Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Tentfeest Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Tentfeest

Ik kom uit een boeren gat. Ik heb me hele leven al in twee werelden geleefd. Aan de ene kant de boer die van zuupen en brommers kieken houd. Daar heb ik wel altijd het gevoel gehad dat die wereld te klein is voor mij. Aan de andere kant, de Blitzkrieg die houdt van theater, goede live bands, kunst en cultuur.

Het is nu twee weken na mijn break-up met HBBezet waar jullie van alles over hebben kunnen lezen. We gingen samen wonen, dat heeft twee hele weken geduurd.

[B]- Tegen liefdesverdriet bestaat maar één werkend medicijn en dat is Sargen.[/B]

Ik werd meegenomen naar een tentfeest bij een kermis. Dit met vrienden die ik al jaren ken uit mijn dorp.

[B]Aankomst:[/B]

Ik voel me wat zelfbewust omdat die jongens me allemaal van kleins af aan kennen. En heb heel erg het gevoel dat ik me moet bewijzen.
    Ik ga de kermis op en win twee beertjes, mooie peacock/lock in props.
    In de tent approach ik een paar dozijn dames. Voor ik op pad ging had ik vier openers ingestudeerd die volgens mij goed zouden aan slaan in die situatie:
    - Heb jij al die mensen uitgenodigd?
    - Kneep jij net in m’n kont?
    - Hee luister toch is! Dit is ons nummer, ken je hem nog?
    - Waarom duwt iedereen me steeds. Volgens mij is het een samenzwering.

Ik hook een paar sets, het loopt soepel. Echter de meeste van m’n targets hebben een vriendje mee.

De sets die ik hook vermaak ik ontzettend met mijn routines en negs. Ook had ik er daar een aantal van uitgekozen die ik die avond zou gebruiken.
    - 5 Questions game
    - Hand lezen, eerst serieus en eindigen dat ze word opgegeten door een dinosaurus
    - Style’s tring tring goocheltruc
    - En 93% van de vrouwen masturbeert onder de douche grap

[B]---[/B]
    De hele avond heb ik ups en downs. Ik merk al snel dat er een aantal dingen zijn waar ik moet verbeteren. Minder de clown uithangen en af en toe ook wat serieuzer zijn. Als ik gedronken heb, minder hard spreken. En wat minder ‘uitsloven’.

[B]--
    De twee top punten van de avond:[/B]

[B]1: [/B]Ik sta in een set met een meisje en twee jongens. Het meisje probeert me te overtuigen dat ze jarig is. Ik geloof haar niet en vertel haar “Als je het kunt bewijzen krijg je een beertje” . Ze stuurt me naar haar broer en die probeert me ook te overtuigen. Een hoop gelachen met die jongen en hij was totaal disarmed. Hij moest wat lachen omdat ik zo een ‘versierder’ was en verteld me dat zijn vriend altijd moeite heeft met de meisjes. De jongen luisterde mee.

Ik praat verder met die jongen, en laat hem m’n cheatsheat zien. Vertel hem een beetje over openers, negs en lichaamshouding. Hij was een spons.
    Verder op zag ik een 4 set staan, drie jongens met één bloed mooi meisje.
    “Ik zal je proberen te laten zien wat ik geleerd heb, ik weet niet of het werkt want één op de tien vrouwen is nog steeds te verlegen of heeft haar avond niet. “

De jongen kijkt met grote ogen.
    Ik loop naar de 4 set toe, en spreek de jongens aan. Ik open met “hebben jullie al die mensen uitgenodigd?”. Al snel merkte ik dat de drie gasten, sportschool jongens totaal geen ruggengraat hadden, dus ik ga over op het meisje. Ik pak m’n gewonnen kermis beer, en hou hem voor haar uit. Ze lacht en probeert hem aan te pakken, ik trek heb terug, lach duivels en zet hem boven op een paar boxen waar ze nooit bij komt. Boos loopt ze van me weg.
    “Sorry, deze bewaar ik voor m’n vriendje. *pauze* . Als ik geen homo was had je echt m’n type geweest.” Haar boze gezicht veranderd in een glimlach. Ik ben in.

Ik lees haar hand, ze trekt andere meisjes naar me toe om bij hen hetzelfde te doen. “Ik moet hier geld voor gaan rekenen!”. Ik vraag hoe iedereen elkaar kent. Meisje verteld dat de jongens vrienden van haar vriend zijn. We praten nog wat na, en ik excuseer mezelf.

