Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Disc] Maagd #dsd332 Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Disc] Maagd #dsd332

Mijn fout.

Laatst een leuk meisje ontmoet, wat push pull gedaan en een date-je geregeld bij haar thuis.

Nou, gisteren kwam ik bij haar thuis.

Aan de Kino escalation ladder begonnen. BAM LMR (had ik ook wel lichtjes verwacht, kenden elkaar nog niet lang genoeg).

Bla bla bla... Jongens proberen me alleen maar het bed in te krijgen. bla bla bla. en ik ben nog maagd... WAT????? (21, hb7???)

binnen 10 minuutjes ontbloot bovenlichaam en weer in the ladder....

Nou, toen heb ik mijn grootste fout ooit gemaakt. Kvond dat haar eerste keer sex speciaal moest zijn, op een groot bed met roze blaadjes. Romanticus die ik ben. Ze was super geil, maar ze keek me een beetje bang aan. (zijn hier ervaringen mee, met het bang aankijken???), dus ik kapte het af, er vanuitgaande dat ik later wel weer opnieuw de ladder in zou kunnen duiken.

Nou nee dus...

De moraal van dit verhaal:
    Na een stuk van de blueprint decoded gezien te hebben:

Romantiek bij eerste keer sex, is puur sociaal gecondicioneerd!!!

val dus niet in deze trap!

x

Comment

Uuuuh

Het ligt er maar puur aan hoe JIJ erover denkt. Ik vind ook dat het EIGENLIJK wel speciaal moet zijn. Lees mijn LR maar, ook al heb ik het toen toch gedaan.

Comment

Idd, dat jij dat weet sumptuous betekent niet dat het voor haar niet echt zo is...

Anyway, ik weet niet precies hoe je het gedaan hebt (het afkappen), maar denk dat het wel juist was als ze echt zo bang keek. Ik kan me voorstellen dat je het afgekapt hebt op een punt waarop je eigenlijk vooruit wilde gaan maar niet wist of dat OK was, right?
        Wat je had kunnen doen op dat moment is misschien het volgende. Ik heb ooit een vriendinnetje moeten ontmaagden, op het point of no return keek ik dr vragend aan en knikte "ja?", ze knikte "ja" terug. Zoiets had je kunnen doen op dat moment... Achteraf is dat best goed geweest denk ik. Ernaar vragen of ze het zeker wil e.d. leidt misschien alleen maar tot rationele gesprekken die het hele moment weghalen.

Comment

Tja, meisjes die nog maagd zijn. Ik weet het niet. Ik heb nog nooit een meisje ontmaagd, toen ik hiervoor de kans kreeg ben ik beide keren terug gekrabbeld.
          Niet omdat ik zo nobel of romantisch ben, en ook niet omdat ik was afgeknapt.
          Ik wou met de betreffende meisjes geen relatie en wist dat zij dat wel wouden, ook al zeiden ze misschien van niet...Als je een meisje oprecht waardeert (wat i.m.o. noodzakelijk is wil ik er uberhaupt mee naar bed gaan) kan je in dit soort gevallen zelf 'nee' zeggen.
          Zij weet nog niet wat sex te weeg kan brengen.
          Als je meer van plan bent moet je er natuurlijk voor gaan. Als ze voor jou een tussenstation is moet je eens goed overdenken waar je mee bezig bent.

Comment

Originally posted by Cless View Post
            Tja, meisjes die nog maagd zijn. Ik weet het niet. Ik heb nog nooit een meisje ontmaagd, toen ik hiervoor de kans kreeg ben ik beide keren terug gekrabbeld.
            Niet omdat ik zo nobel of romantisch ben, en ook niet omdat ik was afgeknapt.
            Ik wou met de betreffende meisjes geen relatie en wist dat zij dat wel wouden, ook al zeiden ze misschien van niet...Als je een meisje oprecht waardeert (wat i.m.o. noodzakelijk is wil ik er uberhaupt mee naar bed gaan) kan je in dit soort gevallen zelf 'nee' zeggen.
            Zij weet nog niet wat sex te weeg kan brengen.
            Als je meer van plan bent moet je er natuurlijk voor gaan. Als ze voor jou een tussenstation is moet je eens goed overdenken waar je mee bezig bent.
            'niet mee eens. het is hun eigen keuze om het te doen of niet.

als je zegt dat je niet meer wil dan relatie(wat ik op zon moment wel erbij zou zeggen, het is toch iets speciaals ones in a lifetime ding).
            en ze stemt ermee in, vind ik het best.
            als ze liegt of wat dan is het vanaf daar haar probleem, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen akties.

Comment

Het point of no return is het moment waarop een zaadlozing niet meer voorkomen kan worden. Het is een biologische aanduiding en heeft niks met LMR of iets dergelijks te maken.

En milk heeft gelijk: mits alle partijen eerlijk zijn dan is elke seksuele handeling de eigen keuze van de HB in kwestie.

Romantiek bij de eerste keer hoeft alleen nagestreefd te worden als beide partijen de romantiek nastreven. Vooral aan te raden als er eerst een ellenlange date-cyclus aan vooraf is gegaan met veel bloemen en bonbons.

Doorgaans niet het scenario waar de meeste VA-leden op mikken. Mooi is het wel!

Comment

Originally posted by milk View Post
                'niet mee eens. het is hun eigen keuze om het te doen of niet.

als je zegt dat je niet meer wil dan relatie(wat ik op zon moment wel erbij zou zeggen, het is toch iets speciaals ones in a lifetime ding).
                en ze stemt ermee in, vind ik het best.
                als ze liegt of wat dan is het vanaf daar haar probleem, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen akties.

Zit zeker wat in...echter, meisjes die nog maagd zijn zijn vaak vrij jong (ik ga niet jonger dan 18, maar toch). Ik heb een paar keer meegemaakt dat een meisje heel cool en relaxed deed tegen me, omdat ze wisten dat ik weg zou gaan wanneer ze een relatie zouden willen. Vanuti dat perspectief wordt je nog al eens voorgehouden dat ook de HB casual sex prima vindt.
                Vervolgens kwam daar ellende van. Gebroken harten. En dat is het voor mij niet waard.
                Misschien is het een manko in mijn game, maar om deze rede zeg ik neen tegen maagden. Als jij niet in deze situatie's komt, feel free om te doen wat je wilt uiteraard..Leer ze van alles in bed, misschien heb ik er nog ens profijt van

Comment

Working...
                X