Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] The housewarming Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] The housewarming

Oh man!

Gisteravond was de housewarming van een van mijn dierbaarste vrienden.
    It was fun, really. Aangezien ik mij al een aantal dagen een beetje, ja..niet zo lekker? voel, besloot ik geen alcohol te drinken. Hierdoor kon ik ook met de auto naar zijn huis toe.

Ik kom aan, en zie een aantal jongens die ik al ken. In een hoekje van de kamer staat een groepje meisjes. Van HB6.5 tot HB8. Ik kijk ze aan, ik lach, maar geen respons. In de loop van de nacht bleek dat ze niet sociaal waren, dus no sweat.

Ik zat aan mijn tweede watertje een grappig verhaal te vertellen aan een groep jongens, toen HBGrappig binnenkwam.
    HBGrappig ken ik al twee jaar nu. Eigenlijk zie ik haar alleen op feestjes van mijn goede vriend (en een vriend van hem weer, lang verhaal). De laatste keer dat ik HBGrappig zag was vorig jaar zomer op een verjaardag. Ze heeft me toen duidelijk zien kussen met een meisje. HBGrappig heeft ook een beetje geschiedenis met mijn vriend, er is het een en ander gebeurd tussen hen, maar ze besloten om het bij vrienden te houden.

Ze komt binnen, en we hebben oogcontact. Voor de rest niks! Ik dacht bij mezelf, wat zullen we nou krijgen!? Na enige tijd zie ik haar praten met een kennis van me, en ik loop langs hun. Terwijl ik langs loop knijp ik in de tepel van die (mannelijke) kennis van me, en loop door om iets te drinken in te schenken voor mezelf. Dat is gewoon iets dat ik doe, vind ik grappig Maar het is ook vrij handig in andere situaties.

[B]Voor de lerenden onder ons[/B]: Op dit feestje kon ik 60% van alle mensen al. Stel je nou voor dat je nog haast niemand kent, maar wel in gesprek wil komen met andere mensen. Tuurlijk kan je vragen aan bijvoorbeeld de feestgever om je voor te stellen aan iedereen, maar dit komt best geforceerd over. Om op een speelse manier in een gesprek te komen, en ook te laten zien dat je gewoon een sociale gast bent kan je doen wat ik deed. Elk feestje vraagt om een andere aanpak natuurlijk, en in dit geval kon ik best even in z'n tepel knijpen bij wijze van grap/attentie geven. Een klap op zijn reet of zijn haren door de war gooien kan natuurlijk ook. AFC's hoor ik vaak zeggen dat het "gay" is als iemand dit doet.. maar aan het eind van de avond krijg ik het nummer of de k-close van het meisje waar hij de hele avond mee praat.

Na de tepelknijp mengde ik mij in het gesprek. Gesprek ging leuk, ze verontschuldigde zich half voor het niet gedag zeggen. Ze zei dat ze niet durfde gedag te zeggen, er was een "blokkade" voor haar. Dit is allemaal bedoeld als grappig iets. Ik kon er over gaan zeiken, waarom ze niet gedag kwam zeggen. Ik kon haar neggen, ik kon doen alsof het me geen ene moer kon schelen door over iets anders te praten. In plaats daarvan besloot ik mezelf eens even lekker af te zeiken. Grappen als, "mijn ouders negeren me ook altijd als ik het huis binnenkom. Niemand ziet me staan op straat" kwamen en gaan. Ze vond het leuk.

Er vormden een beetje kliekjes, en een van de kliekjes was HBGrappig, een dude die ik ken, en mijzelf. We banteren een beetje, grappen her en der. De hele tijd was ik C&F, ik gaf mezelf (op een grappige manier!!) complimentjes over mijn muzieksmaak. Ze was het met me eens, en meerdere keren begon zij met de KINO. Dit ging de goede kant op!

