Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[LR] Buitensex Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [LR] Buitensex

[B]Intro[/B]
    En toen begon ik mijn eerste LR te schrijven. Nog geen driekwart jaar geleden was ik een maagd en met maar 1 meisje gezoend. De theorie was toen al deel van me geworden, maar ik was er qua inner-game nog niet sterk genoeg voor om steeds maar weer die afwijzing te accepteren. Ik kreeg een vriendin, werd ontmaagd, en liet gamen een beetje naast me liggen. Zo’n 3 maanden geleden, toen mijn vriendinnetje het uit maakte, besloot ik dat het tijd was om actie te ondernemen. De afgelopen maanden sarge ik zo’n 3 tot 6 keer in de week. Tot gister (gerekend vanaf het punt dat ik hard ging sargen) had ik 1 meisje gevingerd, 3 meisjes gezoend, en heb ik niet bijgehouden hoeveel nummers ik heb gekregen. Ik voelde al wel dat ik exponentieel vooruit ging en vanavond is daar het absolute bewijs van.

[B]barhopping[/B]
    Na mijn wekelijkse etentje met mijn jaarclub gingen ik en mijn vaste wing (ook lid van de jaarclub) erop uit om wat evening game op straat en in barretjes te doen. Voordat we 1 kroegje in waren gelopen zagen we in de verte een grote mixed set met daarin wat wij dachten dat een heuze HB10 was. Helaas hebben we het allebei nog niet zo op grote mixed sets en liepen we over straat dus hebben we het gelaten voor wat het was. We hebben setjes gedaan in Havana, ’t Neutje en België voor we bij de Stairway to Heaven kwamen. Hier zag ik meteen de HB10 zitten, alleen bleek ze geen HB10, maar eerder een HB7, die gekleed was als HB10. Ze zat nog steeds in der grote mixed set en ik besloot mijn wing te wingen (oftewel ik werd de wing) die onderhand redelijk hook leek te hebben bij een ander setje in de Stairway. Helaas bleek mijn vermoedde niet helemaal terecht, en waren we binnen 10 minuten weer uit de set en besloten verder te gaan naar nog een paar barretjes. Alle setjes die ik vanavond opende waren geïnteresseerd at first en, ook al liep het steeds uit op niets, dit zorgde ervoor dat ik heel erg in-state was.

[B]Newbies[/B]
    Rond 23.00 uur had ik afgesproken met 2 vrienden van me die de game net hebben gelezen en vroegen of ze een keer met me mee mochten sargen. Mijn vaste wing ging naar huis en ik ging samen met deze noobs op pad. In het begin gaf dit heel even wat extra druk, aangezien zij het idee hadden dat ik al heel goed was en me steeds pushte om te openen. Gelukkig bleef ik rustig en nadat ik 1 setje had geopend dat erg goed hookte was ik weer helemaal terug in de goede mood van eerder die avond. We hebben bij café Lust een paar setjes gedaan en zijn vanaf daar naar de Filemon gelopen. In de Filemon waren mijn vrienden allebei weer helemaal terug bij af en kampte beide met veel AA. Nadat ik één setje weer voor had gedaan, en op ze in had gepraat gingen ze, tot mijn verbazing, gretig setjes openen.
    Terwijl ik zelf door de Filemon liep zag ik een set zitten en besloot ze te openen. Het waren vrij saaie dames, en na 5 minuten was ik ze eigenlijk al wel weer zat. Ik besloot voor de lol te zeggen dat ik ze eigenlijk had aangesproken om ze te ‘regelen’, en dat ze maar wat meer moesten meewerken. Hier lachte ze hartelijk om maar vertelde me, op een vriendelijke toon, dat ik maar iemand anders moest gaan regelen. Ik vroeg wie ze in gedachte hadden en liet ze overduidelijk naar een 2-set wijzen een paar meter verderop.

