waarbij je een date wilt opzetten on a high? Na het regelen van de "date" (ik noem het overigens gewoon "wat drinken") valt bij mij het gesprek automatisch stil in een "zie ik je dan".

Hoe doen jullie dit? Alvast bedankt mannen!

Erg duidelijke omschrijven, mijn complimenten hierover.

Nu mijn advies. Wanneer ik een sociale 'fout' of een attraction 'fout' maak, handel ik vanuit een kern die stabiel blijft. Ik ga niet grappiger, slimmer of leuker worden. Blijf gewoon hetzelfde doen dan je altijd al bij haar heb gedaan. Volgens mij begreep je dit al, maar gewoon voor de zekerheid. Dan de volgende stap.

Om te kijken of er liefde in het spel is tussen jullie, zullen vrouwen in een fase stappen waarbij ze kijken en testen. Dit heeft een doel, zoals: Okee waar sta ik, hoe belangrijk ben ik voor hem, wat heeft hij voor me over. Dit is het begin van een band tussen een man en een vrouw. Wanneer ze niet op komt opdagen of ze begint te bitchen, dan begint de test. Je reageert in deze fase AFC als je de volgende insteek heb:

- Oh maakt niet uit, een gek meisje blijf je
    - Je bent net zo irritant als mijn kleine zusje
    - waarom doe je zo? (100% AFC gedrag: logica zoeken i.p.v. gevoel voor haar te tonen)

Met alle drie de mogelijkheden reageer je in haar ogen alsof zij niet veel voor jou betekent. Wanneer je attraction heb opgebouwd moet je de volgende stap durven te nemen. Emotionele connectie. Dit is een groot probleem voor vele. Zeker als pua hebben we veel opties qua vrouwen en we zijn allen erg weerbaar gemaakt in ons proces tot MPUA. We laten deze ongevoelige kant vaker naar boven komen dan nodig is.

Hoe hier mee om te gaan.... je kent je wereld, beleef hem en trek haar terug.

Je kent je wereld, dan bedoel ik. Weet wat er gebeurt, ze stelt je teleur. Niet negeren, dit gebeurt NU, op dit moment in jouw wereld.
    Beleef de wereld, reageer met geluk en verdriet. Een echte man is vrij om te tonen wat hij voelt. Je bent teleurgesteld, laat dit merken zonder waarde af te pakken van haar. Dus op een positieve manier. Kan raar klinken, maar hier een voorbeeld wat je kan gebruiken : "Ahhh... zwaar klote dit…. (Stilte)…. Ik ga je een lief zoentje geven en dan moet je maar snel beter voelen."
    Trek haar terug (op een lijn dat ze weer goed gedraagt), hoe: Je geeft haar een compliment! Voorbeeld, wanneer je lacht dan heb je leuke pret oogjes, wist je dat?

Dan je tweede vraag, even in het kort je antwoord. Je begint het gesprek voorbereid: eerst maak je de date en pas dan reageer je op een gebeurtenis of een activiteit die je samen heb gedaan of samen gaat doen. Niet andersom.

Laat me weten wat je ervan vindt en probeer het vooral uit.

Loud

Comment

Wat ik me, na het zeer inzichtelijke antwoord van Loud, nog afvraag in hoeverre een flake een flake is in jouw geval.. Zou ze bijv. niet echt ziek kunnen zijn? Haak je misschien niet te snel af? Afspraken gaan wel eens niet door...

Comment

Ik vind het ook echt een ronduit kut aspect vd game. Ik zit altijd te gissen naar wat ze zou denken/voelen/willen en heb het idee dat als je daar niet op de juiste manier op inhaakt, je het verliest en daar sta je dan. (Ja hier zit een beetje frustratie van het weekend in).
        Ik zou nu eigenlijk wel eens een tip van Smoothdoc hierover willen

Comment

Originally posted by Loud View Post
          Erg duidelijke omschrijven, mijn complimenten hierover.

