Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[LR] Try Out RMC 28 juni Aftermath Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [LR] Try Out RMC 28 juni Aftermath

Yo, hier is Magnet.

Gister was er weer een Try Out van de Real Man Conference in Rotterdam.

De sprekers waren weer erg goed. Vooral Doctor Jen met zijn directe seksuele methode en zijn ijzersterke mindset. Dus ik was van plan die avond ook wat directe seksuele openers te gebruiken, zoals 'jij bent echt fucking... sexy!'.

Na de Try Out gingen we naar Rotterdam met Aboe, Ricky D en nog 2 andere waarvan ik de pua-namen even niet weet.

We gingen een tent in bij het Stadhuis Plein. Ik was nog een beetje in me hoofd en opende niet direct, maar na 5 minuten ging ik naar een 2-set en gaf ik hun een high-five. Het was wel een low-energy set.. maargoed ik vroeg een vrouwelijke mening om even op te warmen. De set liep beetje dood en ik ging weer even terug naar me wings. En van de wings was een set aan het runnen verderop en wij met z'n drieen werden zomaar geopend door een meisje. Ze vroeg hoe het ging ofzo iets, we hebben nog even met hun vriendinnen gepraat maar de set liep ook wat dood. Ondertussen kwam de wing die een set verderdop aan het runnen was terug en zij tegen mij dat de brunette mij leuk vond... Zo vaak maak ik dat niet mee dus ben ik met hem naar de 2-set gegaan... Maar me wing isoleerde direct de brunette, wat ik niet helemaal begreep.

Ik ging met het blondje uit de set praten... maakte wat grappen, pakte haar hand en nam haar plaats in op de tafel. Ik trok haar naar me toe en begon de kubus bij haar te doen. Ze was onder de indruk en begon zich te kwalificeren, maar ze bleef met haar zij naar me toe staan. Dus pakte ik de verste hand van haar en vroeg dingen over haar ringen en trekte haar met haar middel naar me toe tussen mijn benen. Ze bleef niet staan want ze was over de schouder op zoek naar vriendin, die nergens te bekennen was. Ik ging de kino forceren, maar ze werkte niet mee. We gingen ondertussen al weg naar een andere club... de beurs.

In de beurs begonnen we wat te gamen in de hal, daar kon je tenminste relax praten. Ik zit op een tafel en tik de schouder van een blondje aan die in een 2-set staat. Ik vraag om een vrouwelijke mening en doe een experimentje met ze. De set hookt goed, en het vriendje van het obstakel komt half in de set staan. Mijn target was dus al geisoleerd en ik trek haar naar me toe tussen me benen. Ze protesteert helemaal niet en we beginnen elkaar te omhelsen. Ik laat haar kwalificeren. Na een minuut of 10 gaat ze met haar vriendin ergens naartoe en vraagt of ik zometeen hier nog sta... Ik zeg dat ik misschien hier nog ben. Ze gebaart dat ze een kus op haar wang wilt... ik geef haar de kus en vraag aan haar er 1 op me linker en 1 op me rechter wang. Daarna geef ik haar een kus op haar mond, wat ze helemaal prima vind... op dat moment had ik denk ik wel kunnen zoenen, maar ze ging net weg.

We bouncen weer en gaan terug naar de vorige tent. Die tent is nu al wat drukker en er staat een supermooi blondje super geil te dansen. Ze staat wel met een andere te dansen en beetje te zoenen. Wanneer de jongen weg is, tik ik op haar schouder en zeg:

IK: 'Jij danst echt... fucking... sexy! en ik moest je even gedag zeggen. Ik ben Magnet...'.
    Ze keek was geschokeerd, maar respecteerde duidelijk mijn ballen (kan je op meerdere manieren opvatten, haha).
    HB: 'Dankjewel, maar me vriendje staat verderop'.
    IK: 'Ja je liegt, je neus groeit wanneer je het zegt... je lijkt wel pinokkio'
    Ze lacht.
    HB: 'Nee is echt zo!'

Ik pest haar nog wat en loop dan weg... toen ik nog achterom keek, keek ze me nog lachend aan.

Hierna heb ik nog wat sets geopend met situatie-openers en high-fives. Toen we weer uit de kroeg stapte werd ik geopend met 'Doei'. Ik zei 'Als je me wilt versieren, moet je toch echt iets meer zeggen dan alleen het woord doei'. Waarschijnlijk een wat te arrogante comeback. Hierna ging we naar de sarbonn.

