Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Mijn approach: Wat had ik beter kunnen doen? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Mijn approach: Wat had ik beter kunnen doen?

gister stond ik als EHBO'er op the powerzone in amsterdam, het feest was nope is dope. er werkte daar een hb8 bij de garderobes en kwam haar toevallig tegen bij de koffieapparaat dus ik had toen een klein praatje met haar gemaakt over hoe de avond zal verlopen bla bla bla... niks speciaals, het gesprek verliep gewoon goed.

Ik kom niet zo vaak in de powerzone dus ik dacht haar zal ik dus niet zo snel meer tegenkomen dus ik had aan mezelf beloofd dat als ik haar weer zie dat ik haar nummer tenminste moest regelen.
    Dus aan de einde van de avond kom ik haar weer toevallig bij de koffieapparaat tegen, dus ik groet haar en vraag haar hoe de avond verliep. Toen deed ik alsof ik net weg wil lopen en draaide me weer om en zei: ik wilde je snel ff wat vragen want ik moet zo weg, normaal gesproken doe ik dit nooit *1 sec pauze* maar je ziet er goed uit en ik wil je beter leren kennen *2 sec pauze* mag ik je nummer?

En toen zei ze, werk je hier af en toe? dus ik zei ja ik kom ongeveer 1 keer in een maand. dus zei ze, dan komen we elkaar wel weer tegen en toen liep er toevallig weer een collega van haar langs en begon ze weer spontaan tegen hem te praten,dus ik dacht, ik moet niet needy overkomen en liep standaart weg zonder wat te zeggen...

wat had ik hier beter kunnen doen?
    Thnx voor jullie tips

Je hebt al gewonnen van jezelf doordat je geopend hebt. Nu is het een kwestie van vaker doen en je niet druk maken om 1.

Comment

Originally posted by Excellence View Post

Dus aan de einde van de avond kom ik haar weer toevallig bij de koffieapparaat tegen, dus ik groet haar en vraag haar hoe de avond verliep. Toen deed ik alsof ik net weg wil lopen en draaide me weer om en zei: ik wilde je snel ff wat vragen want ik moet zo weg, normaal gesproken doe ik dit nooit *1 sec pauze* maar je ziet er goed uit en ik wil je beter leren kennen *2 sec pauze* mag ik je nummer?
      Dat dit niet werkt dat wist je toch? Openen met smalltalk + #closen = crash

Comment

Precies, wat heb je gedaan om te DHV'en, heb je geteased oid? Als ik van iedereen waar ik heel even mee praat het nummer krijg, damn dan heb ik een 100mb geheugen in mijn mobieltje nodig.

Ik denk dat je value gewoon niet hoog genoeg was, "iedereen" gaat op die manier naar vrouwen toe, alleen als ze je echt heel leuk/aantrekkelijk vindt zal ze n.a.v. die smalltalk haar nummer geven, in alle andere gevallen niet.

Schrijf voor jezelf een wat DHV-verhalen uit en onthoud deze (niet woord voor woord, maar de lijn van het verhaal) zodat je ze er in field uit kunt poppen. Daarnaast is het handig haar tijdens het gesprek wat te teasen en/of neggen (let er op dat je niet overnegt!) (wat ze vroeger zeiden "meisjes plagen, kusjes vragen" klopt helemaal, en nog beter, het werkt ) en probeer desnoods dan eens te numberclosen (beter is om alle stages, a1/2/3 te doorlopen en in c1 nummer te vragen).

Comment

Originally posted by VTI View Post
          Precies, wat heb je gedaan om te DHV'en, heb je geteased oid? Als ik van iedereen waar ik heel even mee praat het nummer krijg, damn dan heb ik een 100mb geheugen in mijn mobieltje nodig.

Ik denk dat je value gewoon niet hoog genoeg was, "iedereen" gaat op die manier naar vrouwen toe, alleen als ze je echt heel leuk/aantrekkelijk vindt zal ze n.a.v. die smalltalk haar nummer geven, in alle andere gevallen niet.

Schrijf voor jezelf een wat DHV-verhalen uit en onthoud deze (niet woord voor woord, maar de lijn van het verhaal) zodat je ze er in field uit kunt poppen. Daarnaast is het handig haar tijdens het gesprek wat te teasen en/of neggen (let er op dat je niet overnegt!) (wat ze vroeger zeiden "meisjes plagen, kusjes vragen" klopt helemaal, en nog beter, het werkt ) en probeer desnoods dan eens te numberclosen (beter is om alle stages, a1/2/3 te doorlopen en in c1 nummer te vragen).
          Ik had geen tijd om a1/2/3 te doorlopen want ik moest weg... daarom moest haar het snel vragen

Comment

Zelf denk ik dat het te snel gegaan is, zelf game ik eerst een beetje en dan number-close ik pas. dus zelf heb ik met snelle number-closes geen ervaring.

Aan de andere kant, zaterdag middag na het werken.
            vroeg een collega(natural) aan mij als ik meeging naar de mac, want hij moest een nummer regelen.
            daar aangekomen stond zijn target achter de kassa praatte wat met haar en legde toen zijn telefoon op de toonbank.
            en zei tegen haar: geef je nummer eens. en het was gelukt. (hij kent de community niet)

Mijn eigen conclusie hieruit is dus: snelle number-close kan mits je het goed aanpakt.

