Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[LR+] HBGrappig Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [LR+] HBGrappig

Jullie herinneren vast nog mijn vorige FR over de housewarming. Zo niet, kijk even een paar threads onder deze.

"[B]Ik had nooit gedacht dat een jongen als jij zou kunnen vallen op mij[/B]"
    Dit was één van de zinnen die mij zal bijblijven van afgelopen nacht. Deze thread is niet voor niets een LR+. Het is een LR, maar er zit iets extra's aan. Lees and find out!

Afgelopen week een day2 afgesproken. We spreken ergens af, en gaan naar een café, recht tegenover de Gieter (CountG en Tymar welbekend) .
    We babbelen wat over werk, familie en maken geintjes.
    Het werd drukker in het café. Iedereen stond tegen elkaar gepropt, en was druk aan het doen. Het was druk, maar door haar diep in de ogen aan te kijken.. en haar iets naar me toe te trekken, zorgde ik voor een momentje tussen ons twee. Even niks anders, behalve haar en mij. Meestal eindigt dit in kussen, zoals nu. Dit vind ik altijd fijn om te doen, zodat ik laat merken dat het om haar en mij gaat, en niemand anders.

Op een gegeven moment was er blijkbaar een soort miscommunicatie tussen de groep naast ons en de barkeeper, met als gevolg dat wij gratis bier kregen. Yaaaay! Jammer genoeg was het geluk niet de hele avond aan mijn zijde, want niet lang hierna stootte een of andere corky z'n biertje om. Mijn been, jas en tas zeiknat. Ook haar broek was nat, dus deze ging zij even droogmaken. Ze stond op, hield mijn gezicht vast, en kustte me weer vol op m'n lippen. Ik wist dat ze me wou, dus ik had voor de zekerheid condooms meegenomen. Sowieso voel ik me nog zekerder van mijn zaak als ik weet dat ik op ieder moment down to business kan, plus dat het gewoon belangrijk is dat je condooms gebruikt! Een oude dronken man wenste haar en mij een goede avond toe. Ooooh hij moest eens weten...
    Ik stelde voor om te bouncen. Het was 3 uur. Zij moest om half 6 's ochtends opstaan voor iets, en ik was gewoon moe. Ik zei haar dat ik een gentleman was, en dat ik haar daarom naar huis zou lopen. Ze wist dat ik nog moest kijken hoe laat de nachtbus ging, en ze zat me een beetje te stressen dat ik daar naar zou kijken. Ik zei d'r dat ze zich geen zorgen hoefde te maken over mij. Al in het café, en onderweg naar haar huis vroeg ze naar mijn achternaam. Om het allemaal een beetje mysterieus te houden, ontweek ik het antwoord geven. Ze begon daarom te raden, en bij elke achternaam die ze zei gaf ik een c/f antwoord. Sonneveld, was bijvoorbeeld een van de namen. Mijn repliek hierop was iets in de zin van dat ze dat vast dacht omdat ik zo grappig was, en ook zo een stralende glimlach had. (Als jullie Wim niet kennen, schaam jullie.)

Vlakbij haar huis dacht ik terug aan het VA-forum en zei: "Ok, ik biecht het op.. ik ben een gentleman, maar ook een gentleman die heel nodig naar de wc moet". Zo gezegd zo gedaan. Ik was bijna binnen, tot ze me tegenhield. "Je mag naar binnen, maar ik wil eerst je achternaam weten.." Blijkbaar was dit echt heel belangrijk voor haar, want ze stond erop dat ze het wist. Ik heb er niks tegen om mijn achternaam te vertellen, maar ik vond het wel grappig om het niet te doen. Mijn achternaam weten was voor haar blijkbaar het stukje vertrouwen dat ze nodig had, dus ik vertelde het haar.

Binnen ging ik naar de wc. Ik moest niet echt..maarja, dat hoeft zij niet te weten. Ik zette dus maar even kracht, en wist er nog net genoeg bier uit te persen, zodat ze het waarschijnlijk wel hoorde haha!
    We stonden in de hal, en begonnen wat te kussen. Toen zei ze het volgende:
    "[B]Ik had nooit gedacht dat een jongen als jij zou kunnen vallen op mij[/B]". Dit zei voor mij een aantal dingen.

1. Ze schat mij hoger in als/dan haar.
    2. Ze digt me echt heel erg.
    3. Damn, dit PUA-gebeuren begint zijn vruchten af te werpen.

Ik vroeg haar wat ze bedoelde met "een jongen als ik". Haar antwoord:
    "Gewoon.. toen ik je zag, zag ik je meteen met iedereen praten. Met alle meisjes praten, en hele mooie meisjes ook. Zo heel sociaal enzo."
    Ooh man..ik hou van complimentjes *heart*
    Ik liet weten dat ik nou eenmaal sociaal ben, en dat heel normaal voor mij is.
    Ik had op de reis naar haar huis gekeken hoe laat de bus ging. Terwijl ik complimentjes ontving en we aan het kussen waren, zei ze opeens: "Ja, nu schop ik je de deur uit, ik moet vroeg op." Ik: "Oooh, je kicked me eruit.. en dan moet ik gewoon 20 minuten in de kou wachten!"
    Ze vroeg me of ik dan de hele tijd in dat gangetje wou staan, dus ik stelde voor om haar huis te zien. (lastige situatie, maar neem het maar even aan van me jongens!)

