Train with Mystery Get Trained in your city

Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
[Meeting] Bijeenkomst / Sargen / Bootcamp Utrecht? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Meeting] Bijeenkomst / Sargen / Bootcamp Utrecht?

Ik ken MM sinds vorige week. Toen heb ik Mystery's Magnum Opus gedownload - ondertussen alle videomateriaal gekeken en de helft van de audio geluisterd. Ik merk nu al resultaat: alleen al bodyrocking... het werkt echt - en overal!

Ik ben dan ook erg benieuwd naar bijeenkomsten/sargen in het Utrechtse. Gebeurt er nog iets in januari/februari?

hey waar heb je Mystery's Magnum Opus gevonden? pm me maar ofzo met links if possible, thanks

Comment

pm mij ook met links.

Comment

Staat overal op torrent sites, google even op "mystery magnum opus torrent".

Comment

Hier vind je alle officiŽle video's: [url]http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_d/103-5573101-1986221?url=search-alias%3Ddvd&field-keywords=%22mystery+method%22&x=11&y=27[/url]
          Last edited by Stretch; 01-20-2008, 03:39 PM.

Comment

ik ben er eerlijk gezegt voor om eens naar amsterdam te gaan

Plus kheb een wing nodig

Comment

Hee gasten. Illigaal downloaden doen heel veel mensen. Maar ga dat niet lopen promoten op het forum van degene van wie het materiaal is.

Doe dat even via e-mail of msn

Comment

Dat was inderdaad niet zo slim - ik heb de post aangepast.

Comment

Stretch, wat ben jij goed bezig..Not.
                  Dude, dat is de rivaliserende Mystery Method. Degene die Mystery hebben gefucked en overgenomen. Weer ff je message aanpassen dus.

Verwijder anders de vragen over Magnum Opus maar ofzo, Justus.

Comment

Iedereen is verantwoordelijk voor wat hij zelf doet. Ik ga daar geen subjectief waarde oordeel aanplakken. Ik sluit me echter wel aan bij wat Blitzkrieg stelt.

Comment

Het is gewoon niet zo handig om te adverteren voor andere delen van de community, met name als ze zo erg rivaliserend zijn.

Mijns inziens kan je mensen dan beter tegen zichzelf in bescherming nemen, maar ik kan me ook wel vinden in jouw standpunt.

Comment

Tja, het ging hier uitendelijk toch om een meeting in Utrecht ofzo, niet om of het nou de MM of niet was? De rest van de thread is alleen maar doorgezet door JULLIE die van hem de Mind of M wouden hebben..of niet soms? Moet dus niet zo lelijk doen omdat je zo teleurgesteld bent dat het hem niet is..

Over de meeting dus; ik zou welles een keer naar zo'n bootcamp willen sinds ik er eerst nog niet bij was.. Nog plannen??

Comment

Volgende week donderdag ben ik van plan om een avondje gezamelijk te sargen. Als de datum dichterbij komt zal ik verder uitsluitsel geven.

M.b.t. Bootcamps, deze zijn zeer bruikbaar. Maar momenteel heb ik persoonlijk nog even geen plannen voor een tweede editie, voornamelijk vanwege het feit dat ik momenteel geen vrije dagen heb. Het is echter wel de bedoeling in de toekomst weer met dergelijke initiatieven te komen.

Comment

persoonlijk ben ik zelf erg voor een avondje meeten en (in mijn geval) afkijken hoe anderen het doen. Ik moet eerst iemand het zien doen voordat ik het zelf kan Net als met fysica:P Uit het boek leren lukt niet, pas als de leraar het voor doet snap ik pas wat ik moet doen, ookal ken ik de theorie nog zo goed.

Ben alleen wel bijna blut

Comment

Working...
                            X