Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Echt Jezelf Zijn, Lezen. Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Echt Jezelf Zijn, Lezen.

LEES DE CONCLUSIE! super waardevol jongens!

Gister met Royce, The Mechanic, en Kai naar Utrecht geweest. Was een leerzame avond. Vooral met het gesprek met Royce om 6 uur 'sochtends was leerzaam, maar niet op de manier die je zou verwachten. Royce is trouwens een gast die het helemaal gaat maken, en het analytisch vermogen van die gast is gestoord....

Ik zet deze post ook in m'n "log" thread voor later...

Ik heb die avond de hele tijd lopen openen, etc. Op een gegeven moment alle sets in de Tivoli gehad. Zo moet het trouwens elke avond gaan. Bootcamp style, blijven knallen.

Hoe dan ook, ik heb mijn doel voor die avond bij verre weg gehaald; 5 keer openen, 5 keer "apocalypse" openen (super expliciet gewoon vragen of ze willen neuken), en zo vaak voor de kiss-rejection gaan.

Normaal heb ik na zo'n avond gewoon hartstikke lol, voel me goed, en heb altijd veel om op te reflecteren; ik raak gewoon niet uitgepraat met m'n sargematen tot dat ik thuis ben.

Maar deze keer was ik stil. Ik had gewoon niets om op te reflecteren.
    Ookal deed ik precies wat de avonden daarvoor WEL werkte, het "lukte" gewoon niet behalve misschien 2 uit de 30 sets ofzo die geopend waren: gewoon een kut verhouding: 7 % consistent ofzo hahaha.

Ik had daarna met Royce een uurtje voor onze treinen kwamen, en wilde weten wat er precies mis ging. Hij zij veel over qualifien, en hard-to-get spelen...Hij had aan de eene kant wel gelijk, maar dat was niet wat er mis was...Normaal lukt het namelijk WEL.

Wat er EIGENLIJK mis was; is iets waar ik vanavond na veel reflectie, etc de hele dag een beetje afwezig nadenken, achter kwam.

IK WAS BIJNA NIET MEZELF!

Wat ik met "mezelf" bedoel is ECHT je persoonlijkheid naar voren brengen.

Lees deze korte post door om te begrijpen wat ik bedoel:

As soon as you "try", you lose by default.

--------------------------------------------------------------------------------

As soon as you "try" something you have already lost.

Don't "try" to open that set. EXPRESS yourself. If you feel like saying nothing, then say nothing. Never "try".

Don't "try" to AMOG him. You have already lost. Don't "try" to be louder or funnier. You have lost. EXPRESS yourself.

Don't "try" to caveman her. If you don't feel like being physical then don't. EXPRESS yourself.

My flatmate "tries" to AMOG me. He already lost. Cause as soon as you "try" then you are coming from the wrong "why". Why is he doing it? He feels I am more alpha. What do I do to combat this threat to my status? I EXPRESS myself more. I do not "try" and FORCE any behaviour, rather I remove filters from myself. Your ONLY job here is to feel comfortable enough in yourself that you remove filters and express yourself, like a man.

Feel comfortable in yourself, even if you are being beta. Even if you are sitting in a pub by yourself watching footy while a party goes on around you. Feel comfotable in yourself no matter what. Express the REAL you no matter what the consequences, no matter how boring or homo you think it makes you.

A couple of weeks ago a F*%^%ED up a chance with a HB9, it hurt cause she wanted me. I sent one of Manwhore's text messages at an appropriate time. She SHUT ME THE DOWN. And she was right. I "TRIED" to attract her, it wasn't expressing me. It was expressing Manwhore. It wasn't me "self amusing", it was me "trying" to self amuse.

Nothing artficial. Don't smile, don't talk, don't AMOG. Nothing. EXPRESS 100% you. However DO NOT confuse "fear" and "laziness" with what you REALLY want.

I finally get it Alex~

EXPRESSION, NOT IMPRESSION. it's big.

Get real

Geschreven door Flannery...

Daarom kan je de DINGEN die je normaal PRECIES HET ZELFDE DOET, de volgende keer niet werken.

CONCLUSIE:

Approach-anxiety is iets waar je je OF voor af kan sluiten, OF er vol-op, head first, op in kan springen. Als je op een avond SUPER veel gaat openen, dan loop je (ik) de kans dat je in een soort "rol" komt. De rol van de openaar. Daar kom je namelijk in omdat je met ZOVEEL mensen praat, dat je de "sfeer" die ergens hangt te pakken krijgt. Die sfeer is PUUR social conditioning. Die sfeer is PUUR de NEP SFEER die ergens hangt. Dat is het SPELLETJE SPELEN volgens de regels van "AFC-LAND". NIET je EIGEN REGELS. Je speelt alleen volgens je eigen regels als je ALLE filters van je af gooit. Als je OPHOUD met PROBEREN TE VERSIEREN, maar als je gewoon ECHT bent.

En DAT is eng! Want het is makkelijker om je "bange" EGO om te ruilen voor de "Sociale" EGO!!! omdat je dan gewoon NEP bent. Je kan het zelfde doen, de zelfde dingen lullen, maar ze werken niet omdat je aan het PROBEREN BENT.

JIJ bent de eenige echte gast in de club. En DAAR moet je trots op zijn, en DAT is wat werkt.

Lees het artikel van "RED LEADER" die ik apart heb gepost.

LATERS/

mooie post
    maar ik begrijp 1 ding van die post niet helemaal:
    I do not "try" and FORCE any behaviour, rather I remove filters from myself. Your ONLY job here is to feel comfortable enough in yourself that you remove filters and express yourself, like a man.

Hij heeft het hier dus over "filters" die die weghaalt, maar wat bedoelt hij hiermee en hoe kan je die filters dan "weghalen" zodat je echt jezelf bent?

Comment

Waar het eigenlijk op aan komt is dat je gewoon GEIL moet zijn. En dan gaat alles vanzelf. Dan probeer je niets uit te lokken, je probeert niet fysiek dominant te zijn, je PROBEERT niet te cavemannen, etc. Je doet het gewoon, zonder erbij na te denken.

Gewoon in je sexuele energie tappen.

Comment

Working...
      X