Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Hoe te reageren op onlinegame? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Hoe te reageren op onlinegame?

Beste mensen,

even een vraag. Was wat online aan het gamen, benaderde zo een HB7 waar ik via via al wel eens wat van had gehoord. Haar vriendin vertelde mij dat mijn profiel haar aanstond of iets in die richting.
    Zojuist een berichtje bij haar achtergelaten:
    "Enerzijds behoud je je anonimiteit door je profiel op onzichtbaar te stellen, anderzijds heb je wel een erg identificerende profielfoto. Als consultant in sp voel ik mij geroepen je aan te raden hier wat aan te doen :P"
    Krijg ik als reply:
    En ik raad je aan om je met je eigen leven bezig te houden !

Shittest? Hoe te reageren? Ik kan wel bot gaan doen, maar vraag me wel af hoe progressief te werk te gaan hier.

Ben nieuw into online gamen, heb hier geen ervaring mee haha.

Groet

Die zin komt over als een betweter .. en wat negatief, en niet grappig.

ohja niet bot gaan doen .. dan kan je het schudden..

haar statement moet je verkeerd begrijpen .. dan over gaan op roleplaying, even snel verzonnen:
    ps. normaal zou ik wat directer/seksueler gaan, maar ze heeft zich erg afgesloten van je.

sorry tijger.. zware dag gehad?
    ok we eten vanavond Chinees: 'foe-yong-hai'

Niet vergeten h! Om nog eve langs de supermarkt te gaan om het volgende mee te nemen .. ik vertrouw op je!

2 eieren
    50 gr. champignon
    25 gr. taug?
    1 el. chilisaus
    1 mespunt gemberpoeder
    1 stronk prei
    15 gr. boter
    1 stukje witte kool
    2 el. water
    Zout
    Peper

Trouwens ik heb de hond bij mijn zus gebracht .. vanavond zal hij je niet bijten
    Ik zorg voor de romantische sfeer .. de kaarsjes branden .. de tafels zijn mooi opgedekt ..
    [url]http://www.youtube.com/watch?v=VAA0rMirsSs[/url] speelt op de achtergrond ..
    en wij gaan een geweldige avond hebben.. je zal weer even lekker kunnen ontspannen, na het eten krijg je van mij een massage .. heerlijk!

Tot vanavond!

Blueblood ..

Vervolgens .. als ze antwoord van ..tot dan .. of wat dan ook .. 2e berichtje..

Er is een probleem
    Onze romantische avond voor twee .. word voor drie .. en nee geen trio voor jouw vanavond
    Maar ik moet op mijn lieve zusje passen .. echt het aller liefste meisje ooit
    We zouden haar eignelijk naar de dierentuin moeten nemen .. zij wilt echt een gorilla zien, ze zeurt al een poosje tegen mij dat ik haar naar de dierentuin moet nemen .. dus ga gezelig mee .. ohja ik moet je nog een HELE BELANGRIJKE VRAAG STELLEN!!!! wat is je favoriete kleur? (overgang tot rapport)
    Last edited by Blueblood; 04-12-2008, 03:43 PM.

Comment

Ahhh ik lees je post te laat BlueBlood.
      Heb het volgende gestuurd:

"Consultancy s mijn leven, dus eigenlijk deed ik dat ook

Was niet mijn bedoeling je op je tenen te trappen, ik vond mij eigenlijk wel grappig. Sloeg blijkbaar niet zo aan
      Maar nu ben ik toch wel benieuwd naar wat je wel grappig vindt. Ken je de mop van de goudvis die bij de dokter komt? "

Maar fokit, als ze nu weer bot gaat doen dan laat ik het voor wat het is. Volgende x dus niet zo gaar openen, lesson learned

Comment

Geen reply gekregen. Lesson learned

Comment

niet verwonderlijk. zwakke reply.
          eerst laat je zien dat je geen ballen hebt, je verontschuldigt je direct (terwijl je helemaal geen reden hebt om je te excuseren, je maakte gewoon een veronderstelling (zij het een niet zo geslaagde)).
          dan ga je jezelf meteen kwalificeren terwijl dit ook niet zo nodig is, en "sloeg blijkbaar niet zo aan" is al helemaal fout. en van die mop zou ik al helemaal weggelaten hebben.
          trouwens, een hb7 met zo'n attitude?
          gebruik de volgende keer gewoon een betere opener. ander en beter.

Comment

Deze is grappig:

Ik was even aan het kijken naar wat foto's en profielen en ik dacht bij mezelf 'Kijk al die arme, wanhopige, eenzame vrouwen toch...' Maar toen zag ik jouw profiel en dacht ik 'Hey, deze is ook arm, wanhopig en alleen, maar tenminste wel SCHATTIG!!.
            Dus ik dacht ik schrijf je even om te kijken of je net zo interessant bent als dat je eruitziet... [en dan kan je nog een persoonlijke vraag stellen]

Veel succes!

Comment

Ik vond Blueblood super grappig en creatief. Moet je toch als vrouw wel geen gevoel voor humor hebben om hier op te reageren.

Reageert ze dan niet, dan heb je zelf altijd nog het gevoel van. Nou die vrouw was mijn tijd echt niet waard geweest. Ook belangrijk, om je innergame hoog te houden.

Captain Cool, heeft duidelijk een heldere visie op je mailtje.

HOE, HOE!

Jij bent de prijs! Jouw mailtje is veels te lief, er zit niks uitdagends of mannelijks in. Ook nog gaan strooien met consultant - wat voor vrouw wil jij in godsnaam wil je daar indruk mee maken?

Een vrouw wordt hier echt nul opgewonden van.

Neem positieve wraak, door de volgende leuke vrouw die je ziet als volgt aan te spreken.

"Hai, Troelaatje21. Mijn beleid hier op de datingsite dat ik me aan de leukste vrouw van de maand altijd even persoonlijk kom voorstellen. Dus ken jij toevallig het telefoonnummer van Tuthola19?

Groetjes SmoothDoc

Comment

Thanks voor jullie replies. Normaal reageer ik echt nooit op profielen or what so ever, ik doe niet aan online gaming. Maar leek me leuk om het eens te proberen, wat dus duidelijk geen succes was. Is geen deuk in mijn ego ofzo dit, ik compenseer het in 'real life'.
                @ Captain Cool:
                HB7 is echt een sxy vrouw in mijn classificatie. HB6: leuk, HB7: luk, HB8: zeldzaam, HB9: supermodel, HB10: > supermodel.
                HB7's hebben meestal attitude

Comment

Working...
                X