Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Mijn weekend, en de wijze lessen Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Mijn weekend, en de wijze lessen

Het weekend stond voor de deur. De plannen waren eigenlijk om bij een goede vriend langs te gaan om zijn verjaardag te vieren. Al snel kwamen er nog wat plannen bij. Vanwege een telefoontje die ik toevallig pleegde naar een HB, kreeg ik de uitnodiging om bij haar thuis langs te komen aangezien ze alleen thuis was.

Het verhaal erachter is vrij ingewikkeld, maar ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.
    Via een vriendin leerde ik HB7.5 kennen. Ze zag er ok uit, met een grote ass waar ik van hou. Nooit iets gebeurt tussen ons, maar wel contact gehouden.

Mijn beste vriend leerde haar ook kennen. Tussen mijn beste vriend en de HB was er "iets". Ze vond hem wel interessant, en hij had ook bepaalde gevoelens voor haar. Tussen hen is het naar ik weet niet verder gekomen dan een k-close. Vrij snel hierna begon het een beetje vreemd te worden tussen deze twee, en was er nog wel contact, maar het initiatief bleef meer van mijn beste vriend komen. Zoals wij allemaal weten is dat een slechte aanpak van zijn kant geweest. (Sindsdien probeer ik hem een beetje te leren hoe je dit soort dingen eigenlijk wel moet aanpakken). Ik kreeg echter een "OK" van mijn vriend om haar te closen, als ik de kans zou hebben.

Met dit OK in mijn achterhoofd besloot ik op haar uitnodiging in te gaan. Ik had de planning al gemaakt, een uurtje, anderhalf uur bij de HB, en daarna door naar de verjaardag.
    In de tram, onderweg naar de HB krijg ik een telefoontje van mijn beste vriend met de vraag waar ik was. Hij wou samen met mij naar de verjaardag toe gaan. Ik vertel hem wat mijn plan was op dat moment, en de sfeer slaat om. Om een lang verhaal kort te maken, hij was het er toch niet mee eens dat ik erheen ging. Hij zei ook dat het stress zou veroorzaken op de vriendschap die ik met hem heb, omdat hij dat niet aan zou kunnen. Misschien niet helemaal eerlijk, maar misschien wel waar (ik ken hem namelijk goed genoeg om te weten dat dit inderdaad zou gebeuren). Ik zei hem dat ik wel zou kijken wat ik zou doen.

De goede vriend die ik ben zijnde, besloot ik een FB van me op te bellen.
    Het verhaal achter haar is een vreemde. Zij is een HB bij wie ik uitprobeer hoe ver ik kan gaan. Zij is HET voorbeeld dat hoe slechter je een HB behandeld, des te meer ze je wilt. Ik ben grof tegen haar, en soms iets te eerlijk. Toch bleef ze meer willen. Misschien slecht van mij, but hey..
    In ieder geval kwam zij uit het niets met de boodschap dat ze niet langer een FB relatie wil hebben met me. Uiteraard reageerde ik hier laconiek op, want ik wist wel beter.
    Toen ik haar dus opbelde kreeg ik inderdaad eerst gezeik dat het voorbij was.
    10 minuten later stond ik echter bij haar op de kamer
    Ik kan stoer gaan doen en zeggen dat ik alsnog geneukt heb, maar dat is niet zo. Voor het eerst sinds 3 jaar heb ik met haar gepraat. En ik kwam tot de conclusie dat zij onder de maat is. Ik had dit gevoel al vaker, maar ik vond het gewoon zo grappig hoe ik met haar omging.

Twee lessen geleerd:

[B]Closen is ook niet alles.[/B] Vroeger closede ik no matter what. Ik heb geleerd dat sommige dingen belangrijker zijn in het leven. Misschien word ik ook een dagje ouder, maar ik was best trots op mezelf toen ik dit inzag.
    [B]Kwaliteit boven kwantiteit.[/B] Ik wil nog steeds wel veel HB's closen op allerlei manieren, maar ik wil toch boven een bepaald gehalte komen. 7.5+!!

Op de verjaardag aangekomen was het gezellig. Ik nam wat drankjes, en voelde hem al vrij snel hangen. De sfeer was echter echt heel erg gezellig. Mijn beste vriend was me echt heel dankbaar voor het feit dat ik de HB niet had geclosed. Het heeft ons echt dichter bij elkaar gebracht als vrienden.
    Na verloop van tijd was het feestje echter een beetje ingezakt.
    Mijn vrienden besloten daarom om naar een ander feestje te gaan. Dit feestje was van een of andere halve celebrity van tv. Vraag me niet wie het was, en waar hij bekend van was, want dat weet ik zelf ook niet eens !

