Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Daygame Adventure Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Daygame Adventure

Omdat we zaterdag niet uit waren geweest besloten we zondag te gaan daygamen

aangekomen in de stad loop ik richting waar sumptious staat, open onderweg nog een setje indirect, blijkt dat hij net nog een nummer had gescoort, netjes.

Hij was van plan om 10 directe approaches te doen en 10 indirecte.
    We zouden elkaar gaan timen en binnen 5 minuten elke keer een set moeten openen.
    Als je niet binnen 5 minuten opend moest je 5euro aan een zwerver geven.
    Spannend spannend.
    Ik had de enige telefoon met stopwatch dus deze werd gebruikt om de tijd op te nemen, waardoor ik dus geen telefoon bij me had als ik een eventueel nummer kreeg.

De volgorde van de sets klopt wellicht niet helemaal.
    (ik zet de indirect sets er ook niet bij omdat dat niet echt een boeiend is ofzo..)

[B][Set 1] #-close[/B]
    We lopen richting de stad, eenmaal aangekomen word de timer ingedrukt, adrenaline giert onmiddellijk door mijn lichaam. Ik loop wat rond en zie eigenlijk weinig goede sets, ik loop verder door, totdat ik van achter ineens ton hoor schreeuwen dat ik nog maar 1 minuut heb.
    Nog een schep adrenaline erbij, ik verhoog mijn tempo en loop snelwandelend nu door.
    Gelukkig zag ik net in de laatste minuut nog een geschikte target lopen.
    Op dat moment dacht ik niet meer na, mijn enige doel was op dat moment om iemand direct te openen voordat het te laat was.
    Ik loop er in een recht lijn opaf en zeg op 2 meter afstand ‘’kan ik even iets vragen?’’
    Zij stopt en zeg ‘’ja hoor’’
    Dus ik zeg ‘’weet je toevallig of er een plantenwinkel in de buurt is?’’
    Zij: ‘’geen idee ik kom hier niet vandaan’’
    Ik: ‘’ok, naja dat was eigenlijk ook niet de reden dat je ophoudt, ik zag je net namelijk lopen en ik wou even zeggen dat je er leuk uitzag. En vroeg me eigenlijk of ik je nummer kon krijgen, moet er namelijk zo vandoor en wil je nog wel een x zien.’’
    Zij: ‘’ok is goed’’
    Mijn telefoon had ik dus aan sumptious gegeven om de tijd op te meten, die op een paar meter stond toe kijken, dus ik roep hem erbij. Wat er wellicht raar uitzag, het was de bedoeling om te lijken alsof we niet bij elkaar hoorden. (de ander toekeek hoe het ging, wat er verbeterd kon worden etc).
    Maar goed het is zoals het is, Ik pak mijn telefoon aan(zet de timer uit:P), zij typt haar tel in. NICEE.
    De adrenaline gierde op dat moment egt op een toppunt, ik was nog blij dat ik niet shakend haar naam in typte, het scheelde niet veel.
    Zeker een leuk begin.

Nu hadden we dus allebei al een nummer en wouden we eigenlijk even een ijsje nemen en daarna verder gamen. Na nog wat sets indirect geopend te hebben over waar je ijs kon halen, konden we het nog steeds niet vinden, en gingen maar doorgamen.

[B]
    [set 2][/B]
    De timer ging voor mij weer in. Meteen weer een nieuwe adrenaline rush, ik loop zoekend door het winkelcentrum, ik vind een chick die in haar eentje buiten een winkel staat en besluit dat dat mijn target is.
    Ik gebruik dezelfde ‘’routine’’ (normale vraag om ffe in een conversatie te komen, dan direct zeggen waarom je het vroeg).
    Ik vraag haar nummer just for the fuck of it, want merk al aan haar lichaamstaal dat er weinig tot geen intresse is, ze bedankt me half voor het complimentje maar wil haar telefoon niet geven. Naja boeien het gaat hier ook niet om de nummers, maar de oefening, dit is op het moment meer een persoonlijke strijd dan dat gaat om de resultaten.

