Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[FR] Boom Boom Chicago Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [FR] Boom Boom Chicago

Dit is mijn FR van de sargeavond samen met Shadow Slash, Rgcg en Razer. Afgelopen vrijdagavond in Amsterdam. Veel, heel veel, leesplezier...
    [B]
    Inleiding[/B]

Nadat iedereen later dan de afgesproken tijd van 22.00 uur arriveerden, ontmoetten we elkaar uiteindelijk voor de abn op t Leidseplein in Adam. We maakten kennis met elkaar en gingen vervolgens, even voor 23.30 uur, op stap. Met t idee dat t vroeg op de avond makkelijker zou zijn om ergens binnen te komen besloten we al snel om bij n caf naar binnen te gaan. Daar werden we er meteen aan herinnerd dat we inderdaad vroeg waren; er was bijna meer personeel aanwezig dan dat er mensen waren...
    Maar goed, niet getreurd liepen we door naar de garderobe. Daar troffen we een zeer prettig uitziende HB 9 die onze jassen met liefde ophing tussen de andere jassen die enigszins verloren bij hingen. Terug in t caf kwam er barman op ons af met de onverwachte vraag of we wat wilden bestellen... We bestelden n biertje en proostten op n mooie avond.
    Rgcg zag zijn kans al snel schoon en opende al snel de barman . De barman deed naar mijn idee wat geforceerd zn est om de sfeer te verhogen, maar ik kon er ook wel de humor van inzien. De muziek stond zo hard in t caf dat t voeren van n gesprek met elkaar er niet gemakkelijker op werd. We bestelden nog n biertje, kregen nog n shotje van de goedlachse barman en besloten daarna te bouncen. Buiten aangekomen bleek het nog erg rustig te zijn in de clubs en cafs te zijn waar we langs liepen. Totdat we bij n club aankwamen direct naast t Leidseplein. t Was daar al, nog steeds aardig vroeg in de avond, al opvallen druk. De keus was snel gemaakt, we gingen er naar binnen. Binnen bleken de HBs in ruime mate aanwezig te zijn. Nice.

[B]t Begin van de sargeavond[/B]

Terwijl ik nog met Rgcg aan t praten was in de club opende Shadow Slash n 2-set aan de bar en Razer voegde zich al snel bij die set. Na n minuut of 5-10 keerden ze beiden weer terug bij Rgcg en mij. Ik vond t inmiddels tijd worden om ook tot actie over te gaan en hetzelfde gold voor Rgcg. Ik besloot alleen door de club te gaan lopen voor wat aanspraak. Rgcg ging de andere kant uit en Shadow Slash en Razer liepen naar n set op zon 1.5 meter afstand van waar we hadden gestaan. Ik voelde me goed en liep met n glimlach in de rondte. Inmiddels was t druk geworden in de club. Als gevolg daarvan stond iedereen dicht tegen elkaar aan en t onvermijdelijke gevolg daarvan was dat t hier en daar wat duwerig werd. Ik zag dat ik n HB 7.5 naderde en opende haar met heb jij al die mensen hier uitgenodigd. Ze lachte en zei; Nee, ik niet en ze sloeg haar armen gekruist over haar schouders alsof ze nog wilde zeggen; ik ik kan er ook niks aan doen dat t hier zo druk is. De HB 7.5 liepen allebei in n looppad, wat verder praten niet mogelijk maakte.
    Vervolgens opende ik n HB 7- met het lijkt net alsof je t naar je zin hebt. Ze begreep me niet en daar was wel n logische verklaring voor; ze sprak alleen Engels.. Dus ik vertaalde de zin in t Engels. Dr verscheen n wat grotere lach op dr gezicht en ze zei Yeah, actually I DO have a very good time. I love this song. Vervolgens zei ik ok, enjoy ur time tonight. HB 7- Yeah, same to u. Ik; I will, thanks. Ik liep verder en opende bij de bar nog n HB 7.5. Er volgde n kort gesprek (dat ik me niet meer kan herinneren). Maar t hookte niet en ze maakte n vrij ongeinteresseerde indruk. Ik sloot t gesprek af en ging terug naar Shadow Slash en Razer die ik wat verderop zag staan.

