Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Kissclose bij Hofvijfer Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Kissclose bij Hofvijfer

[B]Inleiding[/B]
    Deze FR is een vervolg van thread waarin ik een leuke HB7 zag bij mijn dansles. Ik opende haar diverse malen, danste en maakte aan het eind van de les een plan om met haar op stijldansles te gaan. We wisselden telefoonnummers uit.
    Zie [url]http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=9414[/url]

[B]Day2[/B]
    Ze stuurde halverwege de week een sms: "heb je al iets op het oog? ik heb zin om te dansen. Groetjes"

Ik belde haar op en stelde voor om dezelfde dag wat te drinken. Ze vond het goed. We spraken om 21.00 uur af en in het centrum van Den Haag.
    Ze was tien minuten later. Ik werd wat zenuwachtig dus ik stuurde een sms met de tekst: "kun je het vinden?"

Ze kwam eraan en zei dat ze wat later was en het wel kon vinden. We gingen aan een tafeltje zitten en hebben even gepraat. Op een wat saai moment zei ik: "kom we gaan naar een andere tent."

We gingen naar een café waar ze banken hadden zodat ze naast me kon zitten. Het gesprek begon moeizaam. Ze bleef ver weg zitten, maar naarmate het gesprek vorderde kwam ze dichter tegen me aan zitten.

We hadden het over waar we wonen, over inrichting van huis, salsa, stijldansen. Ik had mijn digitale camera meegenomen, dus ik kon foto's laten zien. Leuk gesprek. Tot op het moment dat ik zei dat mijn inrichting ook van de Ikea is en dat ik alleen nog een bed moest komen. Ze vroeg waar ik nu in slaap. Ik zei in een eenpersoonsbed. Ze zei: "what? wat een afknapper!" en ze ging een aantal centimeters van me weg zitten. Dit was achteraf gezien een IOI die ik had moeten disqualificeren, bijvoorbeeld door te zeggen: "ik neuk altijd op de grond". Vanaf dit moment gaf ik de leiding/power uit handen.

De rest van het gesprek ging over eigenschappen. Wat zijn goede eigenschappen? Ze keek alsof ze blij was dat ik deze vraag stelde. Ze zei dat ze een man wil die niet te lief is en haar tegengas geeft. Oftewel: een bevestiging dat een vrouw geen man wussygedrag accepteert en dus een "real man" wil.

De rest van het gesprek ging over goede en slechte eigenschappen, afknappers. Op een dood moment besloot ik te gaan naar een ander cafe. Ik wilde eerst naar een cafe ongeveer 10 minuten lopen maar ik verwachtte dat die dicht was. Ze zei: "o ik moet mijn fiets nog pakken." We liepen naar haar fiets. Ik zei: "ik heb een nieuw plan. We gaan die kant op." Ze zei: "ok"

We liepen over het Binnenhof. Ik zei dat ik dit de mooiste pleinen vond, waar ze mee instemde. We liepen langs het Mauritshuis. Ik zei: "dit is ook een van de mooiste gebouwen van Den Haag. Ik zei: "we moeten deze kant op."

Ik zei: "dit is mijn meest favoriete plek." Ze stond stil en ik gaf haar een zoen. We zoenden. Ze raakte uit haar doen. Ik zei: "we gaan even op het bankje zitten." Daar gingen we verder. Ze had het koud. Na een kwartier zei ik: "kom we gaan."

We liepen weer richting het centrum. Ze zei dat ze morgen moest sporten en vroeg hoe ik in de stad was. Ik zei: met de tram. Ik zei: "ik ga" en kuste haar.

[B]Conclusie:[/B]
    Dit is een overwinning voor me.
    Sinds ik de boeken en dvd's aan de kant heb geschoven en gewoon dames ben gaan aanspreken is het gewoon gelukt!
    - Sleutels tot succes waren: Doorgaan!! gewoon DOEN en [U]niet nadenken[/U] hoe ik het moet aanpakken!!!
    - ik had verder kunnen doorduwen door te zeggen: "laten we naar mijn huis gaan". De kans was aanwezig dat ze daarmee instemde.
    Last edited by jaus; 03-20-2008, 01:01 PM.

