Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Disc] Schaamte missie 2! Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Disc] Schaamte missie 2!

Het werd tijd voor de 2 schaamte misse. Aboe en ik stonden weer op de dam en gingen richting de sexshop om een dildo te kopen. Aboe vond de sexfilms ook erg boeiend... :P.

Daarna gingen we terug naar de dam en gingen we op een bankje onze dildo's monteren op ons hoofd (eigenlijk de cowboyhoed). Daarnaast hadden beide een tekst op ons shirt. Die van Aboe was 'need cock??' en die van mij was 'ik geef en ontvang'.

We hebben bijna een uur rondgelopen en aardig wat mensen gedag gezegd. Zoals 'is er iets?' en 'zie ik daar interesse??'. Echt leuke opmerkingen kregen we niet, vooral de oudere mensen vond het een beetje ongepast volgens mij. We kregen alleen een paar een grote mond van een voorbijganger, zoals 'je dildo zit niet goed, nerd!'. We zijn 2 keer aangesproken door langslopende chicks en Aboe had nog een approach gedaan.

Zo heel eng vonden we het uiteindelijk niet, we gedraagde ons niet anders en op een gegeven moment vergat ik zelf even dat ik dat ding op had...

Hier zijn enkele foto's:

http://www.basic-site.nl/va/foto5.JPG

http://www.basic-site.nl/va/foto4.JPG

http://www.basic-site.nl/va/foto6.JPG

Comment

lol...absurd dit, maar toch wel redelijk hilarisch. RickyD & SmoothDoc, tijd om jullie beloftes in te lossen

Comment

heerlijk
        de spanning was een stuk minder aangezien we zondag al zoiets hadden gedaan wel merkte ik dat mensen iets banger waren
        op de vraag 'wat is er?' of 'is er wat?' hebben we ook meer dan 10 keer geen antwoord op gekregen
        en de 1e die wel reageerde deed dat met de zin 'houdt je bek'
        ik ga zeker genieten van me rmc kaartje anders had ik deze dus nooit kunnen betalen (mijn bankrekening is nog kaler dan rickyD's hoofd)
        tnx smooth ik zal de email morgen versturen en hem op je forum zetten
        Last edited by Jonathan; 08-20-2008, 12:00 PM.

Comment

Nou de moderator heeft gesproken Aboe, dus ja ik kan er echt niet meer onderuit. Bedankt CountG maar.

Met alle liefde geef ik het aan je Aboe, je hebt volgens ons boek ZmV (blz 55 2e editie) jouw beloning verdiend.

Nou dan kan ik er echt niet meer omheen natuurlijk. CountG, ons boek, de druk van het forum. Zie je daar Aboe, ik stel je nog wel even voor aan wie je maar wil daar. Ze zijn allemaal in de pauzes te spreken.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Dit wil ik ook echt eens doen in de toekomst! nu nog iemand vinden die in Friesland woont of omgeving

Comment

Ga dan alleen man Grotere uitdaging, je gaat toch niet je angsten uit de weg he?

Comment

nou magnet jullie hebben in iig een paar dildo's nu, altijd goed om in je .............. te steken .." jullie hebben wel ballen in ieder geval.. respect
                Last edited by gabrieldutchie; 08-20-2008, 09:30 PM.

Comment

Haha lachen mannen. En leuke beloning ervoor gekregen. Nu nog een keer iets extremers

Comment

iemand die ik ken heeft het eens gedaan in een jurk met een dildo op z'n kop.
                    zot zijn doet gelukkig geen zeer.
                    en die dildo's zijn een leuk kadootje voor je LTR/MTR/FB met Valentijn

Comment

Chique!

Comment

Dit is idiotie ten top. Een psychiater zou tot directe institutionalisering overgaan.

Ik begin ineens te begrijpen wat een mede-forumlid bedoelde met de uitspraak:

'Op het forum daalt het niveau met de seconde.'

Comment

Nou nou nou Fando...

Onderhand begin ik het idee te krijgen dat JIJ juist naar de psychiater moet!!

[B]Haast geen enkele post die ik lees van jou is positief, aanmoedigend, inspirerend of motiverend. Je geeft alleen maar negatief commentaar.[/B]

Ook wel typisch dat iedereen het wel cool vind of in ieder geval hilarisch en jij niet...

Als je op- of aanmerkingen hebt op fieldreports, missies, artikelen en discussies laat dan even aan ons zien hoe het wel allemaal moet dan...

[B]Give us some value!!![/B]
                          Last edited by Magnet; 09-01-2008, 11:35 AM.

Comment

Hi Fando,

Nee dit is niet idiotie. Ik zie de diepere mentale overwinning die hier behaald wordt.

Dit is geen onderbroekenlol van een stel dronken gasten. Iets wat je wel zou kunnen beschouwen als idiotie. Qua buitenkant lijkt wat Magnet en Aboe deden er wel veel op. Daarom begrijp ik je houding Fando.

Ik begrijp ook de irritatie van Magnet wel, die zijn eigen mentale overwinning als "idiotie" ziet afgeschilderd.

Jezelf niet al te serieus nemen is een heel groot goed, en dat missen veel mannen op dit forum.

Zand erover, het tegenoverstelde van liefde is onverschilligheid.

Dat kan van jullie beiden qua gevoelens over dit forum niet gezegd worden.

Het laat jullie allebei niet geheel onverschillig. De community laat jullie niet onverschillig. Fando ziet het niveau dalen, en wil daar met de beste bedoelingen zijn stem daarover laten horen. Magnet wil zijn overwinningen laten zien, en daarmee een inspiratie zijn voor anderen die daarin nog slagen dienen te halen.

Beiden hebben jullie de beste bedoelingen, en willen jullie mensen bijstaan in hun weg naar de verlichting. Beiden betuig ik jullie daarvoor groot respect.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Beste Magnet,

Lees wat eerdere layreports van me zou ik zeggen. Omdat ik inmiddels een tijd in een vaste relatie zit, komen er geen nieuwe.

Je zegt dat bijna geen enkele post van mij positief is. Als daar geen reden toe is, is het uiteraard ook niet gepast om dusdanig te posten. Een reden waarom ik naar een medicus zou moeten geef je niet, bovendien is je poging tot sarcasme niet origineel. Afkeuring jouwerzijds kan ik lauter complimenteus opvatten.

Je vraagt mij om value; heb je het hard nodig? Hier is een tip: word een beschaafder mens en loop het L.A.S. V.E.G.A.S. model van Neil Strauss na.

Inhakend op Smoothdocs betoog; zaken als mentale overwinningen heb ik ooit eens horen bespreken door Steve Piccus of Rasputin. Een van de twee.
                              Ze zochten moeilijke situaties op. In die zin moeilijk, dat er spanning heerste. Hij liet zich bijvoorbeeld niet wegsturen door een agent toen hij met zijn bestelbus midden op een drukke weg bleef stilstaan.

De zelf-verlakkerij waar deze twee heerschappen zich aan hebben overgegeven zou best nog eens door Gorden en Gerard Joling gedaan kunnen worden. Het niveau is vergelijkbaar. Van spanningen is weinig sprake aangezien er in een miljoenenstad als Amsterdam dagelijks al meer dan genoeg freakshows zijn, waar dergelijke verschijningen niet opvallen. Twee ondergemiddelde kereltjes met een maf plan en weldra kan dit forum weer een stuk vervuild worden.

Comment

Working...
                              X