Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Disc] Geen gevoelens meer Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Disc] Geen gevoelens meer

Ok ik kamp nu een tijdje met hetzelfde probleem, en het is me de laatste 2 dagen vrij duidelijk geworden. Ik game, ik scoor en ik verlies interesse. De laatste 3 dames die ik heb gegamed heb ik allemaal interesse in verloren nadat ik heb bereikt wat ik met deze meisjes wil bereiken.

1e keer : gezoend, samen in 1 bed geslapen, interesse verloren
    2e keer : verliefd laten worden, geneukt, interesse verloren
    3e keer : geneukt, interesse verloren

Bij alle 3 waren de genoemde dingen de doelen die ik had gesteld (behalve het 'interesse verloren' ). Ik weet dat het nog niet zo vaak is, maar ik vind dit zo'n groot probleem dat ik het liever in de kiem smoor. Iemand enig idee hoe je dit het beste kan doen? Ik wil niet iemand worden die een doel stelt, dat doel haalt en vervolgens volledig gevoelloos wordt. Ik heb bij alle 3 deze meisjes het gevoel gekregen dat iedere vorm van contact irritant is....

Ik hanteer voor mezelf 1 regel: Doe alleen dingen die goed voelen.

In mijn optiek game je dames niet, maar kijk je of er een 'klik' is. Dit kan een enkel fysieke klik/geile klik zijn, maar ook een emotionele.

Wanneer jij tevreden bent over het uiterlijk van de dames maar na je doel te behalen interesse verliest, dan gok ik dat je die emotionele klik mist. Ga daarnaar op zoek.

Overigens: Jezelf doelen stellen is prima, maar moeten in mijn optiek niet ten koste gaan van het meisje. "Laat het meisje altijd beter achter dan je haar vond". Wanneer jij tot doel hebt om n keer met ze naar bed te gaan, wees hier duidelijk over en ga voor de one-night-stand of iets dergelijks. Laat ze dus niet verliefd op je worden of doe geen boyfriend-girlfriend uitjes met ze.

Comment

Ik ben reuze benieuwd wat anderen hier op te zeggen hebben, want ik heb precies hetzelfde gevoel.

Je leert een meisje kennen. Je krijgt dat gevoel, dat je (bijvoorbeeld) sex met haar wilt. Vervolgens heb je sex gehad met haar, maar daarna hoef je haar eigenlijk niet meer. Ik weet niet of het bij jou zelfs zo ver gaat, maar ik heb ook het volgende. Ik heb leuk contact met een meisje, en ik wil sex met haar. Als het die bewuste avond er niet van komt, maar ik wel weet dat ze het graag wil.. dan hoeft het voor mij ook niet meer.

Ik heb dit eigenlijk al heel lang, zelfs voor ik in aanraking ben gekomen met PU. Ik ben benieuwd naar de antwoorden!

Night Fever's antwoord vind ik goed, omdat ik zelf ook tot een dergelijke conclusie ben gekomen Ergens, onbewust.. ben ik toch op zoek naar een relatie misschien? Tot ik die niet heb gevonden, vermaak ik mezelf met wisselende contacten die mij eigenlijk vrij weinig kunnen interesseren. Zo een soort gevoel?

Comment

@Night-fever: Eerlijkheid gaat voor alles, alle meisjes weten precies wat ik doe (al vertel ik niets over 'the game' en dergelijken, maar ben ik dit puur uit mezelf gaan doen) en wat ik wil. Juist omdat ik naar de meisjes toe het niet eerlijk vind wil ik het in de kiem smoren. Het is niet zo dat ik expres interesse verlies, het gebeurd gewoon. Bij het meisje dat ik verliefd heb laten worden heb ik dit gedaan omdat ik haar echt ontzettend leuk vond! Ik dacht dat wordt mijn volgende vriendin, maar zodra ze ook daadwerkelijk verliefd op me was vond ik haar niet echt interessant meer (overigens heb ik met haar op dit moment nog wel leuk contact)
        De doelen die ik mezelf moet je niet zien als doelen die ik wil bereiken om te zien hoe ver ik ben. Nee die stel ik mezelf gaande weg, dus bijvoorbeeld bij het verliefd laten worden deed ik dit op het moment dat ik zelf ook het idee had dat ik verliefd ging worden, om zo iemand op de juiste manier te gamen. Want, zoals jullie allemaal wel weten, is iemand verliefd laten worden andere game dan iemand in bed krijgen.

