Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Spanje & Qnight Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Spanje & Qnight

Maandagavond ben ik terug gekomen uit Spanje, gisterenavond ben ik even de stad in gedoken i.v.m. Koninginnenachten beide combineer ik hieronder in één topic.

[B][Spanje][/B]
    [b]Dag 1[/b]
    De eerste avond van aankomst was ik super high energy, we hadden een wedstrijdje waarbij 3 van ons drie andere vrienden zouden helpen "gamen" (ik ben de enige die into PUA ben, de rest doet kort gezegd maar wat). Ik was helemaal ready, maar helaas konden we na het bellen van 6 nummers nog steeds geen taxicentrale aan de lijn krijgen en ging het feest niet door. Het enige wat ik opende was een set Spaanse mannen in het spaans om die nummers te krijgen.

-> Leermoment, ik moet leren die staat op te kunnen wekken, want ik weet zeker dat ik de hele tent kapot had kunnen sargen. Ik zat tegen het hyperactieve aan.

[b]Dag 2[/b]
    Op dag 2 gingen we wel uit, maar hadden we eerst de wedstrijd lopen. Ik was van plan niet veel te drinken, maar omdat we de eerste avond niet uit waren gegaan, drink ik dan toch veel meer dan ik wilde.

In de bar:

Ik opende wat sets, maar wel pas nadat we een tijdje in waren (in het begin waren er wellicht 5 mensen), waardoor AA iets opspeelde, voortaan moet ik meteen als ik binnenkom openen want dan is de AA ver(der) weg. Bijna alles wat ik opende, kwam ik al snel achter, moest ik in het Spaans doen. De mensen daar spraken echt heel slecht engels. Nu kan ik wel Spaans (geen gevorder niveau, maar een gesprek is goed te doen), maar het vereist veel nadenken en dat zie je af aan mijn gezicht. Hierdoor is delivery minder (wat o.a. bleek toen ik een set playfull wilde neggen.

Ik kreeg veel IOI's van het target van een van mijn vrienden (HB7.5) en haar vriendin (HB7) toen ik voor hem aan het tolken was, maar besloot dat voordeel echt niet uit te buiten. Uiteindelijk verlieten we deze bar nadat ik een paar kleine hooks had, maar verder niets (DHV-stories en Roleplaying vond ik erg lastig te doen in het Spaans).

In de disco:

Het was rond een uurtje of half 2 toen we daar aankwamen. Wij liepen naar binnen, tot ongeveer het midden en in één oogopslag zag ik een 2-set staan (HBklein 7, HBgroot 7.5). Ik besloot mijn "student" de opdracht te geven te approachen (als hij het niet had gedaan had ik het zelf gedaan, maar het was voor hem nog een betere test dan voor mij).

Hij stond met HBklein te praten, waardoor ik na een paar minuten de sit binnenkwam om HBgroot voor mijn rekening te nemen. Beide HB's hebben in Nederland gewoond en spraken goed engels, waardoor alles makkelijker liep. Vanaf het begin was er fikse kino en interesse van haar kant, maar dat had ik op dat moment (vanwege de drank) niet optimaal door. Ik besloot dat het tijd was even onze vrienden op te zoeken, zij zouden hetzelfde doen.

Ik liep meteen door naar achteren en zag een hele groep mensen met Hawaï-kettingen om staan. In mijn beste Spaans vroeg ik waarvoor ze waren, een bachelorparty. De aanstaande bruid en bruidegom waren al naar het hotel, maar even later liep er iemand met een massive ketting binnen, waarna ik een gesprek begon met de bruidegom. Doordat ik leuk stond te praten met (wat achteraf bleek) de host van hun feestje en de bruidegom had ik enorme proof opgbouwd in de set. Een HB uit de groep opende mij en we hadden een kort gesprek, maar ik vond haar niet denderend. Na een tijdje wil ik weglopen, maar word ik tegengehouden. Een HB (HBblond 8) wilde mij erg graag leren kennen.