[B][set3] # - close[/B]

Ton zijn timer was bezig, ik loop zoals we de hele tijd bij elkaar doen, vlak achter hem met een stopwatch en doe alsof ik net bij hem hoor.
    Ik zie alleen onderweg een leuke chick en open zonder er eigenlijk al te veel bij na te denken.
    Ik zeg ‘’hey ik zag je net staan en ik wou even zeggen dat je er echt leuk uitzag’’.
    Ik krijg een warme glimlach en meteen intresse van allebei. Ik lul wat met er, beetje c/f, vrij kort allemaal. Vraag haar nummer, maar blijkt dat haar tasje was gejat dus ze op het moment geen telefoon had (dit was btw hoogswaarhschijnlijk de waarheid, want ik kreeg genoeg ioi’s). ze stelde voor om mijn nummer bij haar vriendin in de tel te zetten, dan ze me bellen/smsen zodra ze weer een telefoon had.

[B][set 3]
    [/B]
    Mijn timer stond weer aan. De adreline was weer op een toppunt omdat ik hoorde dat ik nog maar 1 minuut had. Ik zag geen goede sets op straat lopen maar wist dat er een siraden winkel in de buurt zat, dus liep daar recht opaf, zag meteen een geschikte target staan.
    Ik open weer met ‘’he ik zag je net staan en ik wou even zeggen dat je er leuk uitzag’’
    Ze reageert goed, ‘’ik voel me echte gevleid dankjewel!, maar ik heb eigenlijk al een man en kind’’ dus ik zeg ‘’ahh dat maakt niet uit joh’’ ‘’hoe oud ben je dan trouwens..’’
    We kletsen wat over hoe oud ze me schatte en ik haar bla bla.
    Op een gegeven moment zeg ze ‘’doe je dit wel vaker zo?’’
    Dus ik zeg ‘’ja, elke dag wel 10 keer joh… wat dacht jij dan?’’
    Ze lacht en zegt ‘’eigenlijk moet je even blijven wachten want mijn vriendin gelooft anders nooit dat dit is gebeurt’’ ook zegt ze nog ‘’je moet blij zijn dat ik geen 16 meer ben want dat had ik hier keihard om gelachen’’ dus ik zeg ‘’ja bedankt, is goed voor mijn zelfvertrouwen ‘) ) waarop ze antwoord ‘’ahh nee joh is harstikke leuk maar gebeurt niet vaak’’ of iets in die trant... Maar uiteindelijk gaan we er toch vandoor.

[B][set 4][/B]

Ironisch gezien zijn dit wel 16-jarige hb’s, ik open ze op dezelfde manier, waarop ze keihard lachen, de vriendin loop half jankend lachend weg, zij ligt ook in een deuk maar blijft nog half staan. Waarop ik zeg ‘’laat maar :P , doei’’.
    Ik vond het zelf ook wel grappig om te zien, maar lekker blowout zeg..

[B][set 5 + 6 vergeten][/B]

Hierna gaan we even wat drinken. Ik had zoiets van is mooi, hebben er nou 6 gehad..
    Maar ton wil er nog 4 doen op hoge snelheid. Dus elke ronde meteen achter elkaar bij 1 persoon.

[B][set 7][/B]

Ik loop weer vol met adrenaline over de straten van Breda. Waarop ik een blonde hb spot(op dit moment was ik btw ook sumptious kwijt geraakt, maar ik zat te vol met adrenaline en had me er te op gezet om te stoppen, dus besluit mezelf via mijn horloge te timen en door te gaan.).
    Ik open de blonde hb ‘’ik zag je net staan en wou even zeggen dat je er echt leuk uitzag’’
    Waarop ze zeg ‘’sorry.. i dont speak dutch’’, hehe.
    Dus ik zeg ‘’ok, i just wanted to say i saw you standing here and wanted to tell you that i think you look beautifull.’’
    Dus zij ‘’thanks, but my boyfriend is inside’’ dus ik zeg ‘’ow crap, well then im gonna run before he comes out ‘’ en peer m.