Ik open in de sarbonn 2 sets met een indirecte opener maar ze hooken niet. Daarna zie ik weer een mooi blondje en doe dezelfde opener als de vorige keer 'Jij bent echt fucking sexy en ik moest je even gedag zeggen. Ik ben Magnet...' Ze keek ook geschokeerd, maar waardeerde mijn directheid en oprechtheid. Ze vertelde wel dat ze een vriend had die verderop stond. Ik had geen geluk, maargoed er zijn nog meer sets. Even later open ik een zittende 2-set met dezelfde opener. Deze set hookte wel en ik pikte de zitplaats van me target in. Het was niet de mooiste set, maar ik voelde dat er wat seksuele spanning was. Op dit moment kan ik de target al zoenen, maar wou dat niet recht voor haar vriendin doen. Even later wouden ze was frisse lucht hebben en vroegen of ik mee naar buiten ging. Ze zeiden dat ze terug kwamen in 5 a 10 minuten maar de gebeurde niet. Me wings gingen ondertussen alweer naar het Stadhuis Plein. Ze kwamen niet opdagen en ik ging ook naar het Stadhuis Plein, maar ik zag mijn set zitten in de subway. Ik ging even bij hun zitten en zei de ze met me moesten meegaan. Het bleek dat het obstakel nogal dronken was en niet mee wou. Dus ging ik weg.

Bij het Stadhuis Plein ging nog een wing naar huis en Jonathan en ik bleven over. Het was toen al 4 uur, maar we gingen vrolijk verder. Er was nog een cafetje open en we liepen naar binnen. Binnen was iedereen nogal bezopen en er waren wat aggressieve mannenblikken.

Ik stond even met Aboe en er was een meisje die naast hem staat. Ze was met een nogal grote en brede marrokaan. Ondertussen zat ze wel Aboe helemaal te betasten (ik noem haar even HBgetint). Ikzelf kon mijn ogen niet echt geloven, Aboe ook niet volgens mij...
    Na 5 a 10 minuten opende ik een zittend meisje met de 'fucking sexy' opener. Ook zij kon het waarderen. Ik maakte haar een aantal keer aan het lachen en ze vertelde me dat ze me spontaan vond. Tijd om in te locken dus... ik pakte haar hand en zei:

IK: 'Sta is even op, ik wil een experimentje doen'.
    Dat deed ze niet, want ze had erg last van haar voet. Dit was jammer want anders was ik waarschijnlijk binnen geweest.
    HB: 'Wat wou je doen dan?'
    IK: 'Je plek in nemen.'
    HB: 'Waarom?'
    IK: 'Om je keihard te domineren.'
    Toen ik dat zei keek ik haar zo'n 10 seconden direct in haar linkeroog.

Ondertussen zat HBgetint op een verhoging met aan de rechterkant de marokkaan en aan de linkerkant Aboe. Ik zag haar hand zo af en toe over de lul gaan van Aboe terwijl ze wel nog flink aan het praten was met de andere jongen. Aboe zat heel leanback met zijn benen weid en de marokkaan ging steeds meer inleunen omdat hij bang was dat HBgetint Aboe leuker vond.

In mijn set gooide er nog een opmerking in, dat ik de jongen ben waar haar moeder haar voor gewaarschuwd had. Op een gegeven moment verloor ik de set en begon haar bitchshield op te komen. Ik opende een andere meisje, weer met dezelfde opener, maar na een paar minuten waren we uitgesproken. Wel kwam een vriendin van haar naar me toe en zei dat de tekst die op mijn shirt stond (I'am a sexmachine) heel fout was. Ik bedankte haar en zei dat ik haar opmerking waardeerde (een echte frame-control).
    Ik opende daarna nog dat meisje wat een opmerking maakte over mijn shirt... maar toen ik praatte spuugde ik een beetje op haar gezicht. Ze was er niet al te blij mee en ik veegde het met mijn hele hand weg over haar gezicht. Nu werd ze nogal boos en wou ze me bijna slaan. Dat was niet de bedoeling, maar ik moest oprotten van haar.

Aboe had de HBgetint ondertussen al zo'n beetje in zijn broekzak maar de marokkaan trok het echt niet. Hij begon een beetje te dreigen tegen Aboe, met dat het zijn schatje was en dat ie moest oprotten of iets dergelijks.

