Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Disc] www.versieracademie.nl - Eye opener Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Disc] www.versieracademie.nl - Eye opener

[B][COLOR=Red]Eye opener workshop van versier Academie (Report)[/COLOR]
    [/B]

Hey mensen!

Ik ben Jase vroeger ook wel bekend als Power Metal maar heb dus sinds een maand een nieuwe start gemaakt en Power metal is dus verleden tijd.
    Ik heb vandaag een Workshop gevolgt van Morpheus van de Versier Academie.
    Morpheus stond bij de dating doctors ook wel bekend als "Cooldoc" maar heeft nu een eigen bedrijfje gestart en wist van de dating doctors seminar vroeger dat morpheus een echte Master Pua is.

Hier dus het report en mijn mening .
    We verzamelden om 13:00 bij cafe break away ik rustig een drankje besteld en buiten zitten. zag ik morpheus nergens kwam er een deelnemer naar me toe ben jij jimmy? ik zeg huh nee? hij zegt ik zoek morpheus . Ik: hey ik ook!
    Komt morpheus naar me toe dat hij al die tijd binnen wachten.

Dus toen gingen we ergens zitten en ging die een anderhalf uurtje beetje theorie uitleggen en hoe we het besten konden openen. en dat was dus door een directe methoden. Dus toen hebben we wat geoefend met morpheus en ik was echt zo zenuwachtig om al zo te oefenen en morpheus vertelden me dat het er als een robot uitkwam en erg on natuurlijk dus toen hebben we geoefend tot het er natuurlijk uitkwam . Toen gingen we midden op straat oefenen , dus ik moest openen op een directen manier bij morpheus.
    Ik schaamden me een beetje omdat al die mensen het zagen , Morpheus die hard op zegt waar maak je je druk om jase? je ziet deze mensen toch nooit meer je bent hier om te leren . Oke daar ging ik ik oefenden op morpheus dat ging behoorlijk goed.

Toen in de praktijk heb ik 7 sets geopend op een directen manier waarvan ik 2 keer een close had.

[B]Close 1(Hb 8):[/B]
    Ik had oog contact met deze hb 8 en wilden tikten haar speels aan en wilden me opener gaan gebruiken. Maar ik was hem opeens vergeten! dus ik zei zo ooh nee laat maar.. waarop de hb antwoorden: neee zeg! waarop ik toen de direct tegen der was met morpheus zijn methoden.
    Ze was helemaal verbaast en vertelden me dat ze nog nooit zo leuk was aangesproken dat ze het wel erg origineel vond. Had nog een klein comfort gesprekje en eindigden met een close , knuffelden gegeven en ervandoor gegaan. we zouden later wat gaan afspreken.

[B]Close 2:[/B]
    Deze was gewoon puur met de directen methoden bij het stoplicht. Het licht werd groen maar ze bleef staan. ze zei dat ze naar der zus ging . Heb der toen geclosed en we zouden later een keer wat gaan drinken.
    Eindigen met een knuffel en ging er van door.

Paar leuke maar niet geclosed:

[B]Set 1:[/B]
    Morpheus zag een mooie hb staan en zei jase stap op haar af. Dus ik rennen want ze was al bijna weg. en gebruikten me directen opener hard op maar ze schrok . Ik: hahah schrok je?? zei: ja! haha zo ja , na me opener zei ze: zo mensen moeten vaker zo lief zijn voor elkaar ^^ dus toen een klein gesprekje maar net toen ik der wilden closen zei ze dat daar haar zus was (wat ook echt was ) die zag ik ook en dat ze ervandoor moest gaan .
    Maar die zus stond voor der neus en ze begonnen te praten. Dus ik: hey fijne dag nog he! en ging toen weg.

[B]set 2.[/B]
    Ik zag een mooie hb 9 haar fiets staan en sprak haar direct aan.
    had een klein gesprekje en wilden closen. Ze zei dat ze zich echt gevleid voelden maar dat ze samenwoonde en helaas niet kan. Maar zoals morpheus zei , dat geeft niks want je hebt een vrouw blij gemaakt en een leuk kadootje gegeven , gewoon next!

[B]Set 3 [/B]
    Ik openden een hb 7 direct en ze zegt dit doe je zeker voor je vrienden daar?
    Ze had me dus gezien . Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest.. Ik zei: ja dat zijn mijn vrienden maar wou toch even gedag zeggen!
    toen ik der wilden closen zei ze: nee dank je..
    Ik denk dat ze dacht dat ik het voor me vrienden moest doen.

We hebben morpheus ook ff in actie gezien , zo die heeft echt overal schijt aan! die gast mag zichzelf echt master pua noemen. Als je hem in actie ziet geloof je je ogen niet. Op een gegeven moment roept die hard: zijn jullie mannen of zijn jullie de man?? keihard waar allemaal mensen bij waren.
    Toen schreeuwden we wij zijn de man! toen schreeuwden morpheus nog even ik ben de prijs! jullie zijn de prijs! was echt geweldig.

