Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Disc] Rookverbod is schitterend Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Disc] Rookverbod is schitterend

Ik rook niet, dus dat het rookverbod is ingevoerd vind ik goed, anderen zullen het daar niet mee eens zijn.
    Maar er is een schitterend bijkomend effect. Groepjes van vrouwen die buiten staan te roken/kletsen. Voor juli ging ik cafe in en weer uit. Nu loop ik langs de cafes en spreek de vrouwen die voor de cafes aan. Geen last van luidde muziek, gewoon lekker kletsen en veel fun. Ik neem tegenwoordig de telefoonnummers mee van vrouwen die voor het cafe staan. Zolang het nog goed weer is, maak ik hier nog uitgebreid gebruik van.
    Jammer dat sommige cafes/bars/disco's een rokersruimte hebben
    Last edited by go-on; 08-24-2008, 07:11 AM.

Daarop inhakend: Het type vrouw wat staat te roken scoort minder punten bij mij. Hierdoor blijven automatisch 'betere' kandidaten voor mij binnen bij de bar. Handig dus zo'n scheiding

Conclusie: Rookverbod is idd schitterend!

Loud

Comment

ik vind het alleen jammer dat ik die scheten nu zo erg ruik in de club

desondanks dit is het wel beter voor je game zo afentoe hoef je zelf niet te isoleren

target:ik ga roken kom je ff mee?

of

obstakel:ik ga roken kom je mee?
      target: nee ik blijf ff hier

Comment

het grote voordeel is dat je kleren niet zo meer stinken na het uitgaan.

Comment

Geniaal, Go-On!!!

Comment

Ik heb er ook geen problemen mee en zoals Loud kan ik nu "betere" kandidaten uitzoeken.

Comment

Maakt het stoppen met roken zeker makkelijker.

Je maakt altijd een praatje als je buiten staat te roken.
              Trouwens nu ik er aan denk met sargen maar je veel gebruik van [B]false time constraint FTC[/B] die heb je dan niet nodig. Want zij weet je over 5 minuten toch weer binnen staat.

Wat niet rokers trouwens niet weten dat het buiten vaak nog gezelliger is ook. Want je kan je in een groep goed verstaanbaar maken wat binnen in een disco niet lukt.
              Iedereen begint tegen elkaar te praten even weg van de drukte lekker een sigaretje roken rokers onder elkaar weet je wel.
              Verhaal halen wat er nou binnen was gebeurt, nieuwe mensen die binnen komen of er uit worden getrapt enz buiten gebeurt het haha

Ik ben nu een week gestopt met roken dus [B]wish me luck[/B]

Comment

Originally posted by Merien View Post
                Maakt het stoppen met roken zeker makkelijker.

Je maakt altijd een praatje als je buiten staat te roken.
                Trouwens nu ik er aan denk met sargen maar je veel gebruik van [B]false time constraint FTC[/B] die heb je dan niet nodig. Want zij weet je over 5 minuten toch weer binnen staat.
                Een FTC is bedoeld om de indruk te wekken dat je snel weg zult zijn, en dan stiekem toch de tijd te kunnen nemen om je sarge-werk te doen. Dat duurt in de regel langer dan vijf minuten.
                Buiten roken is een time constraint. Je hoeft dus niet te liegen over dat je binnen een paar minuten weg bent, want je bent daadwerkelijk binnen die paar minuten weg. Je kunt dus binnen de tijd van het sigaretje roken minder aan sargen doen, dan wat binnen de tijd van een FTC kan.

Comment

Ik was eigenlijk gestopt met roken maar ik rook stiekum weer als ik uitga omdat er inderdaad heel veel meisjes buiten staan altijd. Omdat ik stokdoof ben is het binnen nooit zo goed converseren voor me. Dus ik heb het buiten altijd best naar m'n zin. Binnen kan ik dan een beetje gek doen als ik wil omdat ze dan weten dat ik doof ben en ze toch niet versta. Als ze me echt weer willen spreken kunnen ze altijd de volgende keer achter me aanlopen naar buiten.

Het is ook handig om een set buiten te openen. Als je dit goed doet dan wil je target je verhaal blijven horen terwijl de obstacles allemaal weer naar binnen gaan en dus blijf je alleen met haar buiten achter. Inplaats van "Wij vinden elkaar leuk. Vinden jullie het goed als ik haar even leen?" kan je zeggen "Wij vinden elkaar leuk. Vinden jullie het goed als we nog even blijven roken buiten?" blah natuurlijk kan je ook meteen testen of ze mee wil roken met je of nog vies van je is zeg maar.

Maar ach Nu wordt het herfst en gaat het toch wel weer vaker regenen. Ik ben zoiezo te afhankelijk van buiten sargen merk ik. Ik moet toch maar eens leren om oplossingen voor m'n gehoorproblemen te vinden als ik binnen ben.

Comment

hahaha," ik snap het helemaal.. zo heb ik ook laaste vriendinnetje versierd," we zijn geloof ik toen de hele avond buiten blijven zitten," binnenkort weer terug naar argentinie waar geen rook-verbod is.. kan ik weer lekker om een vuurtje gaan vragen.. HAHAHAHAHHA," maar is daar ZO warm nu. dat er zoiezo al veel mensen buiten daar staan.. nice..

Comment

Working...
                    X