Nu mijn advies. Wanneer ik een sociale 'fout' of een attraction 'fout' maak, handel ik vanuit een kern die stabiel blijft. Ik ga niet grappiger, slimmer of leuker worden. Blijf gewoon hetzelfde doen dan je altijd al bij haar heb gedaan. Volgens mij begreep je dit al, maar gewoon voor de zekerheid. Dan de volgende stap.

Om te kijken of er liefde in het spel is tussen jullie, zullen vrouwen in een fase stappen waarbij ze kijken en testen. Dit heeft een doel, zoals: Okee waar sta ik, hoe belangrijk ben ik voor hem, wat heeft hij voor me over. Dit is het begin van een band tussen een man en een vrouw. Wanneer ze niet op komt opdagen of ze begint te bitchen, dan begint de test. Je reageert in deze fase AFC als je de volgende insteek heb:

- Oh maakt niet uit, een gek meisje blijf je
          - Je bent net zo irritant als mijn kleine zusje
          - waarom doe je zo? (100% AFC gedrag: logica zoeken i.p.v. gevoel voor haar te tonen)

Met alle drie de mogelijkheden reageer je in haar ogen alsof zij niet veel voor jou betekent. Wanneer je attraction heb opgebouwd moet je de volgende stap durven te nemen. Emotionele connectie. Dit is een groot probleem voor vele. Zeker als pua hebben we veel opties qua vrouwen en we zijn allen erg weerbaar gemaakt in ons proces tot MPUA. We laten deze ongevoelige kant vaker naar boven komen dan nodig is.
          Allereerst reuze bedankt voor je antwoord en de moeite die je erin hebt gestopt (dat geldt overigens ook voor de rest) Ik ben het met je eens mbt het ongevoelloze deel. Een vrouw weet ook dat zoiets je in principe niet unaffected laat op het moment dat er wel degelijk goede attraction, qualification etc was. Vanuit de gedachte van self-centeredness en bovendien vanuit het principe van je best zelf zijn ben ik het ook met je eens dat je jezelf niet ineens als een clown of wat dan ook moet gaan gedragen na zoiets. Je bent jezelf en als ze dat niks vindt, merk je dat of eerder al, of vind je wel iemand anders.

Hoe hier mee om te gaan.... je kent je wereld, beleef hem en trek haar terug.

Je kent je wereld, dan bedoel ik. Weet wat er gebeurt, ze stelt je teleur. Niet negeren, dit gebeurt NU, op dit moment in jouw wereld.
          Beleef de wereld, reageer met geluk en verdriet. Een echte man is vrij om te tonen wat hij voelt. Je bent teleurgesteld, laat dit merken zonder waarde af te pakken van haar. Dus op een positieve manier. Kan raar klinken, maar hier een voorbeeld wat je kan gebruiken : "Ahhh... zwaar klote dit…. (Stilte)…. Ik ga je een lief zoentje geven en dan moet je maar snel beter voelen."
          Trek haar terug (op een lijn dat ze weer goed gedraagt), hoe: Je geeft haar een compliment! Voorbeeld, wanneer je lacht dan heb je leuke pret oogjes, wist je dat?
          Ik begrijp wat je bedoelt. Je haalt het geheel door de laatste regel uit de negatieve gedachtesfeer en zorgt ervoor dat er een "lichtere" vibe komt. Echter dit soort zaken zijn wel duidelijk voor via de telefoon en afmeldingen komen bij mij altijd via sms binnen. Natuurlijk kan ik dan altijd terug bellen, maar dat vind ik weer wat te try hard overkomen (mochten jullie het niet eens zijn, let me know!).

Dan je tweede vraag, even in het kort je antwoord. Je begint het gesprek voorbereid: eerst maak je de date en pas dan reageer je op een gebeurtenis of een activiteit die je samen heb gedaan of samen gaat doen. Niet andersom.

Laat me weten wat je ervan vindt en probeer het vooral uit.