[B]HB Chicago[/B]

Een minuut of 10 luisterde ik gewoon relaxt naar de muziek in de club. Ik was ontspannen en nog steeds in n goede state. Ik liep weer richting de plek waar ik de 3 HBs had geopend. Op t moment dat ik langs HB 7- liep werd ik door haar geopend (weet niet meer wat ze zei). Omdat ze Engels praatte vroeg ik haar waar ze vandaan kwam. Ze bleek uit de VS, Chicago, te komen. Ik raakte verder met haar aan de praat en vroeg haar gedurende t gesprek waarom ze in NL was, wat ze van Adam vond en wat haar indruk was van Nederlanders in t algemeen. Ze vertelde me dat ze hier n week zou zijn (t/m woensdag) en dat ze samen met haar zusje bij haar stiefgrootouders verbleef in Adam. Ze was 4x in eerder in Adam geweest, vond t n great city en genoot van de vrijheid hier. Nederlanders vond ze leuke mensen, laidback en relaxt, op n positieve manier.

Ze vroeg hoe ik heette. Daarop zei ik hoe denk je dat ik heet, wat voor naam vind je bij me passen. Ze keek me ns goed aan en ging raden (tot mn verbazing noemden ze 3 hele Nederlandse namen). Ik zei dat ze t helaas nog niet goed had en dat mn naam n tikkeltje Amerkiaans was. Vervolgens vertelde ik haar mn naam.
    Nadat ik haar gevraagd had met wie ze in de club zei ze met mijn zus en met haar vriend en ze wees beiden aan. Daarop stelde ik me aan hen voor. Na +- 15-20 min. met haar gesproken te hebben zei ze I wil dansen. Waarop ik zei daar is t podium en er naar wees, kom we gaan daar dansen (t was inmiddels wat rustiger geworden). Ik pakte haar hand en liep voor haar uit naar t podium. Ik danste met haar op t podium, we praatten tussendoor nog wat en ik begon af en toe kino te maken.

[B] Physics teacher[/B]

Ze vertelde me dat ze natuurkunde docent was aan n highschool in Chicago en les gaf aan 18, 19 en 20 jarigen. Met n ironische ondertoon vroeg ik haar naar aanleiding daarvan so what is your age then, physics teacher? Ze was 26. Dr was n hele goede vibe tussen ons 2. Dat is lastig uit te leggen, maar dat merkte ik aan de manier waarop ze op me reageerde en op de manier waarop de gesprekken verliepen. t Ging gewoon soepel. Ik vond r leuk overkomen; spontaan, behoorlijk high energy en met gevoel voor humor. Ik besloot n biertje voor haar (en mezelf..) te halen. Ik bracht ook n biertje bij Rcgc die in n set was met n HB8. Nadat ik bij haar terugkwam zei ik; I usually dont buy drinks for girls, but for u I will make an exception. Zei Its nice that Im an exception. And why u dont buy drinks for girls. Ik antwoordde dat ik die zogenaamde regel onzin vond.

Ik zat lekker in mn vel, was gevat, gebruikte CC en liet haar zich kwalificeren. Ik vroeg haar wat haar sterke punten waren als lerares en sprak haar meestal niet aan met haar naam, maar in plaats daarvan vaak met physics teacher.

Ik vroeg haar out of the blue n verhaal over zichzelf aan me te vertellen. Haar antwoordt duurde nog al lang, waarop ik zei u want tell me ur best story hmm, well I could have told u a story about myself already 10 times. Uiteindelijk kwam ze met n verhaal waarbij ze begon dat ze 10 jaar geleden vrij dom was en zich niet leuk gedroeg. Daarop onderbrak ik haar en zei so, what is the difference between 10 years and now... t Gevolg was dat ik n klapje met vlakke hand in mn gezicht kreeg van haar. Mn opmerking was dus goed overgekomen.. J. Al snel vroeg ze wat mij verhaal dan wel was. Daar was ik op voorbereid en ik vertelde haar n DHV verhaal over t backpacken in Australi dat ik van plan was. Om de uitdaging aan te gaan en t avontuur op te zoeken.
    Later vroeg ze naar mn leeftijd. Dat was n mooi moment om haar weer te laten raden. Ze schatte me te jong in waarop ik zei ow, I can not talk with u anymore en ik draaide me om voor n seconde of 5 (misschien had ik daarop n andere set moeten openen, maar dat deed ik niet).