Hoe het afliep

De maandag na het weekend was er weer dansles. Ik zag haar en ze was totaal afgekoeld, 180 graden gedraaid. Ze groette me amper en ging met een ander dansen, waardoor ik aan de kant moest staan. Ik dacht: "ok, dan niet."

De assistente (HB8) van de dansleraar liep naar me toe en zei flirterig “Hey Jaus, heb je geen danspartner?” Ik zei: “nee “en ging naast een mooie dame aan de bar staan en ik bestelde drinken.

Ik trok geen vijf minuten mijn eigen plan of ze stond naast me en zei: "die gast kan er niets van, wil jij met me dansen?" Ik zei: "is goed."

De les ging verder. We moesten wisselen van danspartner. Er waren nieuwe dames in de les gekomen, waaronder een aantal HB7-8. Ik knoopte gesprekken aan en maakte lol met ze.

Toen ik weer bij haar kwam, had ze een totale gesloten houding. Ik besloot even aan de kant gaan staan, toen er een andere gast aankwam en haar ten dans vroeg. Ik zei: "nee, ik ga met haar dansen. " Ze zei: “gaan jullie om me vechten?” en zei bitchy tegen mij: "dan moet je niet met je armen over elkaar in een hoekje gaan staan" Toen de dansleraar een paar minuten later vroeg of we naar de volgende cursus gaan, zei ik: “ja” Ze zei daarop: “wat zijn de andere mogelijkheden?” Kan ik ook op een andere dag?” Ik vond het na deze opmerking mooi geweest, ik pakte mijn jas en liep de dansschool uit.

De les daarna kwam ik haar weer tegen. Nu groette ze helemaal niet meer en ze ging direct met een ander dansen. Ik verdeelde me aandacht over andere dames in de les en liet haar links liggen.

Dit lijkt op einde verhaal. Ik kan geen gedachten lezen, dus ik weet niet wat de reden is dat ze 180 graden is gedraaid. Ik wilde aanvankelijk op een andere lesdag les nemen zodat ik haar niet meer tegenkom, maar dat is weglopen voor de situatie terwijl er nog meer leuke dames in de les zitten.
    Last edited by jaus; 03-20-2008, 01:07 PM.

Comment

dat is Gaar, met hoofdletter g .

hoe nam je zoen op in het parkje..? was het meer gedwongen iets of leek ze er heel erg blij mee. wie stopte als eerste?

moeilijk om zoiets te zeggen..

ik had het ooit ook met een chick, day 3 of 4, we liggen voor mijn thuisbioscoop in mijn kingsize bed (dhv spike ) ik begin met hevige kino, te hevig. zo zei op een gegeven moment ook, ''nee dat nog niet'' 3x raden wat ik probeerde.
      anyway, daarna hoor ik 2 weken niks meer van der, ik lat ook niks weten, tot ik een weekendje niks te doen dus ik sms haar weer.
      kreeg ik me een kut bericht terug, dat ze me nooit meer wou zien bla bla..
      dus ik mar denken dat het lag aan mijn te sterke opkomen in bed(wat zowiezo stom was van me om meerdere redenen, you live you learn right).
      ik snapte er he-le-maal niks van.. kom ik er later tegen in dezelfde kroeg als waar ik er gegamed had. wat helemaal lol was want ik opende die vriendin en wou gaan gamen, totdat zij ineens er tussen kwam, had niet eens gezien dat zij ook in die set zat, schandalig. anyway zij nou helemaalll pissed, dus ik zeg ''wat was er nou allemaal, waarom wou je me ineens nie tmeer zien?'' ..
      guess what.. omdat ik er 2 weken niks had laten weten en daarna ineens wou afspreken.. wtf vrouwen.. voelde zich wss gebruikt ofzo..terwijl ze eigenlijk harstikke blij moet zijn dat ze is gebruikt door zon geweldige god .. anyways de clue, je weet maar nooit waarom een vrouw ineens zo omslaat, vrouwen zijn te anders om het logisch na te gaan.. maak je er niet druk om, mss is der slipje gewoon naar binnen geschoten oid.

