Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Vraag] Ik heb advies nodig: een rare one-night stand. Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Vraag] Ik heb advies nodig: een rare one-night stand.

Ik heb een paar weken geleden de meest rare one-nightstand ooit gehad. En ik heb geen idee hoe bepaalde dingen moet interpreteren.

[B]Eerst wat achtergrond:[/B]
    Het is een meisje waarvan ik had gehoord dat ze behoorlijk dwangmatig kan zijn.Ze heeft soort minderwaardigheidscomplex en daardoor een dwang om aandacht te krijgen. Bijv. ze had een vriend van mij gebeld, hij nam niet op. Belt ze hem daarna nog eens 9 keer binnen 3 uur tijd. Ze heeft tot een half jaar geleden een relatie gehad,haar vriend is toen met meerdere vrouwen vreemd gegaan. Sinds die tijd is ze helemaal los geslagen. Laat zich pakken door kerel na kerel. Zelf omschrijft ze het: ik doe niet aan masturbatie, alleen aan sex.

[B]Hoe ik haar leerde kennen:[/B]
    Ik had haar ontmoet in de kroeg. Vond haar wel een erg coole meid, ze kwam namelijk over als een erg sociaal persoon met veel energie. En ze is ook erg lekker.Die avond niets gebeurd. De dagen daarna hoorde ik via via van haar instabiele karakter. Een week later kom ik haar weer tegen in de kroeg. Sta ik met haar te praten. Begint ze ineens te klagen, dat ze niet lekker in haar vel zit. Alcohol probleem heeft etc. Dat bijna alle kerels geen echte kerels zijn. Komt vervolgens een ex van haar langs die haar helemaal verrot begint te schelden. Wat een hoer ze is en dat ze dood kan vallen. Meisje helemaal overstuur, huilen. Ik zeg tegen haar 'kom, we gaan'. Ik breng je nu naar huis. Vond het nl rot voor haar en wilde haar verder gezeur besparen.

[B]Naar huis:[/B]
    Komen we buiten, zegt ze dat ze geen fiets heeft. Ik denk wtf, ik ga niet helemaal naar de andere kant van de stad om haar naar huis te brengen. Mijn kamer is 200m verder op. Neem haar wel mee. Zorg dat ze weer rustig wordt. Dus ik neem haar mee naar mijn kamer, zet haar op de bank, geef haar water. Begint ze me wat te vertellen over haar problemen. Is een type meid wat niet nadenkt. Eerst dingen doet en dan pas de consequenties zit. Merk dat in het gesprek want ze springt nl van de hak op de tak.

[B]Naar bed[/B]
    Na 2 uur gezeten te hebben vraagt ze of ze mag blijven slapen. Is inmiddels 5.30 uur 's morgens. Ik zeg ok. Ik ga naar het toilet. Ben aan het denken of ik nog een deken heb, dat ze op de bank kan liggen. Kom ik terug ligt ze in ineens in mn bed. Ik ga er naast liggen. Neem mezelf absoluut voor om geen sex te hebben. Ik ben nl bang dat ze anders me dingen van me begint te verwachten na het hele gesprek wat we net hebben gehad. Zie me al voor me dat ze huilend aan mn deur staat, me stalkt via de telefoon etc. Lig ik in bed, begint ze me een beetje op te geilen. Opeens zit ze bovenop me. Ik zeg, we moeten dit niet doen. Ik wil geen misbruik maken van de situatie. En anders begin je morgen misschien dingen van mij te verwachten. Dingen die ik je niet kan geven. Wat ik zei was eigenlijk best wel AFC eigenlijk als ik eraan terugdenk. Is heel gek, normaal push ik altijd, doe niet moeilijk over sex. Stel me dominant op. Nu werd ik meegevoerd door bepaalde emoties en ging me AFC opstellen.

[B]Boos in bed[/B]
    Wordt ze boos. 'Waarom doen alle mannen toch zo moeilijk over sex'. Ik ging overstag. Zeg: als er hier geneukt wordt, dan wordt er op mijn manier geneukt. Neem haar heel dominant. Meteen daarna zegt ze dat het wel tussen ons moet blijven. Ik vind het prima.

[B]Vreemd gesprek[/B]
    De hele nacht niet geslapen. Ze vertelt me vanalles over zichzelf. De volgende ochtend sta ik mn tanden te poetsen, zegt ze ineens. Jij past eigenlijk zo goed bij mijn beste vriendin. Ik zie het als een shit test en zeg. Ik houd er niet van om gekoppeld te worden, koppel mezelf wel. Meteen daarna begin ik over een ander onderwerp. Ze vertelt me 2x dat ze oude tentamens heeft voor het onderwijs dat ik nu volg, dat ik die mag lenen. Ik praat eroverheen. Ik vraag NIET om haar nummer en breng haar naar huis.

[B]Email[/B]
    Die dagen daarna denk ik de hele tijd 'ik hoop dat t goed met haar gaat'. Ik zoek na 4 dagen haar emailadres op en stuur. Hey, hoe gaat t met je? gr TheCrown.
    Krijg ik dezelfde avond een antwoord terug dat t goed gaat. Bedankt me dat ik haar zo opgevangen heb. Hoe t met mij gaat, of ik nog op tijd bij mn college ben gekomen. Als ik nog oude tentamens nodig heb, ik het even moet laten weten. Ik reageer hier niet op.