[B]Kissclose[/B]

Inmiddels had ik al heel veel kino van haar gekregen en ik wist dat n kissclose met haar zou gaan lukken. Ik maakte t bruggetje naar de kissclose door te zeggen how will u rate urself on the kissing scale, physics teacher?. Ze lachte, dacht eventjes na en zei I think a 7 and u. Ik at least a 7, yeah, sometimes Im modest... Hierop kreeg ik n zachte stootje in mn buik van haar. Vervolgens startte ik de kissclose op t podium en verhevigde de kino met haar. Er volgden nog vele kisscloses in rap tempo. Op sommige momenten stopte ik t kussen en begon daarna weer. Tijdens t kussen streelde ik haar n paar keer over haar gezicht, snuffelde haar hals, aaide over haar hoofd en trok af en toe aan haar haar. Haar buying temperature liep behoorlijk op..

Ik was bezig aan veruit mn beste set sinds ik met t sargen begonnen ben. De andere keren dat ik n kissclose had gekregen twijfelde ik of ik echt attraction had gecreerd (ik had t idee dat dat eerder niet dan wel t geval was). Nu WIST ik dat t me gelukt was. Mn state was de basis, maar ik zag gewoon dat de dingen werkten; t playfull zijn, de negs, kino, t push pull, DHV, CC. t Was echt n heel relaxt gevoel! Na n tijdje kwam Shadow Slash naar me en hij stelde voor om te gaan bouncen. Ik twijfelde even, maar vond t ok en gaf onze plannen uiteindelijk door aan mn HB 7- uit Chicago. Ze wilde graag mee. Maar wel met haar zuster en diens vriend (tijdens de avond was ze al heel erg op haar zus aan t letten; ze voelde zich duidelijk verantwoordelijk voor haar). Dat gebeurde. Rgcg bleef samen met zn HB achter in t caf.

[B]Nieuwe locatie[/B]

Uiteindelijk bounchten we naar n caf vlakbij. Inmiddels was er n jongen met ons mee gelopen die uit Londen kwam (geen idee waar hij die avond was geweest, volgens mij was hij voor ons alle 6 nieuw). Hij ging niet met ons t caf binnen, we hadden m allemaal even kort ontmoet. Mn HB 7- zei over m he is adorable. Ik zei what, he is horrible..?. Dit was niet grappig bedoeld, ik verstond haar gewoon niet goed.. Daarop herhaalde ze wat ze had gezegd. Ik wist precies wat ze bedoelde. Om in David D. s termen te spreken; hij was n wussy. Binnengekomen in t caf werd ik al snel door haar uitgenodigd om met haar te dansen. Op zon manier dat we voortdurend fysiek contact hadden. Ik kwam er achter dat de vriend van haar zus niet DE vriend was, maar n gewoon een vriend. Ik vond t gedrag van hun 2 al niet echt goed passen bij wat ik me zou voorstellen bij n vriend en vriendin, maar was er niet verder op ingegaan gedurende de avond. Bovendien vertelde de physics teacher me dat de vriend van haar zus homo was. Dit kwam Shadow Slash ook ter oren en dat zorgde ervoor dat bij hem de lichten op groen gingen om voor t zusje van HB 7- te gaan.

Na n tijdje vroeg de physics teacher of ik wat wilde drinken. Dat aanbod kon ik niet overslaan. Toen ze vervolgens terugkwam met t bier voor zichzelf en mij was ik verrast. t Was geen biertje, maar n halve liter bier. t Was inmiddels al rond 2.30 uur schatte ik. Ik had eigenlijk niet zo zin meer om zo laat nog n halve liter te drinken, maar vond aan de andere kant dat t niet handig was dat tegen haar te zeggen. Zij had immers bier voor me gehaald.

[B]Haar buying temperature loopt nog verder op[/B]

Nadat ik lichaam aan lichaam met haar had gedanst en ze meer dan eens langdurig in de ogen keek (ik deed in t begin alsof ik t niet zag, maar op n gegeven moment kon ik er niet meer onder uit en werden t serieuze eyebattles) met haar ondeugende glimlachje, zei ik tegen r; kom we gaan daar zitten. Ik doelde op n lange bank aan de zijkant van t caf. We gingen daar zitten en zij ging naast me zitten. We kusten wat, maar ik vond t toch n wat ongemakkelijke houding zo naast elkaar op n bank met voor ons n grote tafel; we hadden weinig bewegingsruimte. Ik stelde voor om onze posities te veranderen. Ik bleef op de bank zitten (en had zo overzicht over t caf) en zij kwam op mn schoot zitten. n Mooie gelegenheid om haar geilheid nog verder om hoog te gooien..

