Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[vraag] oh sh*t Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [vraag] oh sh*t

heey mensen heb ff snel hulp nodig
    ik heb een meisje ontmoet op een bday heb eerst sociaal dynamics gedaan en even later ging ik met dr praten.. en uit het niets hebben we 8uurtjes gepraat die dag :| het was echt raar ik gaf hoops.. en zij over een hoop weer een hoop. dat vond ik echt leuk dat ze wel goed doorheen kwam met dr praatjes. leuk Kino opgebouwd alleen geen Kiss-Close wel #-close. was niet echt de juiste moment voor een kiss-close zo voelde het aan.

Nou ik phone game gehouden met dr beetje rustig aan gedaan. en vroeg of ik iets met dr wou doen. maar ik had alleen geen tijd en heb dr voor volgende week maandag uitgenodigd om bij mij een film te kijken, want ik zei dat het echt een film die ze echt moet zien, dus zijn akkoord gegaan.

Ze zei vandaag dat ze niet zo snel op jongens viel, maar dat ik haar toch een goed gevoel gaf en dat ze mij wel leuk vind. en dat ze een stap verder wilt. maar ze heeft weinig vertrouwen in mijn gladde praatjes, maar ik ook ik ben ook beetje verwarred omdat zij ook die gladde praatjes heeft. zij op msn met mij praten en zij dat ze wel veel flowt met jongens. ja opzich vind ik dat totaal niet erg. maar geeft toch een raar gevoel. ze zegt dat ze nog met meedere jongens zit te flowen.. ik doe dat ook met meisjes maar toch :P vind het echt vet raar dat ik zn meisje ontmoet heb, en ze ziet er totaal niet zo uit hahaha..

maar wat moet ik doen mensen :S begin toch beetje AFC gedrag te tonen. al probeer ik heletijd mijn frame te behouden. mmaar het is best moeilijk.
    kleine playeresje vs PUA.

HB: ik moet eerlijk toegeven
    HB: ik flow met iedereen en manipuleer ze en dan dumpen
    HB: Sorry dat ik dat moest mededelen
    HB: Straks wordt je nog eens verliefds, en eindig je zoals al die voorgangers

Comment

Ze is in elk geval duidelijk, dat is super. Maar pas op voor haar frame.

Ze probeert je juist onzeker te maken en te laten twijfelen of jij de touwtjes nog in handen hebt.

Als een meisje mij zou vertellen dat ze mannen "manipuleert en dan dumpt" zou ik zoiets hebben van, doe nou maar lekker normaal! Ik ben geen man die zich laat playen, ik heb zat andere opties.

Waarschijnlijk vindt dit meisje het leuk om mannen verliefd op haar te maken. Dan voelt ze zich zelfverzekerd over haar vrouwelijkheid, maar tegelijkertijd worden die mannen afhankelijk van haar. Hier knapt ze op af.

[B]Hou dus je onafhankelijkheid en laat haar nét iets meer werken voor jou dan jij voor haar. Hiermee gebruik je haar eigen spelletje tégen haar[/B], net als jujistu HAI!

Comment

YEah, wat themech zei.

Ook denk ik eigenlijk dat zei jou wel leuk vind; en heel simpel je frame test. Gewoon KAPPEN met emotionele waarde aan haar te geven; dus niet meer "fantaseren" en haar in je hoofd speciaal maken.

Ze zegt in andere woorden: "Je bent leuk, maar ik heb toch het gevoel dat je praatjes een beetje in tegenstrijd zijn met je gedrag..." Jou gedrag doet haar denken aan haar afc exvriendjes...

Dus verander je gedrag tot minder neediness, ga verder op zoek naar meer vrouwen, en doe dingen vanuit je "self-esteem" en niet vanuit dat "oude gevoel"

Comment

Vraag ook nooit naar de andere mannen, dit boeit je verder niet (natuurlijk doet dit het wel, maar uit ervaring weet ik dat je er geen aandacht aan moet schenken)

Het feit dat ze je dit zo meedeelt laat volgens mij zien dat ze je jalours wilt maken, of in ieder geval dat je achter haar aan gaat hollen, doe dit dus vooral niet. Heb op dit moment hetzelfde probleem met een meisje, alleen is die er niet zo eerlijk in, de key is om vooral niet achter haar aan te zitten. Zorg er voor dat zij denkt dat jij echt totaal niet achter een relatie aanzit.

Needyness is hier funest, daar komt het gewoon op neer. Je wil haar niet, denk dat ook in je hoofd, denk: 'ze is een player, ik ga door naar de volgende.' Als ze dan achter jou aan gaat zitten heb je een kans bij haar, maar als je het andersom doet kan het je flink pijn doen op het einde.

Comment

hmm, gigantisch escaleren tijdens de film.

Echt je heel alpha opstellen, gewoon optillen en op bed gooien, gigantisch laten klaarkomen en dat meerdere keren.

Dat laat dit soort vrouwen wel anders piepen.

Als ze echt moeilijk doet,

"Zie je die deur daar, ga daar de andere kant eens van bekijken. Je zei zelf dat je een player bent, nu dan ga je niet hard to get spelen. Dat doe je als je een relatie wilt, jij wilt geen relatie, dat zijn je eigen woorden, dus nu klopt het hele verhaal van je niet meer, ik zal je eens laten zien wat ik daarmee doe (en optillen en naar de deur lopen, en vlak voor de deur turn around en naar je slaapkamer lopen) Zulke meisjes als jij hebben flink straf nodig enz. "

Die setting.

Groetjes SmoothDoc

Comment

Working...
            X