Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Woonplaats Sarge Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Woonplaats Sarge

Nou laat ik ook maar eens 1 van me avondjes vertellen. Sinds ik tijdje terug hiermee ben begonnen heb ik er al veel goeds uitgekregen niet tot het extreme maar ja. Nadeel was dat ik eigenlijk nog eigenlijk iets TE goed met me ex om ging en we daarom eigenlijk nog elk weekend bij elkaar in bed belanden.

Maar ik heb nu (vandaag) besloten dat ik daar geen moeite meer in moet gaan steken. Het is echt leuk meisje maar zoek toch iets anders aan de ene kant. Het was een leuke tijd maar die is voorbij KLAAR.

AVONDJE...
    We waren eigenlijk van plan om naar amsterdam te gaan. Maar mijn gevoel zei dat het niet bijzonder zou worden dus toen we net op het punt stonden weg te gaan ik nog ff andere vriend gebelt of hij naar club 7 ging. En ja dus ik nog door de andere ff bij hem gedropt.

Ff daar gezeten op andere wachten. Toen richting het uitgaanscentrum eerst ff cafe gepakt en 15 min later door naar de club. Was erg rustig dus eerst ff beetje ouwehoeren en biertje drinken. Totaal geen intressanten vrouwen binnen Naar half uurtje later begint aardig vol te stromen. En ik begin me in me element te voelen.

HB9 denk voor vele jongens maar ik vind het gewoon heel vervellend kind dus het maakt me niet uit of er wat gebeurt.

Ik loop richting dansvloer kom ik meisje tegen die ik al tijd ken. Ze staat bekent dat ze nooit intressen in jongens toont en je mag al blij zijn als je met er praat Ze spreekt me aan of ik weet waar de vriendin is, Nee dus.
    Ik merk op dat ze nieuw kapsel heeft was altijd behoorlijk lang (en nu kort) en zeg de wel bekende/oude neg. Ow grappig je hebt een pruik op. Dit was een hele goeie want ze reageerde heel boos natuurlijk maar het was DE manier om haar te versieren schijnbaar.

Ik zeg zullen we ff zitten we stonden ook al 5 min te lullen midden op de dansvloer Dus we gaan zitten. Lullen over van alles en nog wat. Flink wat kino. Op gegeven moment zegt ze dat we snel een keertje moeten afspreken. Aangezien ik niet heel erg intressen in haar heb sla ik het af en zeg we zien elkaar vast wel weer met uitgaan. Drink nog ff me drankje op en ga weg.

Zoek me vrienden weer op en ga weer ff tijdje met hun praten. Maar ja zo stil staan heeft ook geen zin dus ga ff rondje lopen kijken voor wat gespreksstof Loop langs 2 meisje (HB6 en HB8.5) die beetje te wild staan dansen en eentje stoot tegen me aan. Dus ik zeg lekker lomp bezig met een knipoog en we raken in gesprek. We kennen alle 3 wel elkaar van gezicht maar verder niet. En ik begin gewoon beetje te ouwehoeren. Toon totaal geen intressen aan het begin. Ik merk op dat het ene meisje echt mooie lach heeft en geef haar complimentje erop. Kon ze erg goed waarderen. Geef er nog wat complimentjes. ik merk dat het gesprek beetje dood loopt en neem de gok het nummer van de HB8.5 te vragen. En ik krijg hem.

Weer terug bij vrienden beetje dansen/drinken. En ik zie meisje waar ik vroeger een keer mee heb zitten zoenenHB8. Loop naar er toe en vraag gewoon hoe het is. Allemaal goed enzo maar der vriendin wil naar huis. Dus ik vraag of ze nog blijft. Ze vind het goed mits er ik later naar huis breng. Nou terug naar vrienden groep. Begin met haar te dansen. Niet extreem sexueel maar leuk genoeg. Af toe beetje praten/dansen.

Ik heb het wel gehad had al druk genoeg gehad die dag. Dus vraag of ze ook weg wilt. We lopen weg. Buiten loop ik express iets harder zodat ze beetje achter blijft 1.5meter voorop lopen ofzo. stek me hand uit naar achter en zeg heh yo loop is door. IS MIJN MANIER OM TE KIJKEN OF ZE INTRESSEN TONEN AANGEZIEN HET NIET HEEL ERGNEEDY OVERKOMT EN KLEINE NEG GEEFT.

