Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Party over here! Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Party over here!

Intro

Ik had met een hele goede vriendin (*Cindy) van me afgesproken, met jackpot en met Amsterdam_Monster. Samen zouden we naar Hotel Arena (ha) komen. Eerst gingen A_M, ik en Cindy nog ff wat drinken en opwarmen in een wijn cafeetje. Net na 12 uur gingen we richting ha. Jackpot had zijn vaste wing Amza mee, hele toffe en relaxte gozer ook. Het thema van de avond was 80/90’s en toen we binnen kwamen waren er pas zo een 60 mensen. Gelukkig hebben wij altijd the attitude ‘The party is ovaahhh heeeeereeee!’

Gameplan:

We gedroegen ons als host van de party, midden op de dansvloer lekker losgaan en ondertussen wat sets openen en erbij betrekken. Cindy vroeg op een gegeven moment wel of Jackpot en ik een spelletje aan het doen waren wie ‘de meeste telefoonnummers’ zou regelen :P Ik had haar al eerder over de game verteld, maar deze keer ook echt ff uitgelegd wat we aan het field testen waren. We waren aan het klote met post-it’s, dit is een routine waar jackpot mee aankwam, ik heb hem een paar weken geleden ontmoet. Ik vind het echt een super chille gozer die in mijn optiek met de beste attitude in de game staat die er is. High-energy, positief en hij bedenkt en probeerd steeds weer nieuwe dingen. Ik heb nu al veel van hem geleerd en heb pas 3 keer met hem gesarged. Zijn post-it routine hebben we als volgt gefield-test: Je stapt op een meisje af en als je haar niet kan verstaan dan doe je een 'wacht' gebaar. Je calibreert of ze high-value is en dan schrijf je een neg of disqualifier op anders schrijf je een qualifier op zoals : Bounty of Mars? Als ze b.v. bounty zegt dan begin je over dat je al dacht dat ze een tropisch type was. Je kan haar natuurlijk ook wat terug laten schrijven, of wat op haar schouder plakken, oog contact en weer weglopen. (Credit: Jackpot)

Ik had al aardig wat sets lopen, niet alles hookte, ook vanwege dancefloor game. Op een gegeven moment werd er een hele grote set geopend, 4 chicks en 3 gasten. Ze waren helemaal speciaal gekleed voor dit thema en voelde zich ‘high-value’. We opende hun, danste beetje en ik open me target, hb8,5 en het gaat lekker tot ze begint shit-te-testen. Meestal houd het bij een of twee wel op, maar nee hoor…dus deze chick verdiende een backturn en jalousie plotline. Soms als ik in een andere set was kwam ze negatief aandacht vragen, eerste keer reageerde ik maar toen had ze blijkbaar haar willetje want toen liep ze weer door (hoezo hard to get?) Later, toen ik bij de bar stond, in set, ingelockt, toen kwam ze weer hoor. Hoe reageer ik? Ik doe de Myster middlefinger !!! Heerlijk game moment, precies goed getimed ook, het arme meisje was helemaal van haar stuk! Hierna is gewoon weer duidelijk die de prijs is, zoals het hoort

De hb 10:

In deze venue stond een hb10, en ik sfeer het je…fotomodel, actrise kwaliteit! Ze zocht vaak oogcontact met me, en ik verbrak het niet voordat zei het deed en ze was een goede eye-battler. AL me attraction-switches waren om! We hadden allemaal alleen echt AA om haar te openen omdat ze een orbiter mee had, en deze hing helemaal over haar heen. Ze waren heel klef aan het dansen. Jackpot zei echter tegen mij, sja, dat is hoe dit soort meisjes plezier maken, en wil dus helemaal niet zeggen dat ze wat hebben samen.

Ik dacht…als pua…moet je dat gewoon op ze minst proberen. Ik open de gast met ‘ Ik heb een mening nodig kerel (arm om zijn schouder, beetje dominant maar net niet te) het meisjes begint te glimlachen naar me. Ik heb het drie weken geleden uitgemaakt met me vriendin en ik ben nu uit met haar beste vriendin…vind je dat kunnen? Hij steekt een heel verhaal af over dat je maar een keer leeft enzo, ik dacht, precies ja, daarom open ik je chick gewoon voor je neus. Ik open haar met veel kino, ik krijg kino terug, ik open me mond en spreek nederlands…verstaat ze niet….ik tracht een volgende poring in het engels…verstaat ze niet….komt ze uit 1 of ander vaag land  Ik denk Rusland ofzo. ZONDE dus…maar wel ff lekker over me AA’tje heen.

