Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[LR] Aantrekkeleke zaterdag Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [LR] Aantrekkeleke zaterdag

Ik kom net terug van een neukpartij die ik niet snel zal vergeten! Godverdomme wat heeft zij een lichaam..

Eigenlijk was de hele zaterdag gewoon fucking lekker! Ik wandel er even door met jullie.

Mijn ochtend begon al goed, ik nam namelijk een broodje pindakaas met chocopasta als ontbijt. Heerlijk.
    Vervolgens heb ik de hele ochtend gespendeerd met het lezen van het archive van BradP. Voor de mensen die hem niet kennen, hij is een PUA die veel op andere forums heeft gepost. Zijn hele attitude, zijn hele denkwijze, zijn LR's... te vet voor woorden! Zijn posts zijn zo inspiratievol in mijn ogen, precies het ongeremde leven dat ik wil. Gewoon leven en doen wat je wilt (sociaal gezien). Hij is gewoon een coole gast met leuke posts. Ik had dus een goede vibe al opgebouwd omdat ik veel aan het lachen was. Ik was lekker in state en wist gewoon dat ik fucking [I]aantrekkelek[/I] was vandaag Toch wist ik niet wat deze dag voor mij in petto had hehehehe

In mijn FR van Koninginnenacht heb ik het gehad over Sophie.
    [url]http://venusianarts.com/forum/showthread.php?t=10864[/url]
    Sophie is Nederlands maar is in Frankrijk opgevoed. Dit alleen al vind ik grappig aan Sophie. Sophie is niet knap, maar wel een leuk meisje om mee om te gaan. Sophie heeft daarentegen wel een mooi paar borsten en toch een goede bilpartij + ze woont op zichzelf. Dit alles opgeteld heeft mij er tot gebracht dat ik nog gewoon contact met Sophie heb gehouden. Sophie vindt mij geweldig. Ze vraagt me elke keer als we elkaar spreken wanneer ik nou eens langs haar huis kom.. en elke keer zeg ik "snel".

Afijn, ik was dus BradP aan het lezen en Sophie komt op MSN. We babbelen wat en aangezien ik een lekkere vibe had, ging het gesprek lekker soepel. Al vrij snel bracht ik het onderwerp op sex en ze begon lekker mee te praten. Awesome dacht ik. Nu ik steeds meer sociale dingetjes begin te zien zoals Bodylanguage en shittests etc, kan ik er steeds makkelijker mee omgaan. Een tijdje terug was ik kapot van een shittest, maar ik heb besloten dat dat soort dingen mij niet meer gaan raken. In ieder geval begon Sophie mij te shittesten! Shittests van een meisje van jouw caliber dacht ik? Mooi niet! (Dit is overigens een goede mindset voor ELKE vrouw. Voor degenen die fastseduction lezen, kijk even naar Johnny's posts over de mindset dat alle vrouwen 6'en zijn)
    Ik ploeg lekker door de shittests heen. Sophie wou gewoon zien of ik congruent ben met mijn sextalk. Kan het haar niet kwalijk nemen aangezien ze volgens mij met 100% AFC's te maken heeft in haar wereldje, die NIET congruent zijn.

Toen bedacht ik een mooie..ja..wat zal het zijn "openingszin/routine". We hadden het over haar string, welke kleur het was. Ze shitteste me door te zeggen dat ze een oma-onderbroek aan had. " [B]Ik zou het zo kunnen kijken als ik bij je was. Maar goed, ik ga mezelf niet uitnodigen! Dat doe ik pas als ik heel..HEEL geil ben.[/B]" Dit zet een precedent. Volgende keer als ik mezelf ga uitnodigen weet zij waarvoor ik langs wil komen.