Dus ze pakt me hand. Lopen richting haar fiets. Ze doet hem van slot af. We fietsen naar haar huis is toch op mijn richting zet haar af en we praten nog wat. Toen ff stil en we zoenen. We besluiten dit vaker te doen en ik zeg ik bel je wel ff van de week. En ik ga richting huis.

Nou Mensen ben benieuwd wat of het beetje intressant verhaal is. Maar hoor graag reactie's.

Mazzels Eclips

Leuk bezig kerel, alleen krijg ik het idee dat er:
    1. Sprake is van [URL="http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=6809&highlight=inflatie"]HB Inflatie[/URL]
    2. Je weinig/niks echt cold approached. Totaal zijn dit 3 sets op een avond, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je ze al kende (evt. indirect) waardoor het allemaal heel simpel verliep.

Desalniettemin: leuk werk

Comment

HB inflatie nee ik ben nogal strikt op wat ik mooi vind. Wat veel mannen al snel knap vinden kan voor mij echt nog een 6 zijn. Misschien beetje arrogant maar ik ben totaal niet aangetrokken tot minder mooie vrouwen. Op sommige daarbij uitgelaten.

De 1ste ken ik omdat haar beste vriendin. Met een vriend van mij ging.
      De 2de ken ik alleen van gezicht. Is niet een heel groot dorp maar je herkent wel iedereen nog steeds.
      De 3de ken ik wel langer ook voordat ik de eerste keer met haar zoende. Gewoon van kroeg en vrienden die weer vrienden kende.

Over de eerste HB9 ik vind haar voor mij totaal geen HB9 Ik val niet op deze typens en ook niet echt tot het uiterlijk. Ik hou mijn cijfer gewoon beetje op wat mannen over het algemeen knap vinden. En wat de reactie's erop zijn.

Comment

Omdat je in je woonplaats bent, heb je een headstart. Maar je zit ook met het probleem dat iedereen elkaar kent en alles doorverteld.

Ga eens op pad in een stad waar niemand je kent, en ga daar op een approach spree. Daar leer je het meeste van.

Voor de rest, goed werk. Ga zo door, alleen verbreed je horizon

Comment

Originally posted by Blitzkrieg View Post
          Ga eens op pad in een stad waar niemand je kent, en ga daar op een approach spree. Daar leer je het meeste van.
          Daarom ga ik altijd sargen in Arnhem. 20 minuutjes rijden maar ik wordt wel gepushed om the approachen want ik ken er niemand. Hoewel het misschien ook wel een zwakte van me is: In Nijmegen ken ik veel mensen. Als ik daar een maand lang 2 dagen per week alleen ga sargen dan krijg ik wel van mensen vragen wat ik aan het doen ben. Misschien toch iets met inner game te maken..

Comment

Ik ben eigenlijk ook nooit in me eigen woonplaats met uitgaan. Meestal in amsterdam, of utrecht de wat meer bekende clubs zo nu en dan weer eens rotterdam of eindhoven.

Daar gaat het wel iets moeilijker vind ik maar dat komt misschien ook meer omdat mensen daarheen gaan voor het feest of iets in die trend.

ik ben ook niet echt opzoek naar een one-night stand als ik ergens buiten me woonplaats ben. Is leuk voor af en toe. Maar ik zoek meer een leuke vaste relatie. Dat is voor mij het belangrijkst!!

Nu ik ook heb besloten niet meer zoveel met me ex om te gaan. Wil ik gewoon lekker gaan genieten. En gewoon me eigen ding doen. Ook al zal het vast nog wel weer een keer gebeuren. Ik heb nog niet volluit kunnen gaan in me GAME aangezien ze er meestal bij was.

Comment

Er staan geen toegepaste routines of tactieken in dit fieldreport beschreven. Derhalve is het onbruikbaar; lezers kunnen er niets van opsteken en advies is moeilijk aan je te geven.

