Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Gamen met naturals Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Gamen met naturals

Mijn eerste FR hier

Was gisteren zwaar genaaid door paar van me beste maten dus ik had geen zin om die gasten de komende dagen te zien. Ik sta dus 's avonds een film te checken belt een andere maat me op of we gaan chillen. Ik vind het best en we besluiten te gaan rollen in Delft. Nouja normaal gesproken zijn er in de Delftse discotheken bijna geen chicks te vinden, maar bij hoge uitzondering was het nu overladen met lekkere chicks.

Wij zitten op de trap in de discotheek en kijken over de dansvloer uit. Op een gegeven moment zien wij 2 chicks die heel de tijd richting ons kijken. Ik weet dat zij naar ons kijken aangezien, want een van die chicks keek ook de week ervoor richting mij en ik glimlachte toen en zij kopieerde het. Op een gegeven moment opent een van die maten ze en we staan op een gegeven moment met 3 gasten en 2 chicks te praten. Instictief gaat er eentje vandoor en we staan dus met ze 4en. Het blijken zusjes te zijn. Op een gegeven moment sta ik met een van die chicks te dansen en ze vraagt mij of ik op salsa zit, ik zeg dat ik er niet op zit, maar dat ik plannen heb om erop te gaan. Ze vraagt aan mij of ik in Delft woon. Zij vraagt waar ik het wil gaan doen, (dikke teken van interesse) ik zeg in Delft en zij zegt dat zij mijn danspartner wordt. Ik vraag haar haar telnr en hoppa binnen 5 minuten day2 geregeld met een HB8.5

We laten die chicks effe vieren en we gaan bier halen en komen daarna terug. Op een gegeven moment staan we op de dansvloer en we zien ze niet. We besluiten een paar andere chicks te openen. Dus ik open een HB7 en die vriend een HB6. Zijn gesprek valt binnen minuut stil, ik stel gewoon wat vragen aan die chick maar ze is echt bitchy. Voelt zich way to good voor ons, nouja boeiend ik draai me om en ga gewoon dansen. Op een gegeven moment stapt ze op me schoen dus ik zeg dat ze moet opletten. Begint ze opeens over dat ik grote voeten heb. Ik ben gvd 1.70 en heb maat 42 :P Fuck die chicks wij gaan die 2 lekkere opzoeken.

We zien die chicks en we gaan ergens zitten. En ik ga met de ene praten en mijn vriend metr de andere. Ze waren zo into us dat ze niks tegen elkaar zeiden terwijl ze naast elkaar zaten Op een gegeven moment vraagt ze of ik een vriendin heb. Ik vraag waarom ze dat vraagt blijkt dat ze op zoek is naar een vriendje Ik lul nog wat door en besluit ervandoor te gaan. Ga zo wel een day2 afspreken

Conclusie
    goede dingen
    Binnen paar minuten chicks telnr regelen.
    Veel attraction creeeren en de chicks laten blijken dat je een coole gaste bent.
    minder goede dingen
    niet goed genoeg isoleren en daarom niet kunnen kissclosen
    arrogantie chicks die zich te goed voelen om met je te gaan praten

Cheers
    V-men
    ________
    [URL="http://airsoft-shop.info/categories/shotguns/"]Cheap airsoft shotguns[/URL]
    Last edited by V-men; 05-08-2011, 11:36 PM.

[B]''Ik weet dat zij naar ons kijken aangezien, want een van die chicks keek ook de week ervoor richting mij en ik glimlachte toen en zij kopieerde het''[/B]

als je dit nog weet sarge je te weinig . van de meeste kisscloses etc die ik heb gehad weet ik niet eens gezicht meer (ik ben ook wel een uiterste hoor ).
    of je bent gewoon slim natuurlijk.
    nyway, verder niet verkeerd natuurlijk, valt me even op.

[B]''Op een gegeven moment stapt ze op me schoen dus ik zeg dat ze moet opletten. Begint ze opeens over dat ik grote voeten heb. Ik ben gvd 1.70 en heb maat 42 :P Fuck die chicks wij gaan die 2 lekkere opzoeken.''[/B]

dat heet nou een shittest. gewoon lekker mee spelen ''ja ik zou maar oppassen anders zit je straks onder mijn zool'' bla bla.
    oftewel ze waren niet perse bitchy maar ze waren je gewoon aan het testen.