[B][set 8][/B]
    Volgende 5 minuten gaan meteen weer in.
    ik zie een hb in een winkel staan, ze leek me iets te jong maar goed.
    ik open haar met mijn plantenwinkel-routine. waar ik iets te lang op doorga.

dit omdat het een hele rustige winkel was, en een medewerker vlak achter me stond mee te luisteren wat ik ging doen. wat echt fucking irritant was, ik had hem bijna op zijn smoel geslagen.
    denk omdat ik daar zo pissed op was dat ik ook echt de schijt aan hem kreeg, en direct ging ''eigenlijk vroeg ik het alleen omdat ik even met je wou je praten, je lijkt me namelijk best leuk, zou ik je nummer kunnen krijgen zodat we mss een keer wat kunnen afspreken, ik moet er nl zo vandoor''
    ze slaat het helaas af.(ze blijkt btw wel 18 te zijn.)

[B][set 9][/B]
    vergeten

Naja
    [B][set 10] # - close[/B]

Mijn laatste set. Ik loop over straat en zie een 2 set naar me toe lopen en besluit deze te openen. Ik open via mijn routine
    ‘’weet je toevallig waar een bloemen zaak is’’
    Zij ‘’nee zijn er volgens mij niet bla bla’’
    Dus ik zeg ‘’ mm ok, eigenlijk heb ik die ook niet nodig, maarrr..’’
    Hun ‘’oww nou komt het’’ ik zeg ‘’jup jup, hier komtie dan’’ hou express nog even stil.
    Ik wou het zeggen alleen zat te kijken tegen wie, ze waren allebei wel ok, maar van de ene kreeg ik dikke ioi’s en van de andere minder. Dus ik besloot voor de solid te gaan.
    Ik krijg haar nummer, sumptious had mijn telefoon ondertussen nog wel, dus ik had alleen maar een pen.
    Har vriendin had een stuk papier.

En hier sta ik dan overdag in de zon, midden in een drukke winkelstraat, gebukt met een onbekende hb die op mijn rug haar nummer staat te schrijven.
    Wie had dat gedacht, lijkt wel uitgaan. Hierna schrijf ik aan de andere kan van het briefje, op haar rug, mijn nummer, scheur hem door de midden en neem enige tijd erna afscheid.

[B][edit: sumptious weer vinden][/B]
    hij had mijn telefoon en ik was hem kwijt. dus ik besloot een telefoon te lenen en sump op te bellen.
    ik vroeg dit de eerste keer aan een gozer, dikke amog, turk. die met zijn vrouw naar zonnebrillen zat te kijken.
    dus ik stap er opaf en zeg ''ik heb een vraagje''
    waarop hij super sjago kijkt, en oftie me in elkaar wil slaan, hij zei iets negatiefs van ''ja doe maar niet''
    maar dat was te buiten mijn werkelijkheid(en dan bedoel ik echt er buiten, ik kon het geowon letterlijk niet geloven), dus ik ging ervanuit dat ik het gewoon verkeerd verstaan had en stel mijn vraag
    ''kan ik even eeen telefoon lenen, want een vriend van me heeft mijn telefoon en die ben ik kwijt, dus als ik ffe snel kan vragen waar hij staat zou dat echt super zijn''.
    hij kijkt me de hele tijd niet aan, hij kijkt wel boos en zuur en oftie iemand in elkaar wil rammen. zegt dan ''ja bedankt'' (als in rot op zwerver) hij zij het echt zo
    neerbuigend. niet normaal nog nooit gehad, zelfs een medewerker daar kijk er raar van op, ik was echt super pissed en besluit maar gewoon weg te lopen, jezus wat een teringlijer!.

