Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Disc] Vinger in kont bij kerel Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Disc] Vinger in kont bij kerel

Een rare topic maar ik ben verbaasd.

Ik heb eens meegemaakt dat een vrouw tijdens een one-night stand haar vinger in mn kont wilde stoppen. Ze was compleet gestoord dus ik dacht dat het daar aan lag.

Lees ik net een post op een ander forum dat er meerdere mensen zijn die dit hebben meegemaakt. Ik snap het niet. Het valt buiten mijn realiteit. In mijn realiteit is het juist de vrouw die hard en agressief genomen wil worden. Wat is er voor een vrouw opwindend aan om haar vinger in de reet van een kerel te stoppen? Ik begin bijna te twijfelen aan mijn ideeŽn over opvattingen van vrouwen over sex.

mischien denkt ze ik vind het geil dus hij mischien ook wel? de G spot van mannen zit in hun anus toch? dus mischien is het nieteens zo raar dat ze het proberen
    desondanks dit heb ik liever ook geen vinger in me bil

Comment

hahahhaha," dit is in argentinie ook heel erg in "de mode"
      ik moet er niks van hebben... maar mischien moet je er
      maar aan wennen.. hahaha

Comment

kwestie van ervaring

Nou ik hou er wel van. Het heeft te maken dat een vrouw waarschijnlijk je gewoon wat wil plezieren, of je komt niet snel genoeg klaar naar haar mening

Via de anus kun je makkelijk de prostaat stimuleren, je komt dan veel makkelijker en heviger klaar.

Echt lekker vind ik het. Tenminste wel niet te scherpe nagels, en graag ook wat lekkere olie (als het geen vaste relatie is glijmiddel op waterbasis of siliconenbasis gebruiken, want condooms en olie gaan niet samen)

Probeer het maar een keer, en laat de gedachte dat je homo bent door een vrouwelijke vinger in je kont, snel varen.

Vindt je het lekker, gewoon doorgaan. Vindt je er niks aan, in ieder geval een keer geprobeerd. Ongeveer vijf centimeter naar binnen, en dan naar boven drukken. Ze zou een beetje een soort bolletje ter grootte van een walnoot moeten voelen. Je kunt natuurlijk ook een voorbinddildo voor haar kopen, kan ze ook eens een keer goed los op jou

Groetjes SmoothDoc
        Last edited by SmoothDoc; 08-13-2008, 02:08 AM.

Comment

hahaha waarom ik stiekem over mij aan het fantaseren ?
          Last edited by Jonathan; 08-12-2008, 10:05 AM.

Comment

doet me hieraan denken!

[url]http://www.youtube.com/watch?v=077UtUWGQOA[/url]

the salad toss man, geweldiggg.

Comment

Hahaha, ik moest inderdaad ook meteen denken aan "Toss my salad", van Chris Rock's "Bring the Pain".

In ieder geval, ik ben altijd in voor nieuwe dingen.. maar ik hoef nou niet zozeer een vinger in mn reet

Comment

Working...
              X