Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] 8 & 9 mei Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] 8 & 9 mei

[B]8 mei ging ik naar de Danzig in Den Haag met een vriend van me (ook wing)[/B]

We kwamen de tent binnen (behoorlijk laat eigenlijk) en worden direct gecheckt door een zittende 4-set. We hingen onze jassen op en me wing opende de set, alleen was het nu een 2-set geworden, ondertussen opende ik 2 2-sets bij de bar, even voor de opwarming. Na enige tijd ging ik met het obstakel van de set van de wing praten, die eigenlijk leuker was dan degene met wie me wing aan het praten was. Iets van 20 minuten liepen we te praten, maar niet voor de #-close te gaan. Beetje matig dus, want had ik zeker kunnen doen. Daarna nog een set geopend, die wel aardig ging. Dus was beetje saaie avond eigenlijk.

[B]9 mei ging ik even alleen naar een kroegje in Amsterdam[/B]

Ik kom na een paar minuten aan de praat met een man aan de bar en we hadden elkaar op wat drankjes getrakteerd. Ondertussen kwamen er wat vrouwen langs waar ik wat mee lulde. En meisje vond dat ik blijer moest kijken en ik zei tegen haar dat ze dat vast ook niet deed, omdat haar wangen helemaal naar beneden hingen. Ze liep wel snel door, dus zei ik dat ze onbeleefd was dat ze direct doorliep, maar ze deed het toch.

Toen ik even later naar de wc ging, opende ik een meisje die in een 4-set stond. Ze ging direct met haar haar spelen en haar vriendinnen vonden me ook cool. Ze was een toerist, dus het gehele gesprek was in het engels en ging over het onderwerp reizen. Na een paar minuten liet ik haar flink kwalificeren. Ze had wel dezelfde naam als me moeder, dus heb ik enkele keren gezegd dat ik misschien niet nog langer met haar wou praten, haha.
    Ik ging weer terug naar de man aan de bar en zag even later het meisje dansen wat vond dat ik blijer moest kijken. Dus gaf ik haar de harde middelvinger, die haar vriendinnen ook zagen. Ze stond met een bek vol tanden naar me te kijken, maar ik keek niet meer terug.

Even later open ik een meisje die lachend naar me aan het kijken was. Ik zei 'Je mag me best uitlachen als je wilt, maar vind je beetje schijnheilig dat je niet me persoonlijk komt vertellen waarom'. Ze had een gebroken been dus dat ging niet. Ik zat haar met alles te pesten wat mogelijk was en ze moest van me afblijven want dat kost 5 euro per keer. Daarna ging ze zichzelf voorstellen en stelde ze me een aantal vragen. Haar vriendin zat smachtend te kijken of ik ook met haar ging praten (lekker c&f maar wel waar).

Een paar minuten later heropende ik het engelse meisje, ze begon direct met wat kino. Na enige tijd wou ze een drankje halen bij de bar en ik zei dat ze ook een drankje moest halen voor mij, maar daar had ze te weinig geld voor zei ze. Toen begon er een lichtje te branden bij me: ze nodigt me natuurlijk gewoon uit om naar de bar te gaan om daar verder te praten. Ondertussen pakte ze al half mijn hand vast en liepen we naar de bar waar ze een biertje bestelde. Na een paar slokjes bier, pakte ik het biertje uit haar hand, zette het op de bar, pakte haar gezicht zachtjes vast en kiss-close. Daarna nummers uitgewisseld.
    Ik wou nog even praten met het meisje met de gebroken been, maar die was al naar huis. Het meisje wat ik de middelvinger had gegeven, begon wel met mij te praten, maar ze was duidelijk met haar vriend (die recht achter haar stond), dus dat werd hem niet.

[B]Leermomenten: [/B]
    - Sneller #-closen, want je kunt altijd nog verder praten.
    Last edited by Magnet; 05-10-2008, 03:36 AM.

Wat ik niet helemaal begrijp is waarom je zelf een onbekende vraagt een drankje voor je te kopen. Ik gebruik dit persoonlijk enkel als reactie als iemand mij vraagt een drankje te kopen en ik vraag me af of je er een bepaalde reden voor had.

Verder leuk FR, duidelijk & helder.

Comment

He Magnet. Volgens ken ik je niet, maar de Danzig is een bekende tent voor mij. Genoeg bekende gezichten. Ook ben ik daar vaak genoeg om de nodige tactieken te gebruiken of om de sfeer flink te verbeteren met een blueprint achtige smile op me face. Leuk dat je daar heen gaat man.

Even een kleine feedback op je FR:

+ Positief: Je opent, je wingt, je heropent, je bent bezig en je blijft bezig! Dit wordt beloond met een leuk succesje. Klasse!

- Ter verbetering: In je FR zie ik te weinig, innergame terug. Een bepaalde mate van "instate zijn" wordt wel gehaald, maar dit haal je voornamelijk uit je succes eerder op de avond. Voorbeeld; 8 mei weinig goede communicatie over en weer in het begin dus weinig resultaat op de avond. 9 mei meer sterke interactie (misschien geen 100 punten maar...je doet het) ten opzichte van vrouwen en dit wordt beloond in een succes. Je haalt je gevoel dus uit de situatie en niet vanuit jezelf.

Ik hoop dat je er wat aan heb. Als je weer een keer in Den Haag bent, moet je maar even keer pm-en. Spreken we wat af.

Loud

Comment

Working...
      X