Na n minuut of 20 gaf ik datgene wat ik nog over had van mn bier aan haar. Ze nodigde me weer uit om met haar te dansen. Ik stemde toe. Ze begon me zachtjes in mn nek te bijten en in mn oor te bijten. t Was tijd voor wat complimentjes (ik had haar eerder op de avond al gezegd dat ik haar spontaan vond, maar was verder nog niet al te scheutig geweest met haar te complimenteren. Ik zei haar; u are kissing with passion, I like that and it feels very nice for me when u are biting me a little in my neck. En ook iets zoiets dat ik de 7 die ze zichzelf had gegeven aan de lage kant vond. Voor haar was dat aanleiding om me nog vaker en heftiger te zoenen. En mn nek werd vanaf nu haar favoriete doelwit (met als gevolg dat ik nu nog steeds met n herinnering van haar rond loop). In t caf kwam t nummer Im so excited ergens rond deze tijd (weet niet meer exact wanneer). Ik zei haar dat t nummer over haar ging. Ze lachte. Op n moment dat t contact met haar heel heftig was zei ik haar dat ik naar de wc moest. Ze zei iets in de trend van dat ze me op dezelfde plek op zou wachten als ik terug zou komen en eindigde met thats ok, sir. Waarop ik zei see u soon, madam. De vibe tussen ons was er nog steeds. Toen ik bij de wc aankwam en net betaald had kwam ze ineens achter me aan (dat was al n keer eerder gebeurd op de avond). Ik zei dat ik al voor haar betaald had en dat ze door kon lopen.

Teruggekomen in t cafgedeelte dansten we weer lichaam aan lichaam en aan t kussen kwam ook al geen eind. Hevige kino en zij werd zo mogelijk nog meer opgewonden. Op n gegeven moment ging ik weer op de bank aan de zijkant van t caf zitten en kwam ze naast me zitten. Toen we daar zaten zat Shadow Slash ernaast met t zusje van de Chicago physics teacher. Hij zei dat ie bijna naar huis ging. Ik wilde nog wel blijven. Rgcg en in mindere mate Razer had ik inmiddels al n tijd niet meer gezien. Shadow Slash was vaak wel aardig in de buurt. De belangrijkste reden daarvan was waarschijnlijk dat de zusjes graag dicht bij elkaar wilden zijn. Bovendien nodigden ze elkaar vrij regelmatig uit om op n nummer dat ze leuk vonden met elkaar te dansen.

[B]Afscheid[/B]

Nadat Razer en Shadow Slash weg gingen ben ik nog n kwartier met HB 7- (en haar zusje en de vriend) gebleven. Totdat ze zei dat ze weg moest. Ik vroeg haar om te blijven, maar ze moest met de andere 2 mee zei ze. We wisselden vervolgens contactgegevens uit (ik gaf haar mn telefoonnummer en emailadres, ze gaf mij alleen haar emailadres en zei dat ze haar telefoonnummer nog niet kon geven; de reden daarvoor was me niet helemaal duidelijk). Ze beloofde me de volgende dag s middags te bellen. Nog even n kus tot besluit en ze ging weg. Ik bleef nog even alleen in t caf omdat ik niet needy over wilde komen. Bovendien vroeg ik me af waar rgcg was gebleven. Toen ik t caf verliet kwam ik rgcg met zn HB 8 tegen. Ik maakte nog n praatje rgcg en met HB 8 en t werd me al snel duidelijk dat t verlies van haar tas haar nog steeds heel hoog zat. Ze was r nog steeds aardig van slag over.

[B]Eigen feedback en evaluatie[/B]

Al met al n zeer geslaagde avond voor mij. Zonder twijfel mn beste sargeavond. t Belangrijkste en leukste vind ik nog dat ik heb gezien en ervaren hoe goed alles werkte (push pull, CC, negs etc..). Echt boven mn eigen verwachting! Ik heb nu duidelijk gezien wat voor effect t op n meisje kan hebben Gigantisch! (en dan heb ik ongetwijfeld nog niet alle atrraction switches aangezet).