Gr ,

Hellbouncer

Comment

Ok als eerste heb ik respect voor haar game. Ze heeft je niet afgeschoten, maar je haar non-needynes getoont. Smalltalk laten overgaan in een number close werkt alleen bij vrouwen die dat niet gewend zijn. Je hebt manieren om snel tot een number close te komen:

*body language, Als ze onder de indruk van je is dan zal ze sneller overgaan tot verder contact.
              *Shock effect, Een goede dosis NLP mindfucking kan voor voldoende afleiding zorgen om haar social shield omlaag te gooien (kan grandioos misgaan)
              *Gewoon goede game, kan heel casual zijn (kijk op youtube naar keys to the vip s02e11 voor snelle casual game)
              *Iets delen met haar, als je een spelletje kan verzinnen tussen jullie dan zal ze eerder geneigd zijn tot verder contact (beetje situatie afhankelijk)

er zijn vast nog meer methoden maar het is nu te laat om daar echt over na te denken.

Tenzij je snel goede value demonstration kan geven, of snel attraction kan bouwen moet je nooit voor de close gaan op basis van attraction van jouw kant.

draaide me weer om en zei: ik wilde je snel ff wat vragen want ik moet zo weg ([I]time constrain niet bij close, geeft buyers remorse[/I]), normaal gesproken doe ik dit nooit ([I]DLV[/I]) *1 sec pauze* maar je ziet er goed uit ([I]non needy?[/I]) en ik wil je beter leren kennen ([I]op basis waarvan, wat deel je met haar?[/I]) *2 sec pauze* mag ik je nummer? ([I]niet zoveel keuze geven, gewoon telefoon aangeven en haar de rest laten doen, maakt weigeren moeilijker voor haar[/I])

Je wou non-needy over komen? veel needyer dan dit wordt je niet.

Je geeft haar teveel keuze, neem meer de leiding, als je er voor gaat ga er dan de volle 100 voor. Ik sluit me wel aan bij CountG dat er voor gaan al een succes op zich is.
              Keep up the work

Comment

Originally posted by Alexus View Post
                Ok als eerste heb ik respect voor haar game. Ze heeft je niet afgeschoten, maar je haar non-needynes getoont. Smalltalk laten overgaan in een number close werkt alleen bij vrouwen die dat niet gewend zijn. Je hebt manieren om snel tot een number close te komen:

*body language, Als ze onder de indruk van je is dan zal ze sneller overgaan tot verder contact.
                *Shock effect, Een goede dosis NLP mindfucking kan voor voldoende afleiding zorgen om haar social shield omlaag te gooien (kan grandioos misgaan)
                *Gewoon goede game, kan heel casual zijn (kijk op youtube naar keys to the vip s02e11 voor snelle casual game)
                *Iets delen met haar, als je een spelletje kan verzinnen tussen jullie dan zal ze eerder geneigd zijn tot verder contact (beetje situatie afhankelijk)

er zijn vast nog meer methoden maar het is nu te laat om daar echt over na te denken.

Tenzij je snel goede value demonstration kan geven, of snel attraction kan bouwen moet je nooit voor de close gaan op basis van attraction van jouw kant.

draaide me weer om en zei: ik wilde je snel ff wat vragen want ik moet zo weg ([I]time constrain niet bij close, geeft buyers remorse[/I]), normaal gesproken doe ik dit nooit ([I]DLV[/I]) *1 sec pauze* maar je ziet er goed uit ([I]non needy?[/I]) en ik wil je beter leren kennen ([I]op basis waarvan, wat deel je met haar?[/I]) *2 sec pauze* mag ik je nummer? ([I]niet zoveel keuze geven, gewoon telefoon aangeven en haar de rest laten doen, maakt weigeren moeilijker voor haar[/I])

Je wou non-needy over komen? veel needyer dan dit wordt je niet.

Je geeft haar teveel keuze, neem meer de leiding, als je er voor gaat ga er dan de volle 100 voor. Ik sluit me wel aan bij CountG dat er voor gaan al een succes op zich is.
                Keep up the work
                deze methode heb van de dating doctors(boek) dus als dit needy overkomt dan zal hun methode niet zo best zijn denk ik...
                ik denk ook namelijk dat ik te weinig value attraction heb opgebouwd, ook meost ik er wel een paar neg's tussen gooien en dan was het wel gelukt want ik zag haar wel op een positieve manier met mij praten/reageren
                Last edited by Excellence; 04-06-2008, 03:26 PM.

Comment

Ok nu moet ik wel even reageren want ik wil niet de dating docters tegen me in het harnas jagen. Ik denk dat deze methode best zou werken (hoewel het niet mijn stijl is), bij mensen waar je al wat attraction mee hebt opgebouwd, maar de methode zelf heeft zoveel overweeg punten aan haar kant dat nee zeggen wel heel makkelijk wordt voor haar.

