Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Melkweg 27-04 Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Melkweg 27-04

Heej jongens,

Het is nu half7, ja, in de morgen. Shinedoc samen met zijn beste vriend luuk slapen in de logeer kamer hier nu boven me. Waarom post ik nu?

Ik had vanavond in de melkweg een super avond weer, Jackpot en Amsterdam_monstar (A_M) waren er ook weer bij. Super high-energy 'the party is over heeerree' attitude. Ik had vroeg op de avond een isolation met een chick van een 5-set en k-close. Later op de avond...isolate ik van die zelfde set nog een andere chick een hb 8 blond...supergeil...ook weer k-close...ne wayz....blijkbaar was ze aan het vreemd gaan ofzo! Want een van de orbiters die bij die set stond belde opeens een paar marokaanse vriendjes van hem op!!! Gelukkig zagen Shinedoc en Luuk dit gebeuren want ik had het niet eens door!

Toen Shinedoc me hierover informeerde realiseerde ik me dat ik hem beter kon smeren daar, het was toch al tegen 4 uur. Ik haal iedereen bij elkaar om weg te gaan, ga me jas halen maar word heel lang niet geholpen bij de garderobe. In me ooghoek zie ik steeds een groepje gasten naar me wijzen, dit waren echt van die crimineeltjes weetje...van die aso gasten met sowieso wapens op zak. Ik werd echt helemaal para man, ik vroeg aan A_M of hij me jas wou ophalen voor me want ik wou gewoon bij de uitgang in de buurt van een uitsmijter staan. Toen we buitenstonden kwamen de boys ook achter ons aan lopen maar we bleven voor de deur staan, even wisten we gewoon niet meer hoe we ons hier uit moesten redden.

Toen stelde A_M voor mij achter op de fiets te nemen en dan met Shinedoc en Luuk later weer af te spreken zodat we samen naar me huis konden lopen. Toen A_M me verderop om de hoek afzette en het veilig leek boekte hij hem weer. Net toen ik Shinedoc en Luuk weer trof schuurde er een klein rood volkwagentje naar ons, raampje open 'heej mon amour' of wat de fuck ze ook zeiden en gingen steeds met slippende banden optrekken. We konden gelukkig net een straat in lopen die verbouwd werd!

112 gebeld...gezegd dat we gevolgd werden..nouja...die deden natuurlijk niet veel, maar beter dan niets. We zijn toen zo low-profile mogelijk via tussendoor routes naar huis gelopen en zijn GELUKKIG verder niet meer gevolgd...Ik hoop dat ik nu weer kan proberen te slapen....want ik moest dit ff met jullie delen...

Het field report over der sarge verder die volgt nog!
    Last edited by royce; 04-27-2008, 03:18 AM.

En dat is nu de ironie van de game. Als AFC had je (als het goed is) weinig problemen met dat soort gasten. Je had immers altijd een low-profile. De game "eist" van jou dat je een high-profile hebt tijdens het uitgaan, want "The party is ovaahhh heeeeereeee!". Die gasten zien dat ook en als ze in een "ik-ga-vanavond-vechten" roes zitten, dan ben jij de eerste die ze achterna gaan.
    Conclusie: Geen zin in een gevecht met een gast of in een conversatie met een meisje, gebruik je AFC-skilz :P

Comment

Wat een trieste bedoening toch weer. Erg jammer. Dit soort dingen maken uitgaan zo niet leuk.

Comment

Working...
      X