Ik loop terug naar die jongen en hij vroeg me het hemd van het lijf. “Wat vertelde je? Hoe reageerde ze? Wat deed je toen?” . Ik gaf hem een paar openers, en zag hem een set in gaan. Hij hookte. Een duim omhoog van mij en een adrenaline vol vrolijk gezicht terug.

[B]--------
    2:[/B]De avond werd wat later. Het alcohol in mijn bloed wat hoger. Maar ik bleef scherp. Ik hoorde de naam van een jongen en ik liep er op af (3 set. 1 jongen, 2 dames). Ik roep ‘Hee Jonathan!”. Hij kent me niet, maar is ook aangeschoten. Hij geeft me een hand, “Hee gast! Hoe is het!”.

Ik loop naar een van de dames. Ze waren allebei niet meer dan een 6je dus ik selecteerde niet echt een target. Ik gaf beide genoeg aandacht. Routines routines en nog meer routines. Een van de meisjes gaat weg met Jonathan. Degene waar ik mee praatte bleef. Hand lezen, 5 question game. Wat DHV verhalen over mijn werk, en oprecht geïnteresseerd zijn in wat zei doet.

[B] EN TOEN:[/B]

Het meest cliché wat ik ooit gezegd hebt. Ik werd er zelf misselijk van
    “Als jij nou voor dit beertje zorgt (kermis beertje), Dan zorg ik heel goed voor de andere. De volgende keer dat we bij elkaar zijn wisselen we ze uit”
    … Een stilte... En het werkte, ze pakte het beertje en vertelde dat ze er heel goed voor ging zorgen.

We flufte nog wat, en ik vertelde dat ik zo terug ging naar m’n vrienden.
    Ik probeerde mijn eigen nummer close. Hij klinkt misschien wat AFC, maar het werkt voor mij altijd: “Ik word altijd heel verlegen in dit soort situaties, maar ik ga het toch vragen. Zou ik je telefoon nummer mogen” Ze pakte gelijk mijn telefoon en begon te toetsen.

Ik gaf haar drie zoenen en liep weg. Terwijl ik weg liep dacht ik “FCK! Ik had haar echt wel kunnen kiss closen.” Naar drie stappen draaide ik me om, riep haar naam. Ze draaide zich om. Ik pakte haar beet en zoende haar vol op de mond. Een halve seconde was ze verbaasd, maar daarna ging ze er vol in mee. Ik glimlachte, ze glimlachte terug. En ik liep weg.

Voor mij voelde het gespannen en onhandig, maar ik weet zeker dat het voor haar aanvoelde als het einde van een romantische film.

Ik was al verheugd met je terugkomst, maar heb dat nog niet in andere topics kunnen laten terugkomen..

Blitzkrieg: Welcome back!

Comment

Hahaha wat cool hoe je die kiss-close deed!

Klinkt serieus als het einde van een romantische film. Heerlijk! Hahaha dat is precies wat de methoden zeggen dat niet werkt omdat het 'social conditioning' is, maar je bewijst toch maar even dat het soms wel kan.

Ik zocht trouwens je topics over HBbezet en hoe je het hebt uitgemaakt, maar ik kon niets vinden.

Iig ga zo door! Lekker!

Comment

Mooi om te lezen, ook hoe je een 4 set opent met 3 jongens.
        Zelf lees ik ook handen. Vroeger voor de kino, gevolgd door hand en nekmassage, nu voor fun. Je zult 1 groot nadeel hiervan nog ondervinden. Je bent de handlezer voor hun. Ik spak gisteren in Tilburg een vrouw aan die direct zei, oh jij bent de handlezer. Vorig week in Den Bosch hetzelfde. Kijk een vrouw aan en zij roept, heee ik ken jou, jij bent die handlezer. Had ik haar ruim een jaar geleden ontmoet. Ik had werkelijk geen enkel idee wie zij was. Een ander nadeel heb je al meegemaakt. Zij haalt er andere vriendinnen bij om het ook bij hun te doen. Je wordt nu de entertainer.... Maar handlezen werkt nog steeds als een trein.

Comment

Originally posted by go-on View Post
          Mooi om te lezen, ook hoe je een 4 set opent met 3 jongens.
          Zelf lees ik ook handen. Vroeger voor de kino, gevolgd door hand en nekmassage, nu voor fun. Je zult 1 groot nadeel hiervan nog ondervinden. Je bent de handlezer voor hun. Ik spak gisteren in Tilburg een vrouw aan die direct zei, oh jij bent de handlezer. Vorig week in Den Bosch hetzelfde. Kijk een vrouw aan en zij roept, heee ik ken jou, jij bent die handlezer. Had ik haar ruim een jaar geleden ontmoet. Ik had werkelijk geen enkel idee wie zij was. Een ander nadeel heb je al meegemaakt. Zij haalt er andere vriendinnen bij om het ook bij hun te doen. Je wordt nu de entertainer.... Maar handlezen werkt nog steeds als een trein.
          Ik snap je.. Ik doe het niet al te serieus, ik begin serieus en eindig met een raar verhaal met een dinosaurus.

