Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Meeting 19/04/08: Russian chick Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Meeting 19/04/08: Russian chick

Allereerst wilde ik even zeggen dat ik de meeting geslaagd vond. Het was zeker wat te chaotisch, en op deze manier was het moeilijk om met iedereen een praatje te maken, maar ik had zeker wel lol! Dus bedankt Wildcougar hiervoor!

[b]Filemon[/b]
    Laat ik verder gaan naar het FR gedeelte. Ik ben eerst met Wildcougar, RGCG, Kimmeister (volgens mij?) en nog een PUA waar ik de naam van kwijt ben (sorry gasten!) in de Filemon gaan sargen. Het liep in het begin voor geen meter. Ik opende wel, maar niets hookte. Zelfs toen ik geopend werd door een wat oudere, maar zeker leuke, dame deed ik niets meer dan haar vraag beantwoorden en doorlopen.

[i]Liegen[/i]
    Toen ik even later die zelfde dame weer tegenkwam opende ik haar maar. Ze was super geinteresseerd en Kino was er absoluut van beide kanten. Helaas toen ze begon over leeftijden ging het mis. Ze zei dat ze schatte dat er 5 jaar verschil tussen ons zat en liet me haar leeftijd raden. Ik gokte 27, maar het bleek zelfs 30 te zijn. De makkelijke rekensom die volgt geeft dus aan dat ze vervolgens mijn leeftijd op 25 gokte. Nou ben ik 20 en moest ik hier dus hartelijk om lachen. Toen ik dit vertelde waren we gauw uitgepraat, terwijl ik toch wel echt Kino met haar had en ze echt al meerdere IOI's had gegeven en opmerkingen over one-night stands en 'plezier maken' zoals ze het zelf noemde. Ik vond het jammer, maar dacht er niet meer over na op dat moment.
    Later die avond begon het toch aan me te knagen, had ik haar in de waan moeten laten dat ik 25 was? Ik vind ergens van niet, want als ik een k-close of f-close heb wil ik die verdiend hebben en dus niet hebben gelogen. Alleen aan de andere kant, zo erg is een leugentje over je leeftijd nou ook weer niet toch? Wat vinden jullie hier van? Het was wel echt een lekkere 30 jarige.

[b]Monza[/b]
    Vanuit de Filemon ben ik met RGCG, Rokkenjager (die ook later ook in de Filemon was gekomen) en een vriend van mij naar de Monza gegaan. Hier stond de muziek veel te hard, was de ratio mannen vrouwen 75-25 en waren er minder leuke vrouwen dan normaal. Natuurlijk geen reden om niet te approachen, maar ik begon wat last te krijgen van AA. Heb denk ik 5 setjes gedaan ofzo, maar geen van allen liep goed omdat de meisje mijn onzekerheid gewoon konden ruiken!
    Na een tijdje te hebben rondgehanden met de PUAs die daar waren had ik hernieuwde moed gekregen en ging ik er nogmaals op uit.

[i]Russian chick[/i]
    Ik was al meerdere keren langs een 3-set gelopen die avond die ergens in een hoek bij de bar stonden te dansen. Maar dan ook letterlijk op 1 plek, ze waren ook niet onderling van plek verwisseld ofzo. Ze keken alle 3 zo neutraal als maar zijn kan uit hun ogen, niet verveeld niet blij. Ik besloot de enige leuk uitziende, HBrussian, aan te spreken.

[i]open[/i]
    Ik opende met: Waarom is dit jullie plekje, er is nog een hele dansvloer daar?! Wat ze natuurlijk niet verstond, want ze sprak alleen Engels en Russisch. Dus ik verder in het Engels, wat me gek genoeg veel beter afgaat dan Nederlands. Ik heb letterlijk nog nooit gehad dat een set in het Engels niet hookt. Ik ben veel grappiger en meer playful als ik Engels kan spreken. Iemand enig idee hoe dit komt?

[i]leeftijd[/i]
    Ik jatte haar plekje in, Kino'de, was extreem cocky funny en het ging super. Ze begon erover dat ze te dik was, wat aanleiding was voor mij om een spin move bij haar te doen, en er een compliment tussendoor te gooien. Maar toen kwam die leeftijd weer! Ze was 24 en had mij geschat op 24 of 25.