Avond ging verder, en uiteindelijk belanden HBGRappig, dude die ik ken, ik en een dronken chick op een bank. We proppen, en ik zit naast HBGrappig. We hebben het over van alles en nog wat. Ik doe weer een beetje aan zelfspot, en uit het niets komen de IOI's. "Hoe oud ben je ook alweer? Wat studeer je ook alweer? Waar woon je ook alweer?". Gewoon een beetje de leuke dude uitgehangen. Het was geen feest waar ik haar even kon k-closen op de bank, en dat zou zij ook niet gewild hebben. Daarom, ipv het k-close moment, besloot ik haar te @ + #-closen. Hoe ik dit deed? Na een verhaal waar zij zichzelf probeerde te DHV'en keek ik haar eventjes net iets té lang aan, en zei toen: "Hey HBGrappig, wat is je nummer?" Ze pakte toen mijn telefoon vast en keek me aan, ik zei toen "Ik ben je nu namelijk aan het regelen (A)"
    Ze moest lachen, en noemde vervolgens haar telefoonnummer op. Hierna ben ik nog een aantal uur met haar gaan babbelen over van alles en nog wat.
    Ze had sinds afgelopen zomer haar haren laten knippen. Korter dan wat ze had, en zo een "pittig" kapsel had ze nu. Ik merk het op tegen haar, en ze vraagt wat ik er van vind. Ik zeg eerlijk dat ik liever ga voor langer haar. Meer over dit later.

Het feestje werd dronker en dronker, en ik keek op mijn horloge. Half 4..ooh nog tijd zat. Ooh, wacht eens..ZOMERTIJD! Jezus, het is al half 5! Ik kondigde aan dat ik ging vertrekken, en HBGrappig, die ondertussen belaagd werd door dronken gasten besloot ook dat het tijd was. Toevallig? Ik denk het niet

Uiteindelijk om ongeveer 5 uur dus, gingen we pas weg. Buiten pakte zij haar fiets, en we hebben een beetje een fluff talk. Haar lichaam volledig naar mij toe gedraaid, haren uit d'r gezicht halend. Het gesprek gaat over op het feit dat zij op zichzelf woont, en ik nog niet. Ze vraagt me of het niet lastig is om meisjes naar huis te nemen (Goh, waar zat zij met haar gedachten? ) We neggen elkaar nog wat = wederzijdse attraction.
    Ik neg haar over d'r haar, en zij negt mij over het nog thuis wonen. Daarna was ze even een moment serieus, en vroeg of ik niet eens wat liefs kon zeggen over d'r. "Het enige dat je doet is negatief zijn over me! Geef me ook eens een egoboost!"
    Ik moest lachen, want dit was precies de uitkomst dat ik had verwacht. Om haar tegemoet te komen zeg ik dat ze echt prachtige ogen heeft (wat waar is). Ik pak haar haar vast, bekijk het kritisch en zeg "..maar bel me over een half jaartje ongeveer? maar eens terug". Een stomp in m'n maag!
    Zij: "Nooouuuu" [I]D'r lippen natmakend, en DDB[/I]
    Ik: "Als ik je niks vond, zou ik dit niet doen.."
    K-CLOSE!!

Het werd te laat en te koud, en ik zeg gedag, en kus haar weer.
    Ze zegt dat ze nog een half uur moet fietsen voor ze thuis is. Mijn vader heeft me goed opgevoed, dus het eerste dat ik denk is dat ik haar even naar huis breng. De buurten waar ze door moet fietsen zijn namelijk niet de veiligste. D'r fiets stoppen we in de achterbak, en ik breng haar naar huis. Ik plaag haar door te zeggen dat dit een wel heel makkelijk trucje is om mij het bed in te lokken. In de auto geeft ze wederom IOI's en raakt mn hand aan. Ik stop voor haar deur (in de binnenstad) en haal de fiets uit de achterbak.

Ze bedankt me, we kussen heel even en we kijken elkaar aan. F-close had kunnen gebeuren, maar in mijn hoofd zat ik met het volgende:
    1) Waar the fuck moet ik de auto parkeren?
    2) Het is ondertussen al kwart over 5, en de auto moet terug zijn voor een bepaalde tijd (dont ask)
    3) Het was een warm/wilde housewarming, zij en ik zullen allebei niet op ons frist zijn
    4) Ik moet plassen

Ze vraagt me of ik haar binnenkort zal bellen, and that I will!