anyways, voor je eigen leerprocess en mss rust vraag het gewoon..
      ''ey ik vond dat we laatst een gezeligge tijd hadden samen en snap niet waarom je nou ineens zo afstandelijk doet?'' iets in die richting. hoeft niet boos te worden, maar je hoeft het ook niet zomaar zonder iets te accepteren vind ik..

laat maar weten, eerlijk gezegt ben ik ook wel benieuwd waarom ; )

Comment

[B]
        Dit lijkt op einde verhaal.

Ik kan geen gedachten lezen, dus ik weet niet wat de reden is dat ze 180 graden is gedraaid.

Ik wilde aanvankelijk op een andere lesdag les nemen zodat ik haar niet meer tegenkom, maar dat is weglopen voor de situatie terwijl er nog meer leuke dames in de les zitten[/B].

Je zegt hier 3 dingen, die gecombineerd een conflict veroorzaken.
        1. Dit lijkt einde verhaal.
        2. Je kan geen gedachten lezen, dus je laat het er maar bij zitten.
        3. Het frustreert je dusdanig dat je bijna was weggegaan op je vaste dansdag.

Ik snap dat je geen gedachten kan lezen. Ik snap ook dat het einde verhaal lijkt. Ik snap tevens dat het je frustreert...

Het ding is:
        Het frustreert je, omdat het einde verhaal LIJKT. Het LIJKT einde verhaal, omdat je het niet zeker weet... Je kan immers geen gedachten lezen. Wat je wel kan doen is daar geen genoegen mee nemen.

Waarom zou je het erbij laten zitten? Wat je dan volgens mij doet is jezelf dwarszitten, om een ander te sparen of te ontzien. [U]NOOIT DOEN![/U] Blijf dicht bij jezelf. Jij dicteert jouw realiteit, los van alle game regels wil jij toch gewoon per definitie doen wat jou goed lijkt (incl. alle keren dat mensen je weten te overtuigen van hun gelijk)? Als jij iets wilt weten, dan zorg je toch dat je het te weten komt? Je gaat toch zeker niet op jezelf beknibbelen voor iemand die dergelijk paradoxaal gedrag vertoont?

Stel je zit als volgt in je vel:
        - 100% zelfvertrouwen.
        - Je voelt je super goed.
        - Je kan de hele wereld aan.
        - Je hebt het gevoel dat niemand je wat kan maken.

Wat zou je dan doen, vanuit de kern van al je opvattingen, normen en waarden? Wat zou je dan doen? Als niemand, maar dan ook niemand vanuit jouw perspectief boven je staat of een status aparte heeft. Als jij 100% overtuigd zou zijn van je eigen goedheid, je eigen normen en waarden, je personal boundaries en je opvattingen? Dan zou je toch naar haar toe gaan en op een rustige manier even het een en ander op tafel leggen om het voor jezelf te kunnen afronden?

Als je het mij vraagt, denk ik dat het antwoord daarop "Ja" is. En als dat zo is, dan zit er maar 1 ding op om zelf-verloochening te voorkomen...

Good luck Jaus

[I]Edit[/I]:
        Overigens, helemaal los van bovenstaande post...
        Haar gedrag is natuurlijk ook wel te verklaren als jij sinds day 2 geen contact meer opgenomen hebt met haar. Ze voelt zich afgewezen en genegeerd, nadat je haar gekissclosed hebt en gedate. Dat is natuurlijk absurd. Je had haar allang bij je in bed kunnen hebben als je geleid en initiatief genomen had. Of je dat wil, is natuurlijk vraag 2, maar haar koude gedrag is op zich redelijk simpel te verklaren. (mits je tussen day 2 en de dansles niks heb laten horen)
        Last edited by CountG; 03-21-2008, 03:39 AM.

