Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Spanken, cavemannen en toch geen sex Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Spanken, cavemannen en toch geen sex

Gisteren was ik op een feestje. Sprak aan het begin van de avond een meisje aan. Kort maar leuk gesprek. Beetje teasen, maar heel relaxed. Na 2 tot 3 minuten willen mijn vrienden naar de ruimte ernaast waar ook een party is. Ik zeg tegen haar dat ik met mn vrienden meega en loop weg. Heb 2 passen gelopen. Pakt ze me bij mn schouder en zoent me op mn mond. Vervolgens top avond gehad. Kom meisje van eerst nog weer tegen. Ze loopt met een jongen en geeft me een enorm harde duw. Ik ga stil staan en kijk haar met een vreemde blik aan. In de trant van: volgens mij ben je gek. Ik loop door. Om 3 uur was ik echt moe en ging naar huis. Mn vrienden bleven nog. Ik fiets naar huis. Haal ik een groep van 3 meisjes in. Roept 1 van ze mijn naam. Ik kijk om en zie het meisje van het begin van de avond. Ze komt naast me fietsen en vraagt of ik meega naar de afterparty. Ik doe natuurlijk moeilijk, zeg dat ik vroeg op moet, maar uiteindelijk zeg ik toe voor een drankje mee te gaan. We zijn met zijn vieren in de kroeg. Na 5 minuten komen nog 2 vrienden van de meisjes erbij. Ik zit op de bank met het meisje rechts van mij. De anderen zitten links van mij. Het meisje is heel handtastelijk. Ik probeerde te bedenken hoe ik de situatie kon escaleren. Ik besluit om minder aandacht aan het meisje te besteden en juist haar vrienden voor me te winnen. Dit ging niet super omdat ik een beetje buiten hun gesprek viel, de afstand was te groot. Ineens lopen de vriendinnen weg. Ze zeggen gedag en gaan naar huis. Heel raar. 5 minuten later zeg ik tegen haar dat we bij mij thuis nog een drankje gaan doen. Ze fietst mee. Onderweg gaat ze behoorlijk hard op haar bek door de alcohol. Bij mij thuis gekomen, beetje gestoeid en naar bed. Ze geeft aan dat ze van hard houd. Ik heb haar tegen de muur aangegoooid, tegen de kast, tegen de deur. Gespankt, in haar tepels gebeten. En nog vond ze het niet hard genoeg. Ze wilde dat ik echt doorbeet in haar tepels. Alles geprobeerd maar het lukte me niet om haar string uit te krijgen. Dan trok ze steeds terug of rende weg. Uiteindelijk ben ik gewoon gaan slapen. 2 uur later werd ik wakker omdat ze op mn arm lag, die daardoor verdoofd aanvoelde. Ik ga naar de wc. Zij is wakker. Weer elkaar opgeilen. Ik til haar op ren met haar het hele huis door. duw haar overal tegenaan. Op een gegeven moment tegen de kast en de sleutel in haar rug. Sla haar echt keihard op haar kont. Trek haar aan haar haren. Zet mn tanden in haar tepels. Nog steeds wil ze de slip niet uitdoen. Ze vraagt of ik het lekker vind om een vinger in mn kont te krijgen. Ik was helemaal verbaasd. Had dit nog nooit gehoord. En vindt het ook erg raar om dit zo te horen. Ze vertelt dat ze wel eens aan anale sex deed. Dat dit voor haar net op de grens is wat ze aankan qua pijn maar dat ze het wel lekker vindt. Dat ze thuis 2 dildo's heeft. Zie opeens dat er bloed in mn bed ligt. Blijkbaar heeft ze zichzelf ergens open gehaald. Vervolgens 2 uur gepraat en aan rapport gedaan. Ze verteld dat ze pasgeleden bijna in ee trio terecht was gekomen. Uiteindelijk durfde ze het niet aan omdat ze niet op haar vriendin geilt. Tijdens het hele gesprek kwam ik erachter dat het eigenlijk echt een leuke meid is. Veel humor. Leuke gesprekken. Heel spontaan. Vervolgens samen ontbeten. Haar nummer gevraagd en de deur uitgezet omdat ik naar een afspraak moest.