[i]geen k-close[/i]
    HBrussian bleef leuk met me lullen, en ik bleef playful en CF, er was nog steeds hevige Kino en de IOI's vlogen om mijn oren, maar een k-close zat er niet meer in. Ze zorgde er heel erg voor dat haar lippen niet in de buurt van die van mij kwamen. Ze hing over me heen, zat aan mijn shirt te plukken, legde haar handen om mijn heupen en schouders, maar zorgde er heel erg voor dat een kiss-close niet mogelijk was. Ik heb het 2 keer geprobeert met routines, 1 keer de hoe goed kan je zoenen routine, 1 keer begon ze grappend over dat ik gay was (ik deed iets 'te' playful) en zei ik dat ik haar het ging bewijzen door haar te zoenen, maar beide keren wilde ze absoluut niet.

[i]#-close[/i]
    Uiteindelijk besloot ik dan maar een #-close te proberen, want dit meisje was wel heel gezellig en een day2 was zeker iets wat ik leuk zou vinden. Dit ging wel heel makkelijk, ik pakte mijn telefoon uit mijn zak en ze snapte meteen dat ze haar nummer moest geven. Vervolgens pakte ze haar telefoon en wilde per sé dat ik haar belde zodat ze mijn nummer had, wat uiteindelijk pas buiten kon, want ze hadden binnen steeds geen bereik.

[i]besproken zaken[/i]
    Na een tijdje was het gesprek best wel sexueel getint, wat dan vooral betekend dat zij dingen zei als: wat zou je wel niet van me vinden als ik vanavond met je naar bed zou gaan. Ze had er absoluut zin in, maar had ontzettend LMR door het leeftijdsverschil en het lukte me niet dit goed te praten. Verder had ze het over mijn haar, mijn lichaam (noemde me dik, waarna ik haar een kleine freeze-out gaf en ze helemaal om mijn nek ging hangen en zeggen dat ze er spijt van had) en ging het over of ik gay was of niet (grappend, dat wel) en noemde ik haar om de hierboven genoemde reden een bitch. Op een gegeven moment zei ze dus over zichzelf dat ze dik was, waarop ik zei dat dat absoluut niet waar was.

[b]The next day[/b]
    De volgende dag heb ik haar een sms gestuurd en ik wil jullie graag het sms verkeer laten lezen zodat jullie er kritiek op kunnen geven. Ik weet dat ik heel erg op moet passen dat ik niet LJBF, maar op dit moment denk ik zeker nog kans te hebben. Sorry dat het in het Engels is, maarja ze spreekt geen Nederlands.

[b]me:[/b] Don't you just love the weather today!? I, a not fat, not gay guy, can really enjoy a day like this! How are you today? hug, Bram
    [b]her:[/b] Hi, and I am still not a bitch, but I am too lazy, I am still in bed (het is 16:30 op dat moment), and doing nothing, now you know one more bad thing about me, I am lazy!
    [b]me:[/b] Get your ass out of bed lil missy! its almost dinner time... we're having dinner together. 18.30 at X place, look your best!
    [b]her:[/b] Are you joking? there are several things why I cant go with you: 1. I promised to eat with my family 2. I dont live in Utrecht, didnt I tell you? (dat had ze me niet verteld) and I am to old for you. and you told me that I am fat! (wat ik dus niet had gedaan)
    [b]me:[/b] Are you Joking! You said you are fat, and I said that u were not, liar! No you are not to old, there is hardly a difference, if you were 27 or older you would be to old, plus who said it was a date, don’t get ahead of urself! so where do you live?
    [b]her:[/b] You make me smile too much, well I am not living far from Utrecht, in X. If it is not a date what else than, do you usually have sex after dinners? do you want to be my friend first?
    [b]me:[/b] Geeez you and your sex (Daar had ze het dus gister ook de hele tijd over), there is more in life than sex! Plus I dont like to exercise when I have a full stomach! What do you mean 'be your friend first', is there always something after friendship with you?
    [b]her:[/b] Nee, o yes I do understand why you dont like sex with me! what a shame and I wanted to put my leg on my shoulder, well now I even dont know what to do! and frankly speaking you are so nice boy and I am so bitchy, I really would like to have such friend as you! you are angel! Kiss
    [b]me:[/b] Okay so now than, because I am so nice I will cook for you on tuesday, and you prove to me, in a friendly kind of way, you can put your legs on your shoulder!
    [b]Her:[/b] Is it an ivitation on a dinner? can you cook? wow! I envy you. That would be nice, but I am really busy, I have dutch lesson.
    [b]me:[/b] That was an invitation yes. I'll give you your dutch lessons! Lets say 7.30 at my place.
    [b]her:[/b] If it would be ordinary lesson I would not go of course, but I must go it is almost last lesson and we will have test, sorry maybe next time!
    [b]me:[/b] Alright well tell me when you have time and I'll see if I wanna cook that day
    [b]her:[/b] O my god, you are typically Dutch, if I will want to cook! I am not asking to come to your place, ok, well I can be free than on wednesday at 20.30 and thursday maybe at 8, and so what I think you would not like to cook in this days. (en nu komt het) you are fat Dutch!
    [b]me:[/b] wednesday I'd love to cook! So its a deal, a late dinner it will be. Don't, Little missy, judge to soon!
    [b]her:[/b] Ok, deal. are you going to kill me on wednesday? so see you!
    [b]me:[/b] No I normally dont try to kill people. I'm more of a social guy, I try to have fun with them, hopfully thats okay with you?
    [b]her:[/b] Yes, thats ok with me, and you are extremely funny. I think it will be great fun