De k-close

Ik open een 3-set, twee kerels in overhemd van het…9tot5 modaal niveau…begrijp me net verkeerd hoor, alle respect voor zulk soort gasten die in half pak uitgaan. Laten we wel wezen, het kost nogal wat lef om zo ontzettend modaal te durfden zijn.

Ik babbel wat met de target, meteen frame-testers van haar enzo, maar ik ben ook niet van de ouwe-school dus ik re-frame. Merkte ik helaas dat A_M deze set al eerder geopend was, dus eigenlijk was het zijn target. Ik excuseer me en ze zegt ‘je komt toch wel terug he!?’ Ja tuurlijk meid! en ik open verderop een andere set. Ik babbel even emt A_M en zeg..gaat het beetje lukken met haar? Hij laat weten dat het moeizaam gaat en ik zeg dat ik haar ook wil closen en of dat mag van hem, ik zeg oke man, ik geef je dan nog 10 minuten en als je haar dan niet isolated hebt dan beschouw ik het als een kansloze set en dan wil ik het proberen. (of vinden jullie dit niet kunnen? Ik twijfel hier nog wel over...)

Na 10 minuten, A_M is inmiddels al lang de set uit, loop ik richting haar … heel langzaam….ze zoekt oogcontact….ik doe alsof ik haar niet zie en ergens anders heen wil….dicht bij haar in de buurt ga ik in op haar oogcontact en vraagt ze ‘Alles goed?’ ik zeg: Hello, Hello op planeet royce is alles lekker. Bij jou dan? (kino zijwaardse hug) ze verteld iets, ik zeg ‘oooooooh ik hoor het al, jij moet niet met mij omgaan maar met zo een lieve jongen die daar verderop staat(en ik doe de push). Ze begint weer te testen en vraagt ‘denk je niet dat ik doorheb wat je doet?’ ik kijk haar aan….reactie loos….en stap steeds heel licht van me linker naar me rechter voet zodat ik kan calibreren hoe dicht bij ik kan komen met me lichaam. Op het hoogtepunt van de spanning vraagt ze toch maar even snel wat anders. De twee boys die ze mee had beginnen inmiddels wel een beetje irritant te doen achter haar. Ik begin haar te kwalificeren en zeg op een gegeven moment ‘kom, ik wil je wat laten zien’ en ik sleep haar mee naar de zijkant (natuurlijk nog wel de compliance test van mystery) Als we er eenmaal staan vraagt ze met puppy-dog eyes…wat wou je me laten zien? Ik kijk haar aan, kantel me hoofdje….zei doet mee….kiss-close! Check wat ze doet!! ze duwt haar slanke lichaam tegen me aan en gaat heel langzaam met haar hand vanaf me knie (haar vingers aan de binnenkant van me been) omhoog en net voordat ze bij me ballen komt zeg ik ‘hooo ho, zo kan ie wel weer, daar ken ik je nog lang niet goed genoeg voor!’ Ik ging hierna over naar comfort-building…maar ik had er eigenlijk geen zin meer in omdat ik verder wou gamen dus heb ik daar er maar een einde aan gebreid.

AMOG – set

Ik opende een 3-set en achter me stonden twee jaloerse jongentjes en gingen achter me rug van die gebaren maken. Zoals hazen oortjes en babbel gebaren met hun handjes. Ik draai me om ik doe een high-five en roep BACK TO HIGHSCHOOL YEAAAH!!! toen ik ze hand vast had trok ik hem naar me toe en gaf ik hem een schouderbeuk! Heerlijk! hij en ze vriendje meteen stil!

Fucking awesome.

Ik blijf erbij, dat ik wat betreft het overwinnen van AA zoveel van jou kan leren. Wederom blijkt dit zo te zijn, want je bent weer een beest geweest zo te lezen.

Je bent textbook. Ik bedoel dat op een goede manier. Je gebruikt de methodes zoals ze gebruikt horen te worden. En je laat het werken!

Inhoudelijk:

Waar was Cindy toen dit allemaal plaatsvond?

Mystery middelvinger? Please explain.

Comment

http://hustleandcashflow.files.wordp.../mystery02.jpg

Comment

Ahahahahaha!
        Schitterend

Comment

Hell yeah!
          Was die chick van die k-close nog lekker?

Comment

Ja, ze was heel slank, vrij lang en had van dat sexy korte haar. Hele mooie olijf groene oogjes. Ik geef haar een 7,5

Comment

Working...
            X