Oh en trouwens Tymar. Dit is het topic over HBBezet : [URL="http://venusianarts.com/forum/showthread.php?t=9775"]http://venusianarts.com/forum/showthread.php?t=9775[/URL]
          Last edited by Blitzkrieg; 08-25-2008, 12:09 PM.

Comment

Je zult 1 groot nadeel hiervan nog ondervinden. Je bent de handlezer voor hun. Ik spak gisteren in Tilburg een vrouw aan die direct zei, oh jij bent de handlezer. Vorig week in Den Bosch hetzelfde. Kijk een vrouw aan en zij roept, heee ik ken jou, jij bent die handlezer. Had ik haar ruim een jaar geleden ontmoet. Ik had werkelijk geen enkel idee wie zij was. Een ander nadeel heb je al meegemaakt. Zij haalt er andere vriendinnen bij om het ook bij hun te doen. Je wordt nu de entertainer....
            Je laat je toch niet als dancing monkey behandelen? Als je je dat laat zeggen kom je mijns inziens vanuit een verkeerd headspace: Je hebt het handlezen nodig om de aandacht vast te houden.

Als mij dit zou overkomen (gelijksoortige dingen zijn me overkomen: "Hey jij bent toch die grappige jongen, vertel eens wat grappigs") dan zeg ik domweg iets in de trant van:
            " Pardon? Ik ken jou helemaal niet, gedraag je eens een beetje"
            "Sorry, maar ik ben geen aapje waar je een muntje in gooit en dan ga ik dansen"
            "Ik KAN handen lezen ja, maar zo te zien heb jij dat nog niet verdient"
            "Ik wil je handen wel lezen, maar dan moet je me eerst een leuk verhaal vertellen/biertje geven/ _____ VUL IN"

Mijns inziens kom je dan uit een stuk gezondere headspace..thoughts?

@ blitzkrieg
            Ik vergat nog even streng te zijn: Don't ever leave us for a bitch again Vrouwen zijn tijdelijk, maten voor altijd.

Comment

begrepen

Comment

Originally posted by CountG View Post
                Je laat je toch niet als dancing monkey behandelen? Als je je dat laat zeggen kom je mijns inziens vanuit een verkeerd headspace: Je hebt het handlezen nodig om de aandacht vast te houden.

Mijns inziens kom je dan uit een stuk gezondere headspace..thoughts?
                Mijn reactie: aha dat was jij. Kom eens hier (dominant). En dan vervolgens hebben over wat op straat/cafe gebeurt.

Ik heb handlezen niet nodig om aandacht vast te houden. Ik wil weten of ze sexueel is ingesteld (een onderdeel van de hand is de venusheuvel). Jaah daar gaat mijn gesprek nu altijd heen!!
                Last edited by go-on; 08-26-2008, 01:04 PM.

Comment

Vet dat je mixed sets ook zo goed gaan!

Comment

Originally posted by CountG View Post
                    Als mij dit zou overkomen (gelijksoortige dingen zijn me overkomen: "Hey jij bent toch die grappige jongen, vertel eens wat grappigs") dan zeg ik domweg iets in de trant van:
                    " Pardon? Ik ken jou helemaal niet, gedraag je eens een beetje"
                    "Sorry, maar ik ben geen aapje waar je een muntje in gooit en dan ga ik dansen"
                    "Ik KAN handen lezen ja, maar zo te zien heb jij dat nog niet verdient"
                    "[B]Ik wil je handen wel lezen, maar[/B] dan moet je me eerst een leuk verhaal vertellen/biertje geven/ _____ VUL IN"
                    Een leuke aanvulling op dit lijstje, die ik waarschijnlijk zou gebruiken:

Ik wil je handen wel lezen.. *pakt haar hand*... oh, uuh, ga jij maar eerst eens die klauwen van je wassen! Gedverdemme!

Leuk FR Blitz, good stuff!

Comment

Ja, het lijkt wel Casablanca.

Het ontbreekt er nog aan dat je zegt

"Here's looking at you kid"

[url]http://www.youtube.com/watch?v=pwjRwAJXuYM&feature=related[/url]

Dat meisje blijft nu helemaal verward en vol lustgevoelens achter....

Volgende keer?

"Here's on making love to you kid."

Dat vind ik een beter einde nl.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Working...
                      X