Had het idee dat ze me echt leuk begon te vinden. En dat het steeds meer werd naarmate we langer met elkaar spraken in bed. Ze bekijkt op mn computer haar mail. Heeft ze een boze mail van haar vriendin die zegt dat ze de hele avond alleen maar aan zichzelf heeft gedacht en haar vriendinnen genegeerd. Ze raakt beetje overstuur. Ik snap nu waarom de vriendinnen niet ingrepen maar haar zo met mij haar gang lieten gaan. Vond het al vreemd. Verder zat ze vandaag overal onder de blauwe plekken. Deels van de val met fiets en deels door de wilde nacht. Ben nog nooit zo dominant en hard tekeer gegaan. En toch geen sex.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Misschien tips?

Alvast bedankt.
    Last edited by TheCrown; 05-16-2008, 06:57 AM.

What the fuck!

Dit heb ik ook nog nooit meegemaakt.

Vraag haar er gewoon naar. Zeg dat je het vreemd vond.

Eerlijk duurt wat dat betreft het langst, en je blijft zo het dichtst bij jezelf.

Voor ons blijft het toch ook gissen zo.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Hehe vriend van mij had laatst een zelfde iets. Meisje mee naar huis, opgeilen, in bed belanden, geile verhalen tot en met!, beetje fellacio, maar hij mocht niet in haar broek komen...
      Er schoot vanalles door mn hoofd toen hij me dat vertelde, ongesteld, LMR waar hij doorheen had moeten rammen enz... 2e keer hetzelfde. Daarna nog een date maar toen werd het een beetje duidelijk. Zij wist ook wel dat hij gewoon sex wilde, maar zij wilde hem als vriendje... Uiteindelijk is alles uitgedoofd toen dat uitgesproken werd.
      Ik weet niet of je haar nog ooit gaat zien, maar ik denk dus dat (iig in mijn vriend z'n geval) vrouwen zo willen kijken of hij een blijvertje is of niet, en hun chantagemiddel is sex... Vrouwen zijn zo'n players

Comment

Hahahahahahahahaha! Ik lees dit op mn mobile phone in de tram en ik moest even zeggen dat ik sinds lange tijd niet zo gelachen heb op dit forum! Fckn geweldig dit! Ik reply inhoudelyk als ik op een pc zit!

Comment

Oh man! Wat was dit een grappige post zeg! Ik las het dus op m'n telefoon terwijl ik in de tram zat. Ik had m'n Ipod aan en was muziek aan het luisteren en ondertussen jouw bericht aan het lezen... ik moest gewoon lachen! Denk je eens in hoe dat eruitzag voor mensen die achter me zaten, hahaha!

Anyway, laat ik eens even inhoudelijk ingaan op je post!

Ten eerste ben je gewoon goed bezig geweest! Ik zie gewoon lekkere manieren van gedrag. Je kijkt haar vreemd aan als ze je duwt, lekker teasen, niks op aan te merken natuurlijk.
          Dat ze je op de mond kustte moest al een dead give-away zijn dat deze chick anders is dan normaal. Ten minste, zodra een chick dit doet bij mij gaat er wel een belletje rinkelen voor mezelf.

Ik zie het al gebeuren dat je langs ze fietst en je in ene je naam hoort! Altijd leuk ! Ook goed dat je niet meteen op haar verzoek inging om mee te gaan. Laat haar maar moeite doen voor jou, dat zeg ik!

Vraagje, deden die twee mannelijke vrienden niet moeilijk toen jij met haar wegging? Of dachten ze dat jij al bij de in-crowd (vriendengroep) hoorde?

[B]Ze fietst mee. Onderweg gaat ze behoorlijk hard op haar bek door de alcohol.[/B]
          Ooooooooh lelijk! Meestal is het hierna al game-over voor mij. Ik knap af op meisjes door de raarste dingen... vallen inbegrepen.

