Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] alleen sargen Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] alleen sargen

Moest gister in Breda nog iets ophalen en besloot meteen even te koekloeren in de stad.

Toen ik vertrok begon het al zacht te regenen en mijn state was ook matig.
    Ik vertrouwde er maar op dat het vanzelf wel goed zo komen, heb gemerkt in het verleden dat je ook niet perse in opperste state hoeft te zijn om goede sets te runnen.

Aangekomen in Breda loop ik meteen richting stad, ik open onderweg nog een warming-up setje. Als je niet zo snel mogelijk opent ga je meer en meer uit state en word het steeds moeilijker om later wel te openen.
    Ik opende gewoon met tot hoe laat de bussen terug reden. Kort wat fluff en doorgelopen.

Afijn in de stad, ik loop wat rond, merk dat het egt super rustig is. het was ook nog maar 11 uur en morgen is natuurlijk voetbal.
    Dit is wel een van punten wanneer AA hoog is bij me. Iedereen ziet je alleen binnenkomen en je kan ook niet egt subtiel meer op een set afstappen. Plus als je niet meteen approached heb je meteen de hele kroeg verneukt(iedereen ziet je alleen staan, als je dan ineens approached is het creepy en raar).

Dus Voor zover ik nog AA heb was deze wel vrij aanwezig.
    Ik was alleen, niet egt in state, het was vrij rustig en ik was echt compleet nuchter(plus de meerderheid van wat er was, was mannelijk..)

Toen ik erachter kwam dat het egt overal zo rustig was en er voornamelijk mannen waren besloot ik toch om op zijn minst 1 set te openen.

[B][I][set 1] #-close .[/I][/B]

Ik loop eerst zoekend naar iemand een stukje de kroeg in, om niet geheel vriendloos te lijken(wat echt vriendloos klinkt :P ).
    Hier zag ik al een blondine naar me kijken, wat een ioi zou kunnen zijn..
    Hierna liep ik terug en opende haar
    ‘’weet jij tot hoe laat de bussen rijden’’
    Hun gingen er beide op in(haar zus en blondine) en was vrijwel meteen gehooked. Zo zie je maar weer, je opener hoeft egt absoluut niks boeiends te zijn.
    Hierna zit ik te kloten dat ze tegen me aan het liegen is en dat ik haar advies niet kan vertrouwen omdat ze blond is en ik niet weet hoeveel ze al gedronken heeft. Alles met een knipoog uiteraard.

haar zus begint ineens heel erg mee te lullen en sta nou met haar meer te praten dan de blondine. Ik krijg van haar zus ook een biertje aangeboden, nice.
    Vraagt ze op een gegeven moment de gevreesde vraag
    ‘’ben je hier nou alleen?’’
    Dus ik zeg ‘’nee ik zit eigenlijk te wachten op een vriend, maar alstie niet snel komt heeft ie pech, moet mijn bus toch echt halen’’
    Wat ik eigenlijk zwak vond van mezelf, maar goed het is zoals het is.

Afijn, 2 vrouwen geintreseert houden etc kost meer moeite en ik wou eigenlijk comfort met eentje runnen.

Dus ik begin meer vragen te stellen aan haar blonde zusje haar zus begrijpt de hint en begint langzaamaan meer om zich heen te kijken en gaat uiteindelijk met iemand anders lullen.
    Ik lul verder met hb blond. Uiteindelijk blijk ik familie van haar te kennen en woont ze schijnbaar ook in oosterhout, leuk leuk.

Na een klein uurtje gelult te hebben peer ik m weer omdat mijn bus zo gaat.
    Vraag haar telefoon nummer en krijg hem, toch was er even een tikkeltje twijfel.. wellicht word het een flake..

Hierna open ik en word ik onderweg naar bus nog een aantal keer geopend, niet egt iets boeiends om erbij te tikken.

------------------------------------------------------------------------

het is niet dat het nou veel voorsteld, maar het is voornamelijk weer mijn comfort zone die ik heb overwonnen, meer persoonlijk succes dan game succes.

