Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Mijn eerste FR! Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Mijn eerste FR!

[B]Intro[/B]
    Ik was met me broer (die ook wel iets van the game weet) en een andere vriend, die een beetje een natural is. We gingen uit in Utrecht en liepen even langs de beurs, omdat die ‘natural’ de dj kende. Normaal gesproken ga ik met me ‘vaste’ wing uit, maar die ging niet.

[B]Approaches[/B]
    Set 1
    Een hb8 en een hb 8,5 stonden bij een bankje. Ik vraag naar een mening, ‘wie liegt er meer, mannen of vrouwen?’. Ze zeggen allebei heel snel ‘vrouwen’, dus ik zeg… ‘ja dat is lekker makkelijk, dan moet jullie ook uitleggen waarom!’. Ze lullen wat tegen me en ik zeg dat vrouwen altijd liegen over lengte en gewicht en duw op dat moment met mijn vinger in de buik van de hb8,5, die terug reageert met de houding van ‘ik kan niet geloven dat je dat tegen me zei!’. Het was een harde neg, maar de toon was gezet. Uiteindelijk was de hb8 toch iets interessanter, die geinteresseerd was in de ‘natural’ en die ik dus ook kende. Ik was niet te beroerd om hem voor te stellen met een DHV over dat ie de dj kende. Maar onze ‘natural’ vond haar niet leuk genoeg en het was alleen namen uitwisselen. Ik had zelf alleen meer kino moeten doen en leunen tegen de muur. Ik kreeg wel de vraag, of ik alleen was of niet en heb maar op een sarcastisch toon gezegd dat ik idd alleen ben, omdat ik zo weinig vrienden heb. Daarna vertelde ik over mijn broer en ‘natural’.

Hierna gingen we naar de filemon!
    Set 2 (in de filemon)
    Ik opende weer op dezelfde manier en maakte ze uit voor twee oude kranten, omdat ze zo sip keken. Ze waren allebei iets van 25 á 26 en begonnen wat tests naar me te gooien waar ik niet intrapte, maar ik ejecten maar, vond ze ook iets te oud.

Set 3
    Magnet: ‘Hey ik sta hier al 30 seconden en je hebt me nog steeds niet gedag gezegd!’ (met glimlach)
    HB7: ‘Ken ik jouw ergens van dan…’
    Magnet: ‘Nee, maar vind het gewoon erg onbeleefd’ (weer met glimlach en beetje sarcastisch)
    Maar door 1 of andere manier kon ze er niet om lachen, wat ik zelden heb, dus wensde ik haar maar een fijne avond. Tenslotte zijn er genoeg vrouwen die wel vrolijk zijn en humor hebben. De ‘natural’ ging even later dezelfde opener doen, omdat ie hem best goed vond, haha.

Set 4
    Ik opende een hb8blond die op een kruk zat. Weet niet meer wat ik tegen haar zei, maar ik zag al dat ze wegging, dus werd ik enkele minuten wat directer en heb haar nummer gevraagd, die ze niet wou geven. Ik voelde het al beetje aankomen, maar ik probeer altijd de boel te forceren, want dat zijn de leermomenten.

Set 5
    Me broer ging naar een hb6,5 toe en zijn eerste appraoch was direct raak (met wat pushen van mij). Ik leidde ondertussen even het obstakel (hb8blond2) af, wat niet nodig was geweest, want het interesseerde haar niet wat haar vriendin deed. Ik ging dus ook maar weg, ze was ook behoorlijk saai trouwens.

Set 6
    Een paar meter verder stond er een hb7,5. Er liep net een neger voor haar langs en ik zei:
    Magnet: ‘Sexy hé, die negers’
    HB7,5: ‘Valt wel mee’
    Magnet: ‘Nou volgens mij zijn er toch genoeg vrouwen die seksuele fantasien hebben over de neger…’
    HB7,5: ‘Nou ik niet’
    Magnet: ‘Nou, dan over de man met het onbekende gezicht die achterlangs gaat’
    Binnen 1 minuut was het al kiss-close, ze had binnen 30 seconden al haar hand bij mijn middel, dus dan weet je al hoe laat het is.
    Hierna ging het over nog wat andere dingen, oa over zwemmen en een ex-vriendin van me heeft wedstrijdzwemmen gedaan dus dat verhaaltje er ook even in gegooid.
    Na een kwartier wou de ‘natural’ al naar huis, beetje vroeg, maar goed. Ik #-close haar en ze wou ook graag mijn nummer. Ik zei dat ze mijn nummer moest opslaan als “mijn seksuele fantasie”. Ze moest hard lachen… Ik moest haar trouwens ook al sms’en als ik thuis was, dikke IOI.

Daarna ging onze ‘natural’ nog een oud klasgenoot aanspreken met 1 van mijn openingszinnen. Na 15 minuten wat het een #-close. Ik praate nog even met het obstakel, maar ging nergens naartoe.
    Daarna nog wat lopen approachen in de snackbar, haha.