We beginnen wat te praten, kino is on, maar HBblond blijkt 26 (ik ben 21). In het midden van het gesprek komt er ineens een gast die haar wegtrekt (zich wel netjes excuseerd) waarna zij na een minuut weer volop terug is. Veel IOI's etc, maar kino escaleerde niet geweldig (touching enkel). De eerder genoemde gast trekt haar dit keer letterlijk mee (maar was toch minimaal een fikse kop groter dan mij, waardoor ik niet veel tegen hem inbracht ). Toen HBblond weer terug kwam vertelde ik haar dat ik één van haar hawaïkettingen wil hebben (ze had er 2) en zonder problemen haalt ze ketting van haar hoofd en hangt die bij ons beide om de nek. Dit was HET moment voor een close, maar ik verneuk het. Later krijg ik nog 2 goede mogelijkheden die ik niet aangrijp omdat deze HB anders dan de meeste Nederlandse niet zelf al wat toegeeft.

Ik keer even terug naar mijn vrienden, die echt flink zat zijn (ik was aangeschoten, te veel drank om goed te sargen, dat wel). Ik neem een vriend van me mee naar HBklein (21 jaar) en HBgroot (25 jaar) en introduce hem aan de groep nadat HBgroot mij aan al haar vrienden voorstelt (waaronder een HB6.5 met een enorm mooie voorgevel). Ik praat wat, bouw social proof binnen de groep bij mannen en vrouwen en heb een lekker gesprek met HBgroot (en een kort kino-rijk gesprek met HBklein, maar die wilde ik niet gamen omdat mijn vriend daar achteraan zat en haar MOEST kissclosen). Wederom krijg ik een aantal goede mogelijkheden (achter bezien) om haar te closen. Uiteindelijk verlaten haar vrienden de bar, zij blijft met HBklein (haar zusje) hangen. Ik vraag of ze mee willen gaan naar onze villa, waarop nee wordt geantwoord. Ze blijven wel hangen (vrienden zijn nu al 5 minuten weg), maar het dringt niet tot mij door dat ik er veel meer uit kan halen. Uiteindelijk gaan ze weg.

[b]Dag 3[/b]
    's Middags liggen we op een praktisch verlaten strand in Platja D'Aro. Er is één leuke HB (7.5) die met haar ouders is, maar superboos zit te kijken. Uiteindelijk komen er 2 knappe HB's (HBblond 8, HBzwart 7.5) achter ons liggen. Een vriend en ik duiken de ijskoude zee in en zwemmen wat, wat ons op vele verbaasde en lachende blikken van de aanwezige strandgasten komt te staan (ik steek om dit extra kracht bij te zetten nog een keer 2 duimen hoog boven me uit). Toen we terug kwamen lag HBblond met haar gezicht onze kant op. Ze doet haar zonnenbril af, kijkt me in de ogen en lacht een keer. Ik wist dat dit een IOI was, maar op de een of andere manier (ik voelde niet het standaard AA gevoel) deed ik niets. Uiteindelijk kijken ze ons hoogstens nog één keer aan met een lach, waarna wij besluiten terug te keren naar de villa.

Op het moment dat ze zien dat wij gaan, zitten beide HB ineens volop naar ons te kijken en te lachen. Wij lopen langs en ze draaien hun hele hoofd mee met ons. Uiteindelijk zijn wij achter hun en draaien zij zich helemaal om en blijven kijken. Ik besluit te zwaaien, wat me op heel enthousiast terug gezwaai komt te staan. Nu voelde ik wel AA en we liepen door. Achteraf baalde ik echt megahard hiervan, de meiden waren half opgestaan om ons tot het laatst toe te kunnen zien en ze waren echt lekker (wel wat ouder, maar goed).

Leerpunten Spanje:
    - Approach meteen bij binnenkomst, desnoods mannen of lelijke vrouwen
    - Ga voor de kill
    - Zorg voor goede delivery in het Spaans (wordt lastig)
    - Begrijp dat Spaanse vrouwen graag veroverd willen worden (zijn ze meer gewend) en zelf minder toenadering zullen zoeken, ook al willen ze dit wel. Blijf maw testen hoever je kunt gaan.
    - Begrijp dat er ook zoiets is als Spaanse beleefdheid. Een Spanjaard zal als jij hem vraagt of hij iets wil drinken of of hij langs wil komen altijd eerst nee antwoorden, dat is een vorm van beleefdheid. Ik ga er vanuit dat dit met HBklein en HBgroot ook het geval was.
    - Zet je over AA heen, zulke geile HB's laten liggen is een doodzonde.
    -Leer DHV'en en roleplayen in het Spaans.

