Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR's] De avonturen van Leung, 30 dagen non-stop sargin Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR's] De avonturen van Leung, 30 dagen non-stop sargin

.....................................
    Last edited by Karwan; 11-28-2010, 09:45 PM.

Nice man, alvast veel succes

volgens mij wordt het nog best lastig om dit goed vol te houden, maar ik denk dat je het wel kan

Comment

Last edited by Karwan; 11-28-2010, 09:45 PM.

Comment

Heej Leung,

Respect man, Ik denk dat je zo erg inspirerend bent voor een hoop mensen op dit board!.

Als je nog een dagje van je daygame of nightgame een wing wil, pm me

Comment

He gozer,

Goed plan. Duidelijke doelstellingen. Veel succes en let us know how it's working. Ik sta ook klaar om een dagje/nachtje voor jou te wingen.

Respect,

Loud

Comment

Last edited by Karwan; 11-28-2010, 09:46 PM.

Comment

Last edited by Karwan; 11-28-2010, 09:46 PM.

Comment

Love bank Leung

Je komt er wel.

Schrijf eens uit hoe je het doet bij Daygame?

Wat is je benaderingswijze?

Groetjes SmoothDoc

Comment

Last edited by Karwan; 11-28-2010, 09:47 PM.

Comment

Originally posted by leung View Post
                    SmoothDoc: tijdens Daygamen doe ik gewoon normale vragen stellen, ik heb echt veel te leren met daygamen, het gaat wel goed komen, heb nog veel dagen te leven, elke dag leer ik weer iets bij.

[B]Dag 4[/B]

Daygamen: Uren in stad gelopen, voelde me ook niet echt fijn want heb al vanaf gisteren niet geslapen, vandaag kwam ik niet verder dan ‘Hoi’ en ‘Hallo’ tijdens daygamen, daygame is nog heel lastig, ik kan dat gevoel niet pakken dat ik heb tijdens clubgamen.
                    Wat ik vandaag geleerd heb niet allen schijt hebben aan ander mensen maar ook schijt hebben aan je zelf(je ego) en het is voor mij nu bijna noodzakelijk om eens te gaan winkelen en wat mooi kleren te kopen.
                    leung, wat je eens kunt proberen is gewoon op iemand aflopen en zeggen: hoi ik ben leung {geef kleine adempauze waarin ze naam kunnen zeggen} en stack verder met een leuk kort verhaaltje. Owem haalt dit aan in the blueprint en met juiste bodylanguage kan het goed uitpakken (zeker omdat bitch-shield laag is bij daygame). Succes met je project en keep us posted!

Comment

Hey Leung,

Commentaar vanaf de zijlijn maar ik geef het toch! Maar allereerst hulde voor je lef en manier van actie ondernemen!
                      Echter, als ik het zo lees krijg ik veelal het idee (vooral bij daygamen) dat je jezelf ertoe moet zetten omdat/m.a.g. dat je het niet leuk vind.
                      Zou het niet een idee zijn iets te verzinnen waardoor JIJ er iig wel plezier aan gaat beleven? watvoor vibe geef je anders af... zoals je weet is dat ook een van de *****punten in the blueprint.
                      Bv. ga een middag stomme enquetevragen stellen, puur voor jezelf. Bv vraag aan 20 vrouwen of ze weten wat een dirty sanchez is... (ik zou daar wel lol in hebben haha).

Comment

Respect man,

Er zijn weinig van ons die zo veel actie ondernemen als jij waaronder ik zelf. Ik kan nog wat van je leren man... Met zo'n houding als jou kom je er wel, als je doorblijft gaan zul je vele voorbij schieten zonder twijfel..

Ik blijf het bij houden. Voor jou verander ik mijn standaard afsluiting naar wat anders..

Respect,
                        JoAss

Comment

Last edited by Karwan; 11-28-2010, 09:47 PM.

Comment

Mooi om te horen! Ik was je inderdaad al na 2 sets ofzo uit het oog verloren, het was dan ook niet normaal druk. Die toekomstige PUA's zijn gasten die echt net een paar weken The Game kennen en een gedeelte ervan hebben de basis nog niet uitgelezen.

Ik heb nog even zitten kijken hoe jij sets opende, schaamteloos en gewoon er voor gaan. Volgens mij had je veel meer sets kunnen hooken als je wat minder agressief (high energy?) deze benadert. Het ging bij jou echt van set naar set, zonder de stoppen en frontaal van voren benaderen.

Zelf ook nog een heerlijke dag- en avond gehad, talloze n-closes en hier en daar k-closes, en inderdaad zoals je zegt voelde het als een soort van clubgamen, maar dan overdag. Wat prima was als oefen materiaal voor daygame.

Keep up the good work!

Comment

Last edited by Karwan; 11-28-2010, 09:48 PM.

Comment

Working...
                              X