Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Gemiste k-closes Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Gemiste k-closes

DAMN DAMN DAMN!!!

Vanavond was mijn kans om mijn 1e HB9.5 te k-closes, maar ik deed het niet. Wat een klere zooi, ik baal der echt ontzettend van! En daar komt nog eens bij dat ik ook een andere HB waar ik al een tijdje achteraan zit gewoonweg vergat te k-closen. SHIT!

Ik ging vanavond uit met een goeie vriend van me. Hij heeft de game gelezen, en weet een beetje hoe het werkt, maar hij is verder niet echt into game ofzo. Het is een jongen die altijd wel aandacht van vrouwen krijgt, hele leuke playful uitstraling heeft, goede bodylanguage en er gewoon goed uitziet. Alleen als vrouwen hem dan openen slaat hij een beetje dicht en weet hij niet meer hoe of wat, vandaar dat hij laatst het boek heeft gelezen.

Ik vertel over de 2 setjes waar ik mee zit, heb er wel meer geopend.

[b]Set 1[/b]

Dit is een setje waar ik al vaker mee heb gesproken. De dames zijn altijd met zijn 2e (HBgroteogen en mijn target HBlekkerelippen), maar kennen een hele hoop mensen in de club. Ik kom ze ook altijd in dezelfde tent tegen. In eerdere ontmoetingen heb ik veel attraction opgebouwd en de interactie tussen mij en mijn target is altijd super playful.
    Dit was de 4e keer dat ik haar had gezien en de 2e keer dat ik echt met haar praatte. De eerste keer had een vriend van mij haar vriendin geopend en had ik niets tegen mijn target gezegd.
    De 2e keer had ik een hele tijd met haar gepraat, maar durfde ik gek genoeg niet voor de k-close te gaan. Dat wil zeggen, als ik een meisje echt mooi vind durf ik soms niet voor de close te gaan, any close. Sticking Point van me. Ik kan het me niet zo heel goed meer herrineren, maar er was toen heel veel kino, en ik was ontzettend cocky funny.
    De 3e keer was het een gesprekje van 3 minuten waarin zij net weggingen toen wij kwamen. Was weer meteen kino alleen had toen geen tijd om echt wat te ondernemen.
    Vanavond was dus de 4e ontmoeting. Ik stond eerst eventjes met HBgroteogen te praten, die mij meteen value gaf door heel blij te zijn mij en mijn vrienden te zien. En vervolgens kwam HBlekkerelippen er bij staan toen ik net wat te drinken was halen en ik haar dus eerst eventjes negeerde omdat ik aan de bar stond. Het was meteen weer heel speels. Ze zit altijd naar complimentjes te vissen en geeft me test na test die ik bij haar steeds behendig ontwijk. Het eerste deel van ons gesprek:

zij: 'waarom begroeten je me niet meteen'
    ik: 'omdat ik drinken aan het halen was'
    zij: 'maar is dat dan belangrijker dan ik'
    ik: 'ja want ik stond een wedstrijdje te doen met haar (HB8) wie als eerste drinken zou krijgen'
    (gaf een knipoog naar HB8, waar ik van had gewonnen, die breed naar mij glimlachtte)
    zij: 'ow dus je doet liever wedstrijdjes dan met mij praten'
    ik: 'jeetje wat zit jij naar complimentjes te vissen zeg!'

*hier zat nog een stukje conversatie tussen over het vissen van complimentjes van haar, maar dat kan ik me niet herrineren. Ik zat haar te plagen*

zij: *beetje van haar stuk gebracht* 'nee nee ik zit helemaal niet naar complimenten te vissen, maar naja ben ik niet belangrijker dan zo'n wedstrijdje?'
    ik: 'Dat wedstrijdje moest ik even winnen, jij bleef hier nog wel eventjes, die begroeting kon ook wel paar minuten wachten toch'
    zij: *ietwat verbaasd* 'ow oke naja dan gaan we over 15 minuten wel weer verder, dan ben ik er ook nog wel'
    ik: 'haha is goed hoor, tot zo. *draai me weg*

Terwijl ze wegloopt aai ik even speels over haar buik en denkt ze dat ik haar terug probeer te trekken. Vervolgens loop ik door naar mijn vrienden. 2 minuten later opent ze me weer.

Vervolgens staan we eventjes te praten. Weer playful, en ik initieer wat kino. Op een gegeven moment loopt ze eventjes 1 minuut weg, staat met een jongen te praten (waar ze voordat ik binnen in de club was ook al een tijdje mee had staan praten) en komt vervolgens terug en zegt wat tegen HBgroteogen, waar ik weer mee was gaan praten. Ik denk dit te horen: [I]Ik ga eventjes naar .... en hij gaat eventjes mee. Ik ben zo weer terug.*dikke knipoog*[/I]
    Vervolgens draait ze zich naar mij en zegt: [I]Let jij heel even op mijn vriendin, kom zo weer terug[/I]

Ik weet niet meer precies hoe ik hier op reageerde, maar ik maakte een opmerking over het feit dat ze ergens heen gaat en dat die jongen mee gaat. Gewoon speels, niets vunzigs of smerigs of over the top, een normale opmerking. En nu komt het; vervolgens slaat ze me VOL in mijn gezicht, en dan ook niet zachtjes hoor, maar keihard!