@OhMy: Ja dat gevoel ken ik ook, zie meisje 1. Daar had ik makkelijk mee kunnen slapen, maar het hoefde niet echt van me na die ene nacht. Terwijl ik iedere vorm van contact vervelend vond wilde zij niets liever dan me zien en zo.

Het heeft alleen bij mij niets met een relatie te maken, ik heb ergens het gevoel dat ik verliefd wordt op uiterlijk en status en niet op innerlijk: nadat ik mijn 1e 6 heb gehad (vlak nadat ik begon met gamen), wilde ik een 7,
        Die heb ik gehad en toen wilde ik een 7 die het toch voor elkaar kreeg om iedereen te laten omkijken
        Die heb ik ook gehad dus toen wilde ik een 8(die natuurlijk ook enige status heeft, want dat hebben de meeste 8en), die heb ik ook gehad en nu ben ik ergens op zoek naar een 8 waar echt iedereen naar staart.
        Ik weet niet hoe het komt, maar zo gaat het bij mij. Ik doe het echt niet bewust ook, ik merk gewoon nu aan mezelf als ik zo terugdenk dat ik interesse heb in andere vrouwen. Zodra ik ze gehad heb wil ik een 'level' omhoog, hoe ik me ook voelde vlak voor ik met ze naar bed ging. Want meisje 2, de 8, dacht ik weldegelijk verliefd op te zijn.
        Tussendoor game ik ook nog wel meisjes die niet worden beschouwd als 8e of 9ens, maar daar kan ik vanaf seconden 1 al van zeggen dat het niet meer wordt dan een one-night stand, hoe gezellig het ook is.
        Last edited by Bramus; 08-13-2008, 05:39 AM.

Comment

Originally posted by Bramus View Post
          Het heeft alleen bij mij niets met een relatie te maken, ik heb ergens het gevoel dat ik verliefd wordt op uiterlijk en status en niet op innerlijk: nadat ik mijn 1e 6 heb gehad (vlak nadat ik begon met gamen), wilde ik een 7,
          Die heb ik gehad en toen wilde ik een 7 die het toch voor elkaar kreeg om
          ...
          Zodra ik ze gehad heb wil ik een 'level' omhoog, hoe ik me ook voelde vlak voor ik met ze naar bed ging. Want meisje 2, de 8, dacht ik weldegelijk verliefd op te zijn.
          Als ik bovenstaande lees vraag ik mezelf de volgende dingen af:
          - Wat vind jij echt belangrijk in een (droom)vrouw (zowel uiterlijk als innerlijk)?
          - Zijn dit de vrouwen die je closed?

Je geeft zelf aan qua uiterlijk steeds hoger te willen scoren. Waarom wil je dit? Waar ben je naar op zoek? Is het je ego die dit wil, je omgeving, jouw idee van verwachtingen uit je omgeving, of wil JIJ dit gewoon echt?

Eigenlijk geef je in jouw stuk al aan wat er aan de hand is. De vraag is nu of je daar tevreden mee bent, of dat je het wil veranderen. Jezelf de juiste vragen stellen kan daarbij helpen.

Comment

Originally posted by Night Fever View Post
            Als ik bovenstaande lees vraag ik mezelf de volgende dingen af:
            - Wat vind jij echt belangrijk in een (droom)vrouw (zowel uiterlijk als innerlijk)?
            - Zijn dit de vrouwen die je closed?

Je geeft zelf aan qua uiterlijk steeds hoger te willen scoren. Waarom wil je dit? Waar ben je naar op zoek? Is het je ego die dit wil, je omgeving, jouw idee van verwachtingen uit je omgeving, of wil JIJ dit gewoon echt?