[B]''Ik vraag haar haar telnr en hoppa binnen 5 minuten day2 geregeld met een HB8.5''[/B]

niet om je ballen te breken,het is super dat je een nummer kreeg binnen 5 minuten. maar het is niet perse een goed iets zoals je volgens mij denkt?
    binnen 5 min heb je gewoonweg te weinig comfort, en vooral bij hogere hb's word dat bijna altijd een flake.(dit heb je overigins goed opgelost door er later nog mee te praten.)
    [B]
    ''Ik vraag waarom ze dat vraagt blijkt dat ze op zoek is naar een vriendje''[/B]

als het EGT een hb 8.5 was, was het een shittest. ''moet je bij de z kijken in het woordenboek'' zoiets had ik gezegt.
    omdat er vaak veeel te los word gegooit met de termen hb ga ik ervanuit dat ze dat niet was. dan zou het eventueel waar kunnen zijn, toch ruikt dit enorm naar shittest. had je het beste op kunnen busten, ook al zou je haar vriendje wel willen worden(zegt veel goeie dingen over je).

btw[B]
    ''minder goede dingen
    niet goed genoeg isoleren en daarom niet kunnen kissclosen''[/B]

dat is noujuist goed. kissclosen in een kroeg stelt zo goed als niks voor, voor haar(voor mij overigins ook niet egt meer). je haalt de spanning er wat uit meestal, plus ze weet waar je op uit bent en dat kan discomfort geven als je wat wil afspreken waardoor je dus eerder een flake krijgt.
    dus voor een day2 was dit veel beter.

maar verder klinkt het prima. ik zou wel wat meer approachen als ik jou was though..

Comment

Goede respons alleen ik zal wat dingen ff wat nader toelichten. Misschien dat je dan mijn wijze beter begrijpt.

Ik ben zelf 19 bijna 20 en although ik hier net nieuw ben zit ik al 2.5 jaar in de community. Heb allerlei methode's gelezen en heb verschillende pua's ontmoet. Ik kan zeggen dat ik redelijk goed ben na die 2.5 jaar.

Ik zal je uitleggen hoe ik sets open en regel. Meestal loop ik alpha male de zaal van een discotheek in met een brede glimlach. Of er komen chicks naar mij toe of ik zie chicks die naar mij lachen/kijken. Mijn bl doet het. Op diegene die lachen/kijken loop ik af. Het voorkomt mij eindeloos openen. Ik weet niet in hoeverre jullie het materiaal van guru's geloven, maar als zij 100 vrouwen cold approachen zijn er misschien 25 die resultaat opleveren. Het is een behoorlijk laag percentage. Ook al willen ze je laten geloven dat zij iedere vrouw kunnen regelen. Dit kan je verbeteren door gewoon je targets beter uit te zoeken.
      Ik open dus niet veel, maar selectief.

Wat betreft shittests. De beste manier is om er gewoon niet op te reageren. In het geval van HB7 denk ik dat ze gewoon niets van me moest. Ik ga geen energie insteken, omdat het een chick is, in mensen die mij gaan beledigen. Tis het gewoon niet waard. Wat betreft HB8.5 en de vraag of ik een vriendinnetje had: persoonlijk denk ik niet dat dat een shittest is en dat je haar hier moet busten. Tis een meisje van 18, dus ik denk dat je hier verkeerd aan doet om haar te busten. In mijn ervaring schrikken jonge meiden daar verschrikkelijk van en jaag je ze weg. Ze zijn het gewoon niet gewend.

Als laatste de kissclose: Als je nog jong bent zoals ik heb je 2 soorten jongens
      De players en de losers. Als ik heel de avond subtiele signalen geef dat ik een player ben en dan haar niet kissclose geef ik naar mijn gevoel tegenstrijdige signalen. Kijk bij chicks van 30, moet je niet gelijk kissclosen, want die hebben door dat je dan hopeloos bent. Maar ik heb dikwijls meegemaakt dat ik niet voor de kissclose ging omdat dat zogenaamd beter was volgens verschillende methodes en daarna ben geflaked de volgende dag. Mijn inziens kan je beter kissclosen. Je zelfvertrouwen groeit dan namelijk en als het niks wordt later heb je alsnog met die chick gezoend.