[B][I]
    minpunt[/I][/B]
    Het irritante was dat ik meer canned material wil gaan gebruiken. Dus heb de hele week alles uit mijn kop zitten stampen. Maar in het moment zelf schoot me niks te binnen, wellicht ben ik teveel in t moment , ingeval dit is voor mij irritant omdat ik meer canned material wil gaan gebruiken. Zodat ik altijd een ‘’plan b’’ heb(en wat standaart buying temp spikes heb voor als dat nodig is)
    [B][I]
    pluspunt[/I][/B]
    Vind dat ik persoonlijk weer wat overwonnen heb door onder al deze omstandigheden toch nog lekker kon gamen.
    Het is ook leuk om het contrast te zien met een jaar geleden, toen ik met knikkende knieeen hoopte dat een vrouw opende.. (en het nooit had gedaan onder deze omstandigheden).
    Last edited by milk; 06-21-2008, 05:12 AM.

netjes man!

op de gevreesde vraag: ik zeg soms,
    * ja ik ben alleen, ik kom toch altijd vrienden tegen

maar beter zou zijn:
    * mijn mattie kwam een leuk meisje tegen en ik gun ze even wat quality time. Maar zal jullie straks wel aan ze voorstellen. (misschien een aantal dhv's voor je denkbeeldige vriend en later een rondje met de meiden door de kroeg lopen en dan is je maat een hapje eten --> kan je bouncen)

x

Comment

Originally posted by milk View Post
      Vraagt ze op een gegeven moment de gevreesde vraag
      ‘’ben je hier nou alleen?’’
      Dus ik zeg ‘’nee ik zit eigenlijk te wachten op een vriend, maar alstie niet snel komt heeft ie pech, moet mijn bus toch echt halen’’
      Wat ik eigenlijk zwak vond van mezelf, maar goed het is zoals het is.
      Deze vraag krijg je altijd. Wen eraan. Sterker nog, ik stel deze vraag altijd aan haar, voordat zij die aan mij stelt. Een antwoord die je kunt geven is zoals als jij de gaf of, dat je vrienden niet konden en dat je graag mensen wilt ontmoeten (geeft aan dat je sociaal bent en dat wil een vrouw graag horen), of simpel dat je net als Remi hier helemaal alleen bent (is speels en geeft weer dat je zo'n antwoord durft te geven en geeft ook aan dat je alleen opstap durft te gaan)

Ik was gisteren ook alleen in Breda opstap. Op het einde met een vrouw aan het zoenen geweest, maar zij heeft mij de vraag niet gesteld. Maar dat is een uitzondering.

Comment

[I]Ben je hier alleen?[/I]
        [B]Ja/Ahuh[/B], ik verveelde me echt.. ik dacht, laat ik maar eens gaan kijken wat er in de stad te doen is.

Dit op zich, is al een DHV. Dat jij DURFT te zeggen dat je uberhaupt ALLEEN DURFT uit te gaan.

Good job milk, knap van je!

Comment

Ik zeg gewoon 'Ja' en laat ze dan reageren. Je moet jezelf dus juist niet gaan qualifien, dat komt in mijn ervaring vaak aan bij hun alsof je het zelf eigenlijk ook raar vind. Als je gewoon 'Ja' zegt op een zelfverzekerde toon en dan op reactie wacht komen ze vaak met 'ow wat knap dat je dat durft' of iets in die richting. Kan je zelfs daarna vragen alsof het iets heel raars is: 'doe jij dat niet dan??' Is vervolgens best een DHV verhaal als je verteld dat je af en toe alleen uit gaat en dat dat extra leuk is omdat je veel nieuwe mensen ontmoet. Dan is de opmerking: 'zou je ook eens moeten proberen joh' daar ook leuk achteraan, dan voelt ze zich namelijk dom dat ze het niet durft en creeer je value.

Ik ga nu 2 of 3 keer p/w uit en deze manier van antwoord geven heeft al tot meerdere k-closes geleid. Naja natuurlijk niet dat ik meteen hierna sta te zoenen, maar je creert value en kan daarna makkelijk daar weer op voortborduren. Ze zal je in ieder geval geen creep vinden.

Comment

Working...
          X