[B]De stickingpoints (verbeterpunten) die ik bij mezelf gezien heb zijn;[/B]
    - na t openen van n meisje heb ik nog (te) veel moeite om t gesprek op gang te houden, dat merkte ik nu ook duidelijk in t begin met HB Chicago ( = grootste stickingpoint)
    - ik maak vaak nog niet snel genoeg kino en doe nog te weinig aan physical play (voornamelijk aan t begin) wanneer dat wel al zou kunnen
    - ik start nog te weinig n gesprek over mezelf/ben nog niet echt talkative
    - ik heb de neiging om meer te vragen ipv dingen te stellen
    - ik zou nog meer kunnen/moeten leiden dan ik doe
    - als ik merk dat n set hookt gebeurt t nog wel ns dat ik minder op mn positieve uitstraling, mn bodylanguage en energy level gaan letten
    - hoewel t nu goed ging weet ik dat ik nog wel ns te lang aarzel/twijfel om naar n kissclose te escaleren
    - t afscheid had beter gekund/gemoeten (ik vroeg haar om te blijven en vroeg om haar emailadres voordat ze mijn emailadres vroeg)

[B]Vervolg komende dagen[/B]

Inmiddels heb ik gisteren weer contact met haar gehad. Gistermiddag had ze me niet gebeld, toen heb ik haar s avonds n email gestuurd. Binnen t uur had ik n reactie van haar. Zowel via email als via de telefoon. Aan de telefoon was ik behoorlijk afc en liet ik haar te veel de leiding nemen. Dat ging niet best. Gisteravond heb ik haar gesmst en ging ik weer op dezelfde wijze verder als de vorige avond (en liet niet blijken dat ik met t zeer matige telefoongesprek zat).

n Day 2 met haar zit er aan te komen en dat gaat waarschijnlijk komende dinsdagavond gebeuren. Ze zou de hele week dat ze in Adam was uitgaan en vroeg me of ik zondag, maandag en dinsdag met haar mee kon gaanZondag heb ik gezegd dat ik niet kon. Dinsdagavond heb ik als meest waarschijnlijk aangehouden (omdat ik dan toch al in Adam ben). Ik denk zelf dat de kans groot is dat, als ik haar dinsdag weer zie, de kans groot is dat t verder gaat dan n kissclose en n f-close kan worden als ik daarvoor ga. Ik zit nog te bedenken wat de beste strategie zou kunnen zijn die ik kan toepassen. Ik heb afgesproken haar morgenmiddag te bellen.

[B]Overzicht van 't contact met HB Chicago na afgelopen vrijdagavond[/B]

Hieronder t contact dat ik gisteren met haar had (vandaag heb ik geen contact met haar gehad):

Hey HB Chicago!

How are u doing? I had a good time with u yesterday in both of the clubs. Madam physics . U told me u should call me this afternoon and I was thinking u are a congruent girl and u ''walk the talk''. But.. ok for this time I will forgive u. U know u have to do +316 first to get in touch with me..?

Tuesday evening I will be in Amsterdam at my studentsclub. After that I will have time to go out and meet with u. Maybe I will be in Amsterdam also on monday evening. If u want to give me ur phone number I will let u know. Feel free to contact me when u want.
    For tonight I wish u a very nice evening. Enjoy ur stay in Holland and, who knows, maybe we can have a ''fantastic'' night again. I will see and wait for ur reply.

Greetings and three dutch kisses,

_Pride_

Hi _Pride_! I'm glad to hear from you. I just left you a message on your phone - sorry I didn't call earlier, I was busy all afternoon, I had to visit my step-grandparents. I would love to see you again while I'm here. Monday and Tuesday are both good for me. My sister's friend will have gone home by then, but my sister will still be here, so you can bring some friends so that my sister will not be bored or lonely if we are kissing together in a bar again. : ). She thought Shadow Slash was really nice, by the way.

See you soon - three American kisses!

HB Chicago

3 uur na haar e-mail heb ik haar terug gebeld. Nadat ik haar telefonisch had gesproken heb ik haar 'n half uur later gesmst (waarna wat heen en weer gesms ontstond):

Haar bericht dat ze in m'n voicemail insprak begon ze met ''Hi _Pride_, here ur physics teacher HB Chicago''. Naar aanleiding daarvan heb ik haar gesmst.
    ''Haha my physics teacher, HB Chicago''. I can not check my email at the place where I am now. I will read it tomorrow, but it will be sweet. See u.