[b]Koninginnenacht[/b]

We waren veel te vroeg in de stad, uurtje of half 8 terwijl het pas om 11 druk was. Toen het wat drukker werd opende in her en der wat langslopende setjes. Vooral de "als je hier langs wilt, moet je echt wat bozer kijken"-opener (met een grote lach delivered) werkte best lekker, maar ik stackte nimmer forward (geen idee hoe dat kwam eigenlijk, normaal is dat niet zo'n probleem). HB bleven stil staan, we spraken wat over de drukte waarna ik niets meer zei en ze doorliepen. Hetzelfde had ik met een HB8 die ik opende omdat ze onder een afdakje wilde blijven staan toen het regende (ik stond daar ook onder). Ik zei dat ze niet zo flauw moest doen en gewoon deronder uit moest gaan staan, ze reageerde en ik (met nog steeds een fikse lach) vroeg haar of ze soms bang was dat haar haar nat werd. Toen pas had ze door dat ik er ook onder stond en werd het een kort gesprekje. Wederom niks daarna (het hookte wel, maar ik prutste echt gisteren). Ze keek nog een aantal keer naar me, maar ik deed niets waardoor ook dit dood liep.

[b]Flaky HBblond[/b]

Toen kwam ineens HBblond9.5 (zie vorige FR, degene die me had geflaked) met haar vriendin. Mijn vrienden, goh wat haat ik ze daar soms toch voor, werden helemaal uitbundig, begonnen mij praktisch naar haar toe te duwen, te roepen van "hey dat is die en die", waardoor ik zeker wist dat ik géén approach zou doen (ik vond dat ik dan in een needy frame kwam). Ik praatte wat met een bevriend meisje toen zij in de buurt was. Even later ging zij naar binnen samen met haar vriendin (HBzwart) en nog wat later ging een vriend van me achter HBzwart aan (doet ie al een tijdje). Zij vroeg hem binnen waarom ik "zo vreemd" deed etc en kort daarna kreeg ik een smsje van HBblond met de vraag of ik al terug was uit Spanje en zo ja waar ik was.

Ik antwoordde niet meteen maar zag haar wat later buiten. Eerst maakte ik oogcontact en lachte naar der, maar sprak verder met een vriend van me. Later was de vriend die achter HBzwart aan zat jarig en begonnen wij luidkeels te zingen (het lukte niet de podiummuziek te overstemmen, maar goed). HBzwart en HBblond zongen ook mee en nadien besloot ik hen daar playfull op te teasen, dat het niet hard genoeg was.

Uiteindelijk vervielen we in wat role playing waarna HBzwart opmerkte dat zij 2 knabbel en babbel waren, waarbij zij Babbel was. Ik merkte op dat ze af en toe moesten wisselen omdat HBblond anders teveel zou eten (ze heeft echt een monsterfiguur, dus wist dat dit duidelijk niet serieus was). HBblond hapte meteen en zei dat ze echt niet dik was en zij dat ik maar naar haar buik moest kijken. Agz ze een dik vest aan had zei ik dat ik daar niets van zag, waarna zij dat vest omhoog deed, mijn hand pakte en die op haar buik legde. Wat mij betreft was het iig duidelijk dat er weer wat attraction was, lijkt mij (delen jullie deze mening?).

Verder heb ik het niet echt laten lopen. Later nog heel even met beide gepraat, beetje teasen en ik denk dat ik binnenkort even naar HBblond ga bellen. Had ik meer moeten escaleren, meer aandacht moeten besteden aan haar en/of meteen naar haar toe moeten gaan toen ik haar zag? Deel jullie mening svp!

Al met al, qua game/PUA achtig gebeuren dus niet spannend geweest deze week?

Je hebt wel een aantal dingen geleerd zeg je, maar heb je dat echt? Want je wist blijkbaar zelf al wat er verkeerd was gegaan. Je wist op dat moment dus ook wat je [I]eigenlijk[/I] had moeten doen om alles tot een voor jouw gunstig einde te kunnen brengen. Het enige probleem is.. dat je dat niet hebt gedaan!