Zomaar paar gedachtes
      ________
      [URL="http://wwweed.com/"]Weed[/URL]
      Last edited by V-men; 05-08-2011, 11:37 PM.

Comment

zal mijn bescheiden mening nog even delen
        [B]
        Ik zal je uitleggen hoe ik sets open en regel. Meestal loop ik alpha male de zaal van een discotheek in met een brede glimlach. Of er komen chicks naar mij toe of ik zie chicks die naar mij lachen/kijken. Mijn bl doet het. Op diegene die lachen/kijken loop ik af. Het voorkomt mij eindeloos openen.[/B]

nice nice nice. bodylangue is zeker belangrijk, beetje overrated soms vind ik(vibe die je kan geven is in mijn ogen key).
        maar kijk het probleem is wel dat je zo afhankelijk bent van hun.
        wat nou als je een leuk meisje ziet die NIET op je afstapt.. dan heb je niet de skill om erop af te stappen en attraction te creeeren etc?
        mss ook wel maar dat haal ik eruit..

coldapproachen persoonlijk vind ik zelf heel belangrijk, omdat je zo in je eigen ''vooraat''(lullig woord) kan voorzien. plus je kan ook werkelijk op de mensen afstappen die JIJ leuk vind en niet degene die JOU leuk vinden..(plus andere voordelen).

[B]
        Ik weet niet in hoeverre jullie het materiaal van guru's geloven, maar als zij 100 vrouwen cold approachen zijn er misschien 25 die resultaat opleveren.[/B]

hier ben ik het absoluut niet mee eens.
        ik zelf merk al dat ik met cold approaches veeel ben vooruit gegaan, oftewel het is zeker een skill, ben ik van overtuid.
        in het begin had ik een of geen nummers op een avond met 20 approaches.
        nu heb ik dat 3/4e van de sets wel hooked of minimaal half hooked.
        van de 4 sets close ik er meestal wel een(laatste twee weken 4k-closes en 7nummers ofzo, ging dan ook wel lekker, 2 avonden).
        en ik zie bij keys to vip bv dat ''cajun'' heel consistent opent closed etc(en bij genoeg andere forum leden die consistent cold approachen en consistent resultaat behalen.)

oftewel ik ben er egt van overuigd dat het een skill is, en cold approachen geen marketing truuk is. ik geloof wel dat het na verloop van tijd beter is om social circkel te spelen, en zo niet meer perse hoeft te coldapproachen(maar coldapproachen zelf is gewoon wel iets wat je zeker kan verbeteren, tot toch wel veel consistent succes.)

[B]Wat betreft shittests. De beste manier is om er gewoon niet op te reageren.
        [/B]
        het is een manier. denk niet dat er ''een beste'' manier is. als ik er zin heb om mee te spelen bal terug te spelen of iets, doe ik dat. heb ik geen zin ga ik er niet op in.. zolang het je maar niet 'raakt', of zij het althans niet ziet
        [B]
        Tis een meisje van 18, dus ik denk dat je hier verkeerd aan doet om haar te busten.[/B]

neejoh gewoon lekker kloten. vinden ze alleen maar leuk, als ze niet lacht doe je het gewoon niet goed. ik doe het bij iedereen gewoon(met calibratie), bij meisjes van 16 tot 35, zolang ze er ook om lachen is het zowiezo goed.
        [B]
        Als ik heel de avond subtiele signalen geef dat ik een player ben en dan haar niet kissclose geef ik naar mijn gevoel tegenstrijdige signalen.[/B]

klinkt mij alsof je je anders voordat dan je bent..? als je een player was zou je met die keuse niet zoveel moeite hebben. als je het niet bent doe je het niet, maar waarom zou je jezelf zo voordoen joh.. je kan het best wat aandikken of iets, maar ik zou niet ineens playerisch gedragen als je dat gewoon niet bent?
        maar dat is voor jou persoonlijk om te beslissen.
        [B]
        Maar ik heb dikwijls meegemaakt dat ik niet voor de kissclose ging omdat dat zogenaamd beter was volgens verschillende methodes en daarna ben geflaked de volgende dag.[/B]

kijk het is niet zo dat dat het dan zowiezo geen flake is he. je hebt er alleen
        minder kans op wellicht. zoenen kan alleen zorgen voor extra uncomfortable-heid van haar kant, meer niet. als je date wil kan je het beter zonder spelen vaak, niet dat je dan gegarandeert date hebt nogmaals, maar het is beter(ivm spanning, comfortabel-heid, bying-remorse).

