Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[LR] Sex is fout op de eerste date... Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [LR] Sex is fout op de eerste date...

[B]Ik was in Amsterdam uit, het was al laat en ik deed nog een laatste approach. [/B]

Er stond een 4-set met 2 mannen en 2 vrouwen. Er was een onbekende, nogal oude man tegen mijn target aan te praten en dus opende ik het obstakel met 'heeft ze haar vader ook meegenomen?' Ze snapte de grap niet helemaal dus zij ik maar even dat het een grap was. Daarna vroeg ik of het haar vader was, haha. Die snapte ze gelukkig wel. Ik praatte nog even met haar en toen ging de onbekende man weg van mijn target dus ik zei tegen haar 'die gast is weg, kan ik eindelijk met je praten'. Ze schrok een beetje volgens mij, maar goed. Ik pest haar wat, doe c&f en vraag naar haar ambities. Ondertussen staan de 3 andere mensen van de set al een eindje verderop, dus geisoleerd had ik haar al. Ik zei dat ik er van door ging en vroeg haar nummer. Ik vroeg of ze verlegen was en ze zij 'nou ik op dit moment zeker niet'. Dus ging ik voor de kiss-close, maar ze wou niet. Mijn naam in haar telefoon was 'lekker ding'.

De volgende dag stuurt ze me een sms met dat ze het beetje arrogant vond dat ik me 'lekker ding' noemde. Ik bel haar later en spreek met haar af ergens in Amsterdam. Ze is uiteindelijk iets te laat en komt direct naar mijn huis waar ik voor haar ging koken.

Drie uur later waren haar kleren al uit en was ik haar oraal aan het bevredigen. Daarna gingen mijn kleren uit, maar ze wou niet neuken, omdat ze dat fout vond op de eerste date. Ik zei dat ik het met haar eens was, maar ik ging wel verder met haar opgeilen. Daarna pakte ik een condoom, maar ze vond het echt fout! Iemand ervaring hiermee??? En wat te doen??

Mijn tactiek was in ieder geval om gewoon even te chillen en het na een half uurtje weer te proberen. Maar de excuses van haar kwamen weer naar boven, terwijl ik wel zeker wist dat ze wou neuken. Uiteindelijk bleef ze nog slapen, maar het werd geen sex, ook niet in de ochtend.

Een week later ga ik naar haar toe en zeg ik dat ze voor mij moest koken. We eten uiteindelijk in een wat goedkoop studenten restaurantje. Na het eten gaan we een film kijken op haar bed, begin ik haar uit te kleden en laat ik haar klaarkomen. Daarna had ze mij uitgekleed. Ik pakte met overtuiging naar het condoom in mijn portomonnee en doe hem om. Ze zegt 'heb ik geen wil?'. Ik wist niet wat ik moest zeggen, want ze wou absoluut seks alleen had ze natuurlijk wat weerstand bij de eerste keer. Ik gaf nog wel antwoord op haar vraag, maar ik weet niet meer wat ik zei. Uiteindelijk spreidde ze wel haar benen en de rest mag je zelf invullen...

Dus mijn vraag: moet ik gewoon accepteren dat er wat vrouwen zijn die sex op de eerste date fout vinden en het dan ook niet doen... of kan het wel bijna altijd op de eerste date en heb ik dus ergens een kleine foutje gemaakt?

In het stadium waar ik nu ben is geen sex hebben op de eerste date nog veel voorkomend. Het ligt er ook maar net aan wat voor "soort" meisjes je op weet te pikken. Ik kom redelijk vaak meisjes tegen die gewoon een sterk moraal hebben. It can happen!

In ieder geval, lekker aangepakt! Doet me altijd deugd als ik een LR zie

Comment

Condoom omdoen is een statebreak. (iets onnatuurlijks waardoor de hersens weer in het spel betrokken worden)

dus a)
      zonder condoom --> voor mij geen optie

of b)
      Leer hem om te doen terwijl je met haar bezig bent (dat ze het dus niet door heeft). Laat het dan gewoon gebeuren.

Comment

Ja daar heb je inderdaad gelijk in Sumptuous. In de statebreak kwamen ook al haar vragen naar boven. Bedankt voor je tip!

Comment

Statebreak is alleen een statebreak als het JOUW state breekt (als jij tenminste de sterkste realiteit hebt)...

Comment

Working...
          X