Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Alleen sargen --> Venue Change Close Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Alleen sargen --> Venue Change Close

Gisteren voor het eerst in Tilburg een hele avond alleen gesarged, klein field report...

Eerst een FB van mij gebeld om in state te blijven tot uurtje of 12, daarna richting stad. Tering state weg. Gelukkig kwam ik een vage bekende tegen, die had opgetreden dus daar een biertje mee gedronken. Nou, paar setjes geopend maar was niet genoeg in state.

Dus ik besluit om in state te komen

--> Naar Tilburg grootste kroeg gegaan met puur het doel om alle meisjes te high fiven... daarna weer leaven om elders verder te gamen. Zo gezegd, zo gedaan, was al meer in state, ik naar de skihut, paar setjes geopend, HI HA, Nadat meisjes van me wegliepen, zag ik naast me een meisje bij 6 kerels staan. ik dat meisje naar me toegetrokken en thumbwars gespeeld. Echt leuk meisje, HB 7,5. maar ze had vooral een hele leuke vibe. Hi ha, ik nam haar mee naar een bankje tafeltje. Goeie klik, liet haar een drankje voor mij betalen.
    Ik ging eten, en vroeg of ze me mee ging vergezellen... --> Nee, ben hier met mijn vriendin... KUT

Nou vriendin kwam er net aan dus ik zeg tegen haar, wij gaan hapje eten, ga je mee voor de gezelligheid... nou vooruit. BAM venue change! heerlijk over straat lopen met twee vrouwen aan je armen

Ik tosti hawaii op voor de show, want had helemaal geen honger....

mezelf drie uur lang vermaakt in de stad , raar voelt nu aan alsof het iets normaals is, alleen stappen... ...

netjes.
    waarom heb je dér niet genumber-closed?

en alleen uitgaan kan ook makkijk, raak er ook meer en meer aan gewend(nog niet zoveel als jou denk ik though).
    het is in t begin ffe door die zure appel heen bijten, daarna ben je mooi onafhankelijk.

Comment

Na een paar keer alleen sargen is het opeens heel normaal. Ga tegenwoordig 2 keer in de week, zou vanavond ook weer als ik mijn open enigsinds open kon houden. Echt leuk is dat, maar ook wel spannend, maar dan leuk spannend.

Maar dame weggetrokken bij 6 kerels, netjes man! Dat soort dingen flik ik dus nog niet, hoe reageerden die gasten?

Comment

weet ik niet, mijn aandacht was 100% bij het meisje.

Toen we later in een ander gedeelte aan een tafeltje zaten kwamen ze nog wel een keertje langs om afscheid te nemen, toen zeiden ze gewoon doei of 3 kussen.

en Milk, je kent me toch...
        Ik heb iig weer zin in vanavond!

Vanavond gaan we wat club owning routines uitproberen. laat nog wel weten hoe die gegaan zijn.

x

Comment

Wederom een goed FR Sumptuous. Erg netjes en ik zie dat je de stijgende lijn mbt solo sargen na de vorige keer mooi hebt doorgetrokken. Ga zo door!

Comment

Working...
          X