Loud
          Zou je dat laatste eens uit kunnen leggen, want dat begrijp ik niet helemaal. Ik begrijp het voorbereidingsgedeelte, maar dat voelt zo tegennatuurlijk voor mij. In field gebruik ik ook bijna geen routines en 90% improvisatie, vandaar wellicht. Jij zou dus voorstellen om gelijk na hey de "date" voor te stellen als ik het goed begrijp om daarna een "echt" (maar kort neem ik aan) gesprek te hebben? Meestal probeer ik - fluff - "date" - fluff -, maar zoals aangegeven stokt dat altijd na date, waardoor je min of meer op een low eindigt, wat ik niet meer wil.

Originally posted by CountG View Post
          Wat ik me, na het zeer inzichtelijke antwoord van Loud, nog afvraag in hoeverre een flake een flake is in jouw geval.. Zou ze bijv. niet echt ziek kunnen zijn? Haak je misschien niet te snel af? Afspraken gaan wel eens niet door...
          Je hebt gelijk, uiteraard hoeft het in dit geval geen echte flake te zijn. Sowieso bij elke flake kan er van alles gebeuren waarvan je geen weet hebt en wat de HB je niet wil vertellen (ze is ongesteld, ruzie blablabla). Probleem is echter dat het mij naar mijn zin te vaak overkomt, waardoor ik denk dat er een fout in mijn game zit. Wellicht haak ik te snel af, ik vind het lastig om de fine line tussen try hard en te snel afhaken te zien. Echter moet ik ook eerlijk zeggen dat iemand die afzegt al vrij snel mijn interesse ook echt verliest.

Originally posted by Sibly View Post
          Ik vind het ook echt een ronduit kut aspect vd game. Ik zit altijd te gissen naar wat ze zou denken/voelen/willen en heb het idee dat als je daar niet op de juiste manier op inhaakt, je het verliest en daar sta je dan. (Ja hier zit een beetje frustratie van het weekend in).
          Ik zou nu eigenlijk wel eens een tip van Smoothdoc hierover willen
          Ik snap wat je bedoelt. Het is lastig om inzicht te krijgen in je fouten op dit gebied vind ik, vandaar dat ik zo blij ben met jullie hulp.

Is er nog iemand die ziet waar ik mogelijk in het voortraject mijn fouten heb zitten? Iemand zef dergelijke dingen heeft gedaan of meegemaakt en door heeft gekregen waar het spaak liep?

Comment

Even een kleine schop, met grote hoop op een post die me net wat verder helpt ;-)

Comment

flake of te weinig attraction of te weinig comfort(of ze kan echt niet)

je weet vast wel wat je moet doen om deze 2 dingen op te bouwen?

Comment

Originally posted by milk View Post
                flake of te weinig attraction of te weinig comfort(of ze kan echt niet)

je weet vast wel wat je moet doen om deze 2 dingen op te bouwen?
                Jawel, uiteraard. Probleem is echter dat ik er niet achter kom of het komt door een te slecht telefoongesprek of door te weinig comfort. Attraction was er voldoende, alleen zoals gezegd was het telefoongesprek van mijn kant slecht. Vandaar ook mijn vraag of iemand daar wat behulpzame stukjes over heeft (bijv pdf of mp3/dvd).

Comment

mehow heeft in zijn boekje het een en ander staan over phone game.
                  ik heb zelf maar een stukje gelezen, is volgens mij wel een van de beter dingen
                  over phone game..

anders es googlen op phone game.
                  ik zit er zelf ook mee te kloten, vroeger ging t perfect..

Comment

Originally posted by milk View Post
                    mehow heeft in zijn boekje het een en ander staan over phone game.
                    ik heb zelf maar een stukje gelezen, is volgens mij wel een van de beter dingen
                    over phone game..

anders es googlen op phone game.
                    ik zit er zelf ook mee te kloten, vroeger ging t perfect..
                    Bedankt voor je reply. Ik was toch al met dat boek bezig (maar teveel gelijkenissen met MM wat mij betreft, wil nu meer direct game toepassen) en zal eens een kijkje nemen

Comment

Working...
                    X