[B]Je zelfvertrouwen groeit dan namelijk en als het niks wordt later heb je alsnog met die chick gezoend.[/B]

mee eens. dat merk ik zelf ook. maar het is niet goed.
        het zou ''ons'' eigenlijk niks moeten uitmaken, je hebt hun validatie niet nodig daarvoor.. maar goed weet niet of dat alleen een uthopie is..
        maar is wel iets wat ik wil oplossen voor mezelf, toch weer beetje needy.

---------------

waarom doe je eigenlijk niet meer cold approaches?
        ik vind het ook gewoon lachuh om te doen eigenlijk(tegenwoordig).

Comment

Originally posted by V-men View Post
          Als laatste de kissclose: Als je nog jong bent zoals ik heb je 2 soorten jongens
          De players en de losers.
          WTF serieus, als ik dit zo lees (en ik baseer mijn reply alleen op deze post van je) denk ik dat je je veel te veel druk maakt om wat anderen van jou denken. Of mensen mij (ik zit, net zoals velen hier ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie, ben 21) zien als een player- of losertype; boeiend!

Sowieso zijn mensen echt niet zo oppervlakkig dat ze mensen in die 2 categoriŽn indelen, ik denk dat deze gedachten voortkomen uit eigen onzekerheid.

Als ik heel de avond subtiele signalen geef dat ik een player ben en dan haar niet kissclose geef ik naar mijn gevoel tegenstrijdige signalen. Kijk bij chicks van 30, moet je niet gelijk kissclosen, want die hebben door dat je dan hopeloos bent. Maar ik heb dikwijls meegemaakt dat ik niet voor de kissclose ging omdat dat zogenaamd beter was volgens verschillende methodes en daarna ben geflaked de volgende dag. Mijn inziens kan je beter kissclosen. Je zelfvertrouwen groeit dan namelijk en als het niks wordt later heb je alsnog met die chick gezoend.

Zomaar paar gedachtes
          Kijk, als je naar haar toe loopt en negt en daarna een IOI geeft afgewisseld met een false disqualifier geef je ook heel verschillende signalen af. Is dat verkeerd? NEE! Je neemt haar zo juist goed mee in de emotional rollercoaster waar je haar in wilt hebben. Zo herinnert ze je later en zal ze zeker en je denken en je willen hebben omdat je anders bent.

Ook zomaar wat gedachten

Comment

Laat antwoord ben druk aan het leren voor tentamens maar om effe discussie te bevorderen effe wat uitgewerkt

Originally posted by milk View Post
            nice nice nice. bodylangue is zeker belangrijk, beetje overrated soms vind ik(vibe die je kan geven is in mijn ogen key).
            maar kijk het probleem is wel dat je zo afhankelijk bent van hun.
            wat nou als je een leuk meisje ziet die NIET op je afstapt.. dan heb je niet de skill om erop af te stappen en attraction te creeeren etc?
            mss ook wel maar dat haal ik eruit..

coldapproachen persoonlijk vind ik zelf heel belangrijk, omdat je zo in je eigen ''vooraat''(lullig woord) kan voorzien. plus je kan ook werkelijk op de mensen afstappen die JIJ leuk vind en niet degene die JOU leuk vinden..(plus andere voordelen).

