Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Beste condooms? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Beste condooms?

Wat vinden jullie de beste condooms?

p.s. De "normale" vind ik een beetje strak zitten; ik krijg ze echt nooit om en moet het zeker 3 of meer open maken voordat eer nou eens eentje past verdomme.. maar om nou "XXXXL" te kopen vind ik ook een beetje over dreven..

Hahaha is dit toevallig een topic om op te scheppen over jou size?? :P

Tjah wat vind ik de beste, ik gebruik Durex en dan ik geloof de donkerblauwe doos. Heb ook wel eens etos gebruikt, maar die zijn pas strak, dat werkt echt voor geen meter! Verder heb ik het wel eens met een lichtgevend condoom gedaan, erg komisch, zat ook goed, maarja wel minder veilig dan Durex.

Comment

Hoi Caveman, het probleem heeft waarschijnlijk niet zoveel met je maat te maken. Durex condooms worden in Nederland namelijk standaard in XL formaat uitgebracht. Duitse merken zoals Condomi zijn 2 maten kleiner.

Hoedanook, een veelvoorkomend probleem is dat je het condoom over zichzelf heenrolt. Een deel van het rubber wikkelt zich onopgemerkt om de ring heen, waardoor het condoom 'blokkeert'. Er zijn twee oplossingen:

1) Meer spanning houden op het bovendeel van het condoom, en langzamer afrollen. Draai bijvoorbeeld het zaadreservoir strak op voordat je begint met afrollen
      2) Koop een condoom met afrolstrip. Deze strip voorkomt meestal dat het condoom blokkeert.

Comment

gewoon oefenen

Comment

Gebruik zelf Australische condooms na aanraden van een lekkere Australische Babe uit Londen.

Was in Juni met 2 vrienden in Londen op uitnodiging van de LSS.
          De eerste avond meteen deze Australische babe, VP Travel bij Nokia, aan de haak geslagen. #-en K-close.
          De volgende middag een 3 uur durende lay gehad met haar.
          De meegenomen Durex condooms waren niet echt geslaagd.
          Kreeg van haar Four Seasons condooms toegereikt.
          Zaten perfect en versterkte zelfs de gevoeligheid tijdens de lay.
          Bij terugkomst 3 doosjes besteld in Australie, daar ik ze niet snel kon vinden in Amsterdam.
          Ben dus nu druk doende bezig deze geweldige condooms in Nederland te scoren.

Comment

Ik moet eerlijk bekennen dat ik huiverig ben om een ander condoommerk dan Durex te gebruiken. Dus Durex all the way voor mij.

Ik heb een tijdje lang ook een Durex-variatie gebruikt, waardoor het langer duurt voordat je ejaculeert. Deze waren leuk voor een tijdje, maar gewone Durex vind ik toch wel het best (die met de blauwe bovenkant).

Caveman, ga anders eens lang bij die winkel, het Gulden Vlies, of de Condomerie. Het is toeristisch, sure. Maar die winkels zijn niet gemaakt voor toerisme, dus je kan hun best om advies etc. vragen.
            Last edited by OhMy; 04-04-2008, 05:19 AM.

Comment

Hmm zet een handeltje op WC
              En voor die dingen geldt dan ze in dezelfde standaardmaten komen als die hier gangbaar zijn of moet je daar nog op letten als je bestelt?

Comment

Ja pas erg op met bestellen, want voor je het weet zit je met een partij dwergcondooms zoals ik

Comment

Originally posted by Themechanic View Post
                  Ja pas erg op met bestellen, want voor je het weet zit je met een partij dwergcondooms zoals ik gebruik
                  Sgoed, dan verkoop ik ze wel aan jou door

Comment

Originally posted by Sibly View Post
                    Hmm zet een handeltje op WC
                    En voor die dingen geldt dan ze in dezelfde standaardmaten komen als die hier gangbaar zijn of moet je daar nog op letten als je bestelt?
                    Heb er dus verleden maand 5 x 12 stuks besteld en ben er zeer tervreden over.
                    Ze zitten comfortabeler dan de Durex condooms. Ze zijn iets groter, dus ze knellen niet en je voelt ze ook bijna niet. Hierdoor ben je dus gevoeliger voor de stimulaties die je ondervindt tijdens het neuken.

Misschien wel een handeltje waard.

Interesse iemand?
                    Last edited by Wildcouger; 06-27-2008, 02:34 AM.

Comment

Waar kan IK ze bestellen?

Comment

Working...
                      X