Het was een mooie avond. HBGrappig is een solide 8 in mijn ogen, en haar persoonlijkheid gooit er nog eens een 0.5 bovenop ook. Ik ben blij met het resultaat. Ik denk dat er meer inzit tussen haar en mij dan een k-close. Maar hier zal ik nog weleens achter komen denk ik. Mijn goeie vriend weet dit nog niet, maar ik zal het binnenkort eens voorleggen. Nogmaals, closen is niet alles!

Leuk FR, jammer idd dat je thuis woont en haar buurt niet goed genoeg kent om te weten waar je je auto moet parkeren, al denk ik niet dat dat echt een probleem was (desnoods had je het haar gevraagd). Ach als het niet goed voelt voor jezelf, zou ik niet te veel forcen als je zover zit. Je mag dan uit je comfort zone zitten, maar dat kun je beter op iets minder intieme tijden hebben IMO.

Wbt het tepelknijpen,doe dat één keer bij mij en je hebt een probleem, ik en veel mensen met mij zijn hier absoluut niet van gediend, ik zou dus iig opletten bij wie je het doet ;-)

Comment

haha..Fijn FR weer.
      Enneh, in mijn tepels mag je best knijpen hoor

Comment

Haha je moet natuurlijk ook alleen bekenden een nipple twist geven, anders heb je inderdaad kans op problemen

Comment

Ik vind dat zo'n onzin dat gezeik over 'gay'! Zo'n nipple twist, of tik of de kont, of even over een been wrijven ofzo betekend echt niet meteen dat je homo bent... Ik denk trouwens zelfs dat het naar meisjes (als je het bij een jongen doet dus) als sociaal, grappig en speels overkomt, alleen maar een pluspunt dus.

Verder, leuk FR, goed geschreven, was alweer een paar FR's geleden dat ik op een gegeven moment met een glimlach op mijn hoofd zat te lezen!

Wat betekenen C&F en DDB trouwens?

Comment

C&F = Cocky & Funny
            Ddb vroeg ik me ook al af, nooit van gehoord.

Comment

Haha, hey [B]VTI[/B], een gewaarschuwd mens telt voor twee, zoiets was het toch?

Count: (L)

[B]Bramus[/B]: Allereerst thanks! En inderdaad, het is sociaal! Je moet het niet te ver laten gaan vind ik zelf. Een kus op de wang wil ik zelfs ook nog weleens doen als ik een borreltje op heb, maar ik trek de streep bij vol een man kussen. Op de reacties lettende, vinden vrouwen dit dan ook weer net iets té amicaal, laten we maar zeggen

DDB = Doggy Dinner Bowl. Het is iets Amerikaans, dus dit is een zeer vrije vertaling. Als een hond naar je kijkt met van die hele grote ogen, soms nog helemaal vochtig ook, dan willen ze toch iets van je? Haast bedelend, en half onschuldig kijkend. Nou, als je op de momenten let, voordat een HB zich in principe aanbiedt, zal je dit ook constateren bij haar. Het is haast een soort uitnodiging voor jou. Ze geeft aan dat ze iets wilt. Zo heb ik het altijd begrepen dat het is.

Van fastseduction:
              [B][B][I]"[I]Doggy Dinner Bowl[/I]" [Look] - The look on a chick's face when she's tranced out or lapping up your words with a phased out look in their eyes. In that state, they are metaphorically ready to eat out of the palm of your hand.[/I][/B][/B]

Comment

Zou je voortaan niet gewoon even kunnen vragen of je even mag plassen binnen.

De rest vind ik "de beste stuurlui aan wal gezeik"

echter dit had je nog even moeten doen. Had het misschien vanzelf wel verder gegaan.

Groetjes SmoothDoc

Comment

inderdaad, ik ben het eens met SmoothDoc. Je zegt zelf dat je moet plassen. Zeg haar dan toch gewoon dat je even snel naar het wc moet (alleen naar het wc, beeld je voor de rest niets in sexmaniak!) en vraag haar dan waar je de auto even kan parkeren.
                  en het hele "gay"-gedoe, kijk, die afc's die het gay vinden zijn gewoon seksueel onzeker en hebben zo'n bekrompen visie dat je homo bent als je een andere man aanraakt. laat hen maar zeggen en keep on stealing their girls
                  Last edited by Captain Cool; 04-01-2008, 01:45 AM.

Comment

Working...
                  X