Ik werd geopend door een meisje die zei dat haar vriendin mij leuk vond. Ik begon met dat meisje te praten voor enkele minuten (ik noem haar HBthailand). Aboe maakte gebaren dat hij naar buiten wou en ik zei tegen HBthailand dat we naar buiten gingen en dat ze mee moest. Ze ging mee, ik haalde de jassen (ook van Aboe) en we gingen heel even zitten op het terrasje. Na enkele minuten zei ik dat we weggingen. Aboe ging met zijn meisje aan de tafel zitten en ik zei hem gedag.

Ik liep weg met HBthailand en we liepen richting McDonald's. Ze zei dat ze me sexy vond en begon met me te zoenen en ik vroeg waar ze woonde. Het was best ver dus ik regelde een taxi en we gingen direct naar haar huis. Ondertussen was het al lang licht en we kwamen bij haar huis aan. Zij betaalde de taxi... haha (het was maar liefst € 16,50). Eenmaal binnen gingen we verder zoenen en begon ze me uit te kleden. Ze had een veel mooier lichaam dan dat ik in eerste instantie dacht. Daarna heeft ze me vol gepijpt, mij een condoom omgedaan (wat ze met haar mond deed) en gingen we flink van bil. Ze was behoorlijk ervaren. Maar ik wist trouwens niet eens hoe oud ze was of waar ze oorspronkelijk vandaan kwam, haha. Het was sex binnen een half uur, dat heeft mijn paradigma van wat wel en niet mogelijk is wel even aan het schudden gebracht. De volgende dag vertelde ze me haar leeftijd (dat was 26) en nog wat andere dingen over haarzelf.

De volgende dag hoorde ik van Aboe dat de marokkaan hem en zijn chick nog achtervolgd had in de straten van Rotterdam, maar dat ze uiteindelijk hem afgeschut hadden. Ze had 2 kinderen en wou daarom niet dat Aboe met haar naar huis ging, maar het was duidelijk dat ze wel sex wou.

Kortom, een wat vreemde avond, maar wel n van de leerzaamste, en het grootste leermoment is dan wel dat je altijd als je naar huis wilt gaan nog even een paar laatste sets moet doen.
    Last edited by Magnet; 06-29-2008, 03:44 PM.

hehe nice gaming oscar je closes volgen elkaar delaatste tijd erg snel op
    ik zag je 2 minuten niet en je hebt opeens een chick om mee naar huis te gaan :O :O:O

de grap is ik reageer dan niet op de 1000en ioi's die ik krijg omdat er een brede marokkaan naast staat die jeheel boos aankijkt en verteld dat hij je doodmaakt en dat het zijn "smattje" is daardoor ging haar chode steeds needyer doen waardoor ze steeds meer mijn kant op kwam

uiteindelijk ging ik wel de confrontatie aan met als resultaat wat gedreig op straat en een duw in me gezicht maar meer ook niet omdat er uitsmijters en politie in de buurt stond

wel kut dat ik ondanks de moeite niet een lay heb door logistieke problemen(geen kamer of geld voor een hotelkamer) maar dat komt nog wel komende week en ik weet niet wat meer bevredigend is een lay of een hb afpakken van een agresieve wannabe die de hele avond drankjes voor haar koopt

Comment

Originally posted by Magnet View Post
      Ik opende daarna nog dat meisje wat een opmerking maakte over mijn shirt... maar toen ik praatte spuugde ik een beetje op haar gezicht. Ze was er niet al te blij mee en veegde het met mijn hele hand weg over haar gezicht. Nu werd ze nogal boos en wou ze me bijna slaan. Dat was niet de bedoeling, maar ik moest oprotten van haar
      Aaaaahahahaha! Dit vond ik zo mooi om te lezen! Zelf zou ik gewoon lachen om wat ik gedaan had! Lachen, wel erkennen wat ik gedaan heb.. en vervolgens ZELF m'n hele hand over haar gezicht halen.. en uiteraard achter haar oren en weet ik het voor dramatisch effect!

Originally posted by Magnet View Post
      Ze had 2 kinderen en wou daarom niet dat Aboe met haar naar huis ging, maar het was duidelijk dat ze wel sex wou.
      He bah, dan had het voor mij al niet meer gehoeven!

