Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Uitgaan in een groep Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Uitgaan in een groep

Omdat ik hier toch een beetje tegenaan blijf lopen stel ik de vraag hier even om te kijken of iemand van jullie nog wat handige tips heeft:

Ik merk heel erg dat wanneer ik met een kleine groep uit ga (max2 andere mensen), of wanneer het een grotere groep is die uit elkaar valt gedurende de avond (bijvoorbeeld 6 man erbij die praktisch 2 aan 2 verspreid door de club staan) dat ik graag en veel approach, ik heb dan niet zo veel last van AA vooral omdat ik het "gewoon doe".

Ga ik met een grote(re) groep vrienden uit, vanaf 4 man eigenlijk, dan wil ik om de een of andere reden toch meer bij hen blijven. Ik vind het dan zo lomp/lullig om meteen als we ergens binnenkomen andere mensen aan te schieten. Op de een of andere manier heb ik dan toch zoiets dat ik aan hen laat merken dat zij geen goed genoeg gezelschap zijn of iets dergelijks (wat ze wel zijn, maar komop ik moet ook met vrouwen praten op een avond).

Gisteren gebeurde dit al voor de zoveelste keer, we komen binnen met een aardige groep, ik zie her en der wat leuks staan. Krijg wat AI's, meisje begint praktisch tegen me aan te dansen, ik blijf met mijn vrienden praten. Ga nadenken niet alleen over het approachen van haar, maar toch ook vooral over of ik nu niet even bij vrienden moet blijven hangen. Zij staan er dood bij, gaan uiteindelijk naar huis waarna ik wat andere vrienden ga opzoeken, maar tegen die tijd heb ik zoveel na lopen denken dat ik geen fut meer heb om te approachen.

Het meest belachelijke was toen een HB9 een aantal keer oogcontact met me zocht, lachte en uiteindelijk van de andere kant van de tent naar mij toe liep en net achter me ging staan dansen. Zo'n dikke AI en ik deed niets. Ik weet het, ik zit teveel in mijn hoofd op zo'n moment en te weinig in the moment, maar dan nog ik heb het idee dat dit komt omdat ik niet goed weet of en wanneer het okay is om mensen aan te spreken als ik met een grotere groep vrienden uit ben.

Bij een kleine groep ben je op een gegeven moment een klein beetje uitgepraat (als het moet praat ik 24 uur aan een stuk door, maar je snapt het wel), maar meteen grotere groep heb je dit niet waardoor er dan voor mij gevoelsmatig geen opening ontstaat ofzo.

Mijn vraag aan jullie; ervaren jullie dit ook en hoe denken jullie dat ik dit kan oplossen? Ik moet eigenlijk bij binnenkomst gelijk openen, weg AA en meteen social proof.

Ik heb hier zelf nog eens wat over nagedacht. Het is een beperking als jij het een beperking laat zijn (= ik in dit geval). Ik besloot dus gewoon als ik iets in mijn hoofd kreeg of iemand wilde approachen "wacht even" tegen vriend van me te zeggen om dan gewoon te gaan. Probleem is wel dat je dit geen 100x op een avond kunt doen en je op het gesprek met je vrienden let ipv op AI's en HB's (of iig minder).

Ik denk dat dat de "tol" is die je moet betalen voor een gezellig avondje uit met goede vrienden

Comment

Je geeft jezelf al antwoord, heel fijn. Ontkracht dit antwoord vervolgens niet door allerlei excusen en verkeerde argumenten.

[B]Het is een beperking als jij het een beperking laat zijn [/B]
      [I]vs[/I]
      [B]Probleem is wel dat je dit geen 100x op een avond kunt doen en je op het gesprek met je vrienden let ipv op AI's en HB's (of iig minder).