Toen hadden we een nabespreking , wat beter kon en wat we geleerd hadden. En hij wilden dat zelfs na de workshop dat we deze maand een minimum aantal sets alleen moeten openen als we thuis zijn en dat die het persoonlijk gaat controleren en navragen aan ons.
    [B]
    Mijn mening over deze workshop:[/B]
    Als je weinig theorie wilt maar wel echt ervaring wilt opdoen in de praktijk met een persoonlijke coach die je ondersteund en helpt. Moet je zeker bij de versier academie zijn! je krijgt niet on nodige overbodige theorie . Maar gewoon een korte heldere theorie die gewoon werkt. Geen overbodig gedoe en daarna meteen de praktijk in onder toezicht van morpheus. Ik voelden me echt veel zelfverzekerder met openen en heb echt veel geleerd. Deze workshop is de basis van daygame , en heet eye opener is dus echt gewoon het begin , maar wel heel erg duidelijk en goed. Hij geeft ook meer workshops zoals clubgame en clubgame advanced . Ik ga later ook clubgame volgen.
    Er is namenlijk een heel groot verschil tussen clubgame en daygame en die fout maken veel mensen.

[B]Over morpheus:[/B]
    Morpheus is echt streng , en je komt er niet onder uit om sets te openen. Hijs misschien wel erg streng maar dat is wat ik nodig had want uiteindelijk raakten ik gewend aan de koude duik in het zwembad. Morpeus doet echt zijn best om je vooruitgang te laten boeken , hij is niet iemand die jou gewoon wat sets laat openen en verder niks doet. nee hij doet er alles aan om het beste uit je te halen . Als je niet wilt openen behandeld die je echt streng dat je wel gaat openen. Na de workshop heb ik nog even een uurtje met morpheus gepraat en kon hem gewoon alles vragen over versieren . ook al was de workshop om hij bleef nog zitten en nog wat kletsen. Je kon echt merken dat die het leuk vind om mensen te helpen en het echt doet om mensen te verbeteren.

Ik raad iedereen zijn workshop aan omdat het je echt helpt! Als je niet tevreden bent krijg je daar ook gewoon je geld terug dat is geen probleem.
    Nou dit was dan me report.

Jullie horen nog van me !
    [I]Groetjes Jase[/I]
    Last edited by Jase; 08-16-2008, 12:49 PM.

Lekker dan!

Maar heel even: Hoelang ben je nu al lid van dit forum? En je komt er nu pas achter dat clubgame anders is dan daygame?

en, na al die tijd weet je nog niet een beetje hoe je clubgame moet doen? Ik zie je al zolang op dit forum, maar je gaat dan nooit uit ofzo?

Not judging, just curious!

Iig goed dat je dit iig hebt gedaan, nu volhouden en doorstoten!

Comment

Echt super gaaf man! Ik vind het echt leuk om te horen dat je toch bent door gegaan man.

Comment

caveman86 caveman86 is online now
        Member

Echt super gaaf man! Ik vind het echt leuk om te horen dat je toch bent door gegaan man.
        Hey cave ,
        Ja ik was een tijd gestopt maar sinds ongeveer 2 maanden weer actief met sargen .

Tymar :

Maar heel even: Hoelang ben je nu al lid van dit forum? En je komt er nu pas achter dat clubgame anders is dan daygame?
        Heb nooit beweert dat ik het verschil niet wist , maar dat veel mensen wel die fout maken.

"Er is namenlijk een heel groot verschil tussen clubgame en daygame en die fout maken veel mensen."

en, na al die tijd weet je nog niet een beetje hoe je clubgame moet doen? Ik zie je al zolang op dit forum, maar je gaat dan nooit uit ofzo?
        Laat ik het zo zeggen , Ik probeer alle nederlandse informatie over sargen te hebben , en nederlandse workshops te volgen zodat ik alles 100% begrijp.
        Uitgaan doe ik genoeg , maar ga me meer focussen op daygamen. post ook niet zoveel meer op het forum is ook niet zo belangrijk voor me .

Not judging, just curious!
        Iig goed dat je dit iig hebt gedaan, nu volhouden en doorstoten!
        Bedankt , ik moet nu in dit koude bad blijven tot ik er aan gewend raakt ja
        Last edited by Jase; 08-17-2008, 08:14 AM.

Comment

Morpheus is inderdaad een keigoede leraar in daygame.

Learnt it from the best ;-)

Ik weet zeker dat hij erg betrokken is, en zeker een goede keuze om een keer een workshop bij hem te volgen. Hij is echt helemaal gek van de game. Je kunt ook altijd met hem lachen, en dat is ook niet onprettig.

Gewoon een wereldgozer, en ik heb heel veel respect voor hem.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Working...
          X