Ik heb het ook nog, zie mijn FR van Koninginnenacht maar. Ik weet wat ik moet doen, maar iets houdt me tegen. Ik haat het.

Die HB9.5, doet precies wat een HB9.5 hoort te doen. Ze laat je haar buik voelen, om te bewijzen hoe lekker ze wel niet is. Als ze echt een 9.5 is, zou ik haar neggen, neggen, neggen. Totaal unaffected zijn over haar uiterlijk. Zij liet met trots haar buik voelen, jouw respons had in de richting van [B]"Hmm.. ok? That's it? Nahja, het zal wel."[/B] moeten zijn. Dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar je weet dat ik gelijk heb

Tsjah..wat had je moeten doen? Het ligt natuurlijk helemaal aan de situatie. Als jij blijkbaar moeite doet om naar haar toe te lopen, en zij merkt dit, dan kom je over als needy. Jij en 100 andere jongens die haar lekker vinden doen MOEITE, om haar te begroeten. Je bent dan net als alle anderen.
    Iemand begroeten, als je echt om diegene geeft, of het echt leuk vindt om diegene te zijn, is niet erg. Tenminste, ik vind het bullshit om dit soort gevoelens te maskeren. Het enige waar je op moet letten is de manier waarop je iemand gaat begroeten. Wat ik altijd wel mooie manieren vind om een meisje te begroeten als ik haar echt wel ok vind:

1) Je ziet elkaar door de mensenmassa. Je hebt oogcontact, en je ziet dat ze blij is om je te zien. Je krijgt dus een AI. Als je in een gesprek zit, vraag dan of je het gesprek zo even mag voortzetten met diegene. Vervolgens blijf je haar strak aankijken, en moet je er voor proberen te zorgen dat je in een rechte lijn naar haar toe loopt. Sterke lichaamshouding, schouders naar achter, borst vooruit. Kin iets richting borst, voor een zwoelere uitstraling waarbij je haar van onder je wenkbrauwen zeg maar aankijkt. Vlak voor je bij haar aankomt langzaam een glimlach op je gezicht toveren, en met open armen verwelkomen/begroeten.
    Waarom dit werkt? Je bent een man. Jij bent blij om iets, en bent niet bang om dit te tonen. Jij wilt iets, en je neemt het.

2) Je ziet haar rondlopen, maar zij heeft jou nog niet gezien. Op een gegeven moment ga je naar haar op zoek. Wanneer je haar vindt, moet je proberen haar zeg maar te verrassen. Schuin van achteren naar haar toe lopen, zodat ze je niet ziet. Het ligt eraan hoe goed je haar kent en wat voor band je al met haar hebt, maar vervolgens kan je haar op verschillende manieren vastpakken als het ware. Handen op haar heupen, arm om haar middel, handen voor haar gezicht, een twirl en dan in je armen laten vallen (deze laatste is wel ERG geforceerd, maar hey..if you can and want to pull it off ) en dan iets nuttigs zeggen. "Ik ben blij je weer te zien" klinkt voor mij logisch. "Goh, jij hier", noem het maar op.
    Waarom dit werkt? Wederom ben jij een man, en je neemt wat je wilt. Deze manier heeft een iets amusanter/verrassender effect, waardoor je ook weer als avontuurlijk word gezien.
    Last edited by OhMy; 04-30-2008, 11:10 AM.

Comment

Originally posted by OhMy View Post
      Al met al, qua game/PUA achtig gebeuren dus niet spannend geweest deze week?
      Precies, geen closes door eigen schuld. Daar baal ik wel van.

Je hebt wel een aantal dingen geleerd zeg je, maar heb je dat echt? Want je wist blijkbaar zelf al wat er verkeerd was gegaan. Je wist op dat moment dus ook wat je [I]eigenlijk[/I] had moeten doen om alles tot een voor jouw gunstig einde te kunnen brengen. Het enige probleem is.. dat je dat niet hebt gedaan!
      Leren of weer herinnerd, dat is het misschien meer. Ik weet hoe Spaanse vrouwen zijn, het zijn niet de eerste die ik tegenkom en ik weet wat ze verwachten, maar op dat moment wist ik het even niet.

