Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] direct game Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] direct game

Gisteren naar een open feest geweest van een studentenvereniging. Ik kwam daar alleen binnen, en gelijk wat sets gehighfived. Ik kwam een vriendin van me tegen wat mee gekletst, en daarna begon het, Game On!

Gisteren een stuk of 5 sets geopend met de directe opener: "wie ben jij?" (en ze gewoon naar je toe trekken)

dit werkt echt ZOOO goed, ik sta er versteld van. Bedankt Tyler!!!

Na een uurtje kwam ik VTI tegen, we waren redelijk out of state, hebben een kinderachtig spelletje gedaan om weer in state te komen en Game On!

Na wat gelachen te hebben. HI HA, wat praten op dn duur mezelf strategisch gepositioneerd tegen de bar aan.

De meest kansloze teksten uitgekraamd,

ik ga jou zoenen
    - maar ik heb een vriendje
    irrelevant
    - ja maar hij is hier binnen
    irrelevant
    - ja maar hij is heel breed en je wil geen ruzie met je
    irrelevant (dank je Jeffy)

(ondertussen hand lock)
    (schouder lock a/la tension test)

Andere leuke reactie deze avond:

Na van een meid een stuk of 5 shit tests gehad te hebben en heel lomp te reageren, haar lang in haar ogen aan te blijven staren (Tyler), kreeg ik de verwarde vraag: Waar haal JIJ al dat zelfvertrouwen vandaan?

I lovvvvv the game!

Awesome!
    Nog een noemenswaardige close aan over gehouden? Of "alleen" een zeer zeer fijne reference experience?

Comment

Leuk FR, zoals aan de phone al besproken, uiteindelijk was het toch nog een lekker avondje geworden. "Wie ben jij" heb ik ook een tweetal keren gebruikt. De verwarde blikken etc vind ik echt heerlijk :-)

Comment

Een bijkomend voordeel van deze methode is dat de eventuele cheat-sheets er aanzienlijk korter op worden!

Comment

Working...
        X