Eigenlijk geef je in jouw stuk al aan wat er aan de hand is. De vraag is nu of je daar tevreden mee bent, of dat je het wil veranderen. Jezelf de juiste vragen stellen kan daarbij helpen.
            Om daar maar aan toe te voegen: waarom werk je "bottom up" ipv "top down". Als jij merkt dat je vrij makkelijk 7'ens en 8'en kunt closen, waarom dan niet elke avond bij de mooiste vrouwen beginnen. Ik begrijp dat je lang niet iedere avond een 10 ziet, maar ga iig voor het hoogste qua uiterlijk en stel dan ook nog eens eisen aan innerlijk. Je hebt nu wrs het gevoel dat je er niet voor hoeft te werken en "dus" waardeer je hetgeen je bereikt minder. Een mogelijke oplossing is voor jezelf een tijd geen kisscloses doen op eerste avond, eerst wat leuks gaan doen en jezelf zodoende (alis het kunstmatig) laten werken voor haar.

Originally posted by OhMy View Post
            Ik ben reuze benieuwd wat anderen hier op te zeggen hebben, want ik heb precies hetzelfde gevoel.

Je leert een meisje kennen. Je krijgt dat gevoel, dat je (bijvoorbeeld) sex met haar wilt. Vervolgens heb je sex gehad met haar, maar daarna hoef je haar eigenlijk niet meer. Ik weet niet of het bij jou zelfs zo ver gaat, maar ik heb ook het volgende. Ik heb leuk contact met een meisje, en ik wil sex met haar. Als het die bewuste avond er niet van komt, maar ik wel weet dat ze het graag wil.. dan hoeft het voor mij ook niet meer.

Ik heb dit eigenlijk al heel lang, zelfs voor ik in aanraking ben gekomen met PU. Ik ben benieuwd naar de antwoorden!

Night Fever's antwoord vind ik goed, omdat ik zelf ook tot een dergelijke conclusie ben gekomen Ergens, onbewust.. ben ik toch op zoek naar een relatie misschien? Tot ik die niet heb gevonden, vermaak ik mezelf met wisselende contacten die mij eigenlijk vrij weinig kunnen interesseren. Zo een soort gevoel?
            Style heeft het in de game volgens mij ook al over dit probleem. Hij geeft aan dat vrouwen naarmate het makkelijker wordt om ze "te krijgen" minder waard worden. Maar dat zit allemaal tussen je oren, jij bent de enige die iemand waarde geeft in je hoofd nadat je ermee praat, die persoon blijft namelijk grotendeels hetzelfde. Hoe je dit kunt oplossen? Sorry, veel verder dan dit kan ik je niet helpen.

Comment

@night fever: Ja ik close die vrouwen, ik heb dit bij f-closes. Het voorbeeld van de ladder ging over mijn f-closes, dat is ook de daadwerkelijke ladder tot nu toe, alleen heb ik nog nooit een voor mezelf 6 geclosed, maar was mijn 1e close in mijn ogen meteen een 7.
              En wat ik echt belangrijk vind... tjah dat merk ik als ik het vind. Ik game wel alles, maar als het niet mooi genoeg is dan kan ik mijn mind er niet helemaal inzetten. Dan kan ik nog wel k-closen, of #-closen, maar dan boeit het me allemaal niet zo erg...dan is het zoals Ricky D al zegt puur de oefening.
              Waarom ik zo'n ladder heb. Geen idee. Misschien idd wel mijn ego, mss wat anders, ik zou het echt niet weten. Ik realiseer me pas 3 dagen dat dit echt zo gaat, tot nu toe was het volledig onbewust... Ik kan nu een super leuke 8 vinden, daar 'verliefd' op worden, er mee slapen en dan ben ik bang weer interesse te verliezen.

@VTI: Ik game ook wel 9s en 10e, maar een sticking point is nog dat ik die teveel waarde toebedeel, dat lukt dus nog niet echt. Ik game alles, alleen mijn interesse gaat steeds maar weer omhoog. Ook wel te snel omhoog, want zo goed in game ben ik nog niet, zo makkelijk scoor ik nog niet. De teller staat op 4-closes so far. Een 8 is echt niet iets wat me dagelijks lukt, en toch wil ik weer een stapje hoger.
              Verder heb ik met meisje 2 de eerste 2 maanden ofzo geen k-close gehad. Dacht echt dat ik verliefd aan het worden werd, totdat ik met haar naar bed ging....