En dan nu het interessante gedeelte...[B]SHE'S A FREAK[/B]!
          Ik moet nu weer lachen, want ik zie het helemaal gebeuren. Ze houdt je helemaal vast en jij maar tegen de muur aan rennen, tegen deuren! Hahahaha, ik heb een wilde fantasie wat dat betreft. Anyway, maak hier gebruik van. Hoe oud ben je nu TheCrown? Ik gok op niet zo oud, dus neem alle sexuele ervaringen goed in je op. Leef je uit, hierdoor heb je meer ervaring en groei je als persoon. Ik zou van dit meisje niks overlaten. Als ze hard wil...dan krijgt ze ook hard! Het is een beetje lastig op het begin, want je weet dat je een meisje niet pijn hoort te doen. Maar er is een verschil tussen "pijn" en "sexuele pijn". Anale sex bijvoorbeeld is een vorm van "sexuele pijn" of "lekkere pijn" waar je mensen wel eens over hoort praten.

In ieder geval kan ik je wel een tip geven wat betreft het tepel bijten. Bijt niet op de uitstulping van haar tepel. Als je daar ECHT doorbijt, dan blijft er niks over. Neem eens haar hele tepel in je mond, en bijt dan op haar borst zelf, met de tepel net achter je tanden. Dit geeft ook een lekker gevoel voor haar, en hier kan je een stuk harder doorbijten zonder ernstige gevolgen

Als ik zo luister naar wat je precies gedaan hebt met haar, ben je wel aardig op weg met cavemannen, maar nog net niet helemaal. In mijn beleving is cavemannen ook jouw lusten botvieren op haar. Kijk, je hebt haar nu letterlijk alle hoeken van de kamer laten zien.. maar heb je ook daadwerkelijk lust opgewekt? Ze vindt dat ruwe gedoe wel fijn misschien, maar als er sex wil volgen moet je verder gaan. Blijf haar kussen en ondertussen lekker ruw doen. Dat betekent dus in haar lip bijten, op haar tong zuigen en bijten. Sla d'r op d'r kont, maar haal je hand niet weg na je d'r slaat, houd hem daar en blijf knijpen/masseren. Letterlijk hardhandig omdraaien zodat haar lichaam naar je toe ligt en vervolgens je knie hard tussen haar benen doen en erop gaan liggen. Af en toe even stoppen met kussen en haar diep in d'r ogen aankijken en dan gewoon ondeugend gaan kijken. Als ze opgewonden is maakt het niet eens uit voor d'r dat je misschien overdreven ondeugend kijkt. Ga lekker droogneuken met d'r en laat je hand gaan waar je wilt. Een meisje zoals dit maakt dat echt niet uit. Meestal gaat het dan vanzelf. Je kan tijdens het droogneuken je hand bij je pielemoos doen, en dan haar string naar de zijkant trekken zodat je direct op d'r pussy zit.

Zo werkt het voor mij meestal. Wat ook een optie is, maar hier moet je wel voor durven, is je fluiteketuit gewoon uit je broek halen. Grote kans dat het vanaf dan wel goed komt. Wil ze nog niks doen ermee? Blijf dan lekker droogneuken tot jij komt, heb je dat ook gehad tenminste. Daarna kan je ook beter nadenken sowieso.

Je hebt een goede indruk achter gelaten bij d'r lijkt mij zo. Dat ze mee is gegaan kan zoveel redenen hebben. Sterke attraction, ze zocht "liefde op de verkeerde plek", ze wou haar vriendinnen naaien. Noem het maar op. Feit blijft dat ze mee is gegaan en het contact er wel al is. Bel d'r op, spreek wat af.

Wat ik altijd lastig vind aan dit soort situaties is haar geschiedenis. Als een meisje hier zoveel van houdt, is er meestal iets gebeurd in haar verleden. Ik las toevallig gisteravond nog wat oude posts van BradP en hij had het precies over dit soort situaties ook. Meisjes die ervan houden als hun keel word dichtgeknepen, dat soort dingen. Gaat mij persoonlijk wel ver... maar hey, whatever floats your boat.

Mijn advies aan jou TheCrown, is go with the flow. Kijk wat dit meisje jou kan leren. Als je iets niet wilt doen, doe het dan ook niet. Maar verleg je grenzen lekker met haar, je kan er alleen maar van leren/groeien. Succes and keep us posted!

Comment

Hai,

Ik kreeg net nog een revelatie (nachtje geslapen). Ik kon me weer wat herinneren.