In haar huiskamer aangekomen lagen we al snel op haar bank te kussen, en droogneuken. Wat LMR bij haar BH. Ze zei dat het ver genoeg was gegaan, en dat ik zo weg moest. Uiteraard zei ik dat ik inderdaad zo weg ging, en dat we dus maar rustig aan moeten doen. Vervolgens verder gegaan met kussen. Ze had het koud, dus vroeg ik haar waar d'r bed was. Deze had ik bij binnenkomst op haar etage stiekem wel al gezien, maar ach.. haha!
    Ze vond dit erg bijdehand van me en wou in eerste instantie niet. Ik keek haar weer doordringend/flirterig aan, en ze gaf toe. Ik trok haar omhoog, en zij ging me voor naar haar (GIGANTISCHE btw) slaapkamer. In haar bed weer LMR bij haar BH. Verder kussen. Tot zij mijn overhemd uittrok, dus trok ik haar BH uit. Een beetje LMR bij haar broek en string. Dit ging haar te snel zei ze. Ik was het met haar eens, maar liet haar wel weten dat ook al ging het snel, het wel heel erg geil was tussen ons. Haar broek ging uit, en ik begon haar te vingeren. Opeens zei ze: "[B]Ik moet je wat vertellen...ik ben maagd[/B]"

In mijn hoofd had ik zoiets van: OH SHIT! Hmm wel spannend op zich, maar wat nu!?
    Tegen haar zei ik: Oh..spannend.
    Ik ging verder met kussen. Even verder spoelen naar het punt dat ik naakt op haar naakte lichaam lag. We begonnen een beetje te bewegen, maar alles zat wel gevaarlijk dicht bij elkaar. Ik wist niet wat ik moest doen precies, ik bedoel.. ik heb nog nooit een meisje ontmaagd! Ik zei haar dat als we zo door blijven gaan, ik op z'n minst een condoom om ging doen. Ze zei: "Er gaat toch niks gebeuren". Ik: "Nee, maar straks ben je toch in ene zwanger, en dat moeten we niet hebben". Zij: "Als je nu het bed uitgaat, mag je meteen door naar huis gaan". Ik: "Uuh, ja, ok."
    Ik zocht mijn tas in het stikkedonker, en haalde de condooms eruit. Ik ging terug naar haar kamer, en kroop gewoon weer bij haar in bed. Ze deed het condoom bij me om, en we begonnen weer gevaarlijk dicht bij elkaar te komen.
    Uiteindelijk zat ik nog maar één duwtje van mijn lichaam van haar ontmaagding af. Ik zei haar: Als je dit wilt, wil ik je "ja" horen zeggen. Wil je dit?
    Zij: "Een beetje..". Ik: "Wil je dit?" Zij: "Nee..". Ik: "Ok..goed zo."
    Dit was een belangrijk moment in haar leven. Ik zou haar eerste zijn, en ook al wou ik graag.. ik ben geen teringlijer. We gaan door met elkaar opgeilen, tot ze [I]hem[/I] opeens vastpakt, en vlak voor haar ingang plaatst. Ik kijk haar vragend aan van: "ja?" En zij ja-kijkend naar mij.

Ik zal niet al te veel info geven over de daad zelf, omdat het zelfs mij iets te ver gaat om hier over te praten. Laten we het erop houden dat ik rekening met haar heb gehouden, om ervoor te zorgen dat het voor haar aangenaam was. Ik was lief, teder en zorgzaam zoveel als ik kon. Zoals ik vind dat je een meisje moet behandelen, op dit soort bepalende momenten.

Na de daad lagen we in bed een beetje te kussen. We gingen babbelen, en ik vroeg haar of ze er spijt van had. Ze zei nee. Ik kreeg nog een compliment over mijn mannelijkheid, maar de details zal ik jullie besparen. Na een tweede korte ronde, kwam ik erachter dat het inmiddels al 10 voor 5 was. Ik schrok me dood, en zei dat ik echt weg moest.
    Ze vond het jammer, maar begreep het wel. Ik stond binnen 5 minuten, aangekleed en wel buiten op de stoep. Ik begon te rennen naar de nachtbus. Godverdomme! Ik sta op de goede tijd bij de halte, maar geen nachtbus! Ik was net aan het kijken hoeveel geld ik bij me had voor eventueel een taxi, toen ik de nachtbus in de verte aan zag komen! Ik stapte in de nachtbus, en keek terug op een avond die ik nooit zal vergeten.