En negs moeten een doel dienen. Negs laten het gesprek niet percee beter verlopen. Maar daar is al genoeg over geschreven.
                  Je hebt hier weer veel van geleerd.
                  Good night

Comment

maar je ziet er goed uit en ik wil je beter leren kennen *2 sec pauze* mag ik je nummer?
                    Het is beter om deze zin weg te laten. Tegen een vrouw zeggen dat ze er leuk uitziet terwijl ze nauwelijks in je heeft geinvesteerd, komt erg hopeloos over. Een vrouw wil niet alleen gewaardeerd worden om haar uiterlijk maar vooral om wie ze is. Dat ze er leuk uitziet, krijgt ze al genoeg te horen. Ik kan me daarom invoelen dat ze de kriebels van je krijgt als je dat tegen haar zegt en daarom verder ging praten met iemand anders. Streef erna het nummer tijdens een gesprek uit te wisselen.

Aan # uitwisselen is eerder een thread gewijd, zie:
                    [url]http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=8547[/url]

Succes!
                    Last edited by jaus; 04-07-2008, 03:04 AM.

Comment

De oplossing van je probleem is altijd: spreek 10 nieuwe vrouwen aan. Van elke interactie leer je, dus dat probleem lost wel vanzelf op of je moet het echt 50 keer meemaken ofzo. Denk aan de bekende zin van Brent:
                      Not being attached to the outcome!

Comment

Ik had geen tijd om a1/2/3 te doorlopen want ik moest weg... daarom moest haar het snel vragen
                        Dat je daar veel tijd voor nodig hebt is een mythe, je kunt met wat geluk (zeker omdat je haar eerder al even sprak) binnen een paar minuten door die fases zijn. Bij eerste gesprek voldoende DHV-en (open, dhv, einde tenminste als je het heel kort wilt houden), tweede keer heb je al waarde in haar ogen, open, dhv (kort verhaaltje), light kino, qualification, phonenumber. Het kan in 5 minuten de tweede keer (of ik daar voor zou kiezen weet ik niet, je kunt altijd weer meer tijd maken denk ik ).

Comment

Een structureel iets kan je sowieso niet opmaken vanuit een incident, dus je kan ouwehoeren en advies vragen wat je wilt: Een incident maakt nog geen structuur.

Als je structurele problemen hebt, horen we het graag, dit is kortgezegd gewoon mierenneukerij.

En ja natuurlijk moet je die dingen gaan doen die VTI zegt, maar n.a.v. 1 vrouwtje geopend te hebben al gaan vragen "Wat kan ik beter doen?" is natuurlijk onzinnig. Op zich logisch dat je zo denkt als je begint, maar uiteindelijk wel onzinnig.

Doe het volgende, zo snel mogelijk en allemaal "tegelijk"(=paralell aan elkaar, dus niet 1 voor 1):
                          - Meer openen (Go infield!)
                          - Aan je innergame werken (Zie: "The Blueprint Decoded -RSD" en "Deep Inner Game - David Deangelo")
                          - De theorieŽn en gesprekstechnieken onder de knie krijgen (Zie: Mystery Method, David Deangelo, Juggler)

PS:
                          Overigens komt n.a.v. dit topic je vragen over online game en hyves-krabbels ook in een heel ander daglicht.. Volgens mij heb je infield bar weinig geapproached nog?
                          Last edited by CountG; 04-07-2008, 03:09 AM.

Comment

Originally posted by CountG View Post
                            Een structureel iets kan je sowieso niet opmaken vanuit een incident, dus je kan ouwehoeren en advies vragen wat je wilt: Een incident maakt nog geen structuur.

Als je structurele problemen hebt, horen we het graag, dit is kortgezegd gewoon mierenneukerij.

En ja natuurlijk moet je die dingen gaan doen die VTI zegt, maar n.a.v. 1 vrouwtje geopend te hebben al gaan vragen: Wat kan ik beter doen?

Het volgende, zo snel mogelijk en allemaal "tegelijk"(=paralell aan elkaar, dus niet 1 voor 1):
                            - Meer openen (Go infield!)
                            - Aan je innergame werken (Zie: "The Blueprint Decoded -RSD" en "Deep Inner Game - David Deangelo")
                            - De theorieŽn en gesprekstechnieken onder de knie krijgen (Zie: Mystery Method, David Deangelo, Juggler)

PS:
                            Overigens komt n.a.v. dit topic je vragen over online game en hyves-krabbels ook in een heel ander daglicht.. Volgens mij heb je infield bar weinig geapproached nog?
                            ja klopt, infield bar heb ik nog niet zovaak gedaan, dit was overigens niet mn eerste approuch maar wel de eerste keer dat ik direct een numberclose ging uitvoeren.ik numberclose geen vrouw die minder is dan een 8 en dit was de eerste vrouw die mooi genoeg was om te closen.(trouwens het was een hayden pannettiere look a like haha)

dank jullie wel voor jullie tips, ik ga er zeker aan werken en jullie gaan resultaat van mij zien

Comment

Goed om te horen! Ik wacht met spanning je FR's af met de vele fouten die je gaat maken en de vele goede dingen die je ook 100% zeker gaat doen

Go for it mate! Good luck.

Comment

Working...
                              X