Het gesprek gaat verder en ze nodigt me uit om langs te komen bij haar huis. Logistics waren minder, ik zou maar drie kwartier kunnen blijven. Ik besluit er toch voor te gaan, kijken wat ik ervan weet te bakken binnen 45 minuten! Ik kom bij haar huis aan en ik krijg een rondleiding. In de tram richting haar had ik bedacht om bij binnenkomst meteen SUPERSEXUAL te gaan doen. Meteen kussen, voelen etc. Helaas zat dat er niet in omdat ze meteen allerlei troepjes ging opruimen ofzo. Nah goed, uiteindelijk even dat huis gezien. Mooi huisje, anti-kraak. Niet mijn ding dat anti-kraak, maar als zij er blij mee is, mooi zo! We zitten rond haar laptop en ik probeer haar up te hooken met muziek. Ze heeft kutinternet, dus dat werkt niet. We zitten op een aantal poefen, tot ze zegt dat ze bijna weg moet. Fuck, nog maar 5 minuten om haar te closen! Ik ga boven haar hangen en zeg "Wij gaan kussen". We kussen en ze vindt het heerlijk. Ik herinner me BradP's LR's en ik begin geheel BradP-style in haar nek te bijten. Niet zachtjes ofzo, nee..hard! Hatsiekidee! Ze kreunt. Ik kus en bijt haar borsten. Ze kreunt meer. Ik zit met m'n stijve leuter tegen haar been en doe mijn hand onder haar shirtje. Oh oooh, LMR! Ik vond dat niet vreemd, ze is maar met één andere jongen naar bed geweest ooit. Vervolgens even rustig gedaan om even later tussen haar benen te liggen en te lopen droogneuken. Ze moest echt weg anders zou ze haar trein missen, no worries. Ik loop met haar mee naar de tram omdat ik dezelfde tram moest hebben. Ik moet er eerder uit, en kus haar op d'r mond in een volle tram. Dit had ik liever niet willen doen... maar goed. Volgende keer gok ik op minstens een blowjob!

Ik chill hierna even een uurtje bij een vriend van me en hierna ging ik richting huis weer. Ik had de hele avond geen fuck meer te doen. Ik besluit een groeps-smsje te sturen naar 6 verschillende meisjes waarvan ik denk dat ik redelijke slaagkansen bij heb, aangezien ik ze allemaal al een keer heb geclosed. Eén smst meteen terug dat ze wil afspreken met me. Eén belt dat ze vanavond dronken wil worden met me. Al twee opties, maar toch heb ik geen zin in hun. Ik wil een heel nieuw meisje. Eentje die ik nog niet heb gehad. ([I]EDIT[/I]) Uiteindelijk hebben 4 van de 6 iets laten horen van zich. Not bad, dit ga ik vaker doen!

Ass is een schoolgenoot van me die uit het niets op me is gevallen. Ik had nog nooit een woord met haar gesproken tot ze me op Hyves begon aan te spreken. Ik zag al vrij snel dat er attraction was. Ik vond haar in eerste instantie niks. Ze is wel lekker en alles, maar niet mijn type. Ik begon meer en meer met haar te praten de afgelopen weken, over school en ons leven. Een lief meisje met een stout innerlijk. Lang en dun. Ze kan zo over een catwalk. Toen ik erachter kwam dat ze best sexueel was begon ik haar interessanter te vinden. Een keer afgesproken in een park en hier gewoon lopen chillen en babbelen, was wel geinig. Hierna op MSN een soort van afspraken gemaakt. Hoe wij elkaar zien en wat we van elkaar verwachten. We voelden allebei gewoon aan dat we FB materiaal zijn voor elkaar. Al veel sexual talk gehad met d'r op MSN.

