Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Mijn raarste set ooit... en mislukt Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Mijn raarste set ooit... en mislukt

Op een feestdag, kom ik in een plaatsje ergens in Gelderland. Ik was toen nog maar een weekje bekend met het hele PUA-gedoe, en het beviel me al prima. Ik liep een beetje op straat, samen met een paar vrienden te sargen, en ik weet niet meer precies hoe het gegaan is, maar ik raakte in gesprek met een heel erg vreemde 3 set meisjes (blond 16/zonnebril 17/raarhaar 16). Wat ik gedaan had was een beetje cocky/funny, echt solid, veel IOI's van hun kant, beetje zonnebrillen afpakken, en ook handgelezen, vooral dat laatste viel onwijs goed in de smaak. Daarna N-close met zonnebril 17. Waarschijnlijk was ik niet verder gegaan omdat ik mee wou gaan met vrienden die al verder liepen.

Sowieso Úcht heel knap zijn ze ook weer niet,
    maar achteraf scheen het hele gebeuren gewoon gefilmd te zijn,
    waardoor ik deze set kon toevoegen op Hyves na een beetje zoeken.

Op het filmpje zag ik die blond 16 terug, en dat vond ik opzich wel een relaxt target - beetje precies mijn type. Volgens mij werd ik zelfs verliefd (oh... oh...) Ze is net iets langer dan mij, wel paar jaar jonger.

In ieder geval, veel gesproken over Internet, maar aangezien ik totaal niet goed ben 'online gaming', wat best wel nieuw voor mij was, had ik het redelijk ge-upfucked. Althans, ik leek niet meer dan een normale jongen, die gewoon wat leuke dingen zegt af en toe, en die ze op die feestdag een keer hadden gesproken. Ze waren waarschijnlijk wel onwijs blij met het filmpje waar ze op stonden, aangezien ze elkaar massaal gingen spotten etc.

Op een gegeven moment denk ik gewoon, fuck het,
    ik bel die zonnebril 17 die ik ge-N-Closed had, spreek af om wat te winkelen voor een vriendin van mij die jarig is om kadootje te kopen.

Alles prima, kom ik daar, is m'n target er niet bij vanwege studie (zonnebril en raarhaar zijn er wel).

Nou ja, kon ik alsnog social value bouwen bij haar vriendinnen, wat overigens ˇˇk niet helemaal gelukt was (was een beetje te tryhard). iig was het allemaal wel wat hechter geworden, dus dat is wellicht ook wel goed. Beetje hetzelfde verhaal: gewoon leuke jongen, meer niet.

So what happens? Ik spreek target aan online, beetje blabla over boeiend onderwerp,
    N-close online (eerste keer... jippie)
    bel de dag daarna. Wordt neit opgenomen (wss op school).

iig, een week daarna krabbel ik dat ik met een paar vrienden in die vage cafÚ/discotheek ben die daar is (veel AFC's, veel potentiele targets, rich venue dus) die daar is. Het mooie is dus, dat ze daar alleen was, omdat ze net klaar was met school en dus wou feesten e.d.

Ideaal natuurlijk, dus ik zeg dat ik er ook ben. Kom ik binnen, uurtje of 12, zit ze direct bij de ingang met een AFC te praten, ze herkende me gelijk, en ik ging ook zo direct naar haar toe. Ik stelde de standaard vragen (hoe is het nu?) blablabla, best leuk. Totdat ik op een gegeven moment gewoon dichtklapte (wat ik dus normaal zowat nooit heb, tenzij ik dicht wil klappen omdat het me niet interesseert). Dus gesprek was vrij snel voorbij, niet ge-negged, niet DHV'd ofzo... ik zei gewoon dat ik even naar m'n vrienden ging. Klaar

Ik had samen met vrienden (paar alpha's zitten er tussen) wel on-wijs veel interactie met alle vrouwen daar, eentje moest ik zelfs nog van me af duwen omdat ze me wou closen. Af en toe zag ik m'n target voorbij strollen met allemaal orbiters om haar heen. Later op de avond nog een paar keer tegengekomen daar natuurlijk, paar keer gesprek aangegaan dat ik ˇˇk verkloot heb om dezelfde reden: dichtgeklapt. Daarnaast kwam ik ook niet door een shit-test heen, die eigenlijk te makkelijk voor woorden was.

Wat ik toen deed was natuurlijk te stom voor woorden: gewoon gezegd waar het op sloeg namelijk. Iets van "hey, iedere keer als ik tegen jou praat, klap ik dicht, dat heb ik normaal nooit, bij niemand hier". Niet helemaal zeker meer wat er gebeurde, maar volgens mij was het gesprek toen al weer voorbij. Later nog wat gambits met haar gedaan (duimvechten, 5 vragen spelletje, jongen voor haar uitkiezen), wat ze wel leuk vond. Totdat ik weer een shit-test kreeg (volgens mij), iets van "ohhh... wat een irritante vraag". Toen freeze-out gegaan en was zij weggelopen. Pretty fucked up dus.