Comment

@ Fando

Er staan geen toegepaste routines of tactieken in dit fieldreport beschreven. Derhalve is het onbruikbaar; lezers kunnen er niets van opsteken en advies is moeilijk aan je te geven.
                Sommige mensen gebruiken geen routines of dergelijke. Ze beschrijven een fieldreport en daaraan kun je afleiden hoe ze denken en wat voor realiteit ze hebben. In mijn ogen leer je daar veel meer van!

Ondanks dat zou dit fieldreport misschien wel iets uitgebreider beschreven kunnen worden, zodat we betere feedback zouden kunnen geven.

Comment

Originally posted by Magnet View Post
                  @ Fando

Sommige mensen gebruiken geen routines of dergelijke. Ze beschrijven een fieldreport en daaraan kun je afleiden hoe ze denken en wat voor realiteit ze hebben. In mijn ogen leer je daar veel meer van!

Ondanks dat zou dit fieldreport misschien wel iets uitgebreider beschreven kunnen worden, zodat we betere feedback zouden kunnen geven.
                  Een fieldreport beschrijf je niet, een fieldreport schrijf je en zet je op internet. Een 'report' is namelijk een rapportage van wat zich ergens heeft voltrokken, in dit geval in 'the field'.
                  Iets wordt ergens [B]uit[/B] afgeleid en niet [B]aan[/B] afgeleid. Je gebruikte het voegwoord 'of' in de frase 'routines of dergelijke'. Wat bedoel je daarmee?

Verder is het voor mij geen nieuws dat er hier mensen zijn die routineloos sargen. Als de auteur van een fieldreport het vermogen heeft om de leerzame momenten van een dergelijke routineloze excercitie gemeengoed te maken, dán is dat inderdaad leerzaam. De educatieve waarde van deze lap half-Nederlandse tekst is nihil.

Als dit fieldreport nóg uitgebreider zou zijn geweest, dan zou dat geen verbetering zijn geweest. Er is hier al genoeg broddelwerk verspreid. Erg altruïstish van je trouwens, dat je de verdediging ervan op je neemt.
                  Last edited by Fando; 09-01-2008, 09:44 AM.

Comment

Ik verdedig niemand, ik geef alleen mijn mening.

Het woord 'beschrijven' zou 'schrijven' moeten zijn, een spelfoutje.

Met routines en dergelijke bedoel ik routines, dhv-verhalen, negs enz. Eigenlijk alles wat 'canned material' is.

Maar ik zou zeggen... laat zien hoe goed jij een fieldreport kan schrijven!

Comment

Lichten voorbeeld

Touche (met accent aigu) .

Fando, we weten je positie hierin. Alleen een leerzaam FR of LR is altijd welkom. Zo geef je wat terug aan de community die jou ook veel gegeven heeft.

Jij bent welbespraakt en eloquent genoeg qua schrijfstijl om er een prachtig epistel van te maken, die nog vele jaren als een lichtend voorbeeld voor velen kan dienen.

Kijk ik vind "broddelwerk" tot daar aan toe. Alleen met een beetje fantasie kun jij dit FR fantastisch herschrijven. Stip als extra de punten even aan waar je over valt in het origineel, en zo leren we er allemaal wat van.

Jij weet precies waarover je praat, en wat je bedoelt. Alleen hoe zou jij dat doen? Laat eens zien, dan kunnen we daar weer van leren.

Als dan iemand weer een FR zo beschrijft kunnen we naar jouw wijze lessen verwijzen.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Srry als het voor sommige mensen niet boeiend is, Kan het wel begrijpen. Maar ik ga uit voor het uitgaan en ja daar hoort ook vrouwen bij ontmoeten.

Maar ik ga echt niet alle details onthouden over hoe en wat ik deed om met vrouwen te praten/verleiden. Dat zou voor mij het plezier van de avond verpesten.

Misschien zou ik wel zowiezo er meer aan hebben als het ging onthouden. Maar dat wil ik gewoon niet. Ik wil plezier hebben en dat doe ik dan ook.

Comment

Originally posted by Magnet View Post
                          Maar ik zou zeggen... laat zien hoe goed jij een fieldreport kan schrijven!
                          Waarde Magnet, een aantal van mijn FR's en LR's staan in de praktijkbespreking. Het is al even geleden dat er nieuwe gepost zijn vanwege een serieuze relatie.