Leermomenten:
    • Sneller en meer kino, ik heb niet eens lopen omhelsen (hug);
    • Sneller ‘ejecten’ en dus niet tot het laatste moment blijven of pas weggaan als de energie naar beneden gekeldert is;
    • Meer sets openen;
    • Meer communiceren dat ik hoge standards heb;
    Last edited by Magnet; 08-19-2008, 01:30 PM.

zeker voor je eerste fr heel netjes man!
    ik zou alleen die bagger opener er egt uitgooien, wie liegt er mee(is egt teveel gebruikt). en dan je eigen materiaal bedenken.

vraag me alleen af waar iedereen die hb8,5's allemaal tegenkomt... ik zie er bijna nooit een sinds count me heeft verteld wat een hb nou werkelijk inhoud.

Comment

Ik heb al vaker gesarged hoor, alleen heb me sinds kort hier aangemeld op dit forum. Van een FR kan je zelf denk ik ook veel leren, zodat je jezelf snel kan corrigeren op je fouten, dus er gaan er nog een stuk meer volgen denk ik.

Comment

[B]ik zie er bijna nooit een sinds count me heeft verteld wat een hb nou werkelijk inhoud.[/B]

Kan je me helpen herrineren wat ik dan zei over "wat een hb inhoud"?

Comment

Hai Magnet,

Leuk gedaan, die SMS met Mijn Seksuele fantasie.

Altijd fijn om te lezen dat onze oude SMS (Sexy Mannelijke Studenten) het zo naar hun zin hebben in de game.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Originally posted by CountG View Post
            [B]ik zie er bijna nooit een sinds count me heeft verteld wat een hb nou werkelijk inhoud.[/B]

Kan je me helpen herrineren wat ik dan zei over "wat een hb inhoud"?
            *zucht
            dat niet elke vrouw een hb is. dat het geen globale schaal is, maar specifiek op vrouwen die al ''hot'' zijn.
            oftewel een hb8,5 is dus bijna een poster-girl. hb 10 zijn dus james-bond meisjes . maarja er word nogal los met die termen gegooid, ook door mij.

Comment

Originally posted by Magnet View Post
              Een paar meter verder stond er een hb7,5. Er liep net een neger voor haar langs en ik zei:
              Magnet: ‘Sexy hé, die negers’
              HB7,5: ‘Valt wel mee’
              Magnet: ‘Nou volgens mij zijn er toch genoeg vrouwen die seksuele fantasien hebben over de neger…’
              Magnet: ‘Nou, dan over de man met het onbekende gezicht die achterlangs gaat’
              Binnen 1 minuut was het al kiss-close, ze had binnen 30 seconden al haar hand bij mijn middel, dus dan weet je al hoe laat het is.
              Mooi dat je het lef hebt zo veel sets te openen! Maar twee vragen: is het niet vreemd om jegens een vrouw die je niet kent, seksistische opmerkingen te maken over negers? Hoe heb je de kiss-close ingezet?

Comment

Natuurlijk is dat niet vreemd. Gewoon lachen gieren brullen. Het is alleen vreemd als jij het vreemd vindt.

Wat zoiets betekent: Als het bij jou past, dan is het ok. Gewoon gekkigheid. The world is a playground!

Comment

Ja er is een verschil tussen praten als een horny gast die seksueel gefrusteerd is en gewoon open praten over seks. Helemaal goed als je over seks praat alsof het eten en drinken is, want dan is het voor haar dat ook.

En de kiss-close gebeurde gewoon omdat ik direct naar haar ogen keek. De signalen waren er duidelijk... dus dan kijk je naar haar ogen en haar lippen en dan gebeurd het vanzelf. Hoe overtuigender je het doet hoe sneller zij toegeeft.

Comment

Originally posted by CountG View Post
                    Het is alleen vreemd als jij het vreemd vindt.
                    Veroordeel me niet als het niet mijn manier van omgang met vrouwen is.

Originally posted by Magnet View Post
                    Ja er is een verschil tussen praten als een horny gast die seksueel gefrusteerd is en gewoon open praten over seks. Helemaal goed als je over seks praat alsof het eten en drinken is, want dan is het voor haar dat ook.
                    Blijkbaar werkte het voor JOU prima ! Zélf ben ik voorzichtig met het aansnijden van het onderwerp "seks" als ik een meisje nog maar nauwelijks ken. Hangt ook van het meisje en de situatie af natuurlijk. Voor de rest: ga zo door!
                    Last edited by jaus; 04-28-2008, 03:03 PM.

Comment

[B]Veroordeel me niet als het niet mijn manier van omgang met vrouwen is.[/B]

Ik zou nog eens teruglezen wat ik zei. Ik veroordeel je niet. Integendeel zelfs: Ik deed een [I]zeer[/I] algemene uitspraak.

Een opmerking is alleen vreemd als jij het vreemd vindt.

[B]Blijkbaar werkte het voor JOU prima ! [/B]
                      Bedankt voor de bevestiging van mijn statement: "Het is alleen vreemd als jij het vreemd vindt." Dus: Als het voor jou werkt, werkt het voor jou en is het prima.

Comment

Working...
                      X