Comment

bij mij was het de benadering richting gamen en scoren e.d.

net als ''pickup artist'' heel schadelijk is als persoonlijkheid.
                is het woord ''gamen'' ook heel schadelijk om je sociale connecties te beschrijven in mijn ogen.(en scoren voor seks)

het is woord is niet zozeer erg maar dit vormt de hele manier waarop je je sociale leven mbt vrouwen benadert(in mijn ervaring is dit ingeval zo).

het is een spelletje en ook weer niet.ingeval als je het ziet als een speeltje is het leuk om mee te doen en te winnen, je doet dus mee om te spelen niet perse om wat je nou werkelijk persoonlijk wil winnen(liefde?plezier?connectie?seks? etc), en na het winnen van alleen het spelletje is de plezier dan afgelopen.

zie je het bv als gewoon je sociale circkel uitbreiden, leuke toffe meisjes leren kennen etc(wat je werkelijk doel dan ook is. ik denk persoonlijk niet dat scoren en gamen opzichzelf een doel kan zijn) blijft dit altijd leuk, er is namelijk geen einde, de lol zelf is het doel en die heb je met de persoon die je gekozen hebt, de seks komt er alleen bij.
                (als je kiest vanuit de game mentaliteit kies je om ''te scoren'' zoals jij al zei, niet perse voor een werkelijke persoonlijke reden waarom je haar kiest, alleen om het spelletje weer es te winnen.. dus dan is het over naderhand)

dus zie gamen niet als gamen, het is gewoon nieuwe MENSEN ontmoeten niet hb's amogs en nummers. en gebruik als doel je werkelijke persoonlijke reden, niet eentje die de community voor je gekozen heeft.

denk dat je dan een stuk gelukkiger bent met de vrouwen die je kiest en blijft ook na de seks. (waarom zou je ze anders gekozen).

Hier heb en had ik zelf problemen mee, ik zeg niet dat ik het niet heb, alleen hierdoor veel minder sterk.

(buiten dit kan het ook een validatie probleem zijn. je wil validatie van haar(of jezelf door te scoren), je krijgt validatie, je bent klaar met haar. volgende om je bekertje te vullen. dit is eentje die ik ook nog heb voor een deel en iedereen denk ik, wat ik er tegen doe is het logisch proberen te bekijken. als ik het alleen voor validatie doe en niet omdat het echt wil stop ik(tenminste dat probeer ik )

succes bro, het blijft een luxe probleem so be happy anyway

Comment

Love is around the corner

Hai mensen,

Maak je er niet echt druk over, dat jij je gevoel verliest.

Geniet gewoon van het moment, praat er ook eerlijk over met de vrouw die je versiert.

Normaal op het moment dat je echt je onzekerheden en gevoelens op tafel legt, zul je heel veel vrouwen afschrikken.

Alleen je hebt er toch genoeg als MPUA.

Op dat moment zul je wat vreemds bemerken. Als je geen vrouwen neukt, en dan zo gaat doen ben je te onzeker, attached to outcome en niet op je gemak met jezelf. Je eigen zwaktes, en ook waardeer jij je eigen sterke punten niet goed genoeg. Je meet je af aan andere mensen die volgens jou beter zijn dan jij.

Alleen tuurlijk zijn beter op bepaalde punten beter dan jij, alleen JIJ hebt altijd punten waarin JIJ beter bent dan hen.

De wereldkampioen schaken kan niet zo goed daygamen dan ik. Ik bewonder hem wel heel erg, want ik wordt in 10 slagen het bord afgeveegd. Ik vind het echt een leuk spelletje, alleen niemand vind het leuk met mij te spelen, aangezien ik zo slecht ben. Toch geniet ik van het spel. Ik zie me niet meer of minder omdat ik zo slecht kan schaken.

Nu gaat het over schaken, en jij denkt a laa. Schaken, so what?

Alleen dit kun je met alles doortrekken. In het universum is alles so what?

Alleen jij bent degene die het allemaal op waarde gaat schatten met je beperkte inschattingsvermogen ten opzichte van het universum
                  , vooral over jezelf.

Nu ben je MPUA je hebt alles gelezen, vrouwen geneukt in de wc van een club, vrouwen van 63 geneukt (don't ask), Indiaanse geneukt (ask UGH! ik niet met gespleten tong spreken), meisjes geneukt van (uhum, beter niet zeggen), beste vriendinnen geneukt, dikke vrouwen, dunne vrouwen, heel veel mooie vrouwen, alle nationaliteiten (ook een sport) en daarnaast ben je wat ouder geworden en heb jij jezelf ontwikkeld tot een man die zijn eigen zwaktes en sterktes goed kent en daar gewoon eerlijk over kan zijn.