Het kon gewoon niet dat ze me voor deze opmerking zo afstrafte dus ik ging er vanuit dat het een foutje was. Haar vriendin staat echt te kijken van wat the fuck doe jij nou, ik loop speels weg alsof alles tolde en draaide en ze komt geschrokken achter me aan. Roept aan alle kanten sorry en ik, tja het is moeilijk uit te leggen, maar doe op een grappige manier alsof ik beledigd ben en tegelijkertijd beschuldig ik haar er van dat ze een opgewonden aggresief persoon is. Vervolgens komt ze op me staan, bied haar excuses aan, ik keer mijn wang naar haar, ze geeft me een kus op me wang en we staan daar eventjes, ik met mijn armen om haar middel, zij met haar armen op mijn schouder.

DIT WAS HET MOMENT VOOR EEN K-CLOSE!
    Ze stond me echt aan te kijken: van doe het nouuuuuu, zoen me dan!!!!
    Maar ik durfde niet. Ik snap er niets van. Ik had het moeten doen. SHIT!

Uiteindelijk bleek ze naar de wc te gaan en die jongen ging net weg dus die zou eventjes meelopen. Het moment was weg dus ze ging nu naar de wc en ik stond weer met HBgroteogen. Daarna nog wel eventjes gepraat, maar mijn vriend was ondertussen achter HBgroteogen aan aan het gaan. Hij maakte eerst de perfecte neg. Keihard, maar nog net acceptabel. Vervolgens maakte hij het goed, en negde haar toen weer keihard. Het is dat deze meisjes sterk in hun schoenen staan, want het zat wel echt net op het randje. HBgroteogen vond het geweldig, maar deed super beledigd. Vervolgens vroeg ze aan mij waarom ze überhaupt nog met 'ons' praatte, waarop ik antwoorden dat ik niet eens wat had gezegd. Mijn vriend had ondertussen besloten dat hij haar toch niet wilde en dus stond ik nu met haar te praten. Op dit moment vond ze ons weer helemaal geweldig, en zat met een gigantische glimlach te vertellen dat 'ze nog nooit zo beledigd was!'. Aangezien ik denk dat iedereen wel eens beledigd is in zijn leven wilde ik daar een opmerking over maken, maar mijn zinsvolgorde was niet optimaal, ik zei, met een verbaasde blik: '[i]echt joh... geloof er niets van... ben je nog nooit beledigd???[/i]'
    Ze vatte dit op als: je bent dom, tuurlijk ben je wel eens beledigd, en vaak ook. Wat ik op zich ook wel snap. Eerst was ze echt beledigd, maar ik legde het wat uit. Ze begreep me wel, maar kon nu gewoon niets anders dan echt doen alsof ze pissed was en ons negeren. Dat was nu gewoon haar frame geworden. Ze bleef wel heel dicht bij ons in de buurt staan, en vond het duidelijk allemaal nog wel grappig. Toen HBlekkerelippen terugkwam ging het alleen nog maar hier over. Gelukkig werd mijn naam gespaard, en moest mijn vriend het ontgelden, maar er was geen kans meer voor mij om nog wat te proberen.

[b]Set 2[/b]
    Dit setje had ik al in de toko waar we hier voor waren zien staan. Ik opende met: [i]'waren jullie het ook zo zat in de Beurs'[/i]
    Het waren een HB9.5, nu te noemen HBsex, en HB6, nu te noemen HBirritant.
    Het gesprek verliep wel goed, maar ik had het idee dat het nergens naartoe ging dus ejecte ik.

Een tijdje later liep ik met mijn vriend wat rond en opende hij HBirritant, met als doel HBsex te openen. Hij stond een tijdje met HBsex te praten en ik hield HBirritant bezig, maar dat ging gewoon niet. Ze zat er echt mee dat haar vriendin zo veel aandacht kreeg van mannen en was echt vervelend. Ik heb het 10 minuten uitgehouden, maar toen moest ik echt weg.

Ik ging maar eventjes naar de WC en heb daarna wat rondgelopen en wat setjes geopend. Niets hookte echt en uiteindelijk kwam ik weer terecht bij mijn vriend en de 2 dames. Ik ging maar weer eventjes met hun praten. Mijn vriend had allang de hoop op HBsex opgegeven en stond gewoon nog maar wat te lullen, hij ging dit keer eventjes een rondje doen. Op een gegeven moment stond ik met HBsex te praten en stond HBirritant er maar een beetje bij. Toen mijn vriend merkte dat het met mij de goeie kant op ging begon hij maar weer wat met HBirritant te praten.