[B]Touching lips[/B]
    [i]openen[/i]
    Ik liep rustig en zelfverzekerd op de dames af, en sprak ze aan met de zin: ‘[i]Dames wat me nu toch overkomt. Ik sta daar met die twee meisjes te praten, vriendinnen van een vriend, en ze zeggen opeens dat ik jullie moet gaan regelen, heel bizar.[/i]’ Ze reageren geshocked en zeggen dat ze niet lesbisch zijn. Als ik duidelijk maak dat de meisjes wilde dat ik ze voor mezelf moest regelen komt er eentje, HB7brunette, heel dicht op me staan, omdat ze het wel grappig vind om die meisjes op stang te jagen. Na wat negs en gepraat krijg ik een shittest van de andere HB, HB8.5blond, die me verteld dat ik een kamer voor ze moet regelen. Ik red me er goed uit door te zeggen dat ik geen vrije kamers weet maar dat ze best in mijn kamer mogen logeren, maar dat ik geen plaats ga vrijmaken voor ze in mijn bed, waar we best met mijn 3e inpassen. Op dit moment komt het vriendje van HBbrunette binnen lopen en wordt ik alleen gelaten met HBblond.

[i]attraction[/i]
    Na een neg en een dhv verhaaltje, komt ze vrij dicht op me staan en verteld me een grap, wat ik het perfecte moment vind voor de eerste kino. Ze praat nu steeds in mijn oor en draait haar oor steeds naar mijn mond toe als ik wat zeg. She is all over me, en op een gegeven moment als ze weer wat in mijn oor zegt draai ik mijn hoofd rustig naar het hare en raken onze lippen elkaar best sensueel aan. Mijn vrienden staan onderhand als twee chodes op een afstandje te kijken hoe ik het doe en ik zie ze heel hard grinniken als dit gebeurd.

[i]verloren interesse[/i]
    Toch om de een of andere reden zoen ik haar niet, en ik denk dat ik daar haar aandacht verlies door niet door te zetten.
    We staan nog heel even intiem bij elkaar, maar dan komt er een iets groter gat tussen ons. Ik maak een grap dat ik het niet over al te serieuze onderwerpen wil hebben (het laatste wat ze in mijn oor ging zeggen ging over haar ex, waar we via een aantal gespreksonderwerpen waren beland) en zeg dat we het maar over Fitna moeten hebben. De grap komt niet helemaal aan, en na nog twee minuten te praten zegt ze: ‘[i]doei, ga maar andere Fitna fans zoeken, ik ga naar de wc.[/i]’ Zodra ze dit heeft gezegd draait ze zich naar haar vriendin en loop ik maar weg, willingness to walk away. Nadat ze terugkomt van de WC loopt ze langs me en aai ik nog even over der hoofd, wat een speelse reactie van haar opwekt, maar toch gewoon doorloopt. Mijn vrienden willen nu graag naar de Tivoli, waar nog meer vrienden en kennissen zijn.

[B]Buitensex[/B]
    In de Tivoli staan een groot aantal vrienden van mijn vrienden die allemaal net de game hebben gelezen en die klaarblijkelijk allemaal denken dat ik al wel redelijk goed ben. Ik wordt voorgesteld met: ‘[i]dit is hem, die jongen die zoveel sarged.[/i]’ Ze komen allemaal een praatje met me maken over hoe goed ik nou werkelijk ben en dat soort dingen. Het is wel grappig om een keer de ervaren PUA te zijn en het geeft me ook wel zelfvertrouwen op de een of andere manier. Natuurlijk ben ik iets meer ervaren dan deze jongens, maar in principe ben ik zelf ook nog best een beginner.

[i]Openen[/i]
    Ik heb 2 setjes gedaan en mijn vrienden ook allemaal vrolijk een paar setjes als ik opeens de HB7 gekleed als HB10 van op straat en in de stairway zie staan. Ik besloot dat het door haar kleding en lichaam toch wel een HB7.5 is. Vanaf nu zal die genoemd worden; HBbuitensex. Op dit moment ben ik zo in-state dat ik geen openers meer nodig heb, en ga gewoon een praatje met haar maken. Ik open met: ‘[i]hoe was het in de stairway.[/i]’ Ze reageert met ‘[i]huh hoe weet je…[/i]’ waar op ik haar onderbreek en zeg ‘[i]ik herken je sokken[/i]’ (ze had grote witte sokken over haar schoenen aan). Ze vind het wel grappig en we praten wat, ik ben zeer cocky funny, en ik raad haar opleiding wat ook indruk maakte. Ze studeert iets met kunst en gaat binnenkort naar New York, wat mij brengt op mijn favoriete museum; het Guggenheim. Hier praten we even over en ik vertel over mijn favoriete schilderij. Mijn bodylanguage is zeer sterk op dit moment. Ze komt steeds dichter op me staan en ik begin te kino’en.