Op dat moment ben je dus jezelf, en op dat moment komt dus de liefde in je leven binnen. Op even terug te kijken op de GAME, Neil Strauss, vergeet op een gegeven moment alle routines in Katana
                  8439 W Sunset Blvd
                  West Hollywood, CA 90069
                  Phone: (323) 650-8585), en het wordt 1 van de moeilijkste etentjes van zijn leven. Hij kan niet verder met routines, en moet eigenlijk gewoon zichzelf zijn.

Alleen op dat moment kan hij dat ook. Hij is in een positie gekomen dat hij zichzelf door en door kent en eigenlijk in de positie is gekomen dat hij snapt dat hij niet master of the universe is, alleen hii is zeker ook niet de loser van het westelijk halfrond, hij is gewoon Neil en hij mag er zijn, en hij is aantrekkelijk. Lisa snapt ook wel dat hij aantrekkelijk is want haar vriendin en baas wilde hem wel neuken, en dat deed hij niet. Hij had immers genoeg betere opties dan 1 of andere gestoorde druggie? Verder wist Lisa dat hij meer dan genoeg vrouwen kon krijgen. Dat straal je ook als magische energie uit. Zeer aantrekkelijk voor vrouwen. 4 is nog niet genoeg. Elk weekend 4, dat je er moe van wordt, en echt eisen gaat stellen. Zolang je die vrouwen eerst klaar laatkomen en met een gelukzalige glimlach achterlaat doe je echt niemand kwaad.

Die hele weg van teleurstelling, gevoel kwijtraken is een onderdeel die hoort bij de weg.

Op het moment dat je jouw echte liefde ontmoet, ben je er klaar voor om haar te tijd van haar leven te geven. En zij zal jouw de tijd van je leven geven (voorbinddildo optioneel).
                  Reken daar maar op.

Dus geniet van de weg, met al zijn ups en downs. Het is jouw weg die je moet gaan. Alleen "You can't hurry love"? Niet helemaal waar. Neil is er 1,5 jaar ongeveer constant mee bezig. Als je leest wat die man allemaal gedaan heeft. Heeft gewoon 1,5 jaar stil gelegen en ook nog onder invloed van 1 van de beste clubgamers van dat moment. Heeft echt iedereen ontmoet. Dus motivatie, tijd, en een goeie leraar.

Geef het nu niet gelijk op, om te zeggen "Hoe krijg ik dat ooit voor mekaar?"

Over het algemeen hebben jullie nl. hier op het forum heel wat jaartjes voor op Neil, en ook heel wat voor op andere gebieden. Jullie starten al met een flinke voorsprong ten opzichte van de ontzettende nerd die Neil was.

Sorry jongens, het is niet anders. Enjoy the road, (2 ur fearless self, wie zei dat ook al weer?)

Groetjes SmoothDoc

[url]www.realmanconference.nl[/url]
                  Aanstaand weekend de nieuwe website!!

Comment

Hmm, wel grappig dat we allemaal zo een andere insteek hebben.
                    Wat Ricky namelijk zegt, dat hij echt vrienden wilt worden met een "FB", dat heb ik nou helemaal niet. Een FB voor mij, is iemand met wie ik het goed kan vinden maar waar het voornamelijk om de sex gaat. Ik heb geen behoefte om met haar bijvoorbeeld een dagje naar een pretpark te gaan.. tenzij ik 100% zeker weet dat we daarna ook daadwerkelijk sex hebben.

Een meisje met wie ik sex heb, maar voor wie ik ook echt liefde voel. Die noem ik mijn vriendin (vriendin als in girlfriend). Pas als ik liefde voel voor een meisje, heb ik meestal pas het geduld om ook echt te luisteren naar koetjes en kalfjes.

Comment

Ik wilde hier eerst een (lange) verhandeling houden over het ego en welke rol het speelt in deze context, maar ik raad jullie gewoon maar aan om het boek "nieuwe aarde" van "Eckhart Tolle" te lezen. Dit geeft o.a. antwoord op de vraag waarom je je interesse zo snel verliest; het ego.

Comment

Working...
                      X