Vrienden lopen club uit, ik zag het niet meer zitten dus ik pak gewoon maar het lekkerste wijf wat ik zag toen ik ook naar buiten ging (HB 7,5 ofzo), binnen twee minuten k-close, maar het deed me niks.

Toen kreeg ik te horen van een afterparty. Wij lopen dus die kant op, het is ondertussen al superlaat (vijf uur 's ochtends ofzo). Paar vrienden zijn maar gaan slapen inplaats daarvan, komen we daar aan, schijnt het al voorbij te zijn. Maar! Ineens zie ik target daar (met twee vriendinnen die ik ook al had aangesproken, maar waar ik geen boeiend gesprek mee had). En een hoopje AFC's. Dronken als dat een van de mensen is waar ik mee liep, begint hij ruzie te zoeken... niet handig natuurlijk... maar ik hou me er maar buiten, was iig zeker niet goed voor mijn imago wat bij haar waarschijnlijk toch al niet meer zo sterk was. Ik spreek haar maar aan, zeg maar gewoon dat ik ga, en sleep de rest mee. Niet echt indrukwekkend.

So thats it. Nog een SMS gestuurd achteraf waar niet op is gereageerd (iets van "hey, rare avond, maar wel gezellig, leuk je weer eens gesproken te hebben, alleen jammer van dat stelletje dronken idioten wat ik bij me had.") Ook berichtje online achtergelaten... maar daar ook niet op gereageerd (wel op andere jongen waarmee ze buiten stond... jammer)

Vriendinnen van haar vinden me nog wel steeds okÚ volgens mij, aangezien ze direct de avond daarna vroegen of het leuk was enzo.

In ieder geval, ik baal er wel van, waarschijnlijk heb ik m'n waarde onwijs omlaag gehaald. Wist gewoon vaak niet wat ik moest zeggen, wat ik dus normaal bijna nooit heb. Als ik wou had ik gewoon superveel HB's daar kunnen pakken, zeker met die overdosis AFC die daar waren en we echt met een pimp-groep waren. Waarschijnlijk zijn ze ons daar sowieso niet snel vergeten aangezien onze groep zo gigantisch peacock was gewoon, instant DHV bijna.

Geloof dat ik een beetje in de semi-friendship zone zit... of misschien dat niet eens.

Geval van bad luck? Oneitis? Zou het nog te fixen zijn? En hoe? Allemaal vragen waar ik nu mee zit. Voel me eigenlijk ook godse kut!
    Last edited by XAV; 07-04-2008, 04:48 PM.

''Totdat ik weer een shit-test kreeg (volgens mij), iets van "ohhh... wat een irritante vraag". Toen freeze-out gegaan en was zij weggelopen. Pretty fucked up dus.''

te lam om alles te gaan typen. maar freeze outs zijn voor LMR gozer.

met uitgaan kan je take-aways doen, maar wel OP HIGHS, jij deed het dus op een low, tuurlijk gaat ze dan weg. (highs zijn dus spikes in buying temp, als ze net hard lacht of nieuwsgierig is etc, dan doe je een takeaway.)

buiten dat was het smsje en online berichtje vooral na zo'n avond heel erg fout, te needy en loserisch(als ik het zo mag zeggen).
    eigenlijk zat je al in een slechte situatie, wat je nog veel erger hebt gemaakt door te smsen etc. in haar ogen had je toen al minder value, oftewel je had die vriendinnen meer moeten gamen haar met rust laten, als ze erbij komt kloten etc, jaloers maken. dat was je enige kans hoewel die al klein was is het nou ingeval weg

''Vrienden lopen club uit, ik zag het niet meer zitten dus ik pak gewoon maar het lekkerste wijf wat ik zag toen ik ook naar buiten ging (HB 7,5 ofzo), binnen twee minuten k-close, maar het deed me niks.''

dat snap ik ook niet. als je zo goed bent dat je zomaar een HB7,5 kan K-closen binnen 2 min, kan je je target ook makkelijk krijgen. oftewel het was geen hb7,5 of je moet werken aan je innergame(word toch te afc als je iemand leuk vind dan)..?

goede leerervaring denk ik wel. zou haar ingeval met rust laten voordat ze je egt egt niet meer moet.

Comment

Moet nog even werken aan de termen, sorry. Zit er nog maar 2 maand in.

En normaal heb ik niet zo veel problemen met closen idd. Maar wat je zegt idd: ik wordt AFC als ik iemand Úcht leuk vind waarschijnlijk.
      Last edited by XAV; 07-04-2008, 05:00 PM.

Comment

De manier waarop je alles hier uitlegt, komt op mij over alsof je je veel drukker maakt over het gebruik van de juiste termen, dan om hetgeen je doet. Kijk, een interactie is geen checklist. Het is niet zo dat je na 3 negs, 2 false disqualifiers en een take-away met iemand zoent, dat verschilt van persoon tot persoon. Verder ga ik mee in het commentaar van milk en zou ik zelf nooit zo'n sms over mijn vrienden sturen, dat verlaagd je value echt enorm. Iedereen is wel eens dronken, soms worden mensen daar lastig van, maar het blijven je vrienden en je moet er voor hen zijn, klaar.

Comment

Working...
        X