Prettig dat een -durf ik het te zeggen?- oudgediende als SmoothDoc een sussende taak op zich neemt. Ik zie hem graag, al komt het er zelden van.
                          Toch zal het niet mijn taak zijn hier de richtlijnen voor fieldreports op te stellen. Dit is reeds uitvoerig gedaan door CountG. Net als hij predik ik voor degelijke taal. Noem het maar schriftelijke DHV.

Bedenk dat woordkeus en verder taalgebruik veel over de auteur verraad. Zo vind ik de posts van Justus en CountG goed in lijn liggen met hun persoonlijkheid. Veelzijdig en precies. Voor allen een voorbeeld.

Tot slot doe ik water bij de wijn door te zeggen dat ik bevooroordeeld kan zijn. In november vorig jaar ontmoette een groep forumleden elkaar in Utrecht. Dat was voor velen -ook voor mij- de eerste kennismaking met mensen van dit forum. Met plezier doe ik mee aan telefoongesprekken en ontmoetingen met meerdere mensen ervan. Nog steeds kijk ik uit naar nieuwe grootschalige samenkomsten. Dit geeft vaak een teleurstellend effect; de opkomst lijkt voor een groot deel te bestaan uit mensen die evengoed Starwars-fans hadden kunnen zijn. Hun verschijning doet dit althans met alle redelijkheid vermoeden.
                          Het komt er op neer dat haast geen van de mensen die ik van de eerste ontmoeting ken, het de moeite waard vindt om nader kennis te maken met nieuwe sarger-aanwas. Ik spreek dus niet alleen voor mijzelf.
                          Een prominent lid van dit forum merkte tijdens zijn speech op een bootcamp in december 2007 op, dat de aanwezigen er niet bepaald speciaal uitzagen. Helemaal gelijk had hij. Dit is haast niet veranderd. Of er wordt te erg ge-peacockt, of de mensen zien eruit alsof ze geld tekort komen of World of Warcraft-verslaafd zijn.

Maar ach.... Uiterlijk telt niet, toch? Dat zegt Tyler Durden immers.
                          Nee. Als je geweldige game hebt ontwikkeld, dan inderdaad niet. In elk voorstadium daarvan moet je alles van je uiterlijk in je voordeel laten werken en dit staat uitgebreid toegelicht in materiaal van David DeAngelo en Style. Het is mij dan ook een raadsel waarom mensen dit niet doen, en verontwaardigd reageren als ze op sneakers of sportschoenen worden geweigerd bij een nette nachtclub.
                          Last edited by Fando; 09-01-2008, 05:06 PM.

Comment

Hey Ricky,

Mijn leven is mooi. Ik kan je wat fraaie opnamen laten zien van game-resultaat, zeg maar....

De door jou gekozen term 'afkraken' komt onjuist op mij over. Persoonlijke beledigingen heb ik niet gedaan en zal dit ook niet snel doen. Je hebt verder gelijk door te stellen dat ik mijn positiviteit beter collectief kan inzetten, in plaats van het te beperken tot mijn voorkeurs-sargers hier.

Het zou pedant zijn om ongevraagd advies uit te delen tijdens seminars. Ongepast ook, want inderdaad heeft iedereen een eigen stijl. Een verzoek tot het geven van advies willig ik altijd in.

Inderdaad, StarWars is een klassieke creatie. Een slim concept om veel geld mee te verdienen. Of de fans ervan ook vrouwen bij de vleet hebben.... Onwaarschijnlijk.

Comment

@ Fando

Mijn leven is mooi. Ik kan je wat fraaie opnamen laten zien van game-resultaat, zeg maar....
                              Je hoeft je niet te kwalificeren of te bewijzen.

Gezien de andere posts beginnen ik wat patronen in je posts te zien Fando:
                              1) Positief en aanmoedigend ben je zelden,
                              2) Argumentatie ontbreekt vaak,
                              3) Concreet advies ontbreekt ook vaak,
                              4) Je ontkent zo veel mogelijk.

Reageren op mijn posts hoeft voor mij dan ook niet meer.

Zonder de 4 punten hierboven is een post namelijk compleet waardeloos!

Dit is tevens mijn laatste post gericht naar je, ik vind het zonde van mijn tijd.

Comment

Working...
                              X