hierna vraag ik het nog aan 2 hbs, echt bekant fotomodellen, was meer toevallig, had gewoon een telefoon nodig, maakt niet uit van wie.
    ik krijg hun telefoon wel, bel mijn telefoon, die sump heeft, en hij vertelt me waar dat ie staat. ik bedank de chicks en kom hem weer tegen.
    waarna ik ook dacht, eyyyy verrek nou heb ik hun nummer natuurlijk ook! LOL

Nadat we allebei klaar waren, gingen we voldaan en nog half stoned van zo’n aparte dag zitten voor een cafetje in de ondergaande zon. Dronken nog wat biertjes en gingen voldaan naar huis. WAT EEN DAG . je wereldblik verandert echt sterk door een zon dag, het leek net of er weereen week voorbij was gegaan in die ene dag.

Een persoonlijke overwinning voor ons allebei en nog wat nummertjes eruit gehaalt ook.
    Volgende week weer! jezus wat een adrenaline! alsof je in een compleet andere wereld ben erna!
    (ik moet er bij zeggen dat ik met nightgame dus bijna geen AA meer heb, ook direct niet, om even duidelijk te maken dat dit overdag wel een ander verhaal is met direct )
    Last edited by milk; 07-07-2008, 11:53 AM.

mannen... echt de eerste keren dat ik zie wat ook maar dicht in de buurt komt van goede day-game... nog wel iets... als je haar nummer hebt is nartuulijk wel een heel shaky nr.. wat je mischien ff kan doen ik zeggen dat je haast hebt... en haar dan gelijk bellen en verder kletsen terwijl je verder loopt.. of haar gelijk bellen... en zoiets zeggen.. oh ik heb nu leuk meisje aan de lijn.. zij pikt haar tel op... en je zegt.. he ik moet gaan.. doei.. loopt weg en praat verder met haar op de telefoon..

of haar gelijk bouncen om een kopje coffie te doen is ook erg cool.. ik lees het wel weer..

Comment

Helemaal toppie.

Gewoon doorgaan.

Volgende keer, probeer ze ook eens uit te nodigen voor een kopje thee of zo.

Als je die nummers dan gaat bellen zitten er niet zoveel flakes bij.

Keep pushing your boundaries.

Als je het niet vraagt, gaat het je ook nooit gebeuren.

Vraag en u zal gegeven worden.

Echt "wie vraagt wordt overgeslagen", ook al zn valse beperking/overtuiging uit je kindertijd.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Carlos Xuma heeft in de volgende link een interview over daygame staan met Lance Mason. Nu is Lance niet n van mijn favorieten, Carlos is dat absoluut wel.

[url]http://www.thedatingprogram.com/dating-tips-for-guys-blog/2008/08/listen-to-my-interview-with-lance-mason/[/url]

Zelf heb ik 2 jaar heel veel daygame gedaan. Nadeel vind ik dat ik 's avonds geen energie meer heb voor nightgame. En met nightgame heb ik veel meer mogelijkheden.
        Mijn ervaring is dat je wel telefoonnummers krijgt, maar dat het te kort is om report te krijgen voor een day 2. Als ze meegaat voor een kopje koffie, komt er ook een day 2.

Maar het kan goed werken, zie post van WC:
        [url]http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=11869[/url]
        Ook hier leer je van dat het niet bij een paar minuten kan blijven. Het moet langer duren.

Maar als jullie nog eens gaan daygamen, wil ik best eens meegaan. Ik ben wel een oudere PUA, maar met veel daygame ervaring. Misschien weer eens tijd om weer met daygame te beginnen.
        Last edited by go-on; 08-11-2008, 09:28 AM.

Comment

cool man... set 1 vond ik echt geweldig om te lezen... goeie opener! Ik ga ook beginnen met daygame, is veel spannender...

Comment

Working...
          X