Hoe kan ik dit nu aanstaande woensdag het beste aanpakken. Ik denk dat ik op het randje zit met LJBF, denk dat een relatie farfetched is, maar dat wil ik ook niet. Maar haar houding zegt me heel erg dat sex er zeker wel inzit. Ook al heb ik gezegd dat het geen date is, ik denk dat ze donders goed weet dat ik niet zomaar als vrienden met haar afspreek. Hoe pak ik dit het beste aan van hier?
    Last edited by Bramus; 04-24-2008, 12:24 PM.

Originally posted by Ricky D
    Ik weet niet of je kan koken, zo niet, Ik ben kok, mocht je wat willen vragen hoor ik het wel.

Ik zou me niet te druk maken over wat je wel en niet moet doen en hoe je dit moet aanpakken, er is al een sexuele toon gezet (wat nog niet wil zeggen dat je naar binnen mag).
    Ze heeft volgens mij wel een leuk gevoel voor humor dus saai zal het niet worden.
    Ik zelf zou het lekker speels aanpakken, dmv dubbelzinnige opmerkingen en uitspraken sexuele spanning opbouwen.
    Ik heb enige ervaring met Russische vrouwen, ze zijn sexueel best "agressief" en nemen heel gauw het heft in eigen handen, zijn er niet bang voor en weinig LMR naar mijn mening.

Wat mischien leuk is om te doen is om haar mee te laten helpen met koken, zo ben je samen leuk bezig, sta je dicht bij elkaar (kino) en je kan haar bv aan je opgeklopte slagroom laten ruiken om vervolgens haar neus in een bescheiden hoeveelheid room te duwen, *haha, grappig, wat ben jij dom dat je daar intrapt zeg*
    Vervolgens pak je een aardbei, duwt die in de slagroom en geeft haar een hapje om er vervolgens zelf ook eentje van te nemen.
    Etc.

Zorg wel dat je van te voren weet wat je gaat eten en hoe je het maakt zodat je niet klungelig overkomt en niets laat aanbranden etc. en dat je haar stuurt in de dingen die je haar laat doen, jij bent de Chef en hebt controle over je keuken!

Have fun !
    Een variant hierop, mede gezien het tijdstip en het verhaal van Ricky D is om natuurlijk enkel dessert samen te maken. Als je om 20:30 uur elkaar ziet eet je anders om 21:00/21:30 uur, ik zou dat niet volhouden ;-)

Wat betreft je smsjes; was het niet makkelijker haar te bellen, wat was je reden om dit niet te doen? Je had dan het gesprek wellicht meer kunnen sturen en volgens mij ook makkelijker een band kunnen opbouwen.

Comment

Heel leuk dat je een day2 hebt, props en all that stuff...maar je blijft je haast verontschuldigen voor je sexualiteit. Ze laat erg duidelijk merken dat ze sex wilt, en nee.. dit is geen shit-test.