Op het feestje aangekomen was het HB GALORE! Overal waar ik keek, mooie en aparte vrouwen. Ik voelde me in mijn nopjes hehe!
    De situatie was echter dat ik in een vreemd huis kwam, met ongelooflijk veel HB's, ik kon niemand behalve de drie andere mensen met wie ik erheen ging.
    Jawel... AA kwam opzetten.
    Ik bleef wel een goede houding houden, maar ik voelde me van binnen toch vreemd. En dit zal ongetwijfeld te zien zijn geweest. De mooiste HB zag ik wel een aantal keer kijken, maar dit was van ongeveer 7 meter afstand, terwijl ze tussen allerlei vrienden op een bank zat. Jammer.

Er was echter wel een "HB" die ik vaker had gezien. Nooit mee gepraat, maar ik weet nog dat ik haar een aantal keer in de tram had gezien en ze me altijd flirterig aankeek. Ook toen ik haar op de Overtoom een keer tegenkwam, keek ze me zeer flirterig aan. EN NU ZAG IK HAAR OP DAT FEESTJE! Ik dacht bij mezelf dat dit awesome was, want nu kon ik eindelijk met haar babbelen.
    Ik stond in een nauw gangetje, en deze "HB" loopt langs me en kijkt me strak in de ogen aan met een halve glimlach. HELLOOOO !!
    Een paar gasten die ik niet kon, kwamen hierna naar me toe met de destructieve woorden; "Ey kill, pas op man.. zij was vroeger een dude!"

Ik schrok me helemaal de tering! Dat was echt mooi kut! Ze ziet er goed uit, maar wel een beetje grof. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat ze echt een transsexueel is. Maar ik wist het dus niet zeker! Ik schoot daarom nog maar een vodka in m'n keel, want dit kon ik niet aan, haha!

Later ging ik even naar buiten, en zij zat bij de buitendeur even een luchtje te scheppen. Voor ik het wist zei ik tegen haar: "Dus jij bent de deur aan het bewaken?" (= BTW altijd een goede opener)
    Haar antwoord: "Nee, ik ben alleen even een luchtje aan het scheppen. Maar als jij wilt dat ik de deur bewaak voor je, doe ik dat wel hoor "
    Ik zei haar dat ik even een luchtje ging scheppen en met een vriend praten (die beste vriend van me), maar dat ik zo terug zou komen. Mijn doel hiervan was om te kijken of ze zou blijven wachten, en om dan natuurlijk te vragen of het gerucht waar was!

Het gesprek met mijn vriend duurde iets langer dan ik had gehoopt. Door het raam heen zag ik dat de "HB" na ongeveer 10 minuten weg liep. Hierdoor wist ik wel dat ze interesse had in mij, maar zo lang laten wachten.. dat kon niet door de beugel, haha!
    Jammer genoeg kon ik haar daarna niet meer vinden, en zag ik haar op een gegeven moment naar huis gaan samen met haar neef.
    Oh well, ik kom dr vast nog wel een keer tegen op straat of via via!

De laatste lessen die ik geleerd heb die avond:
    [B]Pas op voor vrouwen die er grof uitzien. Probeer er voor 100% achter te komen dat ze echt een vrouw is.[/B]
    en
    [B]Ik moet echt deze AA kwijt zien te raken, verdomme.[/B]

Dat was weer een van mijn vage avonden. Dit is niet eenmalig, ik maak namelijk vaker dit soort vage avonden mee. Ik trek het denk ik aan. Dit is namelijk ook niet de eerste keer dat ik zo een transsexueel debakel heb! Nouja, ik vond dat ik jullie deze lessen en dit verhaal niet kon weigeren, dus enjoy! Haha!

Originally posted by OhMy View Post
    [B]Kwaliteit boven kwantiteit.[/B]
    Casanova boven Don Juan, helemaal eens!

"Ey kill, pas op man.. zij was vroeger een dude!"
    jaloers? ;p

[B]Pas op voor vrouwen die er grof uitzien. Probeer er voor 100% achter te komen dat ze echt een vrouw is.[/B]
    Adamsappel checken

Grapige/leuek FR

Comment

Working...
    X