Ik zie haar online en begin te praten met haar. Ik zeg dat ik me verveel, zij zegt dat ze alleen thuis is. Goh, waarom zou ze dat zeggen?
    Ik gebruik mijn "routine" gewoon om het te testen. Goed resultaat, want ze is geïnteresseerd! Uiteindelijk besluit ik om richting haar huis te gaan met de auto. Ongeveer een half uur met de auto vanuit Amsterdam, wat wel kut was.
    Ik kom bij haar buurt aan maar kan d'r huis niet vinden. Ze loopt me tegemoet. Ik zie haar staan in een soort van jarretels en een jurkje dat op een nachtjapon leek. ROWR!
    We gaan naar binnen en haar ouders huis is cool. D'r vader blijkt dezelfde hobby als mij te hebben, wat later goed van pas kwam!
    Ik krijg wat te drinken en ik vraag om haar kamer eens te laten zien. In haar kamer duurde het niet lang voor ze naakt (alleen nog de jarretels aan, omdat ik dat geil vond) op bed lag. Oh jezus, dit was het meest perfecte kutje dat ik ooit heb gezien. Schoon, haarloos en perfect van vorm. Het was een feest om haar te likken gewoon! Hierdoor had ik ook meer zin om haar te laten komen dan normaal. Ze heeft een paar billen waar ik helemaal gek van word. D'r lichaam is een 9 wat mij betreft. Geen 10 omdat ze net iets te kleine borsten heeft, maar voor de rest...wow. Ik heb (tevergeefs) geprobeerd haar via de G-spot klaar te vingeren, maar ze was gewoon te zenuwachtig. Hierna begonnen we vrij hard te neuken. Ik ging er helemaal voor. Ik probeerde van alles nieuw uit. Dirty talk, met mn vinger rond haar anus, alles. Dit laatste wist ik dat ze niet erg vond, maar toch was dit nieuw voor mij om te doen.
    We horen haar ouders thuis komen, dus we moeten het rustiger aandoen. We gaan nog even door en ik zeg haar dat ik in d'r gezicht ga komen. Ze vind het best, maar uiteindelijk kwam ik over haar buik en een klein gedeelte haar ook nog geraakt. Ach, volgende keer wel weer haha Ik hielp haar wel nog even met alles van d'r af te halen, is wel zo netjes ! Hahahaha!

Na deze sessie gingen we even uitrusten. Wat ik erg leuk vond, was dat mijn favoriete serie, Scrubs, op tv was op dat moment. Dus we hebben dat even gekeken. Hierna stond ze erop dat ze me zou masseren. Ik heb een foto gemaakt van dit tafereel. Ik zit er over te denken om het hier te posten, maar helemaal zeker ben ik nog niet. Toegestaan uberhaupt?
    Nog wat pillow-fluff talk. We houden het gewoon geheim en ik heb er een [B]kwaliteit FB[/B] bij na lange tijd zonder gezeten te hebben.

Het werd laat en ik wou weg. Ik loop de trap af en kom haar vader tegen. Fuck, hier had ik geen zin in. Ik kroop even in de "perfecte schoonzoon"-rol die ik altijd opvoer wanneer ik de ouders tegenkom van een meisje. Zeker 15 minuten over zijn werk gepraat (laat de ander altijd praten, 9 van de 10 keer vinden ze je dan superaardig) en vervolgens over de wederzijdse hobby lopen praten (ook altijd goed). Was een leuk gesprek en hij wenste me een veilige reis toe. Ze liep even mee naar de auto en zei me gedag zoals het hoort. Een lekkere kus voor onderweg!

Op de weg terug werd ik wel erg cocky. Ik dacht bij mezelf: "Waarom maak ik er geen hattrick van!?" Ik bel een meisje op waar ik al meer dan een jaar op geil maar wegens logistics nog nooit heb kunnen closen. Ze vond mijn idee van langskomen een goed plan, alleen niet nu wegens een aantal smoesjes. Geen probleem, zij krijgt nog wel, hehe!

Nu hopen dat de zondag net zo gaat worden als de zaterdag
    Last edited by OhMy; 05-22-2009, 03:12 AM.

fucking hell mate....

Jaloezie hier dude...

Eens babbelen binnenkort?

Comment

Haar vader is PUA?

Comment

Originally posted by caveman86 View Post
        Haar vader is PUA?
        OMG heerlijke reply. Ik lig dubbel hier.

Sowieso erg mooi LR, je bent al langere tijd vrij consistent en goed bezig volgens mij. Ga zo door!

Comment

Hahaha, dat is een goede caveman! Stel je die vader eens voor: " Nog gesarged de laatste tijd? "

In ieder geval bedankt voor de lieve woordjes

Comment

Working...
          X