Nu zit ik met gemengde gevoelens. Op het moment voelde het goed. Ik liet het aan haar over, en zij wou het. Ik hoop alleen dat ik deze relatie genoeg op het fysieke heb weten aan te sporen, en dat zij niet een liefdesrelatie voor ogen heeft. Ook het feit dat zij en een van mijn dierbaarste vrienden een soort van verleden (voornamelijk lust) hebben deed mij realiseren dat ik misschien een fout heb gemaakt. Ik heb hem laten weten dat er iets is waar we over moeten praten als hij terug in Nederland is. Hopelijk is hij niet erg boos, en kunnen we nog als goede vrienden door één deur als ik het hem heb verteld. Dit is een beetje mijn stress op dit moment namelijk.

Een lang verhaal, maar hopelijk toch her en der leerzaam. Een nieuw hoogtepunt in mijn leven, maar toch voelt het ergens verkeerd. Ik ga er vannacht voor het eerst echt over slapen en verwerken.
    Kom maar op guys, jullie weten hoe het gaat! commentaar/opmerkingen/tips!

Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe oud was ze dan?

Daarnaast op zich respect voor de manier waarop je je door zoveel LMR hebt weten te worstelen! Ik denk dat ze niet vanzelfsprekend een liefdesrelatie verwacht. Zoals jij het omschrijft lijkt het erop alsof ze toen ze " ja-keek", besefte het is nu of... god know's when.
    Misschien ligt het aan t meisje, maar toen ik ooit m'n vriendin destijds ontmaagd had was er daarna ook geen houden meer aan haha. So be prepared!
    Mooie report iig, jij haalt best veel lays geloof ik, niet?
    Last edited by Sibly; 04-05-2008, 09:01 AM.

Comment

En langs het tuinpad van mijn vader...zag ik de hoge bomen staan...
      mooi FR en met "[I]Zoals ik vind dat je een meisje moet behandelen, op dit soort bepalende momenten[/I]." ben ik het helemaal eens. good job!

Comment

Zeer binnenkort 20.
        Thanks. LMR zal je altijd blijven houden, als er ergens twijfel of iets dergelijks is bij haar. Ik heb nu ook al wat jaren ervaring natuurlijk, ook al voor de PUA-scene.
        Ik heb ook zulke dingen gehoord ja, eenmaal los niet te houden. Maar zoals ik al zei, ik weet niet of het uberhaupt een goed idee was om met haar naar bed te gaan. Misschien ziet zij de relatie tussen ons anders, plus de relatie tussen haar en mijn goede vriend.

[B]Mooie report iig, jij haalt best veel lays geloof ik, niet?[/B]
        Ik doe m'n best. Ik stel doelen voor mezelf. Vorig jaar was mijn doel om op sexueel gebied iets aparts/geweldigs mee te maken, en heb uiteindelijk een trio gehad. Dit jaar heb ik weer een doel. Het totaal aantal vrouwen met wie ik naar bed ben gegaan in mijn leven, moet een bepaalde hoeveelheid worden tegen het einde van dit jaar. Het helpt, het geeft extra druk op jezelf om door te gaan.

Thanks Kaptein! Goed om te zien dat er nog wat beschaafde mensen zijn!

Comment

Originally posted by OhMy View Post
          Ik hoop alleen dat ik deze relatie genoeg op het fysieke heb weten aan te sporen, en dat zij niet een liefdesrelatie voor ogen heeft.
          Ohmy, bedoel je hiermee dat je je niet wil binden óf dat je niet het gevoel wil hebben haar alleen te gebruiken? Voor de rest mooie ervaring, gefeliciteerd!

Comment

Dat ik me niet wil binden. Mijn signature geeft aan hoe ik mijn leven op dit moment zie, en daar valt dit ook onder.

Comment

Café voor de gieter huh?

Lol good job. Wil je eigenlijk wel eens echt in actie zien, vorige keer heb ik je niet heel veel gezien.

Iig probs voor jou, vet dat ze nog maagd was. Hoewel ik idd toch maar ff aan haar duidelijk zou maken dat je niet op een relatie zit te wachten...

Groeten!

Comment

Oh My, doet me altijd goed als ik iets terugzie wat in de praktijk toe wordt gepast (plasroutine - beter als koffie)

Goed aangepakt ook. 1 stapje terug, en dan weer vooruit.

Ook al wist je hetzelf niet, dat nee-moment gaf voor haar aan dat je te vertrouwen was.

Het gedrag van een PUA waardig. Leuk ook om te zien, dat bij jou je uitstraling blijkbaar is veranderd.

En die relatie is gewoon een kwestie van duidelijk de grenzen aangeven. Jij bent de man en jij geeft de leiding naar welke kant het opgaat.

Thumbs up, voor je smart doelstelling, hoe oppervlakkig (geen oordeel het is een pad die we bijna allemaal eerst moeten opgaan blijkbaar) ik de doelstelling zelf vind. Het zet je inderdaad wel onder druk.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Bedankt SmoothDoc, je geeft niet vaak complimenten, dus ik vat het als zeer positief op dat je me complimenteerd!

Comment

Working...
                  X