Daarop stuurde zij; ''I'm not sure how to text here., see u soon, my cute nederlander''

't Woordje ''cute'' maakte iets in m'n los. Omdat ik denk dat ik bij veel meisjes juist als te ''cute'' overkom. Ze moest nu even goed op d'r plek worden gezet, 20 min. later smste ik terug; ''Just stop drinking those large beers then.. I have to play soccer tomorrow, wish me some luck. Bye, my adorable amerikaanse''.

Waarop zij tenslotte stuurde; ''Good luck with football, sexy''. Daarop heb ik niet meer gereageerd. En daarna heb ik geen contact meer met haar gehad.
    Zoals gezegd; morgenmiddag ga ik haar bellen en zal 't allemaal worden vervolgd.

[B]Dank en slot [/B]

Ik wil graag iedereen bedanken die me heeft geholpen bij 't bereiken van dit resultaat. In 't bijzonder wil ik de DatingDoctors noemen. Hun seminar eind december was voor mij op dat moment heel leerzaam en heeft me nog 'n stuk enthousiaster gemaakt over pu (en m'n laatste twijfels definitief weggenomen). Also a special thanks to Caveman. Die me ervan heeft doordrongen hoe belangrijk 't is om altijd positief, lachend en met high energy 'n set in te gaan. En deze week me nog benadrukte hoe belangrijk 't is om constant in 'n goede state te zijn ("it's just all about the fucking state") en om 'n vibe te hebben met de HB in je set (ik heb nu 't effect daarvan gezien). Tenslotte gaat ONGEKEND veel dank van mij uit naar Gianni alias CountG, voor al de theorie en feedback waarmee je me bijna overspoelt hebt.. Zonder jou Gianni was ik nu zeer waarschijnlijk nog niet in aanraking gekomen met social dynamics en zeker niet met dit forum, laat staan dat ik dit mega-FR nu had geschreven. 't Voelt als 'n doorbraak voor me omdat ik zeker weet dat ik deze keer attraction heb gecreeerd. Vooral dat doet me heel goed.

Zo, dit was 'm wel weer ff voor vandaag... Moge deze feedback niet alleen goed leesbaar zijn, maar wellicht ook leerzaam voor anderen. Ik hoor graag jullie feedback en advies hoe ik 't verder 't best kan aanpakken de komende 2 dagen. Thnx.

_Pride_

Ik ben er gisteren ook ''even..'' goed voor gaan zitten. Hoewel 't niet makkelijk is om zo'n avond te reproduceren idd, denk ik dat 't me toch behoorlijk gelukt is.

@ Rgcg; Ik gebruik ook niet veel routines hoor. Negs en CC bedenk ik niet van te voren ofzo, dat ontstaat meestal gewoon op 't moment zelf. Zijn vooral 'n kwestie van improvisatie en inhaken op wat zij zegt. Ik train niet op 't verbale, wel probeer ik zoveel mogelijk te onthouden van wat zij zegt zodat ik daar, of meteen of later, op terug kan komen.

Dat jij je non-verbaal meer laat zien dan mij zou goed kunnen idd. Aan 't begin van de avond ben ik ook heel erg met 't non-verbale bezig. Wanneer ik de club binnenloop en wanneer ik 'r rondje in de club ga doen; door m'n borst naar voren te doen, schouders naar achteren te houden, kin ietsje omhoog en net te doen alsof m'n kruin als 't ware aan 'n touwtje omhoog wordt gedtrokken.Maar zoals ik schreef, als ik merk dat 't contact met 'n meisje lekker loopt dan wil ik die dingen nog wel 'ns vergeten.

Wat jij schreef, over hoe je rapport kan houden. Ik zou 't als volgt doen; stem af op wat zij zegt (haak in op de onderwerpen die zij aandraagt en ga daar meer verder, natuurlijk wel de onderwerpen eruit halen waar je ook echt iets over kan zeggen). Ga over overeenkomsten tussen jou en haar benoemen (als zij zegt; ''ik wil binnenkort 'n fotoshoot gaan doen; ik ben model'' kan jij iets zeggen wat jou bezighoudt ''ok, weet jij toevallig waar je mooie foto's kan laten maken in A'dam?" ''Want ik wil namelijk... enz..).

De kern van rapport is dat je haar vertrouwen wint (en behoudt). Zij moet jou gaan zien als 'n betrouwbaar persoon. Als zij bijv. begint over dat ze d'r tas is kwijtgeraakt laat jij oprecht je medeleven met haar zien (maar overdrijf 't niet). ''Ow, wat erg voor je dat je je tas bent kwijtgeraakt''. "Wat zat er allemaal in?'' ''Oh, zat dat en dat er ook in, wat vervelend voor je''.