[B]Opnieuw party[/B]
    Kom ik haar 3 weken later weer tegen op een feest. Spreekt ze me aan. Wel leuk gesprek. Zegt ze ineens weer: je past echt goed bij een vriendin van mij. Ik denk dat ik je moet koppelen. Ik pfff, en meteen een ander gespreksonderwerp. Stel me beetje arrogant grappig op. Stomp haar paar keer in haar buik, zij doet dit ook bij mij. Wel leuk gesprek. Vervolgens sta ik wat te vertellen begint ze ineens tegen een vriend van haar te praten. Ik zeg, 'hey dat doe je niet in een gesprek'. Loop weg en ga met een andere vrouw praten om mn waarde hoog te houden. En ook om even een enorme push te geven. Ben haar daarna niet meer tegengekomen. Maar denk dat als ik haar de volgende keer weer tegenkom ze wel weer een gesprek met me zal beginnen.

[B]Wat bedoelt ze?[/B]
    Nu vraag ik me af of ze door te zeggen 'je past zo goed bij mn vriendin' bewust een soort push-pull toepast. Het eerst wat ik nl denk is 'waarom pas ik niet goed bij jou?' Zou ze dit bewust doen? Ik pas nl dit soort dingen vaak toe bij vrouwen. Zou ze eigenlijk toch meer van me willen? Is dit een manier om mij aan het denken te zetten nadat ik eerst zo afstandelijk ben geweest.

Of zou ze echt denken dat ik een goede vriend voor haar vriendin zou zijn. Dat ik voor haarzelf gewoon een aardige jongen ben die voor haar heeft gezorgd. Die moeilijk deed over sex en lief wilde zijn. Dat zij geen AFC zoekt zoals ik me die ene nacht had gedragen. En dat ik wat dat betreft goed voor haar vriendin zal zorgen. Dat haar vriendin ook een lieve kerel verdient? Het is een meisje dat een enorme flapuit is en alles zegt wat in haar opkomt.

[B]Graag advies[/B]
    Heeft iemand ervaring met dit? Hoe moet ik dit interpreteren? Was een gekke situatie, de eerste keer dat ik een one-night stand op zo'n rare manier meemaak. Graag jullie advies.
    Last edited by TheCrown; 04-06-2008, 01:55 AM.

Wat jij nu hebt gevonden, is een bijzonder instabiel meisje. Dit heb je zelf ook al door.

Het lijkt heel spannend allemaal, en volgens mij zit er onbewust ook wel iets in je dat het allemaal spannend vind. Alleen zit jij nu met twee dingen in de knoop, je hart en je hersens.

Mannen zijn van nature probleemoplossers. Als mannen een probleem zien is hun eerste instinct dit op te lossen. Het is dus ten eerste niet vreemd dat je haar wou helpen. Gecombineerd met het feit dat mannen vrouwen met verdriet altijd willen helpen (een combinatie van problemen oplossen en emoties), is het totaal begrijpelijk dat je haar hebt geholpen.

Verstandig was het niet, want je hebt je nu in een situatie gebracht waar je liever niet in wou zitten. Dit zeg je herhaaldelijk in je post. Het beste had geweest als je haar voor de deur had getroost, en/of naar huis had gebracht, of in de nachtbus had gestopt. Sex hebben met haar had je beter niet kunnen doen, maar what's done is done. Je gaat op een gegeven moment ook inzien, dat closen ook niet alles is. Echter moet je je wel realiseren dat je er nu eenmaal al in zit, dus maak er het beste van.

Dit meisje is stabiel/mentaal? niet in orde. Distantieer je van haar. Ga niet in op avances, en ga niet in op haar koppelingstactieken!
    Ik heb ook in dit soort situaties gezeten, en ik ben er nooit beter uitgekomen dan dat ik erin ging. Ja, het enige dat ik geleerd heb is dat dit soort situaties niet goed voor je zijn.
    Last edited by OhMy; 03-24-2008, 04:24 AM.

Comment

Bedankt voor jullie reacties jongens!

Comment

He Crown, Ik denk dat je het juist wel goed gedaan hebt. Want eigenlijk heb je er het maximale uitgehaald. Je hebt sex met haar gehad maar verder geen shit. En zij heeft er ook uitgehaald wat ze toen wilde. Alleen hetgeen wat voor jouw raar klinkt is dat zij nu degene is die de boot afhoudt. Ze begeert je niet. En ze is oprecht dat ze je vriendin aanbiedt. Eigenlijk zegt ze, je wil mij niet maar ik vind je zo leuk dat je mijn vriendin wel mag hebben.
        Ik zou haar gebruiken als Pivot. Zoals het klinkt is ze wel sociaal sterk genoeg om andere vrouwen voor jouw te winnen. En dat ze een beetje een sletje is, "so what". Wat is er nou erg aan dat zij net zoveel van sex houdt als wij. En geloof me vrouwen denken net zo vaak aan en over sex als wij mannen. Als ze nou volgende keer weer begint over haar vriendin, zeg je gewoon keihard. Dat je best voor haar een keer haar vriendin wil ontmoeten maar dat absoluut niet op zoek bent naar een relatie maar als ze leuk is, wil je best een gezellig avondje met haar hebben, maar zeg het zo dat ze niet kan zien of je het meent of een grapje maakt. Wie weet haal je er zo nog wel een trio uit!

Succes Freddie Miles

Comment

Working...
        X