Kijk ik zeg niet dat je helemaal niet moet coldapproachen en dat dat slecht is, wat ik alleen duidelijk probeer is te maken dat je kansen heel erg vergroot door je 'slachtoffers' te selecteren. Ik approach ook natuurlijk wel cold alleen ik ga niet als een gek heel de avond 40 vrouwen coldapproachen en hopen dat er wat hooked als ik gewoon naar 3 toe kan lopen die naar mij kijken en ze simpel kan gamen.

hier ben ik het absoluut niet mee eens.
            ik zelf merk al dat ik met cold approaches veeel ben vooruit gegaan, oftewel het is zeker een skill, ben ik van overtuid.
            in het begin had ik een of geen nummers op een avond met 20 approaches.
            nu heb ik dat 3/4e van de sets wel hooked of minimaal half hooked.
            van de 4 sets close ik er meestal wel een(laatste twee weken 4k-closes en 7nummers ofzo, ging dan ook wel lekker, 2 avonden).
            en ik zie bij keys to vip bv dat ''cajun'' heel consistent opent closed etc(en bij genoeg andere forum leden die consistent cold approachen en consistent resultaat behalen.)

oftewel ik ben er egt van overuigd dat het een skill is, en cold approachen geen marketing truuk is. ik geloof wel dat het na verloop van tijd beter is om social circkel te spelen, en zo niet meer perse hoeft te coldapproachen(maar coldapproachen zelf is gewoon wel iets wat je zeker kan verbeteren, tot toch wel veel consistent succes.)

Ten eerste bedoel ik met die resultaten niet hooken. Kijk in principe kan je iedereen hooken, maar om er sex mee te hebben die avond is een andere zaak. Sommige vrouwen hebben vriendjes/ zijn getrouwd. Zijn met hun vriendinnen daar. nr close is niks aangezien je alsnog geflaked kan worden. Dus ik blijf bij mijn stelling.

neejoh gewoon lekker kloten. vinden ze alleen maar leuk, als ze niet lacht doe je het gewoon niet goed. ik doe het bij iedereen gewoon(met calibratie), bij meisjes van 16 tot 35, zolang ze er ook om lachen is het zowiezo goed.
            daar heb je een punt

klinkt mij alsof je je anders voordat dan je bent..? als je een player was zou je met die keuse niet zoveel moeite hebben. als je het niet bent doe je het niet, maar waarom zou je jezelf zo voordoen joh.. je kan het best wat aandikken of iets, maar ik zou niet ineens playerisch gedragen als je dat gewoon niet bent?
            maar dat is voor jou persoonlijk om te beslissen.
            [B]
            Maar ik heb dikwijls meegemaakt dat ik niet voor de kissclose ging omdat dat zogenaamd beter was volgens verschillende methodes en daarna ben geflaked de volgende dag.[/B]

kijk het is niet zo dat dat het dan zowiezo geen flake is he. je hebt er alleen
            minder kans op wellicht. zoenen kan alleen zorgen voor extra uncomfortable-heid van haar kant, meer niet. als je date wil kan je het beter zonder spelen vaak, niet dat je dan gegarandeert date hebt nogmaals, maar het is beter(ivm spanning, comfortabel-heid, bying-remorse).
            Kijk je moet ff 1 ding in je hoofd houden voordat je kan begrijpen waarom het wel uitmaakt dat ik haar niet kissclosede. Ik woon in Delft met zijn TU. In Delft zijn er 2x zoveel mannen als vrouwen in de leeftijd van 18-30. Dus vrouwen hebben meerd dan genoeg keuze. Het is niet zo dat als ik wegga zij heel de avond aan mij gaat denken als er nog 20 mannen haar proberen te versieren. Ik heb in Delft verschillende chicks verspeeld door te lang te wachten met kissclosen. In andere steden waar de populatie beter verdeeld is zal de tactiek van wachten misschien beter werken, maar in Delft niet.

mee eens. dat merk ik zelf ook. maar het is niet goed.
            het zou ''ons'' eigenlijk niks moeten uitmaken, je hebt hun validatie niet nodig daarvoor.. maar goed weet niet of dat alleen een uthopie is..
            maar is wel iets wat ik wil oplossen voor mezelf, toch weer beetje needy.
            Theorie en praktijk zijn anders. Mij geeft het in ieder geval een extra stimulans en ik weet daardoor dat ik op de goede weg ben

waarom doe je eigenlijk niet meer cold approaches?
            ik vind het ook gewoon lachuh om te doen eigenlijk(tegenwoordig).
            Zoals ik al boven vertelde ik doe het wel alleen niet zo vaak als vroeger.
            ________
            [URL="http://www.fucktube.com/categories/19/ffm/videos/1"]Ffm Vids[/URL]
            Last edited by V-men; 05-08-2011, 11:37 PM.