Vervolgens betrek je 't onderwerp op je zelf, zodat jij weer meer verbaal aanwezig wordt in 't gesprek (bovendien toon je 'n overeenkomst tussen jezelf en haar aan). ''Ik ben ook wel 'ns me tas kwijtgeraakt, 't gebeurde toen ik op vakantie was, ik was dit en dit verloren, was echt balen, ik heb aangifte gedaan'' enz.

Comment

Je phone game, allereest mooi, '

Maar! ze was f*** aan het flirten met je via de sms'jes, je had het veel meer kunnen escaleren

1) Ze bracht het kussen op.. 'if we are [B]kissing[/B] together in a bar again'

2) ''Good luck with football, [B]sexy[/B]'

Lees dit, word alles misschien wat duidelijker.

[url]http://www.charismaarts.com/blog/dan/147[/url]

Tevens 'Pysics Teacher' je gebruikt het als Nickname, goed hoor, maar je had het zo veel beter kunnen gebruik

Wat dacht je van Roll-Playing .. kan je wat meer escaleren, seks fantasie's, haar opgeilen.

Weet alleen niet of het 'congruent' is met de frame die je neerzette,

Tevens als je weer met haar uit gaat, en je wilt voor F-close gaan, zorg ervoor dat je iets verzint voor haar zus,
      als ik dit zo lees dan heeft ze moeite om haar alleen te laten, dus 1 on 1 gaat moeilijk worden.

Al met al, klonk het gezelig

Succes.
      Last edited by Blueblood; 03-17-2008, 03:30 PM.

Comment

_Pride_

Petje af voor je game.. Zeer goed gedaan... Super zelfs.. Zou hetzelfde gedaan hebben die avond.
        Als ik je vader was, zou ik apetrots op je zijn.

Persoonlijk, denk ik, was ze er inderdaad klaar voor, maar vanwege het gezelschap durfde ze de stap niet te maken.

Nu gezien je SMS/E-mail connectie kun je dit niet meer verpesten.
        De attraction en comfort is zeer zwaar aanwezig.
        Ze steld zelfs voor iemand mee te nemen voor haar zus, zodat deze straks afgeleid is...

Terig gozerd.
        Go for IT!!!!!

PS: Baal dat ik hier niet bij kon zijn. Had dit graag willen zien....
        Last edited by Wildcouger; 03-17-2008, 09:22 AM.

Comment

Chapeau, Ray

Comment

Originally posted by Rgcg
            gewoon dat zusje op een bepaald moment ff meenemen voor een biertje om de hoek :P
            Anders regelen we dat wel.

Comment

probs man!

Sorry dat ik er niet was, had al teveel gezopen om nog iets nuttigs te doen. Wat wel grappig was is dat ik CountG nog op t verjaardag feestje tegenkwam Over toevalligheden met jullie 2 gesproken

Maar serieus cool van je man! Hoop dat t lukt morgen!

Volgende keer ben ik er wel weer bij!

Comment

Mijn kleine demonstratie (en die van mijn beste maat) was anders ook niet onaardig :P

Comment

Yoo, nice FR man! De mijne volgt morgen. En zoals ik al zei in m'n PM denk ik dat ik helaas niet voor woensdag nog naar A'dam kan om het zusje bezig te houden. Sorry!

Comment

Iedereen bedankt voor de tips, adviezen en aanmoedigingen . Ik had gisteren samen met Rgcg met de 2 dames in kwestie afgesproken in 'n cafe. Rgcg praatte voornamelijk met de jongste, ik vooral met de oudste. Er deed zich na 'n tijdje 'n behoorlijk tricky en bizarre gebeurtenis voor.. (en ik vraag me af of anderen ook al 'ns eerder zoiets hebben meegemaakt).

Op 't moment dat Rgcg namelijk 'n paar meter verderop 'n sigaretje aan 't roken was in 't cafe (en ik dus met hun 2 alleen aan 't tafeltje zat) zei de oudste tegen mij; ''ShadowSlash gebruikte dezelfde zin die jij gebruikte mbt de kissingscale en ShadowSlash liet m'n zusje ook raden hoe oud hij was, net als jij'''. Ik was echt super verrast dat ze dit wist (en dit dus met z'n 2en hadden overlegd, bovendien wist ik niet dat ShadowSlash deze routines ook had gebruikt..) Op dat moment zag ik haar me zo aankijken van ''kom op met je antwoord'' en 'n beetje lachen van ''hmm, beetje rare situatie dit, wel heel toevallig''. Ik kon op dat moment niets anders bedenken dan; ''Yeah, really?" Did ShadowSlash say that also?". Ze ging er niet verder op door gelukkig en ik switchte naar 'n ander onderwerp.