Je zegt het zelf al: "[I]Ik denk dat ik op het randje zit met LJBF[/I]". En dit klopt ook! Mocht het zo blijken te zijn, dat ze je LJBF'd, dan heb je niemand behalve jezelf om daar de schuld van te geven. Waarom blijf je volhouden dat het niet om sex draait? Waarom blijf jij zelf volhouden dat je het vriendschappelijk wilt houden? Ik denk dat je te maken hebt met een hele geile HB. Dus sex zit er denk ik wel in. Doe je ditzelfde echter met andere HB's, zal je vaker LJBF krijgen

Deze hele post, met uitzonderingen daargelaten, voelt erg AFC aan. Sorry dat ik het moet zeggen. Ik bedoel dit als opbouwende kritiek, dus vat het niet verkeerd op. Je gedraagt je echter niet als een man. Je blijft haar wensen vervullen, je vormt jouw realiteit naar die van haar. Allemaal dit soort dingen. Het hele SMS gebeuren is daar het bewijs van.
      Last edited by OhMy; 04-21-2008, 10:55 AM.

Comment

[i]open[/i]
        Ik opende met: Waarom is dit jullie plekje, er is nog een hele dansvloer daar?! Wat ze natuurlijk niet verstond, want ze sprak alleen Engels en Russisch. Dus ik verder in het Engels, wat me gek genoeg veel beter afgaat dan Nederlands. Ik heb letterlijk nog nooit gehad dat een set in het Engels niet hookt. Ik ben veel grappiger en meer playful als ik Engels kan spreken. Iemand enig idee hoe dit komt?

[

He Bram,

dat over het hooken in Engels komt mij ook erg bekent voor. Ook het veel grappiger en meer playful zijn in het engels. Misschien omdat jezelf meer de tijd gunt om de juiste woorden uit te keizen en dat je van haar kan verwachten dat ze je de tijd ervoor wilt geven.
        Ik had hetzelfde vorige week dinsdag in het fitnesscentrum waar ik een ukrainische aan het begeleiden was (ze komt morgen weer

spreek je later

Comment

Ten eerste allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Nu naar de individuele responses.

@Ricky D: dankje voor de tips en aanmoediging, ik denk dat je wel gelijk hebt. Heb zeker veel aan die post! Ik heb je trouwens een PM gestuurd.

@VTI: Dat was ik idd ook al van plan, dessert samen maken. Althans als ik geld heb om een dessert aan te schaffen
          Verder ben ik het helemaal eens met je dat ik beter had kunnen bellen, ik ben een groot fan van bellen omdat de meeste jongens alleen maar smsen. Deze sms reeks is echter verspreid over enkele uren en ik heb nooit echt de tijd gehad die dag om te bellen. Maar alsnog ben ik het met je eens dat bellen beter is.

@OhMy: Explain het gedeelte over dat ik me verontschuldig over mijn sexualiteit? Het kan best dat dit zo is, maar ik snap niet helemaal wat je er mee bedoelt?
          Dat er een vleugje AFC aan zit zal best, ik ben absoluut nog aan het leren. Er is zeker LJBF gevaar, en als een meisje niet wilt ligt dat altijd aan jezelf, dus nu ook, ga zeker haar niet daar de schuld van geven. Waar ik nu voor moet oppassen is dat ik sex niet te ver weg duw, maar ik moest haar over haar omgangs resistance heenhelpen door voor haar goed te praten dat 24 jarige en 20 jarige mensen met elkaar om kunnen gaan.
          Waar ik het echter niet mee eens ben, maar misschien wel als je er over uitbreid is dat ik mijn wensen aan die van haar aanpas, dat ik mijn realiteit naar die van haar aanpas. Ik denk juist dat ik, op een paar foutjes kwa sex na, playful blijf in de sms reeks en tot op zekere hoogte dominant. Ja ik ga naar het randje van needyness met mijn sms dat zij een datum moet prikken dan, maar dit is ook iets waar ik nog aan werk, had je me 4-5 maanden geleden moeten zien. Echter ga ik er net niet overheen denk ik en door mijn verdere houding heb ik toch nog wel de leiding in handen. Maar ik hoor graag een duidelijkere uitleg van je, want needyness is iets waar ik hard aan werk.

@Rokkenjager: Ey gozer, hoe ist!? Het is bij mij niet helemaal te vergelijken met jou denk ik. Ik ben volledig vloeiend in het Engels en switch binnen 1 seconden zelfs mijn denken om naar het Engels. Ik heb in totaal bijna anderhalf jaar in Amerika gewoond en doe nu de lerarenopleiding Engels. Het gaat mij juist allemaal makkelijker af, ik denk sneller in het Engels en kom veel makkelijker op een gevat antwoord. Terwijl mijn Nederlands kwa vocabulair beter is (kwa grammaticale vaardigheden is mijn Engels dan weer net wat beter). Ik snap echt niet hoe het komt dat ik zoveel gevatter ben in het Engels.
          Last edited by Bramus; 04-21-2008, 04:51 PM.

