Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Vrouwen ontmoeten Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Vrouwen ontmoeten

Wat doen jullie met [B]regelmaat[/B] om met leuke meisjes/vrouwen in contact te komen?
    En dan heb ik het niet over uitgaan maar bijvoorbeeld sporten, hobby's etc.
    ________
    [URL="http://vaporizer.org/reviews/"]VAPIR OXYGEN RECHARGEABLE[/URL]
    Last edited by Screwdriver; 09-02-2011, 06:59 AM.

Sporten, studentenvereniging, werk, school, feestjes van vrienden (en vrienden van vrienden).

Beetje open deur intrappen dit

Comment

salsadansen

Comment

Originally posted by CountG View Post
        Sporten, studentenvereniging, werk, school, feestjes van vrienden (en vrienden van vrienden).

Beetje open deur intrappen dit

werk en school doe je sowieso al...dat je daarbij meisjes ontmoet is slechts een bijkomstigheid....feestjes reken ik ook onder 'uitgaan'

dus dan blijft 'sport' en de 'studentenvereniging' over

hmm salsadansen..interessant
        ________
        [URL="http://howtorollajoint.net/"]Roll A Joint[/URL]

Comment

Originally posted by Screwdriver View Post
          hmm salsadansen..interessant
          Niet interessant, leuk! Ik zie het als lekker sporten en mijn ding doen. Een mooie bijkomstigheid is dat ik daar vrouwen ontmoet en daarmee moet dansen :P

Comment

Het is inderdaad open deuren intrappen. Toevallig heb ik echter laatst een geinig artikel gevonden. Het is een beetje gespitst op de Amerikaanse markt, maar met de PU kennis die wij hebben kunnen wij wel wat handige tips/wijsheden destilleren hieruit:

[URL="http://msn.match.com/msn/article.aspx?articleid=9120&TrackingID=516165&Bann erID=541888&menuid=6&GT1=10787"]Love where you least expect it[/URL]

Comment

yoga en/of een zangkoor.

Salsa begin ik steeds meer te zien als een AFC- en "desperate guy" omgeving.
              Last edited by jaus; 03-26-2008, 01:08 PM.

Comment

Komaan zeg, serieus kijk eens om je heen. Overal waar je komt zie je knappe vrouwen, in de stad, bus, trein, school, sportschool, disco's of zelfs bij de dokter. Natuurlijk moet je niet modelvliegtuigen of computerprogrammeren als hobby hebben, maar alles wat voor zowel man als vrouw kan is in principe al goed denk ik.

Comment

Originally posted by VTI View Post
                  Komaan zeg, serieus kijk eens om je heen. Overal waar je komt zie je knappe vrouwen, in de stad, bus, trein, school, sportschool, disco's of zelfs bij de dokter. Natuurlijk moet je niet modelvliegtuigen of computerprogrammeren als hobby hebben, maar alles wat voor zowel man als vrouw kan is in principe al goed denk ik.
                  doe niet zo idioot man, ik doe genoeg dingen waarbij ik vrouwen ontmoet...ik kan daarnaast nog honderden dingen verzinnne..maar ik ben gewoon benieuwd wat jullie zoal doen buiten het sargen in clubs om

niet iedere vraag die hier wordt gesteld komt vanuit een wanhopig perspectief
                  ________
                  [URL="http://www.ecigarettes123.com/"]E-CIGS[/URL]

Comment

doe niet zo idioot man, ik doe genoeg dingen waarbij ik vrouwen ontmoet...was gewoon benieuwd wat jullie zoal deden buiten het sargen in clubs om

niet iedere vraag die hier wordt gesteld komt vanuit een wanhopig perspectief
                    Ik zie niet in waarom het een idoot antwoord is en zo is het ook zeker niet bedoeld. Ik ben alleen van mening dat het antwoord erg makkelijk is en geef dat antwoord. Het is niet zo dat ik een waardebeoordeling aan je vraag koppel, maar ik wil alleen aangeven dat je overal mooie vrouwen kunt ontmoeten, dat was je vraag, niet wat mensen buiten het sargen om doen.

Ik doe buiten het sargen, opleiding, sport etc ook e.e.a. aan vrijwilligerswerk, kom ik zo af en toe mee in de krant, leer er wat van, kom interessante mensen tegen en heb zo af en toe voordeeltjes of wordt ergens voor uitgenodigd (bijv eten en een meet en greet met een bekende dj, een debat samen met Lange Frans en Baas B of een tripje naar Moskou).

Comment

*Iets* studeren in Maastricht levert je alles wat je wensen kan.

Comment

chicks kan je overal vinden
                        ga iets doen waar jij intresse in hebt en waar je ook veel chicks kan vinden(sport,hobby,cursis etc)
                        het is makkelijker rapport te krijgen als jullie ook echt wat gemeen hebben

Comment

op sgool zijn er 3 meisjes waarvan ik me van 2 afvraag of ze niet gewoon liegen..

dusja, komt vooral neer op uitgaan en overdag af en toe wat dagame.
                          verder als je gewoon een redelijke sociale circkel hebt kom je ook nog
                          redelijk wat nieuwe chicks tegen.

t is idd een beetje een voor de hand liggende vraag.. . denk dat je deze dingen zelf ook wel kan verzinnen.
                          er is niet een speciale geheime chick plaats ofzo.. zou toch wel mooi zijn though .

dansen is nog wel het gene wat t beste chickwise is. heb daar veel vriendinnen aan overgehouden waar ik dit jaar ook mee meega op vakantie.

aparte thread..

Comment

*zucht*

moet ik nou nog een keer uitleggen dat ik niet opzoek ben naar die geheime spots maar gewoon BENIEUWD ben wat jullie zoal doen naast het sargen?

oh en trouwens, misschien moet je iets vaker naar sGool
                            ________
                            [URL="http://livesexwebshows.com/"]Live Sex[/URL]

Comment

oh en trouwens, misschien moet je iets vaker naar sGool
                              Taal is inderdaad het voertuig van de geest, aldus Seneca. Quasi-hippe variaties op schrijfwijzen doen denken aan basisscholieren op MSN. Ik kan mij niet voorstellen dat hier omwille van tijdwinst verbasterde taal wordt gebruikt.

Plekken om meiden te ontmoeten. De vraag komt nu minder achterlijk over dan in eerste instantie, want bij bijna alle locaties zijn 'maars' te verzinnen.
                              Wat Jaus zei over de salsa-club (een desperate guy-spot) verdient bijval, tenzij de vent in kwestie (ziedaar den Nightfever) werkelijk goed danst en het als hobby beschouwt.
                              Verenigingen, zij het de thaibox- of de kantklosvereniging, zijn in mijn ogen minder geschikt voor het opdoen van contacten. De reden: je ziet een leuke meid, doet een paar tactieken, en dan? Is ze van jou? Gelukkig maar. Is het niet gelukt? Dan kleeft er een nare reputatie aan je. In een bar is het geen probleem omdat je omgeving praktisch consequentie-loos is.
                              Zet je jezelf in een sarge-mentaliteit, dan kan dat andere cursisten een vreemd idee over je geven en bovendien jou belemmeren om de club-skills te vergaren.
                              Wat in een bar door vrouwen geaccepteerd en geapprecieerd kan worden, zal in een club al gauw als arrogant of bijdehand beschouwd worden.

instructeur: Okay, we gaan beginnen met de basis-pas van de Bachata !
                              sarger tegen hb: Leuk he, bachata ! Trouwens, wie liegen er volgens jouw het meest ? Mannen of vrouwen ?

I rest my case.

Comment

Working...
                              X