Comment

Thanx guys, ik heb haar vanmiddag gebeld. Ik zei dat ik het een leuke avond vond, maar dat het de laatste paar lessen wat raar ging. Ze vond het ook. Ze begreep niet waarom ik haar negeerde. Ze vond het maar raar gedrag. Ik kon uitleggen wat ik wilde maar ze bleef het raar vinden. Ik zei na een kwartier: ik ga ophangen, stuur maar een sms als je met me op stijldanscursus wil.

De werkelijke reden was: ik vond haar niet leuk genoeg voor een LTR. Daarnaast had ik haar de volgende dag een sms of ff moeten bellen, dan was het tijdens de les heel anders gegaan wrs.
          [B][/B]
          Ik ben tijdens day2 niet verder geescaleerd dan de kiss-close. Ik had haar mee naar huis moeten nemen en daar verder moeten escaleren. Dat is misser 1.
          Ik heb na day2 niets meer van me laten horen (geen sms of telefoontje) en gewacht tot de les weer begon en bleef daar in mijn zelfde patroon. Ik verloor daarbij mijn spontaniteit richting haar waardoor dit als negerend gedrag overkwam. Dit was voor haar raar gedrag en niet uit leggen.
          Last edited by jaus; 03-21-2008, 11:03 AM.

Comment

ja dat was bij mij dus ook, dat als je te lang wacht met escaleren (bellen of smsen voor een nieuwe date) dat ze afhaken of zelfs boos worden..
            terwijl ik dacht en denk dat dit noujuist het hard to get, onbereikbaar zijn ding is, waardoor ze je noujuist meer willen.. guess not..

Comment

He Milk en Jaus, balen dat het zo gelopen is. Een wijze les komt hieruit voort denk ik (ook voor mij). Als je zeer intiem bent geweest met een vrouw dan moet je haar blijven verrassen. 1 ding wat ik wel uit jullie verhaal haal is dat jullie blijkbaar niet de echte controle hebben gehouden. Zij bleven bepalend. Anders zou er veel meer begeerte zijn bij haar. En dan zou elk teken van leven die ze van jullie zou krijgen voor haar voelen als een verademing. Maar dat is heel erg moeilijk hoor. Ik ben daar ook geen kei in.

Jaus; Ik wilde zeggen, als je haar nog zou willen, dan moet je tijdens de dansles laten zien wat zij is misgelopen. Iaw zorg dat jij de leukste jongen van de dansschool wordt, door met iedereen te dansen en overduidelijk te laten zien hoe leuk het met jouw is. Dat kan je op zich sowieso al doen, je zult zien dat opeens alle vrouwen met je willen dansen.
              Dansen is trouwens een mega dhv voor vrouwen, dus wanneer je uitgaat hoop ik wel dat je dat vaak genoeg laat vallen als je met een HB praat.

Milk, heb je toen je met die HB in/op bed lag wel Mystery's LMR methode toegepast?

Groeten, Freddie Miles

Comment

Originally posted by Freddie Miles View Post
                Jaus; Ik wilde zeggen, als je haar nog zou willen, dan moet je tijdens de dansles laten zien wat zij is misgelopen. Iaw zorg dat jij de leukste jongen van de dansschool wordt, door met iedereen te dansen en overduidelijk te laten zien hoe leuk het met jouw is. Dat kan je op zich sowieso al doen, je zult zien dat opeens alle vrouwen met je willen dansen.
                Freddy thanks! Ik ga haar inderdaad positief benaderen. Blijven gedragen als de coole gast die doet alsof er niets gebeurt is. Dames ik vind jullie allemaal even lief. Dus absoluut geen negatief gedrag zoals negeren, geraakt zijn of whatever. Take it not too seriously

Comment

Working...
                X