Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Mijn enige field report, Zweden Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Mijn enige field report, Zweden

Dit is waarschijnlijk de enige field report die jullie van mij zullen lezen. Dit is mijn ervaring van Zweden:

Wij zijn hier nu 5 nachten; het blijkt verdraaid lastig om een goede sarge locatie te vinden. Na vastberaden door te bijten heb ik gister en vandaag eindelijk waanzinnige plekken ontdekt.

Vanavond, de laatste avond, was ik uit met wat Zweedse PUA's die ik hier heb ontmoet. Zij namen me mee naar een van de weinige tenten waar zondags gefuifd wordt: Cafe Opera. Toen ik aankwam, schrok ik me kapot. Een jet set club in de Stockholmse Opera met velvet rope, pluche en plafond schilderingen. De dames waren van een qualiteit die je in zo'n club zou verwachten: enkel 9's en 10en.

Ik had al 4 nachten amper geslapen, dus mijn energie was op een dieptepunt. Ik dook het toilet in. Daar sprak ik mezelf streng toe - en toen begon ik maar met een gast daar te socializen. Deze heer bleek de DJ te zijn, dus we hadden wat om over te praten (ik ben ook DJ). Toen ik weer buiten stond slikte ik twee keer, maar ik besefte dat dit mijn laatste kans was om dit te doen, dus ik liep in een rechte lijn naar een 2-set toe.

Vanaf het moment dat ik mijn mond opentrok besefte ik - ik ben [B]ON[/B]. Alles vloeide als vanzelf op volstrekt natuurlijke wijze - dit was solid game. Ik sta hier in het midden van Stockholm in een geweldige club, waanzinnige muziek, een setje 9's te gamen - en ze zijn fucking into me. Dit soort oefening krijg je niet in Nederland, tenzij je de beste meiden in een club gamed. Ik kreeg mad compliance; ik vroeg een kusje voor geluk en de meid reageerde met: 'In [willekeurig land] geven ze 7 kusjes!' (Ik kreeg er nog veel meer).

Ik heb nog zo'n solide set gerund daar, maar [B]om eerlijk te zijn: dit was ver buiten mijn comfort zone. Ik ben dankbaar dat ik de kans had om dit soort game te spelen - en dat ik nog redelijk succes had - maar ik ben hier gewoon niet klaar voor.[/B] Ik ben naar het toilet gegaan, heb Royce geSMSt, en ben er vandoor gegaan. Over een jaartje, als ik er klaar voor ben, kom ik terug (en ik kan bij mijn nieuwe Zweedse wings blijven logeren )

Ik ging naar Zweden zonder verwachtingen. De nachtclubs in zo'n wereldstad zijn gewoon the next level: je moet solide social proof hebben, of flash game spelen - want je concurreert met millionairs, beroemdheden en adel.

[B]Mijn eerste nacht hier was een vernederende en verrijkende ervaring - ik heb nu de hardste blowouts ervaren. Mijn laatste nacht hier was een openbaring: ik heb eindelijk BEELDSCHONE meiden gegamed, en ze genoten ervan.[/B]

Holland pas op, want morgen vlieg ik terug.

[B]Leermomenten in het kort:[/B][LIST][*]Sarge iedereen. Je leert value te geven, je raakt in state, en wie weet ontmoet je wel een wing, een pivot, of de beste vriendin van je toekomstige vrouw! Net als Jezus die broden breekt zal je merken: als je uitdeelt put je uit een onbeperkte bron.[*]100% geloven in jezelf en de kracht van je game[*]Game een setje op straat en neem ze mee naar de club[*]Sarge de DJ - als hij je in de club gedag komt zeggen heb je super social proof[*]Zet altijd de volgende stap[/LIST]

* bows to Themechanic *

Mooi, eerlijk, bondig en helder FR.

Comment

Working...
    X