Die HB9.5, doet precies wat een HB9.5 hoort te doen. Ze laat je haar buik voelen, om te bewijzen hoe lekker ze wel niet is. Als ze echt een 9.5 is, zou ik haar neggen, neggen, neggen. Totaal unaffected zijn over haar uiterlijk. Zij liet met trots haar buik voelen, jouw respons had in de richting van [B]"Hmm.. ok? That's it? Nahja, het zal wel."[/B] moeten zijn. Dit is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar je weet dat ik gelijk heb
      Heel toevallig zei ik ook dat ik het goed gezien had en ze inderdaad wat minder moest eten. Ik ga haar nog meer neggen en probeer ook het aangerade artikel over hoge HB's toe te passen.

Tsjah..wat had je moeten doen? Het ligt natuurlijk helemaal aan de situatie. Als jij blijkbaar moeite doet om naar haar toe te lopen, en zij merkt dit, dan kom je over als needy. Jij en 100 andere jongens die haar lekker vinden doen MOEITE, om haar te begroeten. Je bent dan net als alle anderen.
      Iemand begroeten, als je echt om diegene geeft, of het echt leuk vindt om diegene te zijn, is niet erg. Tenminste, ik vind het bullshit om dit soort gevoelens te maskeren. Het enige waar je op moet letten is de manier waarop je iemand gaat begroeten. Wat ik altijd wel mooie manieren vind om een meisje te begroeten als ik haar echt wel ok vind:

1) Je ziet elkaar door de mensenmassa. Je hebt oogcontact, en je ziet dat ze blij is om je te zien. Je krijgt dus een AI. Als je in een gesprek zit, vraag dan of je het gesprek zo even mag voortzetten met diegene. Vervolgens blijf je haar strak aankijken, en moet je er voor proberen te zorgen dat je in een rechte lijn naar haar toe loopt. Sterke lichaamshouding, schouders naar achter, borst vooruit. Kin iets richting borst, voor een zwoelere uitstraling waarbij je haar van onder je wenkbrauwen zeg maar aankijkt. Vlak voor je bij haar aankomt langzaam een glimlach op je gezicht toveren, en met open armen verwelkomen/begroeten.
      Waarom dit werkt? Je bent een man. Jij bent blij om iets, en bent niet bang om dit te tonen. Jij wilt iets, en je neemt het.

2) Je ziet haar rondlopen, maar zij heeft jou nog niet gezien. Op een gegeven moment ga je naar haar op zoek. Wanneer je haar vindt, moet je proberen haar zeg maar te verrassen. Schuin van achteren naar haar toe lopen, zodat ze je niet ziet. Het ligt eraan hoe goed je haar kent en wat voor band je al met haar hebt, maar vervolgens kan je haar op verschillende manieren vastpakken als het ware. Handen op haar heupen, arm om haar middel, handen voor haar gezicht, een twirl en dan in je armen laten vallen (deze laatste is wel ERG geforceerd, maar hey..if you can and want to pull it off ) en dan iets nuttigs zeggen. "Ik ben blij je weer te zien" klinkt voor mij logisch. "Goh, jij hier", noem het maar op.
      Waarom dit werkt? Wederom ben jij een man, en je neemt wat je wilt. Deze manier heeft een iets amusanter/verrassender effect, waardoor je ook weer als avontuurlijk word gezien.
      Thanks voor deze tips, ik ga ze zeker toepassen.

Wat betreft vandaag weet ik weer precies waarom ik niet graag met een grote groep vrienden op stap ga. Het maakt me lui en zorgt ervoor dat ik amper game. Op het moment dat we nog met 2-en over waren ging gamen véél lekkerder (al liep er toen vrij weinig gamebles meer rond, of het moet een HB7 in de bus zijn geweest die ik niet kon isolaten en niet wilde numberclosen omdat ik der niet zo geweldig vond (beetje saai/jong).

Overigens binnenkomen in een club met een lach op je kop mag dan werken, een gekke bek trekken richting iemand (wenkbrauw optrekken oid) werkt in een grote menigte veel beter. Ik ga me deze week weer wat focussen op het framework, wat extra DHV-verhalen opschrijven en vooral zaterdag weer e.e.a. testen.

Comment

Ohmy,

Dat zijn de adviezen naar mijn mannelijk hart inderdaad.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Working...
        X