Comment

Originally posted by VTI View Post
              WTF serieus, als ik dit zo lees (en ik baseer mijn reply alleen op deze post van je) denk ik dat je je veel te veel druk maakt om wat anderen van jou denken. Of mensen mij (ik zit, net zoals velen hier ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie, ben 21) zien als een player- of losertype; boeiend!

Sowieso zijn mensen echt niet zo oppervlakkig dat ze mensen in die 2 categori?n indelen, ik denk dat deze gedachten voortkomen uit eigen onzekerheid.

Kijk, als je naar haar toe loopt en negt en daarna een IOI geeft afgewisseld met een false disqualifier geef je ook heel verschillende signalen af. Is dat verkeerd? NEE! Je neemt haar zo juist goed mee in de emotional rollercoaster waar je haar in wilt hebben. Zo herinnert ze je later en zal ze zeker en je denken en je willen hebben omdat je anders bent.

Ook zomaar wat gedachten
              Vrouwen delen mannen in 2 categorieen daarmee wil ik sex hebben daarmee niet. Tis aan jouw om te laten zien dat je bij de eerste categorie hoort. Hoe je dat noemt kan me geen drol schelen. Ik noem het de players en de losers. En ik maak me niet druk om hoe anderen mij zien, maar ik ben er gewoon van bewust dat je door bepaalde dingen een bepaalde uitstraling krijgt.
              Zoals ik al net in me vorige post vermeldde. Delft heeft een vrouwentekort. Vrouwen zijn extreem arrogant, er is een overvloed aan mannen en er zijn extreem goede players in Delft, er zijn weinig vrouwen veel mannen dus de mannen die veel chicks scoren zijn extreem goed. Dus je moet oppassen met teveel negs en al die shit anders lopen ze gewoon weg.

BTW
              ik gebruik dus redelijk veel direct game. Je kan op gunwitch.com gratis de methode van gunwitch lezen, mod op mASF, verder gebruik ik direct game van badboy
              ________
              [URL="http://screplays.com"]Starcraft 2 Download Replays[/URL]
              Last edited by V-men; 05-08-2011, 11:38 PM.

Comment

Zoals ik al net in me vorige post vermeldde. Delft heeft een vrouwentekort. Vrouwen zijn extreem arrogant, er is een overvloed aan mannen en er zijn extreem goede players in Delft, er zijn weinig vrouwen veel mannen dus de mannen die veel chicks scoren zijn extreem goed. Dus je moet oppassen met teveel negs en al die shit anders lopen ze gewoon weg.

BTW
                ik gebruik dus redelijk veel direct game. Je kan op gunwitch.com gratis de methode van gunwitch lezen, mod op mASF, verder gebruik ik direct game van badboy
                Ik snap nu beter wat je bedoelde met die 2 categorieŽn. Ik blijf het echter ermee oneens dat je hiervoor moet kijken naar uitstraling. Neem een Mehow als voorbeeld, niemand zal hem als ze hem niet kennen zien als het type; daar wil ik het bed mee in. Het is echter de vibe die hij afgeeft, de dingen die hij zegt etc die ervoor zorgen dat iemand dat toch wil, hoewel ze hem vooraf in jouw categorie losers indeelde.

Serieus als de plek waar jij woont voor jou niet voldoet, pak de nachttrein. Je zit niet vast aan Delft. Ik ga er van uit (ben nooit in Delft geweest) dat dit chronisch vrouwentekort ťn de superveel players in je hoofd zit. Ja, naar wat ik gehoord heb moet je moeite doen om Łberhaupt een vrouw te kunnen zien daar met uitgaan, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat er erg veel players zijn, juist omdat er zo weinig vrouwen zijn.

Ten eerste bedoel ik met die resultaten niet hooken. Kijk in principe kan je iedereen hooken, maar om er sex mee te hebben die avond is een andere zaak. Sommige vrouwen hebben vriendjes/ zijn getrouwd. Zijn met hun vriendinnen daar. nr close is niks aangezien je alsnog geflaked kan worden. Dus ik blijf bij mijn stelling.
                Maar heb je diezelfde problemen niet bij een "warm approach"? Iemand kan zich nadien nog steeds bedenken, de reden waarom iemand naar je lacht is echt niet altijd: daar wil ik mee naar bed. Sowieso, probeer je nu te vertellen dat je altijd voor ONS gaat? Als dat zo is en het lukt je geregeld vind ik dat erg netjes. Het is een keuze en wat voor keuze je ook maakt, zo lang het voor jou werkt is het goed. Het risico op flaking e.d. blijft m.i. echter net zo groot als iemand naar je lacht of jou approached of jij een cold approach doet.