Comment

Ik snap het wel..

1. Engels is een leuke taal.
            2. Je hoort veel humor in het engels. (van films/series)
            3. Praktisch al het pickup materiaal is in het engels, waardoor je eigenlijk wat dit betreft al een engelse insteek hebt en zelfs soms dingetjes vertaald.
            4. Als je Engels spreekt, geeft dit het gevoel van een internationale setting. Je kan het zelfde gevoel krijgen als dat je op vakantie bent.
            5. De chick is buitenlands en dus geen bedreiging in de zin van je sociale omgeving e.d.

Dat zijn zo'n beetje de redenen die ik kon verzinnen. Of dit de exacte redenen zijn weet ik niet, in ieder geval ligt het wel ergens in de lijn hiervan. Overigens zijn redenen niet altijd van belang, maar gaat het vaak om het effect

Comment

Andere idee wat ik over engels in het algemeen heb, is dat omdat het onze moedertaal niet is, we niet zo'n lading op de woorden leggen.
              In het Nederlands kunnen we, heb ik het idee, heel miereneukerig zijn als het aankomt op welke woorden er worden gebruikt omdat verschillende manieren om (in essentie) hetzelfde te zeggen, toch een heel andere vibe met zich meebrengen. Engels is daar wat vergeeflijker in, heb ik het idee.

Comment

Originally posted by Sibly View Post
                Andere idee wat ik over engels in het algemeen heb, is dat omdat het onze moedertaal niet is, we niet zo'n lading op de woorden leggen.
                In het Nederlands kunnen we, heb ik het idee, heel miereneukerig zijn als het aankomt op welke woorden er worden gebruikt omdat verschillende manieren om (in essentie) hetzelfde te zeggen, toch een heel andere vibe met zich meebrengen. Engels is daar wat vergeeflijker in, heb ik het idee.
                juist!....

Comment

Deze stukjes die ik gekopieerd heb uit jouw sms verkeer, lieten mij denken dat je je haast verontschuldigd voor je sexualiteit. Je blijft het gooien op vriendschappelijkheid!

[B]me: Geeez you and your sex (Daar had ze het dus gister ook de hele tijd over), there is more in life than sex! Plus I dont like to exercise when I have a full stomach! What do you mean 'be your friend first', is there always something after friendship with you?[/B]
                  There is more in life than sex? Je wilt toch sex met haar? Als dit een neg was, of cocky-funny, dan vind ik het geen goede manier.

[B]me: Okay so now than, because I am so nice I will cook for you on tuesday, and you prove to me, [I]in a friendly kind of way[/I], you can put your legs on your shoulder![/B]
                  Op een vriendschappelijke manier? Dat zij haar benen in d'r nek kan leggen is maar voor één ding goed, Brammeman Ga dan niet doen alsof je haar alleen als een gewone vriendin wil!
                  [B]
                  me: No I normally dont try to kill people. I'm more of a social guy, I try to have fun with them, hopfully thats okay with you?[/B]
                  Have fun with them... Op wat voor manier? Ik zeg deze zelf ook wel eens, maar ik zorg er altijd voor dat er een sexuele toon is geweest, voor ik dit zeg. HB's kunnen deze "fun" alleen nog maar connecten aan vriendschappelijk.

[I]ik moest haar over haar omgangs resistance heenhelpen door voor haar goed te praten dat 24 jarige en 20 jarige mensen met elkaar om kunnen gaan.[/I]

Nergens voor nodig man! Maak je hier nou alsjeblieft geen zorgen over, want age REALLY is nothing but a number. Zolang jij een HB een goed gevoel geeft, en je haar kan bieden wat zij wilt, is er helemaal niks aan de hand. Ze wist dat je 20 was.. en toch gaf ze je haar nummer toch? Als ze [I]echt[/I] geen contact wou met een 20 jarige, had ze die nooit gegeven

Wat betreft mijn uitspraak over naar haar realiteit toe gaan, bedoelde ik op de volgende manier. Jij was nu degene die zich moest bewijzen voor haar. Je past je aan haar aan. Zij vindt zichzelf dik, en jij kwam meteen aan met dat ze dat absoluut niet is. Jij ging in haar realiteit, en zei precies wat ze op dat moment wou horen. Hierdoor wek je geen interesse/attraction op! Je complied alleen maar aan haar.
                  Ik bedoelde het meer op deze manier, maar het is niet nodig hier verder op in te gaan. Zaak is nu dat je snel een day2 met haar gaat plannen !!!

