Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] HB9 heeft in mijn ogen meer value dan mezelf?? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] HB9 heeft in mijn ogen meer value dan mezelf??

Heej,

na een artikel gelezen te hebben van Tyler (Chasing vs Screening) gisteren een hele leuke avond gehad met een HB9. zij was de lekkerste binnen. Echt een snoepje. en ook nog een leuk innerlijk (zeker belangrijk).

zij kon echt super goed dansen. Eerst haar hand op mijn kont gelegd (forced IOI) en daarna haar afkraken dat ze dat later zelf deed. DAT IS MIJN KONT! ik moet echt uitkijken voor jou... bla bla

Allemaal leuk en aardig. perfecte solid game gespeeld (mag ik eigenlijk best trots op zijn)

maar ja... ze kreeg die avond gewoon zo veel aandacht van kerels. Als ik een takeaway deed, gelijk BAM. AMOG. later weer takeaway, BAM AMOG. Nou was het niet moeilijk om die bij haar weg te trekken maar toch......

Daardoor ben ik haar value hoger gaan zien dan mijn eigen value. Dit slaat natuurlijk nergens op, maar dit voelt wel zo aan.

Enige tips?

of betekend dit misschien dat ik nog niet klaar voor zo'n meisje ben?

(tips betreffend hoe ik ervoor zorg dat ik value van een meisje nooit hoger inschat als tie van mezelf)

Comment

1.
      Het gaat erom waarop jij je definities van Value baseert. Een goed innerlijk en een lekker wijf: prima. Maar dan beredeer je van haar uit, ik denk dat je beter vanuit jezelf kan beredeneren. Wat zoek jij (precies) in een meisje en screen haar daarop. Voldoet ze, ga ervoor. Blijf dan niet hangen in bijvoorbeeld takeaways en andere technieken.

Attraction isn't a choice. Dus als je het hebt: Ga ervoor: Go! Uberhaupt: Ga ervoor. Alles is een IOI, tenzij ze gillend bij je wegrent en roept: "Deze man is gek, hou hem tegen!"

2.
      Nog niet klaar voor zo'n meisje? Zo klaar als je zelf [U]denkt[/U] te zijn. Dit is puur een gedachtenproces.
      [I]Als jij er aan twijfelt, twijfel jij eraan. Als jij er niet aan twijfelt, twijfel je er niet aan.[/I] (Count Cruijf ) Mochten er allemaal rare hersenspinsel in je hoofd komen: Beslis dat je je met iets anders bezig gaat houden en onderneem actie daarop. Dan gaat het vanzelf weg.

3.
      Het feit dat je solid game speelt: Super. Way to go. Echter, als je solid game speelt, kan je ook closen. Closen? Ja closen.. Zie verder punt 2.

4.
      Trots op solid game: Natuurlijk. Maar waarom ben je trots? Ben je trots op je verleidingsvaardigheden? Of ben je trots "omdat jij een hb9 weet te scoren en iedereen uit de club dat wel zou willen"? Dan zet je haar al meteen op een soort van podium.

5.
      HB9 ..so fucking what? Beauty is common, remember? Het gaat er niet om 1 of een selecte groep. Als je een HB9 benoemd als zodanig, dan heeft dat meteen een risico. Het ligt dicht bij de 10 (perfectie) en is een zeer hoog cijfer. Het feit dat het een hoog cijfer is betekent meteen al dat je haar hoog inschaald: Het begin van de hogere inschatting dus. Also, HB9's zijn zeldzaam, dus ben je sneller geneigd je te focussen op 1 chick. Niet goed.

6.
      Voorkom infield het denken in PU-termen zoals bijv. Value. Dit zet je (deels) in de analysemodus, hetgeen betekent dat je inboet op je gamevermogen.

zij kon echt super goed dansen. Eerst haar hand op mijn kont gelegd (forced IOI) en daarna haar afkraken dat ze dat later zelf deed. DAT IS MIJN KONT! ik moet echt uitkijken voor jou... bla bla
      LOL! Dat is echt leuk..zeker bij knappe meissies. Die raken daar he-le-maal van in de war.

Je game was solid zei je, ik heb toch nog wat vraagjes:
      1. Heb je preselection getoond?
      2. Hield je je alleen met haar bezig of was je de hele avond overal en nergens? Kortom: Hoe verliep de avond?
      3. Vond ze jou ook leuk? Waar merkte je dat aan?
      Last edited by CountG; 06-25-2008, 03:01 AM.

Comment

Als jij denkt dat ze higher value is dan jij, dan wel, en anders niet.

Lees dit:

[url]http://www.johnnyfeelgood.tv/?p=14[/url]

Comment

probeer van te voren op te schrijven wat value heeft in een meisje, voornamelijk het innerlijk.
          en kijk hiernaar om te bepalen welke value ze heeft.

mocht ze dit allemaal hebben + een leuk uiterlijk, dan heeft ze niet ''meer'' value maar ''genoeg'' value om verder mee te gaan.

--
          btw zaterdag komen die twee chicks naar onze cocktail party. als je dit niet leest bel ik je er nog wel ffe over.

Comment

Originally posted by Sumptuous View Post
            of betekend dit misschien dat ik nog niet klaar voor zo'n meisje ben?

(tips betreffend hoe ik ervoor zorg dat ik value van een meisje nooit hoger inschat als tie van mezelf)
            Komaan je hebt solid game bij haar zeg je, dan ben je er toch klaar voor? It's all in your head. Onthoud dat het gaat om het hebben van een leuke tijd, niet om lower of higher value, be in the moment dan denk je niet na over value, maar ben je bezig met het gesprek. Als ze leuk is en het klikt, escaleer. Als alles goed gaat, laat dan geen onzekerheid toe of zeg juist tegen jezelf: "goed, ik voel me onzeker, weet niet of dit gaat lukken, maar ik heb niets te verliezen en laat ik genieten van deze avond en eens kijken hoever ik kan escaleren". Dan maakt value m.i. niets meer uit.

Comment

He Sumptuous,

Hartstikke lekker bezig, maar ik zag toch nog een puntje. Misschien zag je het zelf al, maar het kan geen kwijt om toch even aan te tikken.

Originally posted by Sumptuous View Post
              maar ja... ze kreeg die avond gewoon zo veel aandacht van kerels. Als ik een takeaway deed, gelijk BAM. AMOG. later weer takeaway, BAM AMOG. Nou was het niet moeilijk om die bij haar weg te trekken maar toch......

Deze zin vertelt iets heel subtiels. Je [I]trekt die kerels bij haar weg, waarom doe je dat?[/I] Laat je zien dat je het kan (of leerproces), voor eigen vermaak (lol) of uit bescherming van de 'toekomstige relatie' (needy?). Als het antwoord in de buurt komt van het laatste, is dat niet een goed uitgangspunt, vriend. Na 3 jaar onbewust oefenen kan een HB9 dat heel goed zelf en zal ze dat ook makkelijk doen om de relatie tussen jullie te beschermen. Je kunt haar wel tips geven om het beter te gaan doen of ingrijpen wanneer ze het niet af kan, maar je hoeft haar werk niet op te knappen. Vergeet niet... Jij hebt het druk met al die meiden/vrouwen tijdens het uitgaan die je moet afslaan. ! Kort samengevat, beide zijn verantwoordelijk, zij heeft haar taak en jij die van jou. Daarmee ben je gelijk aan haar en heeft zij dus geen meer 'value'.

Have fun,

Loud
              Last edited by Loud; 07-01-2008, 05:40 AM.

Comment

Working...
              X