[i]kiss-close[/i]
    Na ongeveer 8-10 minuten is het een k-close die ongeveer 20 seconden duurt voor ik haar wegduw en zeg dat we eerst nog maar even moeten praten voor we dat doen. Ik vertel over mijn jaar in Amerika, vinden vrouwen toch altijd heel cool, en we hebben weer een k-close. Op een gegeven moment komt een vriendin van haar ons storen en vraagt HBbuitensex of ik mee ga dansen. Ik reageer door te zeggen dat ik haar nog wel kom opzoeken zo, maar dat ik eerst eventjes terugga naar mijn vrienden. Daar sta ik ongeveer 15 minuten te praten als ik beslis dat het tijd is om weer op zoek te gaan naar HBbuitensex.

[i]make-out[/i]
    Als ik haar vind praten we 2 minuten, dansen 30 seconden en staan dan weer heftig te zoenen. Heb haar op een gegeven moment in haar nek gezoend, begin in haar oor te blazen, aan haar borsten te zitten en zat uiteindelijk met mijn hand onder der rokje. Ik heb echt geen idee hoe lang ik met haar heb staan zoenen/vrijen, maar op een gegeven moment kwam een van mijn vrienden zijn garderobe bewijsje halen en nog iets later werd ik helemaal gek van de flitsen van camera’s (haar vriendinnen vonden het bijzonder grappig om ons op de foto te zetten). Toen ik stopte met zoenen en hier een grapje over maakte zei HBbuitensex: ‘[i]dan moeten we misschien maar ergens anders naartoe gaan.[/i]’

[i]f-close[/i]
    Ze wilde niet naar haar kamer, want die was ver fietsen, en ik wilde niet naar mijn huis want dat was een teringbende dus stelde ze voor om dan maar naar de WC van Tivoli te gaan. Maar helaas is dat daar dus echt niet mogelijk en besloten we om dan maar een kroegje in de buurt op te zoeken. We liepen naar buiten op zoek naar een kroeg, maar toen ik de tijd bekeek en zag dat het al 4 uur was had ik al in de gaten dat dat niets ging worden.
    Ik maakte onderhands een opmerking dat het jammer was dat het zo koud was waarop ze mysterieus glimlachte en zei dat het toch best meeviel die temperatuur. Ik, als Utregs stadsjochie, kan meer dan genoeg plaatsen waar je lekker privacy hebt bedenken en dus gingen we op weg. Helaas was het buiten toch echt te koud, en stonden we allebei echt te rillen zonder bepaalde kledingstukken aan en besloot ik toen dat we dan toch maar naar mijn huis moesten gaan. Verdere details zal ik jullie besparen, want we hebben hier geen erotisch verhaal forum, maar het was een wilde nacht. Om half 7 waren we klaar, en om 8 uur moest ze weer naar college.

[B]conclusie[/B]
    Mijn game gaat vooruit. Als ik op dreef ben dan doe ik het nu best goed, en nu en vroeger is echt al een wereld van verschil. Het is heerlijk om met meer zelfvertrouwen richting vrouwen in de wereld te staan en ik merk dat ik andere dingen ook op een rijtje ga zetten. Game is zo ontzettend veel meer dan alleen het pick-up gedeelte!
    Wel ben ik nog steeds aan het bedenken wat er nou fout ging met HB8.5blond.
    Ga allemaal gerust je gang om je mening te geven, en dan vooral ideeën wat er fout ging met HB8.5blond???
    Last edited by Bramus; 04-11-2008, 07:25 AM. Reason: leesbaarder gemaakt

Leeeeeeuk LR!
    Er moeten er meer van komen!
    Waarom geen details van de daad zelf? Niet dat ik wil horen welk standje etc. je gedaan hebt, maar een paar grappige delen uit een lay zijn altijd grappig

Anyway, lekker gedaan. Je voelde je gewoon goed die avond, en dit is het resultaat!

Wat die Blonde betreft...ik heb werkelijk waar geen idee. Ik kan niks van wat je geschreven hebt aanwijzen. Misschien was je niet interessant, misschien zocht ze gewoon niks. Misschien vond ze je niet grappig. Who knows? Van sommige ervaringen kan je inderdaad wat leren, maar sommige moet je voor lief nemen. Je kan je hoofd er nu over gaan breken, maar ik zie het nut er niet zo van in. Gewoon verder gaan is mijn advies !