Ik denk dat dat de "tol" is die je moet betalen voor een gezellig avondje uit met goede vrienden [/B]

IT IS NO FUCKING PROBLEM!
      Ik ben afgelopen weekend met m'n voetbalteam weggeweest. Continue lopen gasten, zonder zich te excuseren, weg om met chickies te praten. Dat vind de groep alleen maar tof.. lachen man. Heb je weer wat om te bepraten. Overigens kon ik geen enkele keer uit de groep weg, omdat door een verkeerd getimed zangmoment mijn stem kapot ging en hoger was dan Frans Bauer Ik ben die avond zo'n 458x uitgelachen.. en het deed me niks: heerlijk! Da's beter voor je AA dan een dildo op je hoofd! Wat hier weer eens uit blijkt: mensen laten zich veel te veel leiden door limiting beliefs. Word niet zo'n persoon! Stap uit de walking daze!

Leef vanuit jouw gevoel, jouw impulsen en ga daarvoor. Laat je niet beperken door wat jij denkt dat je omgeving wilt. Denk dus niet voor je omgeving, denk voor jezelf en doe wat jij wilt. (binnen de gangbare omgangsvormen natuurlijk)
      Last edited by CountG; 05-19-2008, 12:34 AM.

Comment

Niet alleen de grote van je groep, ook de personen ui wie die groep bestaat heeft invloed op je game. Bij de ééne vriend voel je je geroepen de PUA uit te hangen, bij de ander niet.Ga voor jezelf na in welke situatie je hoe voelt en hoe dat kan komen...Als je deze limiting beliefs hebt gevonden kan ej er mee aan de slag.

Comment

Originally posted by CountG View Post
          Je geeft jezelf al antwoord, heel fijn. Ontkracht dit antwoord vervolgens niet door allerlei excusen en verkeerde argumenten.

[B]Het is een beperking als jij het een beperking laat zijn [/B]
          [I]vs[/I]
          [B]Probleem is wel dat je dit geen 100x op een avond kunt doen en je op het gesprek met je vrienden let ipv op AI's en HB's (of iig minder).

Ik denk dat dat de "tol" is die je moet betalen voor een gezellig avondje uit met goede vrienden [/B]

IT IS NO FUCKING PROBLEM!
          Ik ben afgelopen weekend met m'n voetbalteam weggeweest. Continue lopen gasten, zonder zich te excuseren, weg om met chickies te praten. Dat vind de groep alleen maar tof.. lachen man. Heb je weer wat om te bepraten. Overigens kon ik geen enkele keer uit de groep weg, omdat door een verkeerd getimed zangmoment mijn stem kapot ging en hoger was dan Frans Bauer Ik ben die avond zo'n 458x uitgelachen.. en het deed me niks: heerlijk! Da's beter voor je AA dan een dildo op je hoofd! Wat hier weer eens uit blijkt: mensen laten zich veel te veel leiden door limiting beliefs. Word niet zo'n persoon! Stap uit de walking daze!

Leef vanuit jouw gevoel, jouw impulsen en ga daarvoor. Laat je niet beperken door wat jij denkt dat je omgeving wilt. Denk dus niet voor je omgeving, denk voor jezelf en doe wat jij wilt. (binnen de gangbare omgangsvormen natuurlijk)
          Wat je zegt klopt. Ik toch weer bezig met denken over hoe anderen over mij denken, dat werkt niet. Laat ik het in ieder geval zo zeggen dat ik mijn aandacht veel meer "moet" (lees zal) verdelen, waar ik bij een kleinere groep meer tijd in approaches steek. Bedankt voor je reply

Originally posted by Cless View Post
          Niet alleen de grote van je groep, ook de personen ui wie die groep bestaat heeft invloed op je game. Bij de ééne vriend voel je je geroepen de PUA uit te hangen, bij de ander niet.Ga voor jezelf na in welke situatie je hoe voelt en hoe dat kan komen...Als je deze limiting beliefs hebt gevonden kan ej er mee aan de slag.
          Klopt, ik ga het eens proberen te doorgronden. Sowieso probeer ik nu meer vanuit spontaniteit te handelen, als ik zin heb iets naar iemand te roepen (zo lang netjes uiteraard), dan doe ik dat. Ik probeer me minder tegen te laten houden door sociaal wenselijk gedrag.

Comment

Working...
          X