De laatste tijd begin ik steeds meer de bodylanguage van een vrouw door te krijgen en merk ik nu echt hoe een meisje stapsgewijs klaar wordt voor escalatie. Het ging dit keer echt van saai met de rug tegen de muur staan (ik stond er aan haar zijkant naast), naar face to face draaien naar mij, tot beginnen met kino en steeds dichterbij komen. Dit proces duurde ongeveer 10 minuten. Ze was er zelf al klaar voor, maar ik was er nog niet klaar voor. Ik was zo overdonderd nog van de schoonheid van deze meid dat ik me er nog toe moest zetten. Het enige wat ik had moeten doen was zelf eventueel wat meer kino'en en de close initieren. Misschien zelfs nog een klein onderwerpje over zoenen ofzo ertussen door gooien, maar op zich ging het gesprek echt al een hele tijd over sex. Vandaar ook de naam voor haar, ze had me al zitten vertellen dat sex niet zo bijzonder voor haar is en zat echt al stille hints te geven, al was het misschien voor haar onbewust.

Net toen ik mezelf er toe begon te zetten om te gaan escaleren, net toen ik de eerst serieuze kino deed, begon mijn vriend te zeuren dat hij weg wilde. Het was niet zo moeilijk om hem te laten blijven, maar hij ging nu echt wat anders doen. Net zo als ik was hij HBirritant na 10 minuten echt helemaal zat.
    En toen stond ik daar dus met die 2 dames. HBsex was al wat meer weggedraait van mij, en nu had ik echt close anxiety. HBirritant had me net 10 minuten staan vertellen hoe vervelend het was dat HBsex altijd zoveel aandacht kreeg. Natuurlijk had dit me niets moeten doen, maar de combinatie van dit met de al bestaande bewondering voor HBsex haar schoonheid maakte dat ik niet verder kwam. Uiteindelijk zijn we zelfs nog met zijn 4e gaan eten, maar ik durfde niet eens te #-closen.

Nu ik klaar ben met dit FR ben ik al veel minder gefrustreerd. Ik moet die HB9.5 gewoon zien als een goeie set, waar de mogelijkheid op een K-close er zeker was, maar ik nog net wat steekjes op het einde liet vallen, in combinatie met een vervelende vriendin. Ik ben aan het leren, en dit was juist een set die motiverend was. De eerste keer dat zo een vrouw toch overduidelijk interesse toonde nadat ik haar had staan gamen. Ik bedacht me terwijl ik aan het schrijven was dat dit gewoon de eerste van een reeks 9.5s was en dat ik er binnenkort gewoon wel een close. Misschien de volgende, misschien pas over een paar pogingen, maar lukken zal het! Net zoals dat ik tot nu toe al mijn andere subdoelen heb gehaald, dit is gewoon weer een volgende.

Wat betrefd de eerste set. Jammer dat ik HBlekkerelippen niet vanavond heb geclosed, maar daar ga ik zeker nog wel een kans voor krijgen en dit keer ben ik me er van bewust dat ze echt wel wil. Ik ga niet nog een kans laten schieten! Ze is op vrijdag bijna altijd in dezelfde tent, dus die kans ga ik nog wel krijgen.

Goede punten:
    - bodylanguage is nu wel echt heel sterk
    - was echt lekker playful vanavond
    - begin goed te zien hoe een vrouw zich gedraagd qua lichaamshouding. Ik snap goed wanneer je kan escaleren en hoe te reageren op voor haar onbewuste IOIs

Punten om aan te werken:
    - durven escaleren in het algemeen
    - mezelf in mijn hoofde meer op gelijke hoogte zetten qua value als mijn target
    - leren niet zo onder de indruk te zijn van een meisje haar uiterlijk.
    - ik zeg soms best rare dingen. Ik moet beter opletten over de manier waarop ik zinnen formuleer en ook op wat ik precies zeg.

Als jullie het lijstje met punten om aan te werken kunnen aanvullen zou dat fijn zijn. Ik weet wel wat er nog mis gaat, maar vind het erg lastig dit te verwoorden in dingen die je jezelf echt als doel kan stellen.
    Last edited by Bramus; 05-01-2008, 11:15 PM.

Waarom sloeg ze je nou in je gezicht? Omdat jee een opmerkingtje maakte die gewoon neutraal was?

Ik had het niet gepikt.

Comment

Ik zei iets over het feit dat ze met die jongen ergens heen ging en een knipoog gaf aan haar vriendin. Het was wel een diss, maar hoogstens eentje voor een "ohh" en een tikje op mijn schouder. Ze wilde me niet hard slaan, was een foutje. Vind moeilijk om uit te leggen hoe ik hier op reageerde. Ik deed beledigd en boos, maar wel op een leuke manier. Ik pikte het ook niet, maar sorry, sorry, sorry en een kus op me wang was genoeg. Het was een hele rare situatie, kan hem moeilijk uitleggen.

Comment

Working...
      X