Comment

'... en zeg dat we het [B]maar [/B]over Fitna moeten hebben. '

Twee dingen wat ik kreeg bij deze zin..

dat [B]maar[/B] gedeelte .. alsof je niets leuks/grappig/interessant meer te vertellen hebt.

FITNA wtf? een en al negativiteit .. een onderwerp die je beter niet kan aanslaan ...

Succes

Blueblood.

Comment

Haha dat was de grap dan ook blueblood! Maar die kwam naar haar niet over, en naar jou dus ook niet, blijkbaar niet zo grappig

Comment

Klote hé? ;p

ohja .. sarcasme werkt slecht.. ben ik ook onlangs achtergekomen .. dus probeer het te vermijden .. komt negatief over

Comment

[I]ga ik een paar meter verderop staan praten met een andere HB10
            [/I]

Lucky bastard! Twee HB10's in 1 gelegenheid

Comment

Originally posted by CountG View Post
              [I]ga ik een paar meter verderop staan praten met een andere HB10
              [/I]

Lucky bastard! Twee HB10's in 1 gelegenheid
              Niks speciaals toch? Ik ken er één met nog veel meer HB10's...

[SIZE="1"]mijn dromen [/SIZE]

Comment

HEY! ik dacht dat je buitensex hebt gehad!

naajaa man; ik gelijk helemaal nieuwsgierig en dan was het gewoon maar normale binnensex...pssshhhh

toch een goeie, nice one!

Comment

Originally posted by caveman86 View Post
                  HEY! ik dacht dat je buitensex hebt gehad!

naajaa man; ik gelijk helemaal nieuwsgierig en dan was het gewoon maar normale binnensex...pssshhhh

toch een goeie, nice one!
                  De titel was een peacock

Comment

Mja ik heb ook buitensex gehad, voor zo'n 2 a 3 minuten ofzo. Het staat er inderdaad erg onduidelijk, maar het deel over dat het te koud was zonder een aantal kledingstukken aan betekende dat ze uit waren en dat we bezig waren
                    Alleen ik stond zo te rillen, echt letterlijk te rillen, dat het gewoon niet ging. Toen andere positie, maarja mijn jongeheer slap tijdens het verwisselen van standje en toen wilde hij niet meer, zelfs mijn eigen hand kreeg hem niet omhoog door de kou. Thuis ging het dus vervolgens een stuk beter.

Buiten ging het zo: zoenen, pijpen, sex tegen muurtje (2 a 3 minuten), ik liggend (ging niet want was slap), ff zoenen nog, en naar mijn huis.

Ik had hem in het Engels vertaald, daar was het f-close gedeelte iets uitgebreider:

I made a remark about how it is to bad that it is so cold outside, to which she responds, with a mischievous smile, that the cold isn’t bothering her at all. Me, as a born local, know enough places where we can have some privacy at this time at night and so I lead the way.
                    When we arrive at this perfectly deserted place we make-out for a bit, I finger her and find out she is a screamer, right outside, where everyone can hear. After a while she starts giving me a blowjob, and when she gets back up I start doing her against a brick wall, but, without most of my clothing on, it is just to cold. I’m literally shaking. We try another position (me lying on my back in the dirt with my most expensive dress shirt on), but this doesn’t work either, we just couldn’t proceed. It looks like this outdoor adventure will be interrupted by the midnight weather.
                    As a last resort I decide we can go to my place after all and so we have a wonderful night. I’ll spare you guys the details, but my gosh this girl is wild! We finish up around 6.30AM and she leaves for class at 8AM.
                    Last edited by Bramus; 04-16-2008, 04:57 PM. Reason: Engelse deel toegevoegd

Comment

I hope you used a condom

Comment

Very nice.....

Comment

politiek geloof etc zijn ook gewoon kut onderwerpen

Comment

Originally posted by aboe View Post
                            politiek geloof etc zijn ook gewoon kut onderwerpen
                            Je kunt met een HB overal over praten, overal. Het is alleen de manier warop je over het onderwerp praat die het saai maakt. Als jij haar op een playfulle manier gaat vergelijken met iemand uit de politiek, paar keertjes bust en verder gaat in een soort roleplaying waarin één van jullie campagne voert, heb jij prima materiaal, maar gaat het in essentie wel over politiek. Zoals Snoop Dogg ooit al eens zei; "It's not what you say, it's the way you say it".

Comment

C'est le ton qui fait la musique!

Comment

Working...
                              X