't Zat me niet lekker dat ze over die 2 zelfde routines begonnen was. Ook omdat ik nauwelijks routines had gebruikt bij haar. Maar ze wist dus precies 2 routines te vertellen die we allebei hadden gebruikt...
                    Ik dacht er over na hoe ik die 2 routines van ons aan haar kon verklaren. Uiteindelijk had ik 'n oplossing bedacht voor de kissing scale routine ('t raden van de leeftijd had ik laten zitten omdat ik die nog 't minst verdacht vond van de 2).

Aan 't eind van de avond, toen ik met haar (de oudste) bij de bus stond te wachten en ik haar net gekissclosed had zei ik tegen d'r; ''wil je echt weten hoe 't kwam dat ShadowSlash en ik allebei over de kissingscale begonnen?" ''Dat kwam omdat ik tegen ShadowSlash had gezegd, dat als hij met je zusje wilde zoenen, hij ook over de kissingscale moest praten, want ik zag dat 't bij jouw werkte''. Dus zou heb ik me er deels uit gered. Haar reactie daarop was heel erg high energy en ze sloeg me op m'n jas, ze zei ''Oooh, u are so bad!''. Met 'n glimlach op 'r gezicht. Daarop zei ik. ''Yeah, sometimes I'm very bad, but honest''.

Heb gisteren weer de bevestiging gekregen dat ze ''into'' me is en weet inmiddels wel zeker dat ze gevoelens voor me heeft. Ik zag gisteren geen mogelijkheid om haar te isoleren. Ik kreeg vandaag 'n smsje van d'r dat als ik vanavond met haar uitga, haar zusje er ook bij zou zijn (had haar gezegd dat ik haar alleen wilde ontmoeten, maar ze kan dus kennelijk niet van de zijde van d'r zusje wijken).

Moet nog ff kijken wat ik ga doen voor vanavond. Misschien bel ik 'r en zeg ik iets als ''ik heb 'n leuke tijd met je gehad, maar 't gaat niet werken op deze manier'' en komt 't dus neer op ''forget and go on". 't Is/was 'n hele leuke ervaring om de attraction te zien en te voelen en dat neem ik iig mee voor de volgende keren.

Comment

Hahaha! Ja lekker man.

Volgende keer: "Oh, that's because we're pickup artists"

Gewoon lekker congruent

Comment

Hahahaha, heerlijk FR dit!

Je ziet dat je weet waar je het over hebt, en je bent lekker bezig

En het allermooiste is als jullie twee dan dezelfde routines gaan gebruiken! Priceless!

Pride, ik zou nu niet stoppen. Blijf met haar afspreken, om meerdere redenen:

1. Wie weet wat er gebeurt tijdens het uitgaan. Het zusje kan net zo goed eerder weggaan. Het ergste dat kan gebeuren die avond is dat je een leuke tijd hebt
                        2. Misschien heeft je HB wat meer comfort nodig voor er iets gaat gebeuren. Spreek daarom af met haar, en bouw wat meer comfort. Wederom kan er niks verkeerds gebeuren.
                        3. Als ze op een gegeven moment weer terug naar the States gaat, zal de tijd ook beginnen te dringen voor haar. 26 jaar, zeer sexueel. Het gaat er sowieso van komen tussen jullie twee, het ligt er alleen aan of ze zich op haar gemak zal voelen. Af blijven spreken, maar zorg er wel voor dat jij een leuke tijd blijft hebben.

GOOD STUFF!

Comment

[B]En het allermooiste is als jullie twee dan dezelfde routines gaan gebruiken! Priceless![/B]

Ik heb inderdaad ook de billen uit me string gelachen toen ik dit hoorde.. fan-tas-tisch!

Comment

Ik dacht meer in de richting van een DHV: "Kan wel kloppen, wij zijn al lang bevriend met elkaar, en dan neem je dingen van elkaar over .. [plak er nog iets DHV's achter .. dit doet mij denken aan toen wij ..]

Comment

Working...
                            X