Ik zal morgen even in detail op dit LR in gaan, want ik wil nog op een aantal dingen reageren. Helaas is het nu al 23.00 en ik moet er morgen weer om 05.15 uit.

Als laatste, nog even het volgende: Je bent goed bezig Magnet.

Comment

Originally posted by Ricky D
        Ik merkte gisteravond weer dat het lastig was om van "comfort" naar "Attraction" te gaan...dat is mijn sticking point waar ik KEIHARD aan ga werken nu!
        De theorie is dat je eerst attraction hebt en dat je daarna naar comfort gaat. De eerste fase is attraction, waarbij je zelf veel praat met meer energie dan zij heeft (5 minuten, niet meer), daarna in de comfort fase is het praten 50% - 50% en is het energieniveau lager. Anders houd je het ook niet vol.

Iets anders. Ik kom op heel veel plaatsen, maar weinig of niet in Rotterdam. Ik word niet echt getricked om daar op stap te gaan als ik de FRs zo lees.

Comment

Jammer dat we niet bij deze try-out konden zijn; het klonk goed.
          Je laatste set van je LR (dus de lay-set) is maar kort beschreven. Als je nuttige routines hebt verzonnen of andere leermomenten had geidentificeerd, dan zou dat waardevol zijn geweest om te vermelden.
          De manier waarop het nu gepost is doet alleszins vermoeden dat hier sprake is van een mazzeltje, met buyer's remorse achteraf.
          Leuk dat het tot een lay is gekomen, en dat je je dominant hebt opgesteld bij eerdere sets. Als dat congruent is met je avatar zal het snel attractie opwekken.

Comment

Ik heb ook nagedacht of dit een mazzeltje was, maar ik denk toch echt dat als Aboe en ik helemaal koud waren geweest en om 4 uur uit waren geweest naar die laatste bar dat er vrij weinig was gebeurd.

Gedurende avond kregen we steeds meer ballen. Me laatste set heeft me waarschijnlijk ook in de andere sets gezien (social proof) en ook Aboe die ervan door ging met de chick van de marokkaan (dat is ook sociale waarde en het was duidelijk dat hij een vriend van me was).

Daarbij komt ook nog eens bij dat er maar weinig mannen zijn die na 2 minuten het meisje laten bouncen naar buiten omdat ze merken dat er seksuele spanning is en binnen 15 minuten een taxi nemen. En dat buyer's remorse komt ook niet altijd voor, het kan regelmatig gewoon binnen 4 uur.
            Last edited by Magnet; 06-30-2008, 05:52 AM.

Comment

Beetje respect mag wel je praat zo over marokkanen net of het een of ander soort beesten zijn.

Verder goed gedaan gast.

Comment

Nee ik ben geen marokaan, ik zeg het omdat ik wil dat we ons focussen op wat de forum voor gemaakt is, en niet op rassenproblemen.

Comment

Originally posted by Ricky D
                  Je bent een marokaan of niet ?

Over wat Magnet en Aboe zeiden dat ze mee gemaakt hebben...tja t is kut dat er zulke gasten zijn die de naam van de rest verpesten, ik ken veel marokanen die "zulke marokanen" graag zouden vieren delen om wat voor sfeer ze de wereld inhelpen omtrend "de marokanen".

Verder vind ik niet dat je je aangevallen moet voelen, hij zegt niets dat de richting op gaat wat jij bedoelt.

Laten we geen rassen kwestie aanhalen en over dit soort zaken beginnen, dit is geen forum over rassenproblemen of politieke overtuigingen...wat ons hier samen brengt is dat we ons zelf willen verbeteren op bepaalde sociale vlakken...laten we ons hier op focussen!

Salam aleikum...aleikum salam !
                  Haha dat laatste is geniaal. Maar wat ik er ff bij wil zeggen is dat er wel in iedere ras/groep er wel mensen bij zitten die het verzieken voor de rest (zowel bij de marokkanen als bij de nederlanders) Verder wel een goede FR

Comment

Gaap @ politiek correcte opmerkingen. Kom voor je mening uit als jij werkelijk waar in die mening gelooft.

Comment

Originally posted by OhMy View Post
                      Gaap @ politiek correcte opmerkingen. Kom voor je mening uit als jij werkelijk waar in die mening gelooft.
                      daar ben ik het met je eens maar je moet niet gaan overdrijven en iedereen over 1 kam scheren

Comment

Working...
                      X