Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Woensdag avond, escape Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Woensdag avond, escape

Ik merk dat student zijn een druk leven is. Vrijwel elke avond wel ergens iets te doen. Vooral nu ik net een baantje heb bij het concertgebouw. 4 shifts per week, redelijk druk.
    Vorige week ben ik met mijn studievereniging op wintersport geweest. Zoals oa CountG wel weet, leed ik in het nabije verleden aan die ene ziekte, one-itis. Gelukkig was ik daar weer overheen gekomen. Maar mijn one-itis, HBklein, was ook mee. Wij 2, de enige 1e jaars die mee waren, waren toch ook een beetje op elkaar aangewezen en we gingen goed met elkaar om. Veel tijd met haar doorgebracht, en we zijn echt vrienden geworden. Niets meer, niets minder. Lekker!

In ieder geval, een vriend van ons beiden was jarig, en hij wilde z’n verjaardag vieren in de Escape. Daarvoor had ik ook nog een housewarming van een aantal vriendinnen van me in Slotervaart. En voor de housewarming moest ik werken van 7 tot half 11. En daarvoor had ik een bachelorborrel. En daarvoor om 9 uur college; het was een druk dagje.
    Ik ben klaar met werk en begeef me met het ov richting postjesweg. Ik kom bij het feestje, mensen begroeten me hartelijk. Vroegen zich al af waar ik bleef. Ik krijg een biertje en loop sociaal het huis door. Begroet iedereen, en geen 1 van de meisjes van wie het huis is een dikke omhelzing. Ik had natuurlijk al gezien dat zij 2 lekkere vriendinnen had uitgenodigd die ik nog niet kende. Toen dus gewoon maar die 2 HB’s geopened. Was een grote stap voor me, aangezien ik daar nog moeite mee heb. Vooral op m’n ouding gelet en eye-contect. Beetje C/F geweest. Net toen ik tegen 1 van de twee zei ‘Weet je wat jij zou moeten doen? Ietsjes meer lachen! (bigsmile)’. Meteen gingen die mondhoekjes omhoog. Juist toen ik dat zei kwam HBklein aanlopen en gaf me een stomp op m’n schouder en keek me lachend aan. Praten even enzo. Ging mij erom dat ik eindelijk eens een setje opende.
    Na 3 kwartier en 2 bier later gaan we met de laatste tram richting Escape. Ik neem de leiding, vond dat wel alpha.
    Komen Escape binnen, en wordt meteen begroet door m’n maat die daar al was, samen met 2 vrienden van hem uit Deventer die ik verder niet kende. Enthousiast een hand gegeven, en me de hele tijd bewust van m’n body language. We staan in een groepje, en we staan een beetje stil. Dat wilde ik niet, ik zat opeens vol met energie. Dus ik stap op die 2 vrienden van mijn maat af en begin met een gesprek. Draai bewust mn rug naar HBklein en haar vriendin.
    Na een tijdje komen er nog 2 HB’s, die vriendinnen zijn van m’n maat. Ik kijk een seconde, haal diep adem en begin een gesprek. Volgens met met iets lame als ‘hey kom jij ook uit Deventer’ ofzo. Iig energie was goed, dus maakte denk ik niet veel uit wat ik zei. We gaan iig goed met elkaar om. Op een gegeven moment loopt er 1tje iets door, en ik sta alleen met HB7 te praten. Foutje dat ik maakte: ik moet haar even omdraaien ze met haar rug naar de groep toe staat. Nu was ik diegene. Maar verder doe ik meteen vanaf het begin kino, arm achter haar rug wanneer ze inleunt om me goed te kunnen verstaan (wat staat die muziek toch hard daart. Boven de 100 decibel volgens het metertje.).

Na een tijdje rond een uur of 2 ben ik moe. Op dat moment ben ik 19 uur achter elkaar wakker, en de hele dag in de weer geweest. Word minder sociaal, kan de energie niet opbrengen om nog meer te openen. Heb die HB’s nog een paar keer gesproken, op de foto met ze geweest. Had er een waarschijnlijk wel kunnen #-closen. Maarja, bijna is hetzelfde als niet.
    Dus geen close. Voor de rest hele lekkere muziek, lekker gedanst, ook wel met HBklein gedanst en gepraat. Rond 3 uur richting Leidseplein gelopen, met z’n 7-en de taxi in en bij Uilenstede uitgestapt. Ik had al de dag ervoor afgesproken dat ik bij HBklein zou blijven slapen.
    De hele avond heb ik 2 biertjes gehad, en ik ben dus volledig nuchter (ook wel een overwinning voor mij… Ik zuip normaal veel en veel te veel.)
    Op haar kamer praten we nog even, zij gaat zich omleden, ik zit nog even op haar bureau.
    Verwachtte eerlijk gezegd dat ze een luchtbedje ofzo voor me zou uitrollen, aangezien ze zegt dat ze niet lekker slaapt als er iemand anders in haar bed ligt. Maar nee, ze zegt dat ik gewoon naast haar kan kruipen. Agh ja. Verder niets gedaan, ik had überhaupt geen sexuele mood met haar opgebouwd. In bed nog wat gepraat, ogen (eindelijk na 22 uur) dicht en heerlijk geslapen.

Mijn (positieve) punten van deze avond:
    - Minder gedronken
    - Ook met jongens die ik nog niet kende leuk gesprek gehad (met leader of men principe in acherhoofd)
    - 2 vreemde 2sets geopend en niet blown out
    - echt over one-itis HBklein heen.

~Tymar

[B]De hele avond heb ik 2 biertjes gehad, en ik ben dus volledig nuchter[/B]

Superb! Goeie stappen gemaakt kerel! Nice!

Comment

Uh Tymar,

Hier klopt iets niet.

Is het spel van HBKlein? Wil ze je testen?

Nou ik was op de cavemantour gegaan. Gewoon lekker opwinden die hap.

Komt ze of over de brug, of niet. Nou niet was het toch al.

Enfin volgens mij krijg je nog wel een keer een kans.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Awesome!
        Heb je echt GOED eye-contact gehouden met de vreemde HB's? Ik zeg het je man, meteen zelfverzekerd overkomen is echt belangrijk! Volgens mij zat dat wel goed

Gewoon goed gedaan, ik heb met je gebabbeld in het echt, dus ik weet een beetje waar je stond. Ik kan dus helemaal begrijpen dat het praten met HB's die je niet kent echt fucking lekker heeft gevoeld

HBKlein..tsjah, hier heb je me wel een beetje teleurgesteld Tymar! Een meisje nodigt je niet zomaar uit in bed, tenzij ze jou daar ook echt wilt. Je had gewoon een beetje moeten spelen met d'r, een beetje pesten, duwen, stoeien. Dat soort dingen, en dan op een gegeven moment als zij er ook klaar voor is zal ze ook wel stoppen. Dat is dan het moment voor diepe eye-contact en gaan voor de k-close. Zoals Smoothdoc al zei..hier krijg je nog wel een keer de kans voor gok ik zo

Comment

Working...
        X