Comment

Kijk ik zeg niet dat je helemaal niet moet coldapproachen en dat dat slecht is, wat ik alleen duidelijk probeer is te maken dat je kansen heel erg vergroot door je 'slachtoffers' te selecteren. Ik approach ook natuurlijk wel cold alleen ik ga niet als een gek heel de avond 40 vrouwen coldapproachen en hopen dat er wat hooked als ik gewoon naar 3 toe kan lopen die naar mij kijken en ze simpel kan gamen.
                  kijk als newbie stap je er mss op 40 af en hoop je dat er een paar hooken.

daarom is het ook een skill en geen kans-spelletje(hoewel het dat altijd voor een deel zal blijven).

je ''hoopt'' niet dat er gehooked word, je bouwt hiervoor dus je hele game op noujuist, om consistent te hooken en closen.
                  je stapt dus niet op 40 vrouwen af met de hoop dat iemand zal hooken, maar op iemand die je leuk vind met een game die zal hooken(of een grootte kans heeft)..

daarom bestaat deze hele community noujuist, zodat je niet op 40 vrouwen af hoeft te stappen om te hopen dat er 1 of 2 hooken(dan heb je gewoon geen game als je zo werkt, maar hoop je op een gelukje).

--------

je blijft op deze manier altijd afhankelijk van hun ioi's van hun intresse op het eerste gezicht...
                  als jij dat niet erg vind is het prima, coldapproachen werkt alleen niet op de manier die jij beschrijft.

Comment

Kijk niet om lullig te doen, maar ik heb hier het gevoel dat jullie op alles een weerwoord gaan geven dat ik zeg omdat jullie aannemen dat ik een newb ben en jullie de ervaren gozers van dit forum.

Effe voorbeeld
                    het vrouwentekort: hier heb je een link van [url]http://nl.wikipedia.org/wiki/Delft[/url]
                    kijk zelf naar de bevolkingspiramide. Zit niet in me hoofd. Ten tweede veel goede players. Ik zal het voor de 2e keer misschien wat duidelijker uitleggen misschien snappen jullie het dan. Komt tie dan he :P
                    Waarom ga je in een discotheek sargen? Veel vrouwen op een plek zodat je als er een set mislukt gewoon naar de volgende kan stappen. Er zijn er zat en je hoeft misschien 10 meter te lopen. Laten we ff voorbeeldje nemen in Delft. Ik ga naar Lorre een studentendiscotheek, er staan binnen laten we zeggen 50 mannen en 30 vrouwen waarvan er 10 aan mijn standaard voldoen. Ik kan er dus die avond 10 approachen en daaruit moet ik er eentje hooken. Er staan om mij heen 49 andere gasten. Van die 49 zijn er laten we zeggen 9 met game. Die gasten zijn vergeleken met andere non community gasten extreem goed. Waarom, om in Delft dus een chick te kunnen regelen moet je veel assertiever te werk gaan dan in andere steden, je moet meer game hebben omdat er anders 49 andere gasten die chick wel willen. Dus gasten die chicks krijgen steken in vergelijking met andere gasten ver bovenuit.

Wat betreft nachtnet. 3 kwartier lam in de trein elke week zitten is ook niet alles en bemoeilijkt het venue changen heel erg.

Als laatste. We kunnen eindeloos blijven discussieren over warm en cold approachen. Ik denk niet dat we het eens worden daarover. Aangezien ik echt een enorme hekel heb aan kj's zeg ik tegen jullie kom een keertje samen sargen dan kan je het zien. Tis een wat makkelijkere oplossing
                    ________
                    [URL="http://www.dodge-wiki.com/wiki/Chrysler_Hemi_engine"]Chrysler hemi engine history[/URL]
                    Last edited by V-men; 05-08-2011, 11:39 PM.

Comment

Working...
                    X