PS: Iedereen moet nog leren! Ik leer nog, CountG leert nog, Justus leert nog, Fando leert nog, hell zelfs Smoothdoc leert nog! Dus no worries, gewoon blijven oefenen, zo komen we er wel!

Comment

@ iedereen: klinkt heel logisch dat je veel minder bezig bent met de lading die je in je Engels legt, en dan vooral omdat ik altijd denk dat de andere persoon haar engels toch niet zo goed is dat ze het verschil in intonatie gaat horen. Dat zou toch zomaar eens de reden kunnen zijn. Ik probeerde ook vrij simpel te praten, omdat zij niet echt goed engels sprak.

@ OhMy: dankje, das duidelijker. Zeker met dat in a friendly kind of way ben ik het met je eens. En over dat having fun, tjah op wat voor manier bedoelde ik dat, dat ging puur over het vermoorden, vond het zelf wel een grappige comeback.
                    Over dat gedeelte over het dik zijn, dat was juist een van mijn meer Alpha momenten in de club . Ze zei over zichzelf dat ze te dik was, waarop ik een spin move bij haar deed (compliance test is dat geloof ik?) en zei dat dat wel meeviel (haar complimenteerde nadat ze deed wat ik van haar vroeg). Later in de sms knal ik er misschien na het teruglezen wel te hard op, daar kan het idd wel needy overkomen.
                    Maar bedankt voor je reactie! Je hebt zeker een aantal goede punten. Ook al ben ik het niet op alles met je eens, het is altijd goed om te kijken wat anderen van je game vinden!

Comment

Bramus, zou je kunnen aangeven waar je het precies niet mee eens bent, wat betreft de opmerking van OhMy? Wat mij betreft slaat ie namelijk precies de spijker op z'n kop..dus ik ben benieuwd waar jij afwijkt en hoe je daar dan wel tegen aan kijkt.

Comment

Bij bijvoorbeeld het gedeelte over te dik zijn. De dingen die ik in mijn vorige post en die weer daarvoor al besproken heb. Een groot aantal dingen die hij zegt kloppen zeker. En misschien waar ik nog niet op gereageerd had was het deel over dat ik door haar omgangs resistance heen moest breken. Ze zegt in een sms dat ze niet kan omdat ze te oud is, dat moet ik dus voor haar goedpraten (of zorgen dat ze het voor zichzelf goed praat). Dat ik in die zelfde sms heb over dat dik zijn had ik idd kunnen weglaten, maar op dat moment ben ik het er niet mee eens dat ik me aan haar aanpas.

Maar zoals ik al zeg, er staan een hele hoop juiste dingen in. En waar ik het niet mee eens ben daar heb ik het al over gehad.

Comment

Ik stuur of ze mijn huis kan vinden of dat ze wil dat ik haar ergens kom ophalen (ze komt dus niet direct uit Utrecht) en ik krijg dit terug:

Hi, well I changed my mind, you should understnad it is too much to go to you, we were speaking like 1h and I even dont know you, so I am very sorry, see you

Kan ik hier nog wat mee? Hoe kan ik hier nou weer op reageren??

Edit: en toen maakte ik een stomme AFC fout!

Ik stuurde: Ow nonsens, you know it'll be fun! Plus you still need to prove to me you can put your legs on your shoulders! (te needy, niet grappig)

ze stuurt terug: No, I already can't do it, cause I am to old. And I am really grateful for the invitation, but I cant come.

Wat doe ik hier in hemelsnaam mee!?
                          Last edited by Bramus; 04-22-2008, 02:04 PM.

Comment

Sarge on, dit lukt niet meer man. Misschien kom je der ooit nog ergens tegen en bouw je wat meer op. Misschien wil je een laatste poging doen om overdag ergens wat te gaan drinken nawat telefoonverkeer (comfort building), maar of het dat waard is vraag ik me af.

Comment

Jep laat maar waaien.

Comment

Working...
                              X