Volgens mij wilde ze gewoon keihard "verkracht" worden. Handboeien, vastbinden, ze wil als het ware gedwongen worden tot seks.

Ze wil jou zo opgeilen, dat je al je grenzen vergeet, en flink op haar losgaat.

Je moet haar gewoon vastpinnen, slip kapot scheuren, doe alsof je helemaal erin opgaat, ben een echte CAVEMAN!

Volgens mij is dit de oplossing.

Ik denk dat je dus het beste even naar een goede sekshop kan gaan voor handboeien. Anders moet je haar onderhand bewusteloos gaan slaan (zal ze ook wel leuk vinden). Nog wat touw kopen, benen vastbinden enz.

Inderdaad goeie oefening om over wat persoonlijke grenzen heen te komen.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Ik weet niet hoe oud ze is, maar wellicht is ze nog maagd?

Voor hetzelfde geld is alles wat ze zegt keihard bij elkaar gelogen en durft ze die laatste stap niet te zetten. Misschien dat ze zich dan zo gedraagt om (zoals SmoothDoc al zei) jou in die richting te 'duwen', of alleen maar om met je te 'fucken'.

Comment

Bedankt allemaal voor jullie tips!

Originally posted by OhMy View Post
                Vraagje, deden die twee mannelijke vrienden niet moeilijk toen jij met haar wegging? Of dachten ze dat jij al bij de in-crowd (vriendengroep) hoorde?
                Nee, helemaal niet. Die kerels waren goede vriendinnen van een van de meisjes die ineens weggingen. Ze kenden haar niet zo goed. Daar de vriendinnen zo weggingen dachten ze waarschijnlijk dat het ok was.

Je hebt een goede indruk achter gelaten bij d'r lijkt mij zo. Dat ze mee is gegaan kan zoveel redenen hebben. Sterke attraction, ze zocht "liefde op de verkeerde plek", ze wou haar vriendinnen naaien. Noem het maar op.
                Vriendinnen naaien kan niet. Ze had die avond niet door dat die boos op haar waren. Dat kwam de volgende dag als een verrassing. Ik denk dat ze sex wilde en dat ik een sterke attraction heb laten zien tijdens het gesprek van 2/3 minuten aan het begin van de avond.

Ik weet niet hoe oud ze is, maar wellicht is ze nog maagd?
                Nee zeker niet. Ze is 24. Aan de manier zoals ze is merk ik dat ze absoluut geen maagd is. Wel gaf ze aan nog nooit een lange relatie te hebben gehad. Alleen maar korte.

Hoe oud ben je nu TheCrown? Ik gok op niet zo oud, dus neem alle sexuele ervaringen goed in je op. Leef je uit, hierdoor heb je meer ervaring en groei je als persoon.
                Ik ben net als haar 24. Ik heb het idee dat ik eigenlijk al redelijk overheersend in bed ben. Tijdens de sex sla ik aan vrouw vaak, bijt haar trek aan haar haren en duw soms haar keel dicht tijdens het neuken. Dit heb ik bij 4 vrouwen gedaan en ging allemaal goed. 2 maanden geleden tijdens een one-night stand. Vroeg een vrouw ineens of ik soms de film 8mm van Nicolas Cage had gezien. Of ik haar soms ook ging vermoorden. Maar later zij ze dat ze het niet erg vond om blauwe plekken op te lopen. Maar donderdag was echt freak. Heb cavemen afgewisseld met zoenen, diep in de ogen kijken, droogneuken etc. Dit was een heel stuk harder dan normaal.

Meestal is het hierna al game-over voor mij. Ik knap af op meisjes door de raarste dingen... vallen inbegrepen.
                Toen ze thuis kwam bij mij voelde ik mezelf slecht. Ik had het idee dat ik misbruik van de situatie zou maken en wilde dit niet. Heb haar opgetild en in het logeerbed gelegd. Deken over haar heen, kussen gepakt en onder haar hoofd gelegd. Ik wilde dat ze ging slapen. Maar naar een paar minuten riep ze dat ze dat niet ging doen en rende naar de slaapkamer waar ik was. Ze wilde per se bij mij slapen. We hebben toen wat liggen kloten. Heb haat hardhandig aangepakt maar niet te. Door mijn hoofd ging: als ik haar zo hard aanpak dan zegt ze morgen misschien dat ik haar heb verkracht. Ik was hier een beetje bang voor. Ook omdat ik haar nauwelijks had gesproken die avond. Nadat ze 2 uur har geslapen en een beetje ontnuchterd was merkte ik dat ze nog steeds geil was. Toen heb ik haar elle hoeken van het huis laten zien en gingen alle remmen los.

Ik weet niet of je haar nog ooit gaat zien, maar ik denk dus dat (iig in mijn vriend z'n geval) vrouwen zo willen kijken of hij een blijvertje is of niet, en hun chantagemiddel is sex... Vrouwen zijn zo'n players
                Ik denk dat je gelijk hebt. Tijdens het opgeilen zij ze eens 'wat ben ik complex he' Ze is freak wil keihard verkracht worden maar wil tegelijkertijd niet meteen al haar power weggeven. Ik had het idee dat ze bij mij thuis een aantal DHV van mij zag die haar besloten dat ik eigenlijk een hele toffe vriend voor haar zou zijn. Zou dit kunnen? Verder denk ik dat ze ook wilde kijken hoe ik dit zou aanpakken.

olgens mij wilde ze gewoon keihard "verkracht" worden. Handboeien, vastbinden, ze wil als het ware gedwongen worden tot seks.

Ze wil jou zo opgeilen, dat je al je grenzen vergeet, en flink op haar losgaat.

Je moet haar gewoon vastpinnen, slip kapot scheuren, doe alsof je helemaal erin opgaat, ben een echte CAVEMAN!

Volgens mij is dit de oplossing.

Ik denk dat je dus het beste even naar een goede sekshop kan gaan voor handboeien. Anders moet je haar onderhand bewusteloos gaan slaan (zal ze ook wel leuk vinden). Nog wat touw kopen, benen vastbinden enz.
                Top! Goed idee. Ben benieuwd.

Maargoed, ik vind t wel een hele interessante chick en zou graag op de hoogte gehouden worden over de nasleep hiervan, ga je haar nog spreken, zien, door je huis heen schoppen binnenkort? Ik zou iig een bakkie met r gaan drinken.
                We hebben de dag erna een aantal keren gesmst. Ze smst spontaan. Aan alles merkt ik dat het wat haar betreft nog niet over is. En wat mij betreft ook niet. De strijd is nog niet gestreden. Vind het interessant en een leuk leermoment. Ongeacht de uitkomst.
                Last edited by TheCrown; 05-18-2008, 01:44 AM.

Comment

Dit is wat ik denk,

Kan je een drankje voor me kopen?
                  Sla me, aub.
                  Kan je me nog harder bijten?

Zie je waar ik heen ga? Shittest.

Wel freaky FR .. en grappig

Veel plezier

Comment

Heb nadien nog contact gehad met de vrouw. We hebben geen concrete afspraken gemaakt omdat we beide 2 drukke weken hadden. Maar ze gaf heel duidelijk aan dat ze me graag nog eens wilde zien. Ze bedelde bijna om me nog te zien. Gisteren stuur ik sms dat ik de stad in ga om een cadeautje te kopen voor een vriendin van mij, dat ze mee kan gaan. Geen reactie. Gisteravond sms terug met dat ze was gaan stappen en bijna de hele dag had geslapen. Denk dat ze een kerel had opgepikt. En zegt ze dat het niet lukt om nog wat af te spreken, ze heeft het te druk.

Ik denk dat het een soort player meisje was. Ze op avontuur en om alles naar haar hand te zetten. Ze is 24 en heeft nog nooit iets gehad wat op een relatie lijkt. Maar nu weet ik nog niet waarom ze die nacht zo moeilijk deed.

Ik kom haar nog wel eens tegen en dan vraag ik het haar gewoon. Was iig weer een leuke ervaring.

Comment

persoonlijk had ik die string er gewoon afgerukt... " als ze toch van hard houd.. niceee... ;-))... mischien